Ik gok dat hij de niet kan prijsgeven..quote:
Helaas welquote:Op maandag 12 januari 2009 15:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zo onvolwassen zal Jaap toch niet zijn?
Ik post geen tieten. Ik ben gristen, ik post alleen bijbelteksten.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:56 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Voor iedere tiet die je post, komen dit soort meneren even langs
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Iedereen is welkom. Zelfs schizofrene relnichten.
Zullen wel weer FA's zijn, achter de schermenquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik post geen tieten. Ik ben gristen, ik post alleen bijbelteksten.
quote:Genesis 24:32
Daarop ging de man met hem mee naar huis. De kamelen werden afgezadeld, ze kregen stro en voer, en er werd water gebracht zodat de man en zijn metgezellen hun voeten konden wassen.
Alsof jou dat wat boeit.quote:
het is een complot, allemaal ingezet door homofoob Sjimzquote:
Probeer je Jaap nu weg te jagen?quote:
Je vergeet iets..quote:
venomsnake, da's een nichtquote:Op maandag 12 januari 2009 15:14 schreef Adothehague het volgende:
Wie is Jaap?
Jaap is een overspannen relnicht die er op kickt als hij aandacht krijgt. Als hij dat niet krijgt gaat ie rare fratsen uithalen om dat alsnog te krijgen. Ze noemen hem ook weleens SCH.quote:
De nieuwe mod, slijmen dusquote:
Jij rijdt nog op een kameel?quote:
Huh, ik heet Gordon hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 15:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Jaap is een overspannen relnicht die er op kickt als hij aandacht krijgt. Als hij dat niet krijgt gaat ie rare fratsen uithalen om dat alsnog te krijgen. Ze noemen hem ook weleens SCH.
Daarom zei ik ook 'weleens'quote:
Het zou zo een perfect antwoord in een quiz kunnen zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 15:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Jaap is een overspannen relnicht die er op kickt als hij aandacht krijgt. Als hij dat niet krijgt gaat ie rare fratsen uithalen om dat alsnog te krijgen. Ze noemen hem ook weleens SCH.
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:12 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Iemand die connecties heeft met Munsterman.
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wie is dit?
De dochter van Munsterman?
Als er maar een lul op zitquote:
Dat is Munstervrouw.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wie is dit?
De dochter van Munsterman?
Nou in het algemeen heeft hij het niet zo op wezens met 2 bulten.quote:
M0NTANA is betrouwbaar.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:18 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hoe komt Montana nou weer aan al die informatie, is hij spion ofzo.
Dat is een politiepaard.quote:
In de context is het juist niet symbolisch.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Is symboliSCH, in de context, exegese.
Wacht maar af.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:20 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt met zijn informatie over Wielaert ja.
Hij had het in de ochtend over een aanstaande transfer en s'middags kwam het nieuws over Wielaert, dus wel betrouwbaarquote:Op maandag 12 januari 2009 15:20 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt met zijn informatie over Wielaert ja.
Waarom verkondig jij je zogenaamde inside informatie op FOK dan?quote:
Ik denk niet dat je dergelijke informatie kan 'verkopen', ADO.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:23 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Waarom verkondig jij je zogenaamde inside informatie op FOK dan?
Je kan het beter verkopen aan Voetbal International of de NOS dan het hier op FOK te posten.
Ik wilde u niet outen maar vooruitquote:Op maandag 12 januari 2009 15:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
In de context is het juist niet symbolisch.
Ik had eerder verwacht dat je met David & Jonathan zou aankomen ofzo.
bwhehequote:Op maandag 12 januari 2009 15:23 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je kan het beter verkopen aan Voetbal International of de NOS dan het hier op FOK te posten.
Ado en zijn fanatasie wereldquote:Op maandag 12 januari 2009 15:23 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |