Het afwerken gaat helaas niet meer automatisch goed, zoals vorig seizoen wel het geval was. Loopt ook een beetje gefrustreerd rond de laatste weken omdat hij nu niet de onbetwiste ster is.quote:Op maandag 29 december 2008 21:39 schreef mcyodogg het volgende:
Ronaldo zit er niet helemaal bij met zn hoofd.
Hij stuurt alsnog aan op een vertrek in de winterstop.quote:Op maandag 29 december 2008 21:55 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Het afwerken gaat helaas niet meer automatisch goed, zoals vorig seizoen wel het geval was. Loopt ook een beetje gefrustreerd rond de laatste weken omdat hij nu niet de onbetwiste ster is.
Verder alles onder controle in deze wedstrijd, hij moet er alleen nog wel even in
Gaat echt niet gebeuren midden in het seizoen.quote:Op maandag 29 december 2008 21:56 schreef Twerk het volgende:
[..]
Hij stuurt alsnog aan op een vertrek in de winterstop.
Hij komt niet scherp en geconcentreerd over. Paar keer veel te makkelijk de bal verloren of verspeeld. Maar Boro kan hem natuurlijk niet de hele avond kansen geven.quote:Op maandag 29 december 2008 21:55 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Het afwerken gaat helaas niet meer automatisch goed, zoals vorig seizoen wel het geval was. Loopt ook een beetje gefrustreerd rond de laatste weken omdat hij nu niet de onbetwiste ster is.
Verder alles onder controle in deze wedstrijd, hij moet er alleen nog wel even in
Naar Cityquote:Op maandag 29 december 2008 21:57 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Gaat echt niet gebeuren midden in het seizoen.
Klopt ja, ze spelen wel verdedigend maar willen, als daar de kans voor is, in ieder geval nog wel aanvallen.quote:Op maandag 29 december 2008 21:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij komt niet scherp en geconcentreerd over. Paar keer veel te makkelijk de bal verloren of verspeeld. Maar Boro kan hem natuurlijk niet de hele avond kansen geven.
Ze proberen er trouwens wel regelmatig uit te komen, maar nog met veel te weinig mensen. Vaak zijn alleen Tuncay, Alves en Downing voorin te vinden bij een counter.
Ronaldo volgend jaar in het Championship, gun ik hem wel eigenlijkquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 22:03 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ronaldo volgend jaar in het Championship, gun ik hem wel eigenlijk
Naar Plymouth is leuker, dat is wat verder rijden.quote:Op maandag 29 december 2008 22:05 schreef Twerk het volgende:
[..]
Robinho en Ronaldo op een regenachtige maandagavond met de bus naar Norwich
Gary Neville inbrengen is altijd vreemd.quote:Op maandag 29 december 2008 22:26 schreef Plato1980 het volgende:
Niet een beetje vreemd moment om Gary Neville in te brengen?
Rafael faalde hard denk dat het was om geen verder risico te lopen, die zien we op de league cup en FA cup niet weer denk ik.quote:Op maandag 29 december 2008 22:26 schreef Plato1980 het volgende:
Niet een beetje vreemd moment om Gary Neville in te brengen?
Klopt, maar ik zou dan naast Scholes niet Neville maar nog een meer aanvallende speler ingebracht hebben.quote:Op maandag 29 december 2008 22:28 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Rafael faalde hard denk dat het was om geen verder risico te lopen, die zien we op de league cup en FA cup niet weer denk ik.
Geweldige speler. Ene kant jammer dat hij weg is bij The Spurs.quote:
Sport1 op mijn tv.quote:Op maandag 29 december 2008 22:35 schreef Daniane het volgende:
Wat is jullie stream, ik heb een arabische waar het nog 0-0 is
Voor veel geld gehaald?quote:Op maandag 29 december 2008 22:39 schreef leroytje het volgende:
Emnes komt erin (volgens mij ex-sparta)?
Want?quote:
Vanwaar deze timing? United pakt net 3 punten erbij.quote:Op maandag 29 december 2008 22:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Liverpool wordt kampioen dus.
Benitez haalt op dit moment het meeste uit zijn selectie van de drie clubs. Het roulatiesysteem wat zo nu en dan wordt gehanteerd liep vaak succesvol af. Als team is dit Liverpool met de nieuwe aankopen ook een stuk zakelijker gaan spelen.quote:Op maandag 29 december 2008 22:59 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Want?
Het gaat wat mij betreft nog steeds tussen Man Utd en Chelsea, en dat blijft ook nog wel zo tenzij Pool een serieus gat slaat
Nog steeds maximaal 3 punten per wedstrijdquote:Op maandag 29 december 2008 23:05 schreef Dos37 het volgende:
Wou net zeggen als je met relatief slecht voetbal de punten blijft pakken, kun je nagaan wat er gaat gebeuren als het gaat lopen
Ik vrees dat het lang zal duren voordat Ronaldo weer zijn draai begint te vinden.quote:Op maandag 29 december 2008 23:05 schreef Dos37 het volgende:
Wou net zeggen als je met relatief slecht voetbal de punten blijft pakken, kun je nagaan wat er gaat gebeuren als het gaat lopen
Ben ik met je eens. En dit heeft ze een voor sprong van drie punten op Chelsea en één verliespunt ten opzichte van Man Utd opgeleverd. Ze zitten aan hun top en lopen dus nóg niet weg van de concurrentie. Ik zie ze dit niveau niet een heel seizoen volhouden, en zoals je zelf al aangeeft zitten Chelsea en Man Utd nog lang niet aan hun topniveau.quote:Op maandag 29 december 2008 23:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Benitez haalt op dit moment het meeste uit zijn selectie van de drie clubs. Het roulatiesysteem wat zo nu en dan wordt gehanteerd liep vaak succesvol af. Als team is dit Liverpool met de nieuwe aankopen ook een stuk zakelijker gaan spelen.
Chelsea begon voortvarend met fris voetbal wat ik ze nog nooit heb zien spelen maar gaandeweg is het toch steeds minder geworden. Manchester tsja... zo'n goede selectie met een nog betere aanval maar het gaat dit seizoen toch wel verdomde stroef.
Zo had ik het moeten formuleren ja.quote:Op maandag 29 december 2008 23:16 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Man Utd speelt over het algemeen wel vrij goed maar heeft moeite met scoren, terwijl het er wel de spelers voor heeft.
Gisteravond @ BBC gezien.. Bizar moment idd. Volgens mij sloeg ie hem omdat hij een verdedigingsfout maaktequote:
4 miljoen dacht ik. SCH wilde hem ook, maarja met middelsborough kun je niet concurreren.quote:
Hull-Villa dus, net begonnen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:24 schreef Dos37 het volgende:
vanavond nog een wedstrijd tussen de 2 leukste elftallen van de eerste seizoenshelft.
Ach ja, een jaartje UEFA Cup is best leuk. Vraag maar aan Milan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Weer in de laatste minuten en weer is het zwaar onverdiend.
Tyfus Villa.
Dat betwijfel ik ten zeerste met al die punten die ze gestolen hebben. Je kunt niet eeuwig geluk hebben met afbraakvoetbal.quote:
Arteta zou een goede aankoop zijn ja. En ook Given is absoluut een versterking, maar die zie ik niet gaan eigenlijk.quote:
Given is echt goed. Maar hij vind het wel goed in Newcastle denk ik.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:42 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Arteta zou een goede aankoop zijn ja. En ook Given is absoluut een versterking, maar die zie ik niet gaan eigenlijk.
Wordt tijd dat die gast naar de Engelse top gaat. Hoe oud is die, 32?quote:Op woensdag 31 december 2008 13:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Given is echt goed. Maar hij is vind het wel goed in Newcastle denk ik.
Ja zoiets. Maar ik denk dat hij zijn hele carriere daar nog blijft. Al denk ik dat Almunia niet slecht is. We hebben op het moment andere prioriteitenquote:Op woensdag 31 december 2008 14:04 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wordt tijd dat die gast naar de Engelse top gaat. Hoe oud is die, 32?
GERUCHTEN ja.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:00 schreef One_conundrum het volgende:
Given naar Arsenal
Edit: en Arteta ook
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:26 schreef mcyodogg het volgende:
http://link.brightcove.co(...)2159/bctid6784704001
Dit moet toch wel de meest vermakelijke persconferentie zijn van Rafa ooit
Ik vond de opmerking dat Scolari moest letten op de mandekking vlak voor de dug-out wel een sterkequote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:05 schreef DemonCleaner het volgende:
Benitez![]()
Die tweede optie die hij aangaf voor het samenstellen van het competitieprogramma vond ik dan wel weer leuk gevonden
Weinig clubs die Heskey niet willen hebben zo te zienquote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Handige link:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_prem/7785570.stm
Nillis scoorde ook niet veel maar was wel de ideale man naast iemand.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:51 schreef the_legend_killer het volgende:
wat zien die clubs toch in hem
Scoort zowat nooit.
Heeft wel wat power, maar dat maakt hem geen topper
In de NL competitie scoorde Nilis toch aardig en technisch gezien was het een verfijnde voetballer en een prima aangever.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:54 schreef Grimm het volgende:
[..]
Nillis scoorde ook niet veel maar was wel de ideale man naast iemand.
jammerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:11 schreef borisz het volgende:
Portsmouth Manchester City is afgelast.
Bevroren veld. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7820333.stm
http://atdhe.net/quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:36 schreef Blauwjongetje het volgende:
Is er straks een livestream voor Arsenal FC - Bolton Wanderers?
Ik zie het op teletekst, maar waarom?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:51 schreef mcyodogg het volgende:
Fulham-Rovers ook afgelast.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:54 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik zie het op teletekst, maar waarom?
quote:The Premier League matches between Portsmouth and Manchester City and Fulham against Blackburn have been postponed because of frozen pitches.
Nee oude stadionsquote:
Ja dat begrijp ik, maar dat kan er toch ingebouwd worden. Dacht dat het in de eredivisie ook een vereiste isquote:
Pompey wil een nieuw stadion bouwen dus daar ga je je geld niet aan verknoeienquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:05 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar dat kan er toch ingebouwd worden. Dacht dat het in de eredivisie ook een vereiste is
Ik heb mijn momentenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij bent scherp vandaag moet ik zeggen.
En hij doet 't weer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Stream begeeft het...
stond die Fellaini niet buitenspel?quote:
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:20 schreef fanneke het volgende:
[..]
stond die Fellaini niet buitenspel?
Ja een halve meter volgens mij.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:20 schreef fanneke het volgende:
[..]
stond die Fellaini niet buitenspel?
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=28120&part=sportsquote:
en vervangen door Mustapha Rigaquote:
Pakt direct een domme kaartquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:49 schreef fanneke het volgende:
Ramsey erin voor Adebayor.
en die andere wedstrijd tegen pool ook volgens mij 10 gele kaarten zijn 2 wedstrijden schorsing.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:13 schreef fanneke het volgende:
Fellaini pakte vandaag alweer z'n 10e gele kaart. Erg jammer want het is een geweldige voetballer.
Die jongen moet toch echt eens wat aan z'n temperament gaan doen.
(Volgende week is ie dus geschorst tegen Liverpool.)
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Echt ado volk daar op de tribune
Dat ze dit vol mogen houden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:21 schreef mcyodogg het volgende:
Vind Stoke eigenlijk wel beter.
Da's wel erg veel idd ...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:13 schreef fanneke het volgende:
Fellaini pakte vandaag alweer z'n 10e gele kaart. Erg jammer want het is een geweldige voetballer.
Die jongen moet toch echt eens wat aan z'n temperament gaan doen.
Al liet die zich vandaag een beetje gaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:10 schreef Schimpie het volgende:
Er is helemaal niks mis met het temperament van Fellaini
Dus ook willekeur van de arbiters.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:10 schreef Schimpie het volgende:
Er is helemaal niks mis met het temperament van Fellaini, hij krijgt gele kaarten voor overtredingen waar andere spelers nog niet eens een waarschuwing voor krijgen.
Steve Bruce voorspelde het al jaren geleden: In de Championship spelen clubs om te winnen, in de Premier League zijn de clubs te schijterig om te verliezen.quote:
Wanneer ze gepromoveerd zijn inderdaad.quote:Op zondag 11 januari 2009 03:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Steve Bruce voorspelde het al jaren geleden: In de Championship spelen clubs om te winnen, in de Premier League zijn de clubs te schijterig om te verliezen.
Deze effecten zie ik bij elke club in de Premier League, niet alleen de promovendi.quote:Op zondag 11 januari 2009 03:28 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wanneer ze gepromoveerd zijn inderdaad.
quote:Op zondag 11 januari 2009 03:28 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wanneer ze gepromoveerd zijn inderdaad.
quote:Wigan: Kirkland, Melchiot, Scharner, Bramble, Figueroa, Valencia, Palacios, Cattermole, Taylor, Heskey, Zaki.
Subs: Pollitt, Edman, Kilbane, Brown, Boyce, De Ridder, Camara.
quote:Tottenham: Gomes, Zokora, Dawson, Woodgate, King, Bale, Corluka, Modric, O'Hara, Pavlyuchenko, Defoe.
Subs: Cesar, Bentley, Huddlestone, Lennon, Jenas, Bent, Campbell.
Defoe direct in de basis.quote:Referee: Andre Marriner (W Midlands)
We? Je bent toch voor Ajax.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:54 schreef denthemen het volgende:
Straks Spurs, we moeten winnen, we móéten uit die gevarenzone
Ik ben voor alles wat maar joods isquote:
"Interesting to note that by the next time Liverpool play, Man Utd could actually be top (Chelsea, Bolton and Wigan all played before Liverpool face Everton)."quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:48 schreef Dos37 het volgende:
3 thuis wedstrijden en Bolton uit winnen en we staan op kop
Dat geldt dan dus ook voor Chelsea als ze vandaag gelijk spelen en volgende week winnen.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
"Interesting to note that by the next time Liverpool play, Man Utd could actually be top (Chelsea, Bolton and Wigan all played before Liverpool face Everton)."
Met Bale in het team heeft Tottenham nog nooit gewonnenquote:
Ik zou net zeggen.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:20 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Gewoon een matige verdediger hoor.
Ik zie de wedstrijd niet, maar volgens mij is dat niet een nieuw experiment.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:27 schreef Piet_Veerman het volgende:
Gouden zet trouwens ook om King voor de verdediging te laten spelen.
Ging erover dat hij er 1 bijna het stadion uitschoptequote:Op zondag 11 januari 2009 15:20 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Gewoon een matige verdediger hoor.
Inderdaad, jaren geleden stond hij op die positie zelfs in het Engels elftalquote:Op zondag 11 januari 2009 15:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik zie de wedstrijd niet, maar volgens mij is dat niet een nieuw experiment.
Dat was een paar maanden terugquote:Op zondag 11 januari 2009 15:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Met Bale in het team heeft Tottenham nog nooit gewonnen
King kan gewoon op het middenveld spelen.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik zie de wedstrijd niet, maar volgens mij is dat niet een nieuw experiment.
Wanneer is het verbroken dan?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat was een paar maanden terug
Ik snap niet dat je Lennon en Bentley hebt en ze dan allebei niet opstelt. Met zo'n 5-3-2 opstelling heb je geen dreiging van de zijkant, niet slim als je een goede kopper als Pavluchenko hebt.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
King kan gewoon op het middenveld spelen.
Ik snap alleen niet dat O Hara speelt.
Die komt echt wel wat tekort
Het kan wel dreiging van de zijkant hebben met zo'n formatie. Denk maar aan het goede Brazilie. Alleen je moet er de spelers wel voor hebben en ik zou Bale en Corluka nog niet op het niveau Roberto Carlos en Cafu zetten.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:51 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je Lennon en Bentley hebt en ze dan allebei niet opstelt. Met zo'n 5-3-2 opstelling heb je geen dreiging van de zijkant, niet slim als je een goede kopper als Pavluchenko hebt.
Die hebben dan ook meestal niemand die kan koppen, dan hebben voorzetten veel minder zin. Sowieso spelen die van nature erg door het midden. Bale ligt zo'n rol op zich wel, maar die is zijn zelfvertrouwen duidelijk kwijt. Corluka is er inderdaad niet geschikt voor. Maar het is vooral ook gek omdat Lennon het wel aardig doet de laatste tijd als een van de weinigen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:11 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het kan wel dreiging van de zijkant hebben met zo'n formatie. Denk maar aan het goede Brazilie. Alleen je moet er de spelers wel voor hebben en ik zou Bale en Corluka nog niet op het niveau Roberto Carlos en Cafu zetten.
Net of Wigan zo goed speelt, dit is allebei gewoon echt baggerquote:
Carrick krijgt rustquote:Op zondag 11 januari 2009 16:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
1517: MANCHESTER UNITED v CHELSEA LINE-UPS
Man Utd: Van der Sar, Neville, Vidic, Evans, Evra, Ronaldo, Fletcher, Giggs, Park, Berbatov, Rooney.
Subs: Kuszczak, Anderson, Carrick, Scholes, Welbeck, O'Shea, Tevez.
Chelsea: Cech, Bosingwa, Carvalho, Terry, Ashley Cole, Mikel, Joe Cole, Lampard, Ballack, Deco, Drogba.
Subs: Cudicini, Ivanovic, Di Santo, Ferreira, Kalou, Belletti, Anelka.
Referee: Howard Webb (S Yorkshire)
Dat zeker, maar vond Wigan toch duidelijk beter...quote:Op zondag 11 januari 2009 16:21 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Net of Wigan zo goed speelt, dit is allebei gewoon echt bagger
Kreeg Gary Neville maar rust.quote:
Fletcher en Giggs centraal dit keer.quote:
Jah, maar dit is toch niet de eerste de beste wedstrijd...quote:
Ze waren wel minder slecht jaquote:Op zondag 11 januari 2009 16:23 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dat zeker, maar vond Wigan toch duidelijk beter...
Ik zie ook liever geen Giggs centraal, maar Ferguson ziet daar al langer wel wat in. Hij heeft wel een goede steekpass, maar dat hebben Carrick en Anderson ook en die brengen fysiek toch echt veel meer.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:26 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Jah, maar dit is toch niet de eerste de beste wedstrijd...
Waardeloze taktiek met deze spelers...quote:Op zondag 11 januari 2009 16:27 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ze waren wel minder slecht ja![]()
Misschien maar goed ook om dit te verliezen, kan dat 5-3-2 de prullenbak weer in.
Yup, ik heb echt enorm vertrouwen in Redknapp maar dit snap ik ook niet echtquote:Op zondag 11 januari 2009 16:28 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Waardeloze taktiek met deze spelers...
Geblesseerd in eerste instantie.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:19 schreef Rucebo het volgende:
Alex geblesseerd of gepasseerd?
Anderson speelt veel te weinig! Wat een man is dat zeg. Dat is Mascherano en Deco in éénquote:Op zondag 11 januari 2009 16:28 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ik zie ook liever geen Giggs centraal, maar Ferguson ziet daar al langer wel wat in. Hij heeft wel een goede steekpass, maar dat hebben Carrick en Anderson ook en die brengen fysiek toch echt veel meer.
Ik geloof aan het begin toen Redknapp net trainer was.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wanneer is het verbroken dan?
Ik tel geen FA/Carling cup mee he![]()
Fantastische speler jaquote:Op zondag 11 januari 2009 16:37 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Anderson speelt veel te weinig! Wat een man is dat zeg. Dat is Mascherano en Deco in één
Fan
Verdommequote:Op zondag 11 januari 2009 16:40 schreef Cyberia18 het volgende:
En ja hoor. Poelmann is de commentator...
Voor het laatst in de PL gespeeld op 6 december, 23 min tegen Sunderland. en maar 3 keer de 90 volgemaakt. 616 minuten in 20 wedstrijden....quote:Op zondag 11 januari 2009 16:40 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Fantastische speler ja![]()
Ze moeten hem alleen leren schieten, of vragen of hij het nooit meer wil proberen, want scoren kan ie echt helemaal niet
Die gast doet echt werkelijk elke wedstrijd lijkt het welquote:Op zondag 11 januari 2009 16:40 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:01 schreef DJ_Ryow het volgende:als iedereen even van atdhe af wil gaan dan heb ik misschien niet zo'n lag, dank u
Die zal eerders wel weg willen, een speler als zoals hij moet gewoon spelen.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Wel een triest verhaal voor Tevez dit seizoen.
Blijft een fantastische voetballer!
Eens.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:03 schreef Trystar het volgende:
[..]
Die zal eerders wel weg willen, een speler als zoals hij moet gewoon spelen.
UPC:quote:Op zondag 11 januari 2009 16:40 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:05 schreef Espabilado het volgende:
[..]
UPC:
Infoknop > Soundtrack: ang
Engels commentaar
edit: oh heb je al
edit:quote:Op zondag 11 januari 2009 16:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Engels commentaar FTW.
nee hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 16:06 schreef Rucebo het volgende:
Spurs blijft toch echt ver onder zijn mogelijkheden spelen zeg...
Die moet gewoon 442ish gaan voetballen.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:14 schreef Espabilado het volgende:
Tottenham toch weer verloren.... zoveel beter gaat het uiteindelijk niet onder Redknapp...
Zet gewoon op UK-commentaar. Probleem opgelost.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:17 schreef Ambrosius het volgende:
Poelman, KIJK gewoon, hij schoot tegen Drogba aan, ging gewoon onder de muur door.
Volgens mij moet Webb niet aan em komen toch....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |