de Kuip heeftveel sfeer en is leuk om te zijn. van de buitenkant is ie mooier dan de ArenA, het dak van de ArenA is handig maar niet mooi. masar daar ging het niet over. het ging over de grootte en in de ArenA unne meer mensen dan in de Kuip.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De helft van de Ajacieden en PSV'ers die ik ken vindt De Kuip het mooiste stadion van Nederland. De rest is in de ontkenningsfase.
quote:
Feyenoord heeft het Braziliaanse talent David Henrique dos Santos 'Manteiga' vastgelegd. De 18-jarige middenvelder is afkomstig van Gama en genoot zijn opleiding bij Vitoria uit Salvador. 'Met het aantrekken van Manteiga anticiperen we op de toekomst', aldus technisch directeur Peter Bosz. 'Hij zal nog moeten rijpen, maar een dergelijk talent is op latere leeftijd voor ons niet meer haalbaar. Onze scouting heeft dan ook uitstekend werk geleverd.' Manteiga zal een contract voor drie seizoenen ondertekenen, met een optie voor nog eens twee jaar. De speler verblijft momenteel nog in zijn vaderland in afwachting van de afhandeling van een verblijfsvergunning.
Ik was al bang dat de tropische verrassingen deze zomer uit zouden blijven!quote:
klinkt goedquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:21 schreef heiden6 het volgende:
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)iaanGenaamdBoter.htm
'Boter'?
Nu is het wachten op Kaas en Eieren.quote:
quote:'Verschillen in fysiek bij Feyenoord'
ROTTERDAM - Het grote aftasten tussen de selectie van Feyenoord en trainer Gertjan Verbeek is een week bezig en de oefenmeester heeft geconstateerd dat de instelling van zijn nieuwe pupillen in orde is. "De weerstand was zeer gering, maar wat ik heb gezien sprak me aan”, aldus de coach na de 9-1 zege op derdeklasser Oirschot Vooruit.
Verbeek moet zich de afgelopen week een ontdekkingsreiziger op een nog vreemde wereldzee hebben gevoeld. Het is voor de coach iedere keer afwachten welke invloed of uitwerking een opdracht, maatregel of keuze heeft. ,,Maar dat is logisch, want ik ben nieuw en ken de jongens niet persoonlijk”, zei Verbeek na het wedstrijdje in Brabant.
Zijn ideeën over de fysieke preparatie van een voetbalteam zijn behoorlijk afwijkend van wat ze in De Kuip gewend waren. Vooral als je ze moet projecteren op voetballers die vorig seizoen bijvoorbeeld niet eens tot krachttraining werden verplicht. En laat dat nu net een belangrijk onderdeel van de werkwijze van Verbeek zijn. De 45-jarige trainer dirigeerde zijn nieuwe volgelingen in de voorbije dagen drie keer richting de gewichten. Tevens imponeerde hij hen door dagelijks iedere warming-up van de in drieën gesplitste selectie volledig mee te doen. ,,Ik merkte al vrij snel dat er behoorlijke verschillen zijn in de fysieke gesteldheid van de spelers. Daarom heb ik al een keertje terug moeten schakelen, maar het zal geen probleem zijn om iedereen uiteindelijk op het vereiste niveau te krijgen.”
Verbeek werkte afgelopen week met een groep van 37 spelers, maar daar vallen er nog zo’n tien van af. Deels zal die afvalrace via sportieve selectie plaatsvinden, maar spelers als Danny Buijs, Dwight Tiendalli, Diego Biseswar, Timothy Derijck en Sherif Ekramy weten al dat zij op niets hoeven te rekenen. Serginho Greene en Nicky Hofs lijken het slachtoffer te worden van de toegenomen concurrentie.
Andwélé Slory heeft zelf al geconstateerd dat het er voor hem slecht uitziet, omdat de buitenspeler verwacht dat Feyenoord met twee spitsen gaat spelen. Verbeek neemt alle bespiegelingen voor kennisgeving aan. ,,Ik denk niet in termen als eerste en tweede elftal. De doelstelling is om tot een selectie te komen die bestaat uit spelers die de kar trekken en talentvolle jongens die in kunnen stappen als we spelers kwijtraken. Dat proces is pas net begonnen, conclusies kun je nog niet trekken.”
telegraaf
Erg raar weerquote:Op 19 juli 2008, de dag dat Feyenoord exact 100 jaar bestaat, wordt de Legioenpas met nummer 1 uitgereikt. Deze speciale pas zal worden uitgereikt aan de Feyenoorder die in een momenteel lopende verkiezing door de supporters wordt uitverkoren.
Al eerder riepen wij op massaal op Gerard Meijer te stemmen. Vele supporters hebben hier inmiddels gehoor aan gegeven. En terecht, want Gerard Meijer is inmiddels al aan zijn vijftigste (!) seizoen bij onze club begonnen.
Maar wat schetst onze verbazing? Enkele dagen geleden ontvingen wij telefoon van een journalist van het Algemeen Dagblad met de mededeling dat Gerard Meijer niet in aanmerking komt voor Legioenpas nummer 1. Waarom? Omdat Feyenoord heeft besloten dat iemand alleen in aanmerking komt als hij minimaal één wedstrijd in het eerste elftal van Feyenoord heeft gespeeld. Clubiconen als Gerard Meijer, maar ook Ernst Happel komen hierdoor niet in aanmerking voor de eretitel.
Een schande. En dus roepen wij nog altijd iedereen op om op Gerard Meijer te blijven stemmen. Wij zijn Feyenoord. Gerard Meijer is Feyenoord!
Gewoon weer? Het kampioenschap gaat al jaren tussen PSV & de vorm van PSV.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:16 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik denk dat feyenoord het ook goed gaat doen dit seizoen. als buitenstaander kan ik zeggen dat het dit jaar anders voelt dan de laatste aantal prutsjaren.. die zag iedereen aankomen behalve het legioen zelf.![]()
Verbeek een goeie coach, een aantal ervaren spelers en geen rotte appels. feyenoord gaat serieus meedoen om het winnen van de play-offs en dat is al heel wat. kampioenschap gaat echter gewoon weer tussen Ajax en psv.
De afgelopen 2 jaar kon Ajax tot de laatste speelronde anders nog kampioen worden. Dan gaat het 'tussen' ja.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:17 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Gewoon weer? Het kampioenschap gaat al jaren tussen PSV & de vorm van PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |