Foeke Booy ziet Van Gessel zo, blijkt uit het AD van vandaag.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:41 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben ook een linksbenige centrale verdediger met leiderskwaliteiten op het oog dus... Ben benieuwd wie of ze moeten Van Gessel zo zien.
Toch niet ideaal. Hij is daar in mijn ogen niet meedogenloos genoeg voor. Niet voor niets werd hij bij Groningen vaak Sandra van Gessel genoemd...quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:20 schreef Stpan het volgende:
[..]
Foeke Booy ziet Van Gessel zo, blijkt uit het AD van vandaag.
Een miljoen tekort op de begroting, dat is niet niets.quote:Sparta investeert niet in spelers
Met het vertrek van Marvin Emnes ontvangt Sparta maar liefst vier miljoen euro, een clubrecord. Het geld zal echter niet gebruikt worden om de selectie te versterken.
Algemeen directeur Peter Bonthuis vertelt tegenover RTV Rijmond dat allereerst een tekort van een miljoen euro op de begroting zal worden gedicht. Het overige gedeelte wordt gebruikt om "wat vet op de botten te krijgen".
Sander van Gessel (NAC), Rydell Poepon (Ajax), Maciej Wilusz (Heerenveen) en Krisztian Vermes (Ujpest) werden al vastgelegd, terwijl Sparta vandaag bekend maakte dat ook Karim Touzani (Aberdeen) de overstap naar Rotterdam maakt.
quote:Karim Touzani voor drie jaar naar Sparta Rotterdam
Sparta Rotterdam heeft met Karim Touzani overeenstemming bereikt over een contract bij de Kasteelclub. De 26-jarige controlerende middenvelder, die ook als centrale verdediger uit de voeten kan zal de komende drie seizoenen uitkomen in het rood-wit gestreepte shirt. Trainer Foeke Booy is opgetogen met de komst van Touzani die hij al kent van zijn periode als trainer bij FC Utrecht.
Karim Touzani maakte in het seizoen 1999-2000 zijn debuut in de Eredivisie bij FC Utrecht. Na vijf seizoenen vertrok hij naar FC Twente. De afgelopen twee seizoenen kwam Touzani uit voor het Schotse Aberdeen.
Vanmiddag is de speler medisch gekeurd en op zaterdag 12 juli zal hij voor het eerst meetrainen bij Sparta Rotterdam.
Ach ja, ik denk dat geen enkele club zo onprofessioneel geleid wordt als Sparta. Dat zullen veel supporters denk ik zeggen, maar een lang verhaal over de structuur van directie, raad van commissarissen en hoe eenieder 3 dubbele petten op heeft zou kunnen overtuigen, mocht iemand dat interesseren.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
Een miljoen tekort op de begroting, dat is niet niets.
Zou Aandewiel zoveel hebben meegekregen, dan nog vind ik het nog niet een heel erg sterk beleid. Een miljoen tekort op 1 seizoen, dat is wel bizar veel voor een club onderin de eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |