quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:49 schreef Djekko het volgende:
Robert had bij Spartak en Servette geen kans gehad. Bij Atlas kreeg hij wel een eerlijke kans en die heeft ie gegrepen ook.![]()
En daarnaast is het een koopje, want wat is nou 1,5 miljoen voor PSV?
Wat een leuke reacties weer van de neusjes, reken maar dat dit een goede speler wordt
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nu kun je nog lachen, maar het lachen zal je nog wel vergaan, wanneer Alex Babel in de zak heeft en Robert door het Amsterdamse strafschopgebied soleert
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Robert is erg goed en dat kon je wel zien tegen Feyenoord. Ik heb hem toevallig, in tegenstelling tot de rest hier, aardig wat wedstrijdjes bij Atlas zien spelen en toen excelleerde hij tegen te goed betaalde Mexicaanse slopers.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:30 schreef koningdavid het volgende:
Hij gaat het halen bij Blackburn. Wordt een degelijke aanvaller voor de Engelse middenmoot/subtop.
Zet hem op Maceo.![]()
ik zit er weer goed naastquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:41 schreef toma het volgende:
1. Ajax
2. PSV
3. FC Twente
4. Feyenoord
5. AZ
6. SC Heerenveen
7. Vitesse
8. FC Groningen
9. Roda JC
10. FC Utrecht
11. NAC
12. NEC
13. Sparta Rotterdam
14. Heracles Almelo
15. De Graafschap
16. ADO Den Haag
17. Willem II
18. FC Volendam
Ach hoezo, als je de nummer 1 maar goed hebt tochquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:42 schreef toma het volgende:
Mijn voorspelling:
[..]
ik zit er weer goed naast
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:59 schreef De_Dwaas het volgende:
Als hij dan toch verkocht moet worden en hij gaat naar een Nederlandse club dan het liefst naar Feyenoord idd. Misschien kunnen ze in de winterstop ruilen Cambuur 1,7 mil. en Mols (kan voor Cambuur denk ik nog wel een waardevole speler zijn) en Feyenoord Mboua.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Echt een heerlijke speler, al is Chelsea dan wel weer te hoog gegrepen. Gewoon naar Feyenoord gaan.
Heeft 'ie ook niet !11111quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach hoezo, als je de nummer 1 maar goed hebt toch.
Leuk topic om weer eens door te lezenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:42 schreef toma het volgende:
Mijn voorspelling:
[..]
ik zit er weer goed naast
quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:35 schreef _Mike_ het volgende:
1. Ajax
2. Heerenveen
3. PSV
4. Feyenoord
5. FC Groningen
6. FC Twente
7. AZ
8. Roda JC
9. NEC
10. Vitesse
11. NAC Breda
12. FC Utrecht
13. Sparta Rotterdam
14. ADO Den Haag
15. Willem II
16. FC Volendam
17. Heracles Almelo
18. De Graafschap
http://www.sportwereld.nl(...)ielaert_Ajacied.htmlquote:Op maandag 12 januari 2009 15:07 schreef Adothehague het volgende:
MONTANA: Wielaert gaat niet naar Ajax deze transferperiode.
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://www.sportwereld.nl(...)ielaert_Ajacied.html
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:12 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Iemand die connecties heeft met Munsterman.
Dat boeit niet in dit topic. Iedereen heeft wel eens mazzel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben niet aan het vissen hoor, maar volgens mij heb ik bijna altijd goed gezeten met mijn inzet, visie en "voorspellingen".²
uurtje geledenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:04 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
De situatie was op het moment ook heel anders geweest als we niet al die blessures hadden..
Als je wint en fit bent doen randzaken er over het algemeen niet toe, nu heb je gewoon een selectie die er de brui aan geeft. Ik begin toch steeds meer te hopen op een eigen vertrek van Verbeek (die kans is minimaal ). Het werkt gewoon niet.. aan de ene kant wil ik die grafspelers hun zin weer niet geven maarja.. Het zou beter voor Feyenoord zijn heb ik het gevoel. Al zullen we dan wel weer geen goede trainer kunnen betalen..
quote:Op zondag 13 juli 2008 15:16 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik denk dat feyenoord het ook goed gaat doen dit seizoen. als buitenstaander kan ik zeggen dat het dit jaar anders voelt dan de laatste aantal prutsjaren.. die zag iedereen aankomen behalve het legioen zelf.![]()
Verbeek een goeie coach, een aantal ervaren spelers en geen rotte appels. feyenoord gaat serieus meedoen om het winnen van de play-offs en dat is al heel wat. kampioenschap gaat echter gewoon weer tussen Ajax en psv.
quote:Op zondag 13 juli 2008 14:52 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat jullie het goed gaan doen dit jaar.
Het seizoen is nog niet voorbij he?quote:
Het gaat wel over zelf opstappen he.quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2003 19:25 schreef methodmich het volgende:
Let nou maar op, over 3 jaar is ie Europees topscorer. Die uitspraak wil ik wel voor mijn rekening nemen.
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:33 schreef Prosac het volgende:
als het cas die twee speelgerechtigd krijgt, dan kan ajax wielaert ook inschrijven voor de uefa.
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:44 schreef Ofyles2 het volgende:
En onzer Prosac is meteen goed voor een pijnlijke blunder:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |