quote:
Gewoon van die dingen met 4 ijzertjes onderbinden en een oude stoel meenemenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
fipo
nu nog een beetje fatsoenlijk leren schaatsen
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb de boel in elkaar gezet, lees ik in de krant dat de ijsbaan vandaag alleen voor kinderen opengaat, kinderen is toch t/m 24?
Succes vandaag danquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:53 schreef MaJo het volgende:
Snap wel wat je bedoeld TMMaar aangezien ik dus nog mijn bed uit kon komen ben ik toch gaan werken
Ik zie het morgen wel, misschien valt het allemaal mee
Ja, het is hier nu nog -4, kom op zegquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar eigenlijk vind ik dat je gewoon mag gaan
Dit is toch ideaal winterweerquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:02 schreef iamredleader het volgende:
Ik weet niet hoe koud het is, maar dat het koud is...lekker
quote:Chauffeur is onderweg
Pootje over naar rechts kan echt bijna niemand volgens mij hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Natuurijs vind ik toch echt niet heel tofMaar ik ben al 12 jaar verwend met een schoongeveegd en platgestampt Jaap Edenbaantje
Ik merk ook meteen dat mijn skills achteruitgaan op natuurijs. Pootje over de verkeerde kant op? No wai
En terechtquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Pootje over naar rechts kan echt bijna niemand volgens mij hoor
Op ijshockeyschaatsen kun je, zo zegt de naam al, ijshockeyen, doe mij maar lange afstanden schaatsenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:42 schreef iamredleader het volgende:
Hm, pootje-over heb ik vroeger heel moeilijk gevonden. En Hawaii_Tim geeft al de goede oplossing: ijshockeyschaatsen
Trouwens, bijna lunchtime
Daar kan je links en rechts mee pootje over en snel ook.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pootje over is sowieso nergens voor nodig. IJshockeyschaatsen!
quote:
is dat wel handig en verstandig met die knie van je?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar kan je links en rechts mee pootje over en snel ook.
Ik ga m'n Bauers uit het vet halen...
* MadMaster hoopt morgen weer wat opgeknapt te zijn en dan ook even op het ijs te kunnen staan...
Dat is een goeie...quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
[..]
is dat wel handig en verstandig met die knie van je?
Ik wil ook wel schaatsen denk ik. Eens overleggen met Pitt(oh en ik zit ook met m'n knie eigenlijk, vandaar dat ik het vraag
)
quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn knieėn houden helemaal niet van schaatsen, maar dat is lullig voor ze want ik wel
mjah okquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is een goeie...
Ik heb geen idee want ik heb sinds mijn knie-perikelen niet meer op de schaats gestaan.
Maar ik ga niet de elfstedentocht schaatsen en ik hoef ook niet meer op full speed, dus een beetje baantje krabbelen moet wel kunnen (hoop ik)...
post maar foto'squote:Op dinsdag 30 december 2008 12:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen in/om Amsterdam zondag?
Dan is het eerst optreden van mijn act
Waar en hoe laat?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn linkerknie heeft geen voorste kruisband meer en daardoor heb ik een instabiele knie.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:16 schreef Etcetera het volgende:
mjah oken als je het niet probeert weet je het nooit natuurlijk
![]()
Je had iets met je kruisbanden toch? Bij mij zit het grootste gevaar in overstrekken, dan ga ik er door
Ik voldoe aan de voorwaarden: Ik ben in/om Amsterdam zondag, dus waarom niet?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik weet nou niet of dįt zo'n goed idee is MM
Ik heb volgens mij hetzelfde met m'n rechterkniequote:Op dinsdag 30 december 2008 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn linkerknie heeft geen voorste kruisband meer en daardoor heb ik een instabiele knie.
Nu heb ik het afgelopen jaar mijn beenspieren behoorlijk getraind en moet ik het gemis van die kruisband dus met spierkracht kunnen compenseren. De praktijk zal het uitwijzen...
Vertel! Waar/hoe laat/kosten? Waar kaartjes te verkrijgen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat is geweest. Was schreklich!quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
PS hoe is het eigenlijk afgelopen met dat AT5 verhaal?
PMquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vertel! Waar/hoe laat/kosten? Waar kaartjes te verkrijgen?
Vandaar dat we er niets meer over gehoord hebbenquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat is geweest. Was schreklich!
*gniffeltquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vandaar dat we er niets meer over gehoord hebben
Veel plezier daarquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben weg, richting het oosten van het land
Fijne jaarwisseling allemaal, pas op met vuurwerk, stel je voor dat je niet meer zou kunnen typen![]()
Jij ook een fijne jaarwisseling PSquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben weg, richting het oosten van het land
Fijne jaarwisseling allemaal, pas op met vuurwerk, stel je voor dat je niet meer zou kunnen typen![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Staatsloten totaal uitverkocht
Hm, ik had er gisteravond misschien een kunnen kopen bij Albert Heijn maar ik vind het "echter" om dat bij een sigarenboer te doen, wat ik voor vandaag op de planning had staan. Oh well...
OK, ik zal niet bijten...quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee MM, ik wil je wel zeggen wat en waar, maar wil jij dan beloven me niet aan te spreken ofzoiets?
Dus ook met abbo is de p[erformance onder de maat?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:59 schreef iamredleader het volgende:
Doet Fok! bij jullie ook zo traag?
het kost wat maar dan heb je ook niet veelquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus ook met abbo is de p[erformance onder de maat?
Dat doet me dan weer deugd...
Ik ga ook kijken of ik nog wat leuke explosieven kan bemachtigenquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet straks nog even vuurwerk kopen, mag wel zorgen dat ik het niet vergeet
Heb veel meer zin om morgen oliebollen te bakken![]()
Ik ga ook kinderchampagne kopenquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:04 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben vroeg thuis uit het werk, dus ik kan zo bij gaan lezen/leren. Loop achter
Wel lekker gefietst net (niet half zo koud als gisteren), warme sokken en kinderchampagne gekochteen jasje besteld
en een enorme beer op de kop getikt voor 4 euro
Ik drink niet, dus ik vind dit wel leuk. Alleen ik zie net dat mijn ouders ook al een fles hebben gekocht. Kopen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ga ook kinderchampagne kopenik kreeg van een vriend een fles sekt, droge ook nog, maar dat vind ik echt niet te zuipen dus die neem ik mee naar mn feestje morgen, en dan neem ik ook een flesje kinderchampagne mee voor mezelf
Droge smaakt niet bij oliebollen, te groot contrast dan. Minstens demi-sec moet je hebbenquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ga ook kinderchampagne kopenik kreeg van een vriend een fles sekt, droge ook nog, maar dat vind ik echt niet te zuipen dus die neem ik mee naar mn feestje morgen, en dan neem ik ook een flesje kinderchampagne mee voor mezelf
Je lijkt mw. MM wel...quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
WAAROM koop je dan zo'n dure?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je lijkt mw. MM wel...
Onlangs een fles roze sjampoepel gekocht voor bijna 35 Euro terwijl we het allebei niet echt lekker vinden.
Maar mw. MM wilde wat laten knallen met Oud & Nieuw en dus heb ik maar toegestemd.
Komt ze vanmiddag thuis met een fles Jip & Janneke-bubbels van de Hema ą ¤ 3,00 of zo, want dat drinkt ze wel...
ben ik dit jaar goedkoop uit met vuurwerk, kost één droge knal me straks bijna 35 Euro...
ach jeetjequote:
Nou ja, ik zou naar Pittquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:44 schreef Soempie het volgende:
Ets! Hoe kun je de postbode nou missen.
Hij komt morgen ook bij mij met een pakketje, ik zal wel vragen hoe laat hij jouw pakket in de planning heeftquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ach jeetje
[..]
Nou ja, ik zou naar PittEn dat heb ik gedaan. En ik had tegen m'n ouders gezegd dat ze er niet om moesten thuisblijven
En dat hebben ze gedaan
Morgen komtie weer langs
Hou ik je aanquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hij komt morgen ook bij mij met een pakketje, ik zal wel vragen hoe laat hij jouw pakket in de planning heeft
Een vriend van me heeft die ook volgens mij. Ik zou zijn oude overkopen (MX510 ofzo) maar zijn nieuwe ging dat weekend nog stukquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:10 schreef TradeMarkie het volgende:
ik krijg deze morgen
Heerlijke muis, ik heb hem ook op m'n werk
[ afbeelding ]
Die ik nu al heb doet het prima en hij ligt gewoon goed in de handquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft die ook volgens mij. Ik zou zijn oude overkopen (MX510 ofzo) maar zijn nieuwe ging dat weekend nog stukHet lampje van die laser had nauwelijks kracht, dus je kon er niks mee. Hoop dat die van jou dat niet heeft
Ik hoop het ook, anders ruil ik hem met die op m'n werk en gaan ze op m'n werk maar een andere regelenquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:26 schreef Etcetera het volgende:
Maar als je een van de batch heeft die hij had dan heb je een probleemMaar zoals ik al zei: ik hoop dat je gewoon een goede hebt
Ik heb ook de MX510.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:10 schreef TradeMarkie het volgende:
ik krijg deze morgen
Heerlijke muis, ik heb hem ook op m'n werk
[ afbeelding ]
Een winnend staatslot nog wel, jij bent ook niet snel tevreden...quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:23 schreef iamredleader het volgende:
Ik vind het van de zotte om speciaal voor oud en nieuw zoveel geld uit te geven, of het nu aan vuurwerk, drank of andere onzin is. Doe mij maar een lekkere maaltijd, gezelligheid met vrienden en een winnend staatslot, dan ben ik allang tevreden
Dat vind ik ook het leuke aan oud en nieuw idd, heel gezellig met vrienden altijd. En ik ben de kroeg niet uit te slaan meestalquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een winnend staatslot nog wel, jij bent ook niet snel tevreden...
Wij gooien er meestal meer geld tegen aan met Oud & Nieuw dan met Kerst.
Kerst hebben we niks mee omdat we niet gelovig zijn en Oud & Nieuw is gewoon een dag/avond feesten met vrienden en bekenden...
Zo mistig als vorig jaar zal het niet worden...quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook het leuke aan oud en nieuw idd, heel gezellig met vrienden altijd. En ik ben de kroeg niet uit te slaan meestal
Wij hebben gepot voor het vuurwerk, dan haalt 1 iemand gewoon wat, we zien wel of het de moeite waard is.
Ik hoop trouwens ook op helder weer, want we zitten in de polder dit jaar en dan kun je mooi alles om je heen zien
Dat viel hier in eerste instantie nog wel mee, als ik verhalen van anderen gehoord heb, maar ze voorspellen wel weer wat mist en zoquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo mistig als vorig jaar zal het niet worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |