Versteegrobje?quote:
50 euro gaat wel wat ver, maar zal vast wel een vet boek zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:28 schreef RayMania het volgende:
Heeft iemand van jullie dit boek? Is het een aanrader?
[ afbeelding ]
Ik twijfel namelijk, want 50,= is best prijzig.
Ik heb hem gekregen voor mijn verjaardagquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:28 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:32 schreef kurk_droog het volgende:
ik wou kaarten halen zie ik dat ik geen 74 euro heb
Paar maandjes terug zat er een kortingsbon in de Ajaxlife van 10 Euro. Maar weet niet of die nog geldig is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:28 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
En ik wou naar marseille uit?quote:
IK kan over dat tweede meepraten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:32 schreef kurk_droog het volgende:
ik wou kaarten halen zie ik dat ik geen 74 euro heb
Jij hebt dan ook Tsjechische kronenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
IK kan over dat tweede meepraten.
Whehe, met paar tientjes meer kun je Marseille uit wel halen hoor. Heb je wel een auto nodigquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En ik wou naar marseille uit?
Kaarten zijn niet voor mij. Ik lekker eigen stoel vak430 zodat ik voor 32 euro op 410 kan staan.
Daarmee haal ik ook de 74 niet denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook Tsjechische kronen
Ja, + hotel + bier + eten + kaartje is al snel tegen de 200 euro aanquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Whehe, met paar tientjes meer kun je Marseille uit wel halen hoor. Heb je wel een auto nodig
Gefeliciteerd Johnny!quote:Heitinga is vader geworden
John Heitinga is gisteravond vader geworden volgens RTL Boulevard. Zijn vriendin Charlotte-Sophie beviel van dochter Jezebel. Beide dames hebben het uitstekend gedaan en John is apetrots.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hotels zijn voor mietjesquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, + hotel + bier + eten + kaartje is al snel tegen de 200 euro aan
Dat zou precies mijn reactie kunnen zijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb hem gekregen voor mijn verjaardagSchitterend boek hoor. Staan ontzettend veel foto's in, waarvan veel al bekend zijn natuurlijk, maar ook veel onbekenden. Ik vind het wel een aanrader
Je komt hem heel soms weleens tegen op de tweedehands-afdeling van Bol.com voor een prijs van 100 euro ofzo. Maar dan moet je er ontzettend snel bij zijn, want ze zijn zo weg.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:26 schreef kurk_droog het volgende:
Weet iemand f-side boek nog ergens te vinden?
Wat een fantastisch boek blijft datquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:26 schreef kurk_droog het volgende:
Weet iemand f-side boek nog ergens te vinden?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:49 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Johnny!
Zusje van Zenden is dat toch? Wel een lekker mokkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Ja daarom wil ik hem ook. Was toen te laat.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat een fantastisch boek blijft dat
Ja. Inderdaad een mooie meidquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Zusje van Zenden is dat toch? Wel een lekker mokkel
quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:05 schreef HeatWave het volgende:
Ja die is echt puur op Heitinga's uiterlijk gevallen, dat zie je zo.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Heey een nieuwe.
Stel je even voor.
Met foto graag
Jawel. Let maar op binnenkort volgen nog wel wat reistips.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Overigens was het met Twente toch niet zo'n heel grote bende geworden daar?
Niet alles komt in het nieuws. Die 300 van twente waren ook niet de misntequote:Op donderdag 5 maart 2009 21:27 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Jawel. Let maar op binnenkort volgen nog wel wat reistips.
Ah toch nog iemand die er hetzelfde over denkt. Ik wou er als stil over houden hier, maar als het dan toch al gemeld is...quote:
Dat is waar inderdaad. Verdienen geen aandacht. Zeker niet in zo'n heilig topic als dit.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lekker boeiend, die supporters van az
Gvd......................................................................................................................................................................quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Laat Johnny maar lekker terug naar Amsterdam komen.
En laat hem dan Wesley en Raffie ook maar meenemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |