En Zlatanquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:50 schreef kurk_droog het volgende:
Chivu en maxwell willen ook wel denk ik.
Misschien wel Marco's nieuwste aankoop....quote:Technisch manager Andreas Müller voegde daar aan toe dat de gedane aankopen tot dusver niet aan de verwachtingen voldoen: 'Orlando Engelaar heeft weinig zelfvertrouwen. Hij is op dit moment niet meer de speler die we destijds kochten.'
Ik hoop het niet zeg:quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Misschien wel Marco's nieuwste aankoop....
Schrijf Blind daar ook maar bij.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop het niet zeg:
Gabri, Enoh, Lindgren, Vertonghen, Anita, vd Heijden, Donald...
Genoeg spelers voor die twee posities.
Ook nog jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:01 schreef toma het volgende:
[..]
Schrijf Blind daar ook maar bij.
... en vreemd genoeg hebben we vaak spelers tekort voor die positie.
WTF maat ben je jarig vandaagquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:26 schreef StarGazer het volgende:
Als az d'r uitvliegt is dat wel een mooi verjaardagscadeau voor mij vandaag.
Jepquote:
Van harte jongenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jep
Samen met Frank Verlaat en Gerald Vanenburg.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jep
Samen met Frank Verlaat en Gerald Vanenburg.
Je ziet toch dat ze als ze vooruit voetballen ze helemaal geen goeie verdediging hebben en dat die romero dan helemaal niet de topkeeper is wie iedereen in hem ziet.. met zon blok voor me kan ik ook wel de nul houden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:48 schreef kalinho het volgende:
Als ze nog 6 x tegen Nac spelen ja
Alles valt te regelen bij de KNJB jwz.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:48 schreef kalinho het volgende:
Als ze nog 6 x tegen Nac spelen ja
Laten we nu niet doen alsof AZ zo'n baggerteam is, want ze spelen gewoon het meest constant, en die gaan echt niet meer die voorsprong uit handen geven. Doen ze dat wel, dan verneukt Ajax het zelf wel weer, en indien dat niet gebeurt dan wordt Twente kampioen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:53 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Je ziet toch dat ze als ze vooruit voetballen ze helemaal geen goeie verdediging hebben en dat die romero dan helemaal niet de topkeeper is wie iedereen in hem ziet.. met zon blok voor me kan ik ook wel de nul houden.
Vandaag leek het wel héél erg op het AZ van vorig seizoen, kansen niet afmaken, geen echte stootkracht.. achterin slordig..quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:59 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Laten we nu niet doen alsof AZ zo'n baggerteam is, want ze spelen gewoon het meest constant, en die gaan echt niet meer die voorsprong uit handen geven. Doen ze dat wel, dan verneukt Ajax het zelf wel weer, en indien dat niet gebeurt dan wordt Twente kampioen.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:02 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Vandaag leek het wel héél erg op het AZ van vorig seizoen, kansen niet afmaken, geen echte stootkracht.. achterin slordig..
We zullen zien, ik blijf er in geloven dat het mis kan gaan.
Zoals henkie ooit zei, ik stop pas te geloven als ik uit 3 wedstrijden 10 punten moet halen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
![]()
1 wedstrjid speelt AZ kut en meteen is er hoop. Ajax speelt al 25 wedstrijden kut, en nog steeds hoop..
En 1 wedstrijd speelt AZ kut? ze hebben een hele reeks met slechte wedstrijden gehad, alleen tegen hele matige ploegen die er geen gebruik van maakte..vandaag gebeurde dat wel, en dan zie je toch eigenlijk wel een heel zwak elftal...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
![]()
1 wedstrjid speelt AZ kut en meteen is er hoop. Ajax speelt al 25 wedstrijden kut, en nog steeds hoop..
Zekerquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:57 schreef kurk_droog het volgende:
Geef mij maar de uefa cup.
Inderdaad.. Europees hebben we al jaren niet meer gepresteerd!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:14 schreef toma het volgende:
[..]
Zeker![]()
Liever een europese prijs dan een nationale.
KNVB bekers en JC schalen in overvloedquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:35 schreef GieJay het volgende:
[..]
Inderdaad.. Europees hebben we al jaren niet meer gepresteerd!
Ow wacht..
Yeahh. De Johan Cruijff schaal !!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
KNVB bekers en JC schalen in overvloed
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:08 schreef Loserkid het volgende:
[..]
En 1 wedstrijd speelt AZ kut? ze hebben een hele reeks met slechte wedstrijden gehad, alleen tegen hele matige ploegen die er geen gebruik van maakte..vandaag gebeurde dat wel, en dan zie je toch eigenlijk wel een heel zwak elftal...
Nou ja, ze hebben wel een paar hele aardige spelers opzich, maar ze hebben teamgeest en een coach die ze gewoon op de juiste plek neerzet en ze weet te motiveren. Gisteren was natuurlijk een mindere dag, maar ja, dat is bekervoetbal.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:12 schreef Nashje het volgende:
Om nou te zeggen dat az zo'n geweldig elftal heeft, nee, integendeel, het stelt echt weinig voor. Maar kampioen worden we voorlopig niet, dus denk er maar niet teveel over.
Paar nulletjes minder.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:07 schreef kurk_droog het volgende:
En hoe loopt de verkoop voor marseille uit?
Heul niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |