Geweldige speler. Ene kant jammer dat hij weg is bij The Spurs.quote:
Sport1 op mijn tv.quote:Op maandag 29 december 2008 22:35 schreef Daniane het volgende:
Wat is jullie stream, ik heb een arabische waar het nog 0-0 is
Voor veel geld gehaald?quote:Op maandag 29 december 2008 22:39 schreef leroytje het volgende:
Emnes komt erin (volgens mij ex-sparta)?
Want?quote:
Vanwaar deze timing? United pakt net 3 punten erbij.quote:Op maandag 29 december 2008 22:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Liverpool wordt kampioen dus.
Benitez haalt op dit moment het meeste uit zijn selectie van de drie clubs. Het roulatiesysteem wat zo nu en dan wordt gehanteerd liep vaak succesvol af. Als team is dit Liverpool met de nieuwe aankopen ook een stuk zakelijker gaan spelen.quote:Op maandag 29 december 2008 22:59 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Want?
Het gaat wat mij betreft nog steeds tussen Man Utd en Chelsea, en dat blijft ook nog wel zo tenzij Pool een serieus gat slaat
Nog steeds maximaal 3 punten per wedstrijdquote:Op maandag 29 december 2008 23:05 schreef Dos37 het volgende:
Wou net zeggen als je met relatief slecht voetbal de punten blijft pakken, kun je nagaan wat er gaat gebeuren als het gaat lopen
Ik vrees dat het lang zal duren voordat Ronaldo weer zijn draai begint te vinden.quote:Op maandag 29 december 2008 23:05 schreef Dos37 het volgende:
Wou net zeggen als je met relatief slecht voetbal de punten blijft pakken, kun je nagaan wat er gaat gebeuren als het gaat lopen
Ben ik met je eens. En dit heeft ze een voor sprong van drie punten op Chelsea en één verliespunt ten opzichte van Man Utd opgeleverd. Ze zitten aan hun top en lopen dus nóg niet weg van de concurrentie. Ik zie ze dit niveau niet een heel seizoen volhouden, en zoals je zelf al aangeeft zitten Chelsea en Man Utd nog lang niet aan hun topniveau.quote:Op maandag 29 december 2008 23:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Benitez haalt op dit moment het meeste uit zijn selectie van de drie clubs. Het roulatiesysteem wat zo nu en dan wordt gehanteerd liep vaak succesvol af. Als team is dit Liverpool met de nieuwe aankopen ook een stuk zakelijker gaan spelen.
Chelsea begon voortvarend met fris voetbal wat ik ze nog nooit heb zien spelen maar gaandeweg is het toch steeds minder geworden. Manchester tsja... zo'n goede selectie met een nog betere aanval maar het gaat dit seizoen toch wel verdomde stroef.
Zo had ik het moeten formuleren ja.quote:Op maandag 29 december 2008 23:16 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Man Utd speelt over het algemeen wel vrij goed maar heeft moeite met scoren, terwijl het er wel de spelers voor heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |