Of: mensen die reizen hebben geen dure huizen met giga-hypotheken en/of beleggingen in Fortis. Mensen die reizen hebben wel wat beters te doen...quote:Op dinsdag 30 december 2008 07:39 schreef UIO_AMS het volgende:
Mijn voorspelling: reizen in 2009 wordt ontzettend hip. Hippe mensen hebben namelijk geen last van de financiële crisis. Of zo.
Wat Hik bedoelt is dat je niet welkom bent, we zijn een kliekje. Tenzij je je even netjes voorstelt, dan mag het weer welquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:24 schreef Hik het volgende:
Euh... Daph... it is het slowchat topic...
Het dolfinarium is wel heeeeeeel oubollig hoor; ik ben er nog niet zo lang geleden nog 's geweest: wàt een tegenvaller zeg!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:56 schreef Hik het volgende:
Ik dacht ook gelijk aan Elburg, leuk stadje! Hoorn is ook mooi inderdaad. Je kunt nog naar het Dolfinarium...
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:05 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wat Hik bedoelt is dat je niet welkom bent, we zijn een kliekje. Tenzij je je even netjes voorstelt, dan mag het weer wel
Tussen de middag was er een buffet; 's avonds was het "à la carte"!quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:05 schreef Hik het volgende:
Dat moet een flink buffet geweest zijn, Bora!![]()
Ik denk niet dat zo'n cruise wat voor mij zou zijn, maar een beetje island-hoppen daar lijkt me helemaal niet verkeerd. In elk geval heb ik ooit eens gekeken naar een 2 weekse zeiltocht daar (alleen), maar dan zat die hele boot vol met stelletjes op hun honeymoon...
Nope, maar dat is nooit een belemmering.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:17 schreef k_man het volgende:
Heb jij een auto UIO?
quote:Elburg, Harderwijk, Urk, Muiden, Naarden Vesting, Hoorn.
Welkom terug Douwe!quote:Op woensdag 31 december 2008 00:53 schreef Douwe het volgende:
Nieuw topic!
Ik wil Medemblik nog wel even toevoegen aan UIO's lijstje, voor het Noord-Hollandse gedeelte dan. En uiteraardHindeloopen
. Vermijd Stavoren en Makkum als de pest, verder kun je weinig fout doen
Ik ben toevallig wel ooit in het Miami Seaquarium beland.quote:Op woensdag 31 december 2008 09:28 schreef Hik het volgende:
Ik zette de verkeerdebij het Dolfinarium. Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me op de één of andere manier ook niets voor UIO...
(deze dus).
Het was sterker dan jij...quote:Op woensdag 31 december 2008 09:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik werd meegesleept door een stel Latina's, dat dan weer wel.
Een reconstructie:quote:
Die stadjes zijn op zich al een bezienswaardigheid, gewoon door er rond te slenteren. En in Urk naar de haven om te eten bij een visrestaurant (ik zou even moeten nazoeken hoe het best bekend staande restaurant daar heet).quote:Op woensdag 31 december 2008 08:40 schreef UIO_AMS het volgende:Ik bedoelde eigenlijk of iemand nog ergens een leuk café of iets dergelijks wist voor een tussenstop, of een bezienswaardigheid.
Het is je vergevenquote:Op woensdag 31 december 2008 09:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik sta, geloof ik, wel sterk als ik het op tijdelijke ontoerekeningsvatbaarheid gooi.
Ah, ik was al bang dat ik weggekeken werd uit dit topicquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:05 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wat Hik bedoelt is dat je niet welkom bent, we zijn een kliekje. Tenzij je je even netjes voorstelt, dan mag het weer wel
quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:17 schreef Bora-Bora het volgende:
Heeft de Fogel het kerstdiner overleefd?![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2009 00:38 schreef Fogel het volgende:
Ik wens jullie allemaal -inclusief de nieuwkomer Daph_- een bijzonder gelukkig nieuw jaar toe!
De Kaap, vlak onder de vuurtorenquote:Op woensdag 31 december 2008 10:33 schreef k_man het volgende:
En in Urk naar de haven om te eten bij een visrestaurant (ik zou even moeten nazoeken hoe het best bekend staande restaurant daar heet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |