quote:Op donderdag 3 april 2008 13:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
AZ had dit seizoen kunnen aansluiten bovenin, maar nu ze dat niet gedaan hebben zijn ze geen bedreiging meer voor de top. Dan verwacht ik meer van Twente, Groningen en Heerenveen.
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:44 schreef Ofyles2 het volgende:
En onzer Prosac is meteen goed voor een pijnlijke blunder:
[..]
Wow, daar zit ik er flink naastquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Op tijd komen, is ook zo iets. Dat is voor mij iets normaals. Een wedstrijd begint ook op een afgesproken tijd. En ik heb het nog nooit meegemaakt dat er dan iemand te laat was.’’
Verder lijkt me dat je thuis bent waar je familie is en dat is volgens mij niet in Hamburg
Hij gaat volgend jaar overigens voor het eerst de landstitel winnen in zijn carriere
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Zelfs in Berlijn deed hij het goed en pakte een prijsje.
Hij moest weg en ze hebben het nooit meer beter gedaan dan onder STevens
Volgend seizoen de beste en succesvolste trainer op de Nederlandse velden
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:17 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik ook maar dat terzijde.
Van deze selectie valt nauwelijks chocola te maken maar vooruit:
Stekelenburg; De Jong, Heitinga, Boulahrouz, Braafheid; De Zeeuw, Sneijder, Engelaar, Schaars; Van Persie, Huntelaar, Robben.
Over het feit dat vd Berg geen contract in eerste instantie kreeg bij SCH.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:51 schreef tong80 het volgende:
Nou Bliksem als het werkelijk zo'n supertalent is mag je hem wel een contract aanbieden als je 17 bent. Dit is denk ik wel een grove inschattingsfout geweest.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Altijd kut op de grote toernooien...
Spanje won het EKquote:
Dat bedoelde ik niet. Als Real Madrid het voor elkaar zou krijgen om 2 spelers speelgerechtigd te krijgen, terwijl ze maar een mochten, dan had Ajax Wielaert ook kunnen aanvechten. zoiets.quote:Op maandag 26 januari 2009 13:44 schreef Ofyles2 het volgende:
En onzer Prosac is meteen goed voor een pijnlijke blunder:
[..]
Die wilde ik ook net gaan posten na die kick.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 15:41 schreef Mark-Hgl het volgende:
1. PSV
2. FC Twente
3. Feyenoord
4. Ajax
5. SC Heerenveen
6. FC Utrecht
7. Roda JC
8. FC Groningen
9. AZ
10. Vitesse
11. NEC
12. NAC Breda
13. Willem II
14. De Graafschap
15. Sparta Rotterdam
16. ADO Den Haag
17. Heracles Almelo
18. FC Volendam
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:14 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Inderdaad een belachelijk bod.
Belachelijk hoog.
Ook over Suárez.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:50 schreef Doezelhaar het volgende:
Blijf maar lekker in Groningen. Hebben 'we' niets aan.
vervolgens werden we 4 keer kampioenquote:Op donderdag 15 juli 2004 19:33 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Wanneer denk je die weer te zien? Die staat de komende paar jaar in A'dam
aiquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hiddink is als technisch directeur uitermate geschikt maar als hoofdtrainer heb ik liever Jan Wouters
Als je rond die hele periode gaat zoeken in verschillende topics, kunnen we denk ik hier zo een reeks van maken tot in de dubbele topiccijfers met alleen maar quotes van cultheld en MMquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:28 schreef rubbereend het volgende:
FF zitten graven; VoreG in 2004 naar aanleiding van een post van mij met de strekking dat de titel naar PSV zou gaan
[..]
vervolgens werden we 4 keer kampioen
even verder:
[..]
ai
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je rond die hele periode gaat zoeken in verschillende topics, kunnen we denk ik hier zo een reeks van maken tot in de dubbele topiccijfers met alleen maar quotes van cultheld en MM.
Al las ik in PSV #30 ook nog een mooie over Niedzielan van jou, rubber.
Maar cultheld had Obama goedquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je rond die hele periode gaat zoeken in verschillende topics, kunnen we denk ik hier zo een reeks van maken tot in de dubbele topiccijfers met alleen maar quotes van cultheld en MM.
Al las ik in PSV #30 ook nog een mooie over Niedzielan van jou, rubber.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:17 schreef Ambrosius het volgende:
Ajax gaat er dus aan.
quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:25 schreef Bayswater het volgende:
Dit is een rechtsback, dus niet centraal. Voor Schenkel wilde ze Birger Maertens halen, maar die gaat dus naar Heracles nu. Dure speler en een foutenfestival, dus ik lig er niet wakker van om geen kopie van Schenkel te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |