Waardeloze taktiek met deze spelers...quote:Op zondag 11 januari 2009 16:27 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ze waren wel minder slecht ja![]()
Misschien maar goed ook om dit te verliezen, kan dat 5-3-2 de prullenbak weer in.
Yup, ik heb echt enorm vertrouwen in Redknapp maar dit snap ik ook niet echtquote:Op zondag 11 januari 2009 16:28 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Waardeloze taktiek met deze spelers...
Geblesseerd in eerste instantie.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:19 schreef Rucebo het volgende:
Alex geblesseerd of gepasseerd?
Anderson speelt veel te weinig! Wat een man is dat zeg. Dat is Mascherano en Deco in éénquote:Op zondag 11 januari 2009 16:28 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ik zie ook liever geen Giggs centraal, maar Ferguson ziet daar al langer wel wat in. Hij heeft wel een goede steekpass, maar dat hebben Carrick en Anderson ook en die brengen fysiek toch echt veel meer.
Ik geloof aan het begin toen Redknapp net trainer was.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wanneer is het verbroken dan?
Ik tel geen FA/Carling cup mee he![]()
Fantastische speler jaquote:Op zondag 11 januari 2009 16:37 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Anderson speelt veel te weinig! Wat een man is dat zeg. Dat is Mascherano en Deco in één
Fan
Verdommequote:Op zondag 11 januari 2009 16:40 schreef Cyberia18 het volgende:
En ja hoor. Poelmann is de commentator...
Voor het laatst in de PL gespeeld op 6 december, 23 min tegen Sunderland. en maar 3 keer de 90 volgemaakt. 616 minuten in 20 wedstrijden....quote:Op zondag 11 januari 2009 16:40 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Fantastische speler ja![]()
Ze moeten hem alleen leren schieten, of vragen of hij het nooit meer wil proberen, want scoren kan ie echt helemaal niet
Die gast doet echt werkelijk elke wedstrijd lijkt het welquote:Op zondag 11 januari 2009 16:40 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:01 schreef DJ_Ryow het volgende:als iedereen even van atdhe af wil gaan dan heb ik misschien niet zo'n lag, dank u
Die zal eerders wel weg willen, een speler als zoals hij moet gewoon spelen.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Wel een triest verhaal voor Tevez dit seizoen.
Blijft een fantastische voetballer!
Eens.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:03 schreef Trystar het volgende:
[..]
Die zal eerders wel weg willen, een speler als zoals hij moet gewoon spelen.
UPC:quote:Op zondag 11 januari 2009 16:40 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:05 schreef Espabilado het volgende:
[..]
UPC:
Infoknop > Soundtrack: ang
Engels commentaar
edit: oh heb je al
edit:quote:Op zondag 11 januari 2009 16:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Engels commentaar FTW.
nee hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 16:06 schreef Rucebo het volgende:
Spurs blijft toch echt ver onder zijn mogelijkheden spelen zeg...
Die moet gewoon 442ish gaan voetballen.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:14 schreef Espabilado het volgende:
Tottenham toch weer verloren.... zoveel beter gaat het uiteindelijk niet onder Redknapp...
Zet gewoon op UK-commentaar. Probleem opgelost.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:17 schreef Ambrosius het volgende:
Poelman, KIJK gewoon, hij schoot tegen Drogba aan, ging gewoon onder de muur door.
Volgens mij moet Webb niet aan em komen toch....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |