ze hebben genoeg precisiebommen gebruikt. de aanval op hamas was al weken bekent en toch blijft hamas roepen dat er onschuldigen zijn omgekomen. niet janken als je zelf het kwaad bent.quote:Op maandag 29 december 2008 20:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat was een raket en dus niet van binnenuit. En kennelijk hadden ze daar dus geen clusterbommen voor nodig. Oftewel het kan wel, maar men wil niet. Men wil gewoon zoveel mogelijk slachtoffers maken.
Vrijwel elk standpunt van Hitler destijds is behoorlijk links te noemen.quote:Op maandag 29 december 2008 20:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard. Hitler is dan ook een produkt van de moslims. En de Islam, niet te vergeten.
Het idee is alweer dat je 'regime change' kunt bewerkstelligen door het burgerlijk bestuur te vernietigen. Dit lukt natuurlijk allleen in situaties waar de bevolking daar naar hunkert wat in Gaza (etc) niet het geval is. Alles dat er gebeurd is dat het bestuur van Gaza volkomen ontregeld raakt met in de nabije toekomst vele burgerslachtoffers extra als gevolg van hongersnood, uitvallen polite en hulpdiensten etc.quote:Op maandag 29 december 2008 20:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
die memo heb ik dan zeker gemist maar volgens mij heb ik gewoon recht op mijn eigen mening ...
ik zie hier dat volgens Israel 230 doelen zijn aangevallen in 1 of 2 dagen en dat de raketbeschietingen waar het om te doen is gewoon door gaan
dan ben je lukraak aan het bombarderen
Het is wel vreemd om het een dictatuur te noemen. Het Westen accepteert de democratisch gekozen leiding namelijk niet.quote:Op maandag 29 december 2008 20:18 schreef waht het volgende:
[..]
En dan staat de volgende op. Das het mooie van dictaturen; na elke corrupte idioot krijg je gegarandeerd een andere corrupte idioot.
dus?quote:Op maandag 29 december 2008 20:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vrijwel elk standpunt van Hitler destijds is behoorlijk links te noemen.
Is dat zoiets als met je humvee door bezette steden blijven rijden?quote:Op maandag 29 december 2008 20:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze hebben genoeg precisiebommen gebruikt. de aanval op hamas was al weken bekent en toch blijft hamas roepen dat er onschuldigen zijn omgekomen. niet janken als je zelf het kwaad bent.
Dus is Hitler het produkt van moslims en de Islam. Dat begrijp je toch, dommie!quote:
Amen.quote:Op maandag 29 december 2008 19:39 schreef reem het volgende:
Heel grappig dat Fok! lekker polariseert zodra daar de pleuris uitbreekt. De avatars, signatures en steunbetuigingen aan één van de partijen zijn niet van de lucht. Niet alleen verschrikkelijk ongepast, maar ook lekker makkelijk vanuit Nederland.
Ik kan me werkelijk waar niet voorstellen dat er mensen zijn die achter de Israëlische beschietingen staan, waarbij zoveel burgerslachtoffers vallen. Daarnaast snap ik ook geen hout van mensen die nu verbaasd zijn dat Israël ingrijpt na de regelmatige raketinvallen.
In dit conflict is er geen partij die "gelijk" heeft. En ook al zou één van de partijen "gelijk" hebben, dan is het nog maar vraag of het doel wat zij zich stellen, haalbaar is. Het is net zo belachelijk om te geloven dat Israël wel eeuwig de Palestijnse gebieden kan blijven zetten, net zoals het verschrikkelijk naïef is om te denken dat de staat Israël wel even opgedoekt kan worden om het land weer aan de Palestijnen te geven.
Maargoed, blijkbaar is dit wapengekletter nodig, voordat men er over een jaartje of 50 achterkomt dat een twee-staten oplossing de enige werkbare en rechtvaardige oplossing is.
Maargoed, het is veel stoerder voor gebruikers om hier met Israëlische en Palestijnse vlaggen te gaan "zwaaien", dan vrede en voorspoed voor beide volken te wensen.
Dat is zeker zo; antisemitisme heeft altijd tot op zekere hoogte geheerst in Europa, en dat was niet opeens verdwenen na WO II. Mogelijk is dat ook een van de redenen waarom de Zionistische beweging streefde naar een eigen staat, in het Heilige Land, en dus ook buiten Europa. De Europese geallieerden (maar ook de Verenigde Staten) inderdaad vermoedelijk niet staan te springen om een joodse staat in Europa te creeren, maar het primaat ging toch uit van de Zionistische beweging.quote:Op maandag 29 december 2008 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt het over opkomend antisemitisme. Volgens mij heerste dat al een geruime periode en was er dus geen sprake van een onverwacht "opkomen". Tenzij ik me vergis.
Ja maar goed ik meen me te herinneren dat hij zei dat de Islam fascistisch is. Fascisme staat nou niet bekend om links zijn.quote:Op maandag 29 december 2008 20:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus is Hitler het produkt van moslims en de Islam. Dat begrijp je toch, dommie!
volgens mij begrijp je me verkeerdquote:Op maandag 29 december 2008 20:16 schreef waht het volgende:
[..]
Er is ook nog zoiets als een bevolking in Israël die dit graag zien gebeuren. Een aanval is een actieve verdediging een muur een passieve. Beiden kunnen voor raketaanvallen zinloos zijn.
ja, want elke militair gaat als een GI Joe door het leven en ziet het werpen van bommen per definitie als nuttigquote:Op maandag 29 december 2008 20:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daarom hebben ze ook nu weer niet lukraak met bommen gesmeten. jij bent toch militair? dan zou je juist een andere houding moeten hebben.
bezette gebieden? ja. dat mag.quote:Op maandag 29 december 2008 20:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Is dat zoiets als met je humvee door bezette steden blijven rijden?
Zelfhatende Joden zijn een clichequote:Op maandag 29 december 2008 20:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toch wel vreemd dat de joden zij zelf het dan de joodse gouden eeuw noemen.
De schurken ook :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mussolini was linkser dan Marijnissen.quote:Op maandag 29 december 2008 20:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja maar goed ik meen me te herinneren dat hij zei dat de Islam fascistisch is. Fascisme staat nou niet bekend om links zijn.
Naast het financiële aspect..... het scheelt ook nog mensenlevens.quote:Op maandag 29 december 2008 20:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij begrijp je me verkeerd
ik ben niet per se tegen dergelijke vergeldingsacties, de manier waarop het nu gebeurt vind ik alleen zinloos
aan het einde van de dag ben je wat bommen kwijt, heb je een paar honderd palestijnen gedood, handjevol Israeli's kwijtgeraakt en is er niets veranderd aan de status quo op de grond
DAN kun je net zo goed beter nix doen ... goedkoper
Waar staat Koning Mohammed in dit plaatje? Zie sig?quote:Op maandag 29 december 2008 20:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja maar goed ik meen me te herinneren dat hij zei dat de Islam fascistisch is. Fascisme staat nou niet bekend om links zijn.
nee dat doen ze dan ook niet. israel is tenminste nog zo humaan om zo min mogelijk burgers te treffen.quote:Op maandag 29 december 2008 20:22 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ja, want elke militair gaat als een GI Joe door het leven en ziet het werpen van bommen per definitie als nuttig
Als je Rusland ook tot Europa rekent, is het wel degelijk al binnen Europa geprobeerd.quote:Op maandag 29 december 2008 20:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is zeker zo; antisemitisme heeft altijd tot op zekere hoogte geheerst in Europa, en dat was niet opeens verdwenen na WO II. Mogelijk is dat ook een van de redenen waarom de Zionistische beweging streefde naar een eigen staat, in het Heilige Land, en dus ook buiten Europa. De Europese geallieerden (maar ook de Verenigde Staten) inderdaad vermoedelijk niet staan te springen om een joodse staat in Europa te creeren, maar het primaat ging toch uit van de Zionistische beweging.
Bronquote:De joodse oblast kreeg een eigen vlag en een eigen 'landstaal' het jiddish, dat wel eerst flink uitgekuisd werd van hebreeuwse woorden en invloeden. Het hebreeuws refereerde naar de zin van Stalin teveel naar religie en zionisme. Het enige wat in het tegenwoordige Birobidjan nog herinnert aan die begintijd is die speciale taal afgeleid van het gekende jiddish. Het regionale bestuur van Birobidjan zorgde ervoor dat straatnaamborden, treinstation markeringen en postdatumstempels zowel in het jiddish als in het russisch werden weergegeven. Aan de scholen werd in het jiddish les gegeven. In 1935 verordonneerde het locale bestuur dat voortaan alle officiële documenten, publieke boodschappen, posters en advertenties zowel in het jiddish als in het russisch moesten verschijnen. Birobidjan moest aldus voor de Sovjets het gedroomde Centrum voor Joodse cultuur en traditie worden en de eerste plaats in de wereld waar de Jiddische cultuur kon gedijen.
veel Palestijnse mensenlevens jaquote:Op maandag 29 december 2008 20:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Naast het financiële aspect..... het scheelt ook nog mensenlevens.
Fascisme, fascisme was volgens mij the keyword. Daarnaast staat hamas en al-qaida nou niet bekend om links zijn.quote:Op maandag 29 december 2008 20:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mussolini was linkser dan Marijnissen.
Als je als beide partijen nog steeds niet in staat bent vrede te stichten ben je imo beide fout.quote:Op maandag 29 december 2008 20:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee dat doen ze dan ook niet. israel is tenminste nog zo humaan om zo min mogelijk burgers te treffen.
dat de vijand burgers point blank in hun huizen stuurt, is een daad tegen de menselijkheid. niet de israeliers aan te rekenen. hamas is de klootzak. tuig van de bovenste richel.
quote:Op maandag 29 december 2008 20:26 schreef Monidique het volgende:
O ja: [ afbeelding ] Goed topic, trouwens [ afbeelding ]
Het blijft opmerkelijk hoe topics over oorlog in een stukje land types als 'Moslims! Links! Dhimmitude! Joden! Kernbom op Teheran!
!' blijven aantrekken. Alsof er een maximaal vereist IQ is... maar dat kan niet, ik ben er ook.
Je hoeft er geen discussie over te voeren, het is gewoon zo.quote:Op maandag 29 december 2008 20:25 schreef Reya het volgende:
De 'Hitler-was-links'-discussie is overigens behoorlijk vermoeiend.
Ik ondersteun deze boodschap.quote:Op maandag 29 december 2008 20:26 schreef Monidique het volgende:
Het blijft opmerkelijk hoe topics over oorlog in een stukje land types als 'Moslims! Links! Dhimmitude! Joden! Kernbom op Teheran!
!' blijven aantrekken. Alsof er een maximaal vereist IQ is... maar dat kan niet, ik ben er ook.
ZHI zegt zoveel, concreetheid heerst bij ZHI wel al heeft hij niet altijd een punt itt andere users hier.quote:
zelfverdediging is tuig? dus als jij op straat wordt aangevallen en je doodt je tegenstander ben jij het tuig?quote:Op maandag 29 december 2008 20:27 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Als je als beide partijen nog steeds niet in staat bent vree te stichten ben je imo beide fout.
ik kies geen partij in het algemene conflict, aangezien er niet 1 partij is die naar vrede streeft. Ik zie niet in waarom ik partij zou moeten kiezen voor een partij die misschien iets minder tuig is dan de ander. Beide hebben acties gedaan dat mensen die dat doen ik omschrijf als tuig.
Waarom is hitler dan de held van extreem-rechtse kaalkopjes?quote:Op maandag 29 december 2008 20:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hoeft er geen discussie over te voeren, het is gewoon zo.
quote:Op maandag 29 december 2008 20:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar staat Koning Mohammed in dit plaatje? Zie sig?
ja alle andere users hebben altijd een punt...quote:Op maandag 29 december 2008 20:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ZHI zegt zoveel, concreetheid heerst bij ZHI wel al heeft hij niet altijd een punt itt andere users hier.
Wie heeft er wel altijd een punt? Jij zeker?quote:Op maandag 29 december 2008 20:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ZHI zegt zoveel, concreetheid heerst bij ZHI wel al heeft hij niet altijd een punt itt andere users hier.
hey ik zie bommen en granaten en wil meepratenquote:Op maandag 29 december 2008 20:26 schreef Monidique het volgende:
Nee dat bedoelde ik niet.quote:Op maandag 29 december 2008 20:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja alle andere users hebben altijd een punt...
Met deze redenatie zou je nooit vrede hebben.quote:Op maandag 29 december 2008 20:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zelfverdediging is tuig? dus als jij op straat wordt aangevallen en je doodt je tegenstander ben jij het tuig?
Jup, dat bedoelde ik!quote:Op maandag 29 december 2008 20:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wie heeft er wel altijd een punt? Jij zeker?
Feitelijke constatering.quote:Op maandag 29 december 2008 20:32 schreef sp3c het volgende:
ff zonder al te veel op de man te spelen?
woar?quote:Op maandag 29 december 2008 20:32 schreef sp3c het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2008 20:35 schreef sp3c het volgende:
gewoon mij gelijk geven en doorlopen want deze topix gaan veel te snel en ik heb buikpijn
valt wel mee toch? ik kan mijn mannetje staan en dat kunnen anderen ook wel.quote:Op maandag 29 december 2008 20:32 schreef sp3c het volgende:
nou ik zag het al weer afzakken en ik heb daar nu ff geen zin inquote:Op maandag 29 december 2008 20:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
valt wel mee toch? ik kan mijn mannetje staan en dat kunnen anderen ook wel.
Gezellig topic. Het is wachten op de volgende regenbui en dan kunnen we weer inhoudelijk praten!quote:Op maandag 29 december 2008 20:37 schreef zoalshetis het volgende:
vreemde edit spec! het valt allemaal wel mee, we keuvelen er vrolijk op los. met de nadruk op los.
ik heb jou ook dingen zien posten in topics over oorlog waar sommige honden geen brood van lusten, maar toch respecteer ik je. niet te snel gaan editten hier, dat doet afbreuk aan dit topic.
jij houdt ook niet van scheidsrechters die een wedstrijd om zeep helpen.
quote:Op maandag 29 december 2008 20:38 schreef sp3c het volgende:
ja nu is het nog vrolijk ja
en je weet waar het feedback topic is ...
ik mag jou ook. al ben je een autoritaire stinkzwam die altijd zijn gelijk moet hebben.quote:Op maandag 29 december 2008 20:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Precies, ZHI is gewoon een arrogante kwal die niet genoeg krijgt van zichzelf in de spiegel te zien, maar weet dat ik van hem hou en dat neemt hij gewoon mee in zijn conclusie.
Uiteindelijk zijn we allemaal broeders zoals de Joden en Arabieren dat zijn, zelfde vader enzo.
Pcies, zie je, goede voorbeeld van hoe het ook kan.quote:Op maandag 29 december 2008 20:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik mag jou ook. al ben je een autoritaire stinkzwam die altijd zijn gelijk moet hebben.![]()
tegenslag als in retaliation.quote:Op maandag 29 december 2008 20:40 schreef sp3c het volgende:
welke tegenslag?
echt he! in nederland hadden ze allang de stekker er uitgetrokken.quote:Op maandag 29 december 2008 20:42 schreef Triggershot het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met sharon?
quote:Op maandag 29 december 2008 20:43 schreef sp3c het volgende:
nou goed ik heb die van triggershot weer teruggezet
maar jullie zijn wel rotjongens
vechten om iq is net zoiets als vechten om humor.quote:Op maandag 29 december 2008 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
Probleem is dat hier - tussen de werkelijke discussie door - allerlei persoonlijke vetes worden uitgevochten. Open fijn een topic in R&P of in KLB over jullie wederzijdse IQ-problemen, maar houd op om elkaar hier te bashen. Geldt voor beide 'kampen'...
TV voor z´n neus zetten. Als hij nu niet meer opleeft gebeurt het nooit meer.quote:Op maandag 29 december 2008 20:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
echt he! in nederland hadden ze allang de stekker er uitgetrokken.
quote:Op maandag 29 december 2008 20:44 schreef Mutant01 het volgende:
Sharon is symbolisch voor de staat Israel. Ze worden beiden kunstmatig in leven gehouden.
quote:Op maandag 29 december 2008 20:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
echt he! in nederland hadden ze allang de stekker er uitgetrokken.
quote:Op maandag 29 december 2008 20:44 schreef Mutant01 het volgende:
Sharon is symbolisch voor de staat Israel. Ze worden beiden kunstmatig in leven gehouden.
Hoe heet die knakker in de rolstoel ook alweer? Beter gezegd: hoe heette hij ook alweer?quote:Op maandag 29 december 2008 20:44 schreef Mutant01 het volgende:
zinloos?quote:
dat is niet waar. abbas geeft de aanval van israel gelijk.quote:Op maandag 29 december 2008 20:42 schreef Triggershot het volgende:
Je hoort nog meer van hem dan Abbas. Abbas heeft zijn bek niet opengetrokken?
Ebi Yassien.quote:Op maandag 29 december 2008 20:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoe heet die knakker in de rolstoel ook alweer? Beter gezegd: hoe heette hij ook alweer?
Ongetwijfeld. En dit is een discussietopic over de Israëlische aanvallen in de Gaza-strook.quote:Op maandag 29 december 2008 20:44 schreef zoalshetis het volgende:
vechten om iq is net zoiets als vechten om humor.
Maar ongetwijfeld de 400 doden niet? ??quote:Op maandag 29 december 2008 20:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is niet waar. abbas geeft de aanval van israel gelijk.
En Arafat is symbolisch voor de staat Palestina. Ze liggen beiden ergens, maar leven niet.quote:Op maandag 29 december 2008 20:44 schreef Mutant01 het volgende:
denk niet dat Sharon hier heel vrolijk van zou wordenquote:Op maandag 29 december 2008 20:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
TV voor z´n neus zetten. Als hij nu niet meer opleeft gebeurt het nooit meer.
Die staat symbool voor de Palestijnen. Een mankepoot met een grote bek en als hij te lastig doet wordt hij uit zijn stoeltje geschoten.quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 20:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
En Arafat is symbolisch voor de staat Palestina. Ze liggen beiden ergens, maar leven niet.
correct. maar ook jij reageert op alles wat beweegt.quote:Op maandag 29 december 2008 20:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. En dit is een discussietopic over de Israëlische aanvallen in de Gaza-strook.
quote:President Mahmoud Abbas condemned the attacks and called for restraint.[88] Speaking from Cairo, he said Hamas could have avoided the attacks.[90]
ik denk niet dat ik ooit harder heb gelachen dan toen de palestijnen zijn nog rokende wieltje in de lucht hielden en om oorlog riepen.quote:Op maandag 29 december 2008 20:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die staat symbool voor de Palestijnen. Een mankepoot met een grote bek en als hij te lastig doet wordt hij uit zijn stoeltje geschoten.
quote:Op maandag 29 december 2008 20:49 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
België voert beveiliging synagogen op
BRUSSEL - Politiekorpsen in het Brusselse gewest hebben de veiligheidsmaatregelen verscherpt rondom synagogen en culturele en educatieve centra van de joodse gemeenschap. Dit vanwege de Israëlische bombardementen op de Gazastrook, berichtten de kranten van de groep Sud Presse maandag op hun website.
Voor de Israëlische ambassade in de Brusselse deelgemeente Ukkel is extra bewaking geplaatst. In twee andere Brusselse deelgemeentes, Anderlecht en Schaarbeek, heeft de politie het aantal patrouilles opgevoerd bij synagogen. Voor de grote synagoge in Brussel zijn geen extra maatregelen getroffen.
quote:Op maandag 29 december 2008 20:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik ooit harder heb gelachen dan toen de palestijnen zijn nog rokende wieltje in de lucht hielden en om oorlog riepen.
42 kilometer!quote:Op maandag 29 december 2008 20:50 schreef Triggershot het volgende:
Nice comeback jongens, echt waar. voor the next 8 mile?
die lippen! je ziet gewoon dat het een kindermoordenaar is die liever anderen kinderen laat vermoorden. moge zijn lendenen rusten in het firdows.quote:
ik verwacht op zn minst wel een tegen aanval moet ik zeggen.quote:Op maandag 29 december 2008 20:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik ooit harder heb gelachen dan toen de palestijnen zijn nog rokende wieltje in de lucht hielden en om oorlog riepen.
ja, ik vrees dat zijn spaken nog veel moorden zullen begaan.quote:Op maandag 29 december 2008 20:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik verwacht op zn minst wel een tegenaanval moet ik zeggen.
Je vergeet de schattige zeehondjes.quote:Op maandag 29 december 2008 20:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tja.
Die mensen zijn in principe net zo onschuldig als al die Palestijnse kinderen.
Jammer dus dat het nodig is.
Hoe dan ook, Hamas moet nu toch haar laatste tanden laten zien wil ze nog steun vergaren van het volk.quote:Op maandag 29 december 2008 20:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, ik vrees dat zijn spaken nog veel moorden zullen begaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |