quote:Op maandag 29 december 2008 20:58 schreef sp3c het volgende:
en waarom maakt Israel eigenlijk geen gebruik van artillerie
howitzers zat, gewoon om de 20 kilometers 1 M109 (ofzelfs gebruik maken van getrokken stukken, hoeft toch niet te rijden) en mortier opsporingsradars langs de muur neerzetten en elke lanceerpositie tracteren op een 155mm granaat, kost ff wat (al die radartjes) maar dat is een stuk effectiever
gaan de Palestijnen na een maand wat anders zoeken om Israel mee te pesten
mwah, die doen gewoon net als Hezbollahquote:Op maandag 29 december 2008 20:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe dan ook, Hamas moet nu toch haar laatste tanden laten zien wil ze nog steun vergaren van het volk.
hoezo?quote:Op maandag 29 december 2008 21:01 schreef Specularium het volgende:
Nu is het net of FOK! die oorlog sponsort.
die bannerquote:
Ik vind het wel een goed idee. Waar kan ik klikken?quote:Op maandag 29 december 2008 21:01 schreef Specularium het volgende:
Nu is het net of FOK! die oorlog sponsort.
Fok! de oorlogquote:
Volgens mij vanwege die banner. Laat maarquote:
Ja ik zag net een paar keer pro-Israël banners langskomen! Zit Halcon hierachter?quote:
Ik denk dat die arme stumpers net zoals de normale joden het allemaal vreselijk zat zijn...... die hele pokke ellende....quote:Op maandag 29 december 2008 21:04 schreef Reki het volgende:
Zouden de normale Palestijnen in Gaza nu aan de kant van Fatah staan, of is er nog meer haat jegens Israël? Wat denken jullie?
lijkt me wel. dan worden ze niet meer afgevuurd.quote:Op maandag 29 december 2008 21:05 schreef CeeJee het volgende:
De raketten worden meen ik afgevuurd met een tijdsmechanisme. Een artilleriebombardement op de plek waar ze vandaan komen heeft niet zo veel zin
dat lijkt me ook. zeker de palestijnen die als kanonnenvoer in de huizen worden gedreven door hamas. zodat hun dood het doel heiligt...quote:Op maandag 29 december 2008 21:06 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik denk dat die arme stumpers net zoals de normale joden het allemaal vreselijk zat zijn...... die hele pokke ellende....
Geen normaal mens die dat wil
ghehehe doet me denken aan een volk dat nu in nederland leeft. oh nee. sorry peeps. het valt wel mee, incidenten.quote:Op maandag 29 december 2008 21:06 schreef ouderejongere het volgende:
Nog een plaatje voor de OP
[ afbeelding ]
Eens zal het naïeve Nederland inzien dat de meerderheid van Palestijnen uit terroristen bestaat en een hele kleine minderheid uit onschuldige burgers
schiet je clusterbommenquote:Op maandag 29 december 2008 21:05 schreef CeeJee het volgende:
De raketten worden meen ik afgevuurd met een tijdsmechanisme. Een artilleriebombardement op de plek waar ze vandaan komen heeft niet zo veel zin
Was dat niet democratie project waar het volk massaal voor Hamas koos? Niet alleen de Palestijnen, maar ook Israël moet bijvoorbeeld het minder gecompliceerd maken tijdens de onderhandelingen. Als Israël het wou was er nu allang al een Palestijnse staat die ze ter verantwoording zouden kunnen roepen.quote:Op maandag 29 december 2008 21:00 schreef zoalshetis het volgende:
@ triggershot: maandag 29 december 2008 @ 20:57
ik denk dat dat geen slimme zet is. de palestijnen kunnen beter gaan roepen om een partij die wel vrede wil.een soort palestijnse intellectueel. en geen externe haatmoslim. het land is al veel te lang gegijzeld door extremisten die niet eens palestijn zijn.
Tja, het is ook geen verrassing dat de Marokkaanse bevolking hier onvoorwaardelijk achter dequote:Op maandag 29 december 2008 21:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ghehehe doet me denken aan een volk dat nu in nederland leeft. oh nee. sorry peeps. het valt wel mee, incidenten.
fuck! dank je. ik moet nog die scheurkalender 2009 bestellen!quote:
Mja, met Hezbollah heeft het wel gewerkt qua populariteit. Israel schat Hezbollah nou sterker dan ooit in.quote:Op maandag 29 december 2008 21:01 schreef sp3c het volgende:
mwah, die doen gewoon net als Hezbollah
gewoon door blijven gaan met raketjes schieten en als Israel ermee ophoud roepen ze 'kijk, wij zijn er nog ... we hebben de zionisten verjaagd omdat we zo keifok!king hard zijn ... eer ons en onze martelaren'
*cue slechte arabische muzak*
nou idd. ik werd bijna de tent uitgeslagen toen ik de marokkaanse hashverkopers vertelde dat ik het eens ben met israel. nu denken ze dat ik een jood ben. homo en jood, iets ergers is er niet in die inteelt koppies.quote:Op maandag 29 december 2008 21:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tja, het is ook geen verrassing dat de Marokkaanse bevolking hier onvoorwaardelijk achter de
Palestijnen staat.
- 12 situational awarenessquote:Op maandag 29 december 2008 21:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou idd. ik werd bijna de tent uitgeslagen toen ik de marokkaanse hashverkopers vertelde dat ik het eens ben met israel. nu denken ze dat ik een jood ben. homo en jood, iets ergers is er niet in die inteelt koppies.
De ongelovige Marokkanen wél! Echte moslims keuren geweld af.quote:Op maandag 29 december 2008 21:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tja, het is ook geen verrassing dat de Marokkaanse bevolking hier onvoorwaardelijk achter de
Palestijnen staat.
nee, hezballah schat israel zwakker in dan ooit, omdat israel gezwicht is onder internationale druk. zij zien dat als overwinning, ik absoluut niet. en als die macho's zo doorgaan zal het wel eens heel zuur kersen eten worden.quote:Op maandag 29 december 2008 21:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, met Hezbollah heeft het wel gewerkt qua populariteit. Israel schat Hezbollah nou sterker dan ooit in.
+24 gewoon je ding kunnen zeggen, zonder dat je directe familieleden kwetst. marokkanen weten niet eens dat de echte palestijn gewoon een zionist is.quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 21:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou idd. ik werd bijna de tent uitgeslagen toen ik de marokkaanse hashverkopers vertelde dat ik het eens ben met israel. nu denken ze dat ik een jood ben. homo en jood, iets ergers is er niet in die inteelt koppies.
De "oorlog" tegen Hezbollah was om twee ontvoerde militairen terug te halen. Nu weten ze wel beter in Israël, ontvoerde militairen komen nooit meer levend terug. Hezbollah zal het ook niet in zijn hoofd halen om Israël op dit moment een reden te geven om hen aan te vallen.quote:Op maandag 29 december 2008 21:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, hezballah schat israel zwakker in dan ooit, omdat israel gezwicht is onder internationale druk. zij zien dat als overwinning, ik absoluut niet. en als die macho's zo doorgaan zal het wel eens heel zuur kersen eten worden.
Leesjjjjjquote:Op maandag 29 december 2008 21:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, hezballah schat israel zwakker in dan ooit, omdat israel gezwicht is onder internationale druk. zij zien dat als overwinning, ik absoluut niet. en als die macho's zo doorgaan zal het wel eens heel zuur kersen eten worden.
Volgens mij was het ook Hezbollah (of toch Hamas?) dat 2 dode Israëlische militairen niet wilde ruilen tegen een aantal Palestijnse gevangenen. Blijkbaar is een dode Jood meer waard dan een levende Palestijnquote:Op maandag 29 december 2008 21:19 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
De "oorlog" tegen Hezbollah was om twee ontvoerde militairen terug te halen. Nu weten ze wel beter in Israël, ontvoerde militairen komen nooit meer levend terug. Hezbollah zal het ook niet in zijn hoofd halen om Israël op dit moment een reden te geven om hen aan te vallen.
http://buitenland.nieuws.nl/540840/saudisch_fatwa_tegen_israelquote:(Novum/AP) - Een Saudische geestelijke heeft een fatwa uitgesproken die moslims aanspoort Israëlische belangen 'waar dan ook' te dwarsbomen uit wraak voor de aanvallen op de Gazastrook. Dat heeft een Saudische website, Rasid, zondag gemeld.
De website meldde dat sjeik Awadh al-Garni een religieus edict heeft uitgevaardigd waarmee moslims worden aangespoord zich te richten op 'belangen van en alles wat verbonden is aan Israël'. De in Saudi-Arabië populaire Al-Garni is geen lid van het officiële religieuze establishment.
Fatwa's zijn niet bindend en het is aan de individuele moslim of hij het al dan niet ten uitvoer brengt.
Israël begon zaterdag met luchtaanvallen op Palestijnse doelen in de Gazastrook en doodde daarmee bijna driehonderd mensen.
Voor een Palestijn zou ik nog geen geit over hebben.quote:Op maandag 29 december 2008 21:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij was het ook Hezbollah (of toch Hamas?) dat 2 dode Israëlische militairen niet wilde ruilen tegen een aantal Palestijnse gevangenen. Blijkbaar is een dode Jood meer waard dan een levende Palestijn.
ja nu! dat zeggen ze omdat ze hen ook kapot willen maken. en terecht. het zijn wederom mensen/beesten die israel hun plek niet gunnen.quote:
Prutsers. Die kerel stuurt een fatwa, Israel wat raketten.quote:Op maandag 29 december 2008 21:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://buitenland.nieuws.nl/540840/saudisch_fatwa_tegen_israel
lol. ik koop niks. ik ken de eigenaar. vandaar dat ik mijn tandjes nog heb.quote:Op maandag 29 december 2008 21:18 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
![]()
Je moet ook geen hash kopen.
Wiet
huh?quote:Op maandag 29 december 2008 21:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja nu! dat zeggen ze omdat ze hen ook kapot willen maken. en terecht. het zijn wederom mensen/beesten die israel hun plek niet gunnen.
mijn zegen hebben ze. burgerdoden? kan, maar ook weer hier zal israel van te voren aangeven dat ze aanvallen. alhoewel dat helemaal niet nodig is in oorlogstijd.
Een fatwa kan meer schade veroorzaken dan wat raketten. Vooral Saudische en Iraanse fatwa's zijn berucht.quote:Op maandag 29 december 2008 21:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Prutsers. Die kerel stuurt een fatwa, Israel wat raketten.
snap je iets niet? geef eens de plek aan wat je niet begrijpt.quote:
noem eens iets?quote:Op maandag 29 december 2008 21:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een fatwa kan meer schade veroorzaken dan wat raketten. Vooral Saudische en Iraanse fatwa's zijn berucht.
Ik snap wel wat ik lees, maar kan het moeilijk aan elkaar knopen met mijn link...quote:Op maandag 29 december 2008 21:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
snap je iets niet? geef eens de plek aan wat je niet begrijpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |