Gisteravond @ BBC gezien.. Bizar moment idd. Volgens mij sloeg ie hem omdat hij een verdedigingsfout maaktequote:
4 miljoen dacht ik. SCH wilde hem ook, maarja met middelsborough kun je niet concurreren.quote:
Hull-Villa dus, net begonnen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:24 schreef Dos37 het volgende:
vanavond nog een wedstrijd tussen de 2 leukste elftallen van de eerste seizoenshelft.
Ach ja, een jaartje UEFA Cup is best leuk. Vraag maar aan Milan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Weer in de laatste minuten en weer is het zwaar onverdiend.
Tyfus Villa.
Dat betwijfel ik ten zeerste met al die punten die ze gestolen hebben. Je kunt niet eeuwig geluk hebben met afbraakvoetbal.quote:
Arteta zou een goede aankoop zijn ja. En ook Given is absoluut een versterking, maar die zie ik niet gaan eigenlijk.quote:
Given is echt goed. Maar hij vind het wel goed in Newcastle denk ik.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:42 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Arteta zou een goede aankoop zijn ja. En ook Given is absoluut een versterking, maar die zie ik niet gaan eigenlijk.
Wordt tijd dat die gast naar de Engelse top gaat. Hoe oud is die, 32?quote:Op woensdag 31 december 2008 13:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Given is echt goed. Maar hij is vind het wel goed in Newcastle denk ik.
Ja zoiets. Maar ik denk dat hij zijn hele carriere daar nog blijft. Al denk ik dat Almunia niet slecht is. We hebben op het moment andere prioriteitenquote:Op woensdag 31 december 2008 14:04 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wordt tijd dat die gast naar de Engelse top gaat. Hoe oud is die, 32?
GERUCHTEN ja.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:00 schreef One_conundrum het volgende:
Given naar Arsenal
Edit: en Arteta ook
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:26 schreef mcyodogg het volgende:
http://link.brightcove.co(...)2159/bctid6784704001
Dit moet toch wel de meest vermakelijke persconferentie zijn van Rafa ooit
Ik vond de opmerking dat Scolari moest letten op de mandekking vlak voor de dug-out wel een sterkequote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:05 schreef DemonCleaner het volgende:
Benitez![]()
Die tweede optie die hij aangaf voor het samenstellen van het competitieprogramma vond ik dan wel weer leuk gevonden
Weinig clubs die Heskey niet willen hebben zo te zienquote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Handige link:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_prem/7785570.stm
Nillis scoorde ook niet veel maar was wel de ideale man naast iemand.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:51 schreef the_legend_killer het volgende:
wat zien die clubs toch in hem
Scoort zowat nooit.
Heeft wel wat power, maar dat maakt hem geen topper
In de NL competitie scoorde Nilis toch aardig en technisch gezien was het een verfijnde voetballer en een prima aangever.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:54 schreef Grimm het volgende:
[..]
Nillis scoorde ook niet veel maar was wel de ideale man naast iemand.
jammerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:11 schreef borisz het volgende:
Portsmouth Manchester City is afgelast.
Bevroren veld. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7820333.stm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |