abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juni 2008 @ 18:25:03 #176
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_59656932
Dit is een rechtsback, dus niet centraal. Voor Schenkel wilde ze Birger Maertens halen, maar die gaat dus naar Heracles nu. Dure speler en een foutenfestival, dus ik lig er niet wakker van om geen kopie van Schenkel te halen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  woensdag 25 juni 2008 @ 15:06:42 #177
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_59677461
Als het op nieuwelingen aankomt begint Sparta op stoom te raken. Na onder meer Poepon en Vermes heeft Sparta nu ook Sander van Gessel 'binnengehaald', dit meldt RTV Rijnmond. De linksbenige middenvelder die ook in de verdediging kan spelen, zal deze week medisch worden gekeurd. Van Gessel mocht bij NAC Breda ondanks een doorlopend contract tot juli 2009, vertrekken.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_59680037
Sparta haalt Van Gessel

Lekker bezig inderdaad.

En die Hongaar inderdaad als back, las ik in de krant. Al kan ie ook centraal spelen. Ze hebben ook een linksbenige centrale verdediger met leiderskwaliteiten op het oog dus... Ben benieuwd wie of ze moeten Van Gessel zo zien.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 25 juni 2008 @ 16:50:00 #179
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_59680244
Van Gessel lijkt me wel een ok aanvulling. Stabiel en verstandig. Geen gefrustreerd Olaf Lindenbergh figuur. Met de punt naar achter terwijl Boukhari en Rutjes of Slot diepte maken lijkt mij een aardig middenveld.

Ik hoop ook dat er nog een ervaren centrale verdediger komt. Anders is het volgend jaar dwijlen met de kraan open. Een matige linksback in de vorm van Jaggy, een talentvolle maar nog wilde centrale verdediger in de vorm van Dele Adeleye, jongens van onder de 20 en een Hongaarse rechtsback die is gehaald op basis van een DVDtje.
Klaas-Jan Huntelaar zal er nog niet wakker van liggen....
pi_59680434
Ik heb wel goede verwachtingen van Maciej Wilusz, al is die denk ik nog te jong om al 34 duels stabiel mee te draaien. Zou wel een verrassinkje kunnen worden.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 25 juni 2008 @ 21:46:07 #181
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_59688318
ach.. Huntelaar wordt roch weggekocht
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  donderdag 26 juni 2008 @ 11:20:11 #182
73305 Stpan
pi_59700257
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 16:41 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben ook een linksbenige centrale verdediger met leiderskwaliteiten op het oog dus... Ben benieuwd wie of ze moeten Van Gessel zo zien.
Foeke Booy ziet Van Gessel zo, blijkt uit het AD van vandaag.
pi_59712989
Heb het nu ook gelezen ja. Emnes vermoedelijk dit weekend verkocht aan een buitenlandse club, waarschijnlijk een Engelse. Zou zo'n 4 tot 4,5 miljoen opleveren.
www.thuisuiteten.nl
pi_59714060
De naam Blackburn rovers in combinatie met Emnes hoor ik fluisteren in de duistere kerkers van ons mooie kasteel
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  donderdag 26 juni 2008 @ 21:09:02 #185
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_59715051
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 11:20 schreef Stpan het volgende:

[..]

Foeke Booy ziet Van Gessel zo, blijkt uit het AD van vandaag.
Toch niet ideaal. Hij is daar in mijn ogen niet meedogenloos genoeg voor. Niet voor niets werd hij bij Groningen vaak Sandra van Gessel genoemd...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_59722387
Is Rick ontslagen of wat gaat hij doen?
pi_59892558
Nou, transferrecord ruim gebroken door de verkoop van Emnes dus...

Maar er gaat nog een Spartaan naar Engeland. Felino Jardim, de rappe rechtsbuiten van Jong Sparta, gaat voor Bedford Town spelen. Zevende niveau in Engeland.
www.thuisuiteten.nl
pi_59893165
Een jongen om in de gaten te houden!
  vrijdag 4 juli 2008 @ 17:01:10 #189
113741 M.A.R.S.
met zonder haar
pi_59893284
Emnes
Het zat er al aan te komen maar stiekum had ik toch gehoopt dat hij zou blijven.

Jammer!
What we need is Bill Drummond to go fucking semi-automatic Commando on these dutch trancecracker pussies!
  vrijdag 4 juli 2008 @ 17:06:10 #190
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_59893365
4 miljoen en een oefenwedstrijd een record? Eigenlijk best zielig dan ...
  vrijdag 4 juli 2008 @ 17:17:20 #191
73305 Stpan
pi_59893542
Hoezo is dat zielig?
pi_59893589
Vier miljoen euro is natuurlijk omgerekend tegen de negen miljoen gulden. Vind ik niet gek voor een relatief kleine vereniging.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 4 juli 2008 @ 17:34:24 #193
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_59893816
sparta is een opleidingsclub. er komen raltief gezien veel voetballers vandaan die het wat hoger op hebben gezocht. vandaar uit is het zielig. Je zou meer verwachten. maar goed, in de financiele malaise van de voorgaande jaren nam men natuurlijk met een beetje ook al genoegen ...
pi_59893841
Zijn er veel vergelijkbare clubs die hun eigen jeugdspelers voor meer geld kunnen verkopen dan?
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 4 juli 2008 @ 18:03:06 #195
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_59894281
we hebben het nu wel over een jeugdinternational..
pi_59894467
quote:
Sparta investeert niet in spelers

Met het vertrek van Marvin Emnes ontvangt Sparta maar liefst vier miljoen euro, een clubrecord. Het geld zal echter niet gebruikt worden om de selectie te versterken.

Algemeen directeur Peter Bonthuis vertelt tegenover RTV Rijmond dat allereerst een tekort van een miljoen euro op de begroting zal worden gedicht. Het overige gedeelte wordt gebruikt om "wat vet op de botten te krijgen".

Sander van Gessel (NAC), Rydell Poepon (Ajax), Maciej Wilusz (Heerenveen) en Krisztian Vermes (Ujpest) werden al vastgelegd, terwijl Sparta vandaag bekend maakte dat ook Karim Touzani (Aberdeen) de overstap naar Rotterdam maakt.
Een miljoen tekort op de begroting, dat is niet niets.

Zou Aandewiel zoveel hebben meegekregen, dan nog vind ik het nog niet een heel erg sterk beleid. Een miljoen tekort op 1 seizoen, dat is wel bizar veel voor een club onderin de eredivisie.
pi_59894511
quote:
Karim Touzani voor drie jaar naar Sparta Rotterdam

Sparta Rotterdam heeft met Karim Touzani overeenstemming bereikt over een contract bij de Kasteelclub. De 26-jarige controlerende middenvelder, die ook als centrale verdediger uit de voeten kan zal de komende drie seizoenen uitkomen in het rood-wit gestreepte shirt. Trainer Foeke Booy is opgetogen met de komst van Touzani die hij al kent van zijn periode als trainer bij FC Utrecht.

Karim Touzani maakte in het seizoen 1999-2000 zijn debuut in de Eredivisie bij FC Utrecht. Na vijf seizoenen vertrok hij naar FC Twente. De afgelopen twee seizoenen kwam Touzani uit voor het Schotse Aberdeen.

Vanmiddag is de speler medisch gekeurd en op zaterdag 12 juli zal hij voor het eerst meetrainen bij Sparta Rotterdam.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 18:52:43 #198
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_59894960
3 miljoen potje onvoorzien.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 10:54:19 #199
73305 Stpan
pi_59905308
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 18:17 schreef Blawh het volgende:

[..]

Een miljoen tekort op de begroting, dat is niet niets.

Zou Aandewiel zoveel hebben meegekregen, dan nog vind ik het nog niet een heel erg sterk beleid. Een miljoen tekort op 1 seizoen, dat is wel bizar veel voor een club onderin de eredivisie.
Ach ja, ik denk dat geen enkele club zo onprofessioneel geleid wordt als Sparta. Dat zullen veel supporters denk ik zeggen, maar een lang verhaal over de structuur van directie, raad van commissarissen en hoe eenieder 3 dubbele petten op heeft zou kunnen overtuigen, mocht iemand dat interesseren.

We zitten weer zonder Technisch Directeur en er gebeuren gelijk weer rare dingen. Karim Touzani, vriendje van Foeke Booy, al 5 jaar blessureleed, komt even een contract voor 3 jaar tekenen. Hoe is het? 3 jaar? Laten we morgen Patrick Kluivert nog even een contract voor 4 jaar aanbieden. Achterlijke beslissingen dit, en zoals ik op de vorige pagina al schreef: Mijn vrees dat de 4 miljoeneuro voor Emnes zou verdampen in 'gaatjes dichten' en miskopen blijkt nu al waarheid. Prutsers.
pi_59908608
Joshua John krijgt tijdens de voorbereiding de kans om de vervanger van Emnes te worden, aldus Booy. Absoluut een talent, maar naar mijn smaak vorig jaar te weinig in Sparta 1 gespeeld om nu al deze positie te kunnen vervullen.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')