Aangepast.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:59 schreef DutchTrain het volgende:
Waarom staat er geen plaatje in de OP
Te laat... kan al bijna niet praten wegens keelontsteking.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:50 schreef Bora-Bora het volgende:
Goedenmiddag. Ben ziek. Da's leuk, zo aan het begin van 't weekend....![]()
Ik zal wat verder van de computer gaan zitten om jullie niet aan te steken.
Mooi, presenteer je ook de voortgang van mijn project in het Noors?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:27 schreef Vogue het volgende:
Ik wil best een paar dagen ruilen, ben nog nooit in Noorwegen geweest
Goedenacht.quote:
Oh shit... sorry!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:27 schreef Fogel het volgende:
Te laat... kan al bijna niet praten wegens keelontsteking.
Stabiel. Alleen wat slaperig nu. Duik er zo maar eens in. Hoe is het met jou verder?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe is het?
Mooi zoquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Stabiel. Alleen wat slaperig nu. Duik er zo maar eens in. Hoe is het met jou verder?
Jeetje, inderdaad zeg.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:52 schreef flipsen het volgende:
Volgens mij werden de mensen aan de rechterkant niet blij toen ze door het raampje keken. Wel weer een duidelijk voorbeeld dat er, zelfs als er tijdens de start iets misgaat je nog niet direct hoeft te biddenCaptain bleef ijzig kalm zeg
http://www.flightlevel350.com/aviation_video.php?id=8457
Volgens mij was het gevaar al geweken toen ze de motor hadden uitgeschakeld... Brandweer was denk ik meer voorzorgsmaatregel. Wel grappig hoe je ziet hoeveel power het vliegtuig verlies zodra de motor werd uitgeschakeld. Moet een fijn gevoel in je maag zijn geweestquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:47 schreef Bora-Bora het volgende:
Liepen ze overigens niet een behoorlijk risico door toch nog (op de andere motor) zo lang door te rijden, in plaats van de passagiers gelijk op de grond te evacueren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |