We? Je bent toch voor Ajax.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:54 schreef denthemen het volgende:
Straks Spurs, we moeten winnen, we móéten uit die gevarenzone
Ik ben voor alles wat maar joods isquote:
"Interesting to note that by the next time Liverpool play, Man Utd could actually be top (Chelsea, Bolton and Wigan all played before Liverpool face Everton)."quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:48 schreef Dos37 het volgende:
3 thuis wedstrijden en Bolton uit winnen en we staan op kop
Dat geldt dan dus ook voor Chelsea als ze vandaag gelijk spelen en volgende week winnen.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
"Interesting to note that by the next time Liverpool play, Man Utd could actually be top (Chelsea, Bolton and Wigan all played before Liverpool face Everton)."
Met Bale in het team heeft Tottenham nog nooit gewonnenquote:
Ik zou net zeggen.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:20 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Gewoon een matige verdediger hoor.
Ik zie de wedstrijd niet, maar volgens mij is dat niet een nieuw experiment.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:27 schreef Piet_Veerman het volgende:
Gouden zet trouwens ook om King voor de verdediging te laten spelen.
Ging erover dat hij er 1 bijna het stadion uitschoptequote:Op zondag 11 januari 2009 15:20 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Gewoon een matige verdediger hoor.
Inderdaad, jaren geleden stond hij op die positie zelfs in het Engels elftalquote:Op zondag 11 januari 2009 15:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik zie de wedstrijd niet, maar volgens mij is dat niet een nieuw experiment.
Dat was een paar maanden terugquote:Op zondag 11 januari 2009 15:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Met Bale in het team heeft Tottenham nog nooit gewonnen
King kan gewoon op het middenveld spelen.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik zie de wedstrijd niet, maar volgens mij is dat niet een nieuw experiment.
Wanneer is het verbroken dan?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat was een paar maanden terug
Ik snap niet dat je Lennon en Bentley hebt en ze dan allebei niet opstelt. Met zo'n 5-3-2 opstelling heb je geen dreiging van de zijkant, niet slim als je een goede kopper als Pavluchenko hebt.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
King kan gewoon op het middenveld spelen.
Ik snap alleen niet dat O Hara speelt.
Die komt echt wel wat tekort
Het kan wel dreiging van de zijkant hebben met zo'n formatie. Denk maar aan het goede Brazilie. Alleen je moet er de spelers wel voor hebben en ik zou Bale en Corluka nog niet op het niveau Roberto Carlos en Cafu zetten.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:51 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je Lennon en Bentley hebt en ze dan allebei niet opstelt. Met zo'n 5-3-2 opstelling heb je geen dreiging van de zijkant, niet slim als je een goede kopper als Pavluchenko hebt.
Die hebben dan ook meestal niemand die kan koppen, dan hebben voorzetten veel minder zin. Sowieso spelen die van nature erg door het midden. Bale ligt zo'n rol op zich wel, maar die is zijn zelfvertrouwen duidelijk kwijt. Corluka is er inderdaad niet geschikt voor. Maar het is vooral ook gek omdat Lennon het wel aardig doet de laatste tijd als een van de weinigen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:11 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het kan wel dreiging van de zijkant hebben met zo'n formatie. Denk maar aan het goede Brazilie. Alleen je moet er de spelers wel voor hebben en ik zou Bale en Corluka nog niet op het niveau Roberto Carlos en Cafu zetten.
Net of Wigan zo goed speelt, dit is allebei gewoon echt baggerquote:
Carrick krijgt rustquote:Op zondag 11 januari 2009 16:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
1517: MANCHESTER UNITED v CHELSEA LINE-UPS
Man Utd: Van der Sar, Neville, Vidic, Evans, Evra, Ronaldo, Fletcher, Giggs, Park, Berbatov, Rooney.
Subs: Kuszczak, Anderson, Carrick, Scholes, Welbeck, O'Shea, Tevez.
Chelsea: Cech, Bosingwa, Carvalho, Terry, Ashley Cole, Mikel, Joe Cole, Lampard, Ballack, Deco, Drogba.
Subs: Cudicini, Ivanovic, Di Santo, Ferreira, Kalou, Belletti, Anelka.
Referee: Howard Webb (S Yorkshire)
Dat zeker, maar vond Wigan toch duidelijk beter...quote:Op zondag 11 januari 2009 16:21 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Net of Wigan zo goed speelt, dit is allebei gewoon echt bagger
Kreeg Gary Neville maar rust.quote:
Fletcher en Giggs centraal dit keer.quote:
Jah, maar dit is toch niet de eerste de beste wedstrijd...quote:
Ze waren wel minder slecht jaquote:Op zondag 11 januari 2009 16:23 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dat zeker, maar vond Wigan toch duidelijk beter...
Ik zie ook liever geen Giggs centraal, maar Ferguson ziet daar al langer wel wat in. Hij heeft wel een goede steekpass, maar dat hebben Carrick en Anderson ook en die brengen fysiek toch echt veel meer.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:26 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Jah, maar dit is toch niet de eerste de beste wedstrijd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |