quote:Op maandag 29 december 2008 20:26 schreef Monidique het volgende:
O ja: [ afbeelding ] Goed topic, trouwens [ afbeelding ]
Het blijft opmerkelijk hoe topics over oorlog in een stukje land types als 'Moslims! Links! Dhimmitude! Joden! Kernbom op Teheran!
!' blijven aantrekken. Alsof er een maximaal vereist IQ is... maar dat kan niet, ik ben er ook.
Je hoeft er geen discussie over te voeren, het is gewoon zo.quote:Op maandag 29 december 2008 20:25 schreef Reya het volgende:
De 'Hitler-was-links'-discussie is overigens behoorlijk vermoeiend.
Ik ondersteun deze boodschap.quote:Op maandag 29 december 2008 20:26 schreef Monidique het volgende:
Het blijft opmerkelijk hoe topics over oorlog in een stukje land types als 'Moslims! Links! Dhimmitude! Joden! Kernbom op Teheran!
!' blijven aantrekken. Alsof er een maximaal vereist IQ is... maar dat kan niet, ik ben er ook.
ZHI zegt zoveel, concreetheid heerst bij ZHI wel al heeft hij niet altijd een punt itt andere users hier.quote:
zelfverdediging is tuig? dus als jij op straat wordt aangevallen en je doodt je tegenstander ben jij het tuig?quote:Op maandag 29 december 2008 20:27 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Als je als beide partijen nog steeds niet in staat bent vree te stichten ben je imo beide fout.
ik kies geen partij in het algemene conflict, aangezien er niet 1 partij is die naar vrede streeft. Ik zie niet in waarom ik partij zou moeten kiezen voor een partij die misschien iets minder tuig is dan de ander. Beide hebben acties gedaan dat mensen die dat doen ik omschrijf als tuig.
Waarom is hitler dan de held van extreem-rechtse kaalkopjes?quote:Op maandag 29 december 2008 20:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hoeft er geen discussie over te voeren, het is gewoon zo.
quote:Op maandag 29 december 2008 20:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar staat Koning Mohammed in dit plaatje? Zie sig?
ja alle andere users hebben altijd een punt...quote:Op maandag 29 december 2008 20:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ZHI zegt zoveel, concreetheid heerst bij ZHI wel al heeft hij niet altijd een punt itt andere users hier.
Wie heeft er wel altijd een punt? Jij zeker?quote:Op maandag 29 december 2008 20:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ZHI zegt zoveel, concreetheid heerst bij ZHI wel al heeft hij niet altijd een punt itt andere users hier.
hey ik zie bommen en granaten en wil meepratenquote:Op maandag 29 december 2008 20:26 schreef Monidique het volgende:
Nee dat bedoelde ik niet.quote:Op maandag 29 december 2008 20:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja alle andere users hebben altijd een punt...
Met deze redenatie zou je nooit vrede hebben.quote:Op maandag 29 december 2008 20:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zelfverdediging is tuig? dus als jij op straat wordt aangevallen en je doodt je tegenstander ben jij het tuig?
Jup, dat bedoelde ik!quote:Op maandag 29 december 2008 20:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wie heeft er wel altijd een punt? Jij zeker?
Feitelijke constatering.quote:Op maandag 29 december 2008 20:32 schreef sp3c het volgende:
ff zonder al te veel op de man te spelen?
woar?quote:Op maandag 29 december 2008 20:32 schreef sp3c het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2008 20:35 schreef sp3c het volgende:
gewoon mij gelijk geven en doorlopen want deze topix gaan veel te snel en ik heb buikpijn
valt wel mee toch? ik kan mijn mannetje staan en dat kunnen anderen ook wel.quote:Op maandag 29 december 2008 20:32 schreef sp3c het volgende:
nou ik zag het al weer afzakken en ik heb daar nu ff geen zin inquote:Op maandag 29 december 2008 20:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
valt wel mee toch? ik kan mijn mannetje staan en dat kunnen anderen ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |