Drrrrruk!quote:
Ik moest lachen. Wat een vraag zeg.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:33 schreef Halcon het volgende:
Waarom is DAM gebanned?
Bij hem moet je idd niet vragen waarom maar hoelang.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Wat een vraag zeg.
Ik moest ook lachen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:31 schreef ultra_ivo het volgende:
Het al of niet aanwezig zijn van Diego heeft natuurlijk invloed op het wel of niet aanwezig zijn van anderen hier.
Ik probeer nog steeds te bedenken hoe ik 'm moet opvattenquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:34 schreef Bora-Bora het volgende:
Toegegeven: niet erg handig vanuit NL.![]()
Ik heb die wél gegeten in Bangkok Gaoxing!quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:19 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik probeer nog steeds te bedenken hoe ik 'm moet opvatten
Iemand nog honger?
[ afbeelding ]
Ik ben vandaag bij een klein kookschooltje geweest, in Bangkoks grootste sloppenwijk, en als verrassing had de lerares ook gefrituurde beestjes gekocht. Een van de deelneemsters moest het bekopen met een duikvlucht naar het toilet
Spannend die insecten.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:22 schreef Gaoxing het volgende:
[..]joh!
Ik weet niet wat het is, maar ik heb al weken zin in vakantie in Europa. Als ik al die bestemmingen zie ga ik m'n uiterste best doen om logische redenen te vinden waarom ik er eerdaags echt een keer langs moet. Maar dat lukt niet zo erg
Lachen om de opmerking; huilen om de waarheid....quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:19 schreef Gaoxing het volgende:
Ik probeer nog steeds te bedenken hoe ik 'm moet opvatten
Ik vond ze vooral erg hard. Alsof je op nagels zit te kauwen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:19 schreef renzell het volgende:
Ik heb die wél gegeten in Bangkok Gaoxing!Ik vond dat ik moest.
Maar écht smakelijk vond ik ze niet.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 02:44 schreef Bora-Bora het volgende:
Lachen om de opmerking; huilen om de waarheid....![]()
Ik wist het!quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Iemand gisteren nog gekeken (hoi Liejannuh) naar de nieuwe BBC-serie van Stephen Fry. Het begint elke zondag om 22.00 uur. Met een zwarte taxi zoals hij die ook in Londen heeft, rijdt hij de hele VS door. Elke staat doet hij aan. Gisteren was hij in het noordoosten.
Ik viel daar zomaar in, nadat ik het laatste deel van Ireland to Sydney: By Any Means op BBC2 had gezien. Tijdens de afkondiging daarvan werd plotseling gerefereerd naar de start van het nieuwe programma. Als ik het eerder had geweten, had ik jullie wel even in dit topic gewaarschuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |