quote:Wigan: Kirkland, Melchiot, Scharner, Bramble, Figueroa, Valencia, Palacios, Cattermole, Taylor, Heskey, Zaki.
Subs: Pollitt, Edman, Kilbane, Brown, Boyce, De Ridder, Camara.
quote:Tottenham: Gomes, Zokora, Dawson, Woodgate, King, Bale, Corluka, Modric, O'Hara, Pavlyuchenko, Defoe.
Subs: Cesar, Bentley, Huddlestone, Lennon, Jenas, Bent, Campbell.
Defoe direct in de basis.quote:Referee: Andre Marriner (W Midlands)
We? Je bent toch voor Ajax.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:54 schreef denthemen het volgende:
Straks Spurs, we moeten winnen, we móéten uit die gevarenzone
Ik ben voor alles wat maar joods isquote:
"Interesting to note that by the next time Liverpool play, Man Utd could actually be top (Chelsea, Bolton and Wigan all played before Liverpool face Everton)."quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:48 schreef Dos37 het volgende:
3 thuis wedstrijden en Bolton uit winnen en we staan op kop
Dat geldt dan dus ook voor Chelsea als ze vandaag gelijk spelen en volgende week winnen.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
"Interesting to note that by the next time Liverpool play, Man Utd could actually be top (Chelsea, Bolton and Wigan all played before Liverpool face Everton)."
Met Bale in het team heeft Tottenham nog nooit gewonnenquote:
Ik zou net zeggen.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:20 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Gewoon een matige verdediger hoor.
Ik zie de wedstrijd niet, maar volgens mij is dat niet een nieuw experiment.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:27 schreef Piet_Veerman het volgende:
Gouden zet trouwens ook om King voor de verdediging te laten spelen.
Ging erover dat hij er 1 bijna het stadion uitschoptequote:Op zondag 11 januari 2009 15:20 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Gewoon een matige verdediger hoor.
Inderdaad, jaren geleden stond hij op die positie zelfs in het Engels elftalquote:Op zondag 11 januari 2009 15:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik zie de wedstrijd niet, maar volgens mij is dat niet een nieuw experiment.
Dat was een paar maanden terugquote:Op zondag 11 januari 2009 15:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Met Bale in het team heeft Tottenham nog nooit gewonnen
King kan gewoon op het middenveld spelen.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik zie de wedstrijd niet, maar volgens mij is dat niet een nieuw experiment.
Wanneer is het verbroken dan?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat was een paar maanden terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |