Hier zitten ook een paar geniale openingszinnen in.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:25 schreef Grulez het volgende:
En bovenal een mooie openingszin voor in de kerk
Bij de meeste parochianen zitten die 2 bladzijden ook om een mysterieuze wijze aan elkaar vastgeplakt.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:24 schreef Grulez het volgende:
"je borsten zijn als druiventrossen"![]()
Voor in je sig!
Ik zie het niet staan maar als je 'je borsten zijn als duiventrossen' in de OP verwerkt ben je echtquote:
Heeft de Christen-SC ook een nieuwe OP nodig dan?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik zie het niet staan maar als je 'je borsten zijn als duiventrossen' in de OP verwerkt ben je echt
Veel christenen zijn zo preuts dat ze niet eens weten dat er 'erotiek' in de bijbel staat.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:31 schreef Pritt het volgende:
[..]
Bij de meeste parochianen zitten die 2 bladzijden ook om een mysterieuze wijze aan elkaar vastgeplakt.
Ik dacht dat je wat anders bedoelde, maar never mind.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heeft de Christen-SC ook een nieuwe OP nodig dan?
Kom op Ado. Ik ben niet zo'n spellingsnazi maar dit is toch wel heel erg.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:37 schreef Adothehague het volgende:
bet
Het over koetjes en kalfjes hebben krijgt ook meteen een heel andere betekenis.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:35 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ineens een liefhebber van kalfjes!
Nah.quote:
Hij is er even niet volgens mij.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:40 schreef Adothehague het volgende:
Is Raymania hier nog geweest?
Ik heb hem niet zien posten op de vorige pagina.
Dôper?quote:Op maandag 12 januari 2009 00:44 schreef _Mike_ het volgende:
VBLSC is zoveel dôper dan Hools
[ afbeelding ]
Die heb ik ook op film 1 gezienquote:Op maandag 12 januari 2009 12:20 schreef M0NTANA het volgende:
Kon vannacht niet slapen, dus knalde er een DVD'tje in. Maar wat een kutfilm was het. Ook al heeft Jessica Simpson dikke tieten, Employee Of The Month is by far de slechts film die ik ooit gezien heb.
Die inderdaad. Echt verreweg de slechtste film die ik ken. Zelfs Balls Of Fury was beter.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die heb ik ook op film 1 gezien
Wat slecht, en dan die laatste race met het scannen van de boodschappenartikelen enzo
Ja, wie heeft er hier een zusje? Leeftijd van 16 tot en met 20 jaar.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:59 schreef koningdavid het volgende:
Nog een tip ook voor iedereen met zusjes:
Hooglied 8:
8 Wij hebben een zusje,
borsten heeft ze nog niet.
Wat doen we met ons zusje
als de mensen over haar gaan spreken?
9 Was zij een muur,
dan bouwden wij er zilveren kantelen op.
Was zij een deur,
dan sloten wij die met een balk van cederhout.
Pics?quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:24 schreef Grulez het volgende:
"je borsten zijn als druiventrossen"![]()
Voor in je sig!
Hij SCHeert zich niet eensquote:Op maandag 12 januari 2009 14:32 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo allemaal, is dit het nieuwe Hools?
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:32 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo allemaal, is dit het nieuwe Hools?
Dan zou ik eerst even leren tellenquote:Op maandag 12 januari 2009 14:56 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Voor iedere tiet die je post, komen dit soort meneren even langs
Pff... Met welk doel? Een vorm van gerechtigheid voor wat? Omdat jij je zin niet krijgt of omdat je het gewoon leuk vindt om te kutten ook al gaat dit ten koste van de lol van anderen.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:56 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Voor iedere tiet die je post, komen dit soort meneren even langs
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Pff... Met welk doel? Een vorm van gerechtigheid voor wat? Omdat jij je zin niet krijgt of omdat je het gewoon leuk vindt om te kutten ook al gaat dit ten koste van de lol van anderen.
Zo onvolwassen zal Jaap toch niet zijn?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Pff... Met welk doel? Een vorm van gerechtigheid voor wat? Omdat jij je zin niet krijgt of omdat je het gewoon leuk vindt om te kutten ook al gaat dit ten koste van de lol van anderen.
Iedereen is welkom. Zelfs schizofrene relnichten.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:06 schreef SCH het volgende:
[..]Waarom zou het ten koste gaan van de lol van anderen?
Waarom zijn er geen meneren welkom hier?
Heb je daar ook een bron bij?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:07 schreef Adothehague het volgende:
MONTANA: Wielaert gaat niet naar Ajax deze transferperiode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |