Gezellig topic. Het is wachten op de volgende regenbui en dan kunnen we weer inhoudelijk praten!quote:Op maandag 29 december 2008 20:37 schreef zoalshetis het volgende:
vreemde edit spec! het valt allemaal wel mee, we keuvelen er vrolijk op los. met de nadruk op los.
ik heb jou ook dingen zien posten in topics over oorlog waar sommige honden geen brood van lusten, maar toch respecteer ik je. niet te snel gaan editten hier, dat doet afbreuk aan dit topic.
jij houdt ook niet van scheidsrechters die een wedstrijd om zeep helpen.
quote:Op maandag 29 december 2008 20:38 schreef sp3c het volgende:
ja nu is het nog vrolijk ja
en je weet waar het feedback topic is ...
ik mag jou ook. al ben je een autoritaire stinkzwam die altijd zijn gelijk moet hebben.quote:Op maandag 29 december 2008 20:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Precies, ZHI is gewoon een arrogante kwal die niet genoeg krijgt van zichzelf in de spiegel te zien, maar weet dat ik van hem hou en dat neemt hij gewoon mee in zijn conclusie.
Uiteindelijk zijn we allemaal broeders zoals de Joden en Arabieren dat zijn, zelfde vader enzo.
Pcies, zie je, goede voorbeeld van hoe het ook kan.quote:Op maandag 29 december 2008 20:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik mag jou ook. al ben je een autoritaire stinkzwam die altijd zijn gelijk moet hebben.![]()
tegenslag als in retaliation.quote:Op maandag 29 december 2008 20:40 schreef sp3c het volgende:
welke tegenslag?
echt he! in nederland hadden ze allang de stekker er uitgetrokken.quote:Op maandag 29 december 2008 20:42 schreef Triggershot het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met sharon?
quote:Op maandag 29 december 2008 20:43 schreef sp3c het volgende:
nou goed ik heb die van triggershot weer teruggezet
maar jullie zijn wel rotjongens
vechten om iq is net zoiets als vechten om humor.quote:Op maandag 29 december 2008 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
Probleem is dat hier - tussen de werkelijke discussie door - allerlei persoonlijke vetes worden uitgevochten. Open fijn een topic in R&P of in KLB over jullie wederzijdse IQ-problemen, maar houd op om elkaar hier te bashen. Geldt voor beide 'kampen'...
TV voor z´n neus zetten. Als hij nu niet meer opleeft gebeurt het nooit meer.quote:Op maandag 29 december 2008 20:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
echt he! in nederland hadden ze allang de stekker er uitgetrokken.
quote:Op maandag 29 december 2008 20:44 schreef Mutant01 het volgende:
Sharon is symbolisch voor de staat Israel. Ze worden beiden kunstmatig in leven gehouden.
quote:Op maandag 29 december 2008 20:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
echt he! in nederland hadden ze allang de stekker er uitgetrokken.
quote:Op maandag 29 december 2008 20:44 schreef Mutant01 het volgende:
Sharon is symbolisch voor de staat Israel. Ze worden beiden kunstmatig in leven gehouden.
Hoe heet die knakker in de rolstoel ook alweer? Beter gezegd: hoe heette hij ook alweer?quote:Op maandag 29 december 2008 20:44 schreef Mutant01 het volgende:
zinloos?quote:
dat is niet waar. abbas geeft de aanval van israel gelijk.quote:Op maandag 29 december 2008 20:42 schreef Triggershot het volgende:
Je hoort nog meer van hem dan Abbas. Abbas heeft zijn bek niet opengetrokken?
Ebi Yassien.quote:Op maandag 29 december 2008 20:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoe heet die knakker in de rolstoel ook alweer? Beter gezegd: hoe heette hij ook alweer?
Ongetwijfeld. En dit is een discussietopic over de Israëlische aanvallen in de Gaza-strook.quote:Op maandag 29 december 2008 20:44 schreef zoalshetis het volgende:
vechten om iq is net zoiets als vechten om humor.
Maar ongetwijfeld de 400 doden niet? ??quote:Op maandag 29 december 2008 20:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is niet waar. abbas geeft de aanval van israel gelijk.
En Arafat is symbolisch voor de staat Palestina. Ze liggen beiden ergens, maar leven niet.quote:Op maandag 29 december 2008 20:44 schreef Mutant01 het volgende:
denk niet dat Sharon hier heel vrolijk van zou wordenquote:Op maandag 29 december 2008 20:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
TV voor z´n neus zetten. Als hij nu niet meer opleeft gebeurt het nooit meer.
Die staat symbool voor de Palestijnen. Een mankepoot met een grote bek en als hij te lastig doet wordt hij uit zijn stoeltje geschoten.quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 20:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
En Arafat is symbolisch voor de staat Palestina. Ze liggen beiden ergens, maar leven niet.
correct. maar ook jij reageert op alles wat beweegt.quote:Op maandag 29 december 2008 20:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. En dit is een discussietopic over de Israëlische aanvallen in de Gaza-strook.
quote:President Mahmoud Abbas condemned the attacks and called for restraint.[88] Speaking from Cairo, he said Hamas could have avoided the attacks.[90]
ik denk niet dat ik ooit harder heb gelachen dan toen de palestijnen zijn nog rokende wieltje in de lucht hielden en om oorlog riepen.quote:Op maandag 29 december 2008 20:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die staat symbool voor de Palestijnen. Een mankepoot met een grote bek en als hij te lastig doet wordt hij uit zijn stoeltje geschoten.
quote:Op maandag 29 december 2008 20:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
België voert beveiliging synagogen op
BRUSSEL - Politiekorpsen in het Brusselse gewest hebben de veiligheidsmaatregelen verscherpt rondom synagogen en culturele en educatieve centra van de joodse gemeenschap. Dit vanwege de Israëlische bombardementen op de Gazastrook, berichtten de kranten van de groep Sud Presse maandag op hun website.
Voor de Israëlische ambassade in de Brusselse deelgemeente Ukkel is extra bewaking geplaatst. In twee andere Brusselse deelgemeentes, Anderlecht en Schaarbeek, heeft de politie het aantal patrouilles opgevoerd bij synagogen. Voor de grote synagoge in Brussel zijn geen extra maatregelen getroffen.
quote:Op maandag 29 december 2008 20:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik ooit harder heb gelachen dan toen de palestijnen zijn nog rokende wieltje in de lucht hielden en om oorlog riepen.
42 kilometer!quote:Op maandag 29 december 2008 20:50 schreef Triggershot het volgende:
Nice comeback jongens, echt waar. voor the next 8 mile?
die lippen! je ziet gewoon dat het een kindermoordenaar is die liever anderen kinderen laat vermoorden. moge zijn lendenen rusten in het firdows.quote:
ik verwacht op zn minst wel een tegen aanval moet ik zeggen.quote:Op maandag 29 december 2008 20:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik ooit harder heb gelachen dan toen de palestijnen zijn nog rokende wieltje in de lucht hielden en om oorlog riepen.
ja, ik vrees dat zijn spaken nog veel moorden zullen begaan.quote:Op maandag 29 december 2008 20:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik verwacht op zn minst wel een tegenaanval moet ik zeggen.
Je vergeet de schattige zeehondjes.quote:Op maandag 29 december 2008 20:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tja.
Die mensen zijn in principe net zo onschuldig als al die Palestijnse kinderen.
Jammer dus dat het nodig is.
Hoe dan ook, Hamas moet nu toch haar laatste tanden laten zien wil ze nog steun vergaren van het volk.quote:Op maandag 29 december 2008 20:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, ik vrees dat zijn spaken nog veel moorden zullen begaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |