abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juli 2008 @ 20:28:42 #101
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60064306
De talenten uit het tweede worden dit seizoen een volwaardig onderdeel van het eerste. Trainen mee en kunnen dus ook speelminuten krijgen. Hangt volledig af van de ontwikkeling. Zo creeër je ook gelijk een bredere selectie.

Alleen maar goed en voor Verbeek ook een goede manier om de potentie en de selectie in kaart te brengen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_60064341
Ja, ik vind dat een hele goede instelling. Sowieso als je er zo'n harde grens tussen stelt zal de overgang lastiger zijn.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_60064345
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 20:20 schreef heiden6 het volgende:

[..]

De helft van de Ajacieden en PSV'ers die ik ken vindt De Kuip het mooiste stadion van Nederland. De rest is in de ontkenningsfase.
de Kuip heeftveel sfeer en is leuk om te zijn. van de buitenkant is ie mooier dan de ArenA, het dak van de ArenA is handig maar niet mooi. masar daar ging het niet over. het ging over de grootte en in de ArenA unne meer mensen dan in de Kuip.
en lees beter, want ik heb nooit gezegd dat ik de ArenA mooier dan de Kuip vindt.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 20:42:23 #104
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60064538
Gaan we weer:
quote:

Feyenoord heeft het Braziliaanse talent David Henrique dos Santos 'Manteiga' vastgelegd. De 18-jarige middenvelder is afkomstig van Gama en genoot zijn opleiding bij Vitoria uit Salvador. 'Met het aantrekken van Manteiga anticiperen we op de toekomst', aldus technisch directeur Peter Bosz. 'Hij zal nog moeten rijpen, maar een dergelijk talent is op latere leeftijd voor ons niet meer haalbaar. Onze scouting heeft dan ook uitstekend werk geleverd.' Manteiga zal een contract voor drie seizoenen ondertekenen, met een optie voor nog eens twee jaar. De speler verblijft momenteel nog in zijn vaderland in afwachting van de afhandeling van een verblijfsvergunning.
pi_60064678
Die Tukker scoorde vandaag weer 2 x (zelfs al was het maar tegen FC Zwolle) jullie mogen wel eens op gaan schieten met hem.
pi_60064681
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 20:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gaan we weer:
[..]

Ik was al bang dat de tropische verrassingen deze zomer uit zouden blijven!
Wie kan mij wat meer vertellen over Janota?Heb gehoord dat hij het grootste talent uit de jeugdopleiding is?
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  zaterdag 12 juli 2008 @ 20:57:38 #107
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60064827
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 20:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Gaan we weer:
[..]
Waar komt dat bericht vandaan?
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 12 juli 2008 @ 20:59:14 #108
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60064860
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 20:57 schreef Happel het volgende:

[..]

Waar komt dat bericht vandaan?
http://www.feyenoord.nl/p(...)-10010000000003.aspx
  zaterdag 12 juli 2008 @ 21:03:11 #109
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60064933
Ah ok. Ben benieuwd.
Elite
Tegen TTIP
pi_60065239
Een Steef-aankoopje?
Ik ga hem erop leggen, ja zeg, eerst mijn bordje leeg eten en dan als een nat washandje de coalitie op de kant zetten als de wind schuin van achteren komt.
pi_60066218
  zaterdag 12 juli 2008 @ 22:53:44 #112
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_60066738
quote:
klinkt goed
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_60066804
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 22:53 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

klinkt goed
Nu is het wachten op Kaas en Eieren.
  zondag 13 juli 2008 @ 00:06:57 #114
185115 Juk
Misschien
pi_60067962
Als die boter maar geen halvarine is want met half werk schieten we niks op.

Ik ben ook wel fan van met veel jeugdspelers in de selectie aan een seizoen beginnen.
Als ze allemaal een eerlijke kans krijgen zet dat gelijk de toon voor de rest van het seizoen.

En Arnautovic is lekker op dreef in de voorbereiding, dat zal het er allemaal niet makkelijker op maken.
The only thing I fear is my MoM
pi_60071045
Leuk dat mijn oude clubje toch nog een keer gescoord heeft tegen jullie.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 13 juli 2008 @ 10:37:04 #116
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_60071410
Die schiet vast nog geen deuk in een pakje boter.

Hopelijk hoeft Bosz zijn woorden niet in te trekken met dat de scouting goed werk geleverd heeft.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  zondag 13 juli 2008 @ 12:42:28 #117
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60072934
quote:
'Verschillen in fysiek bij Feyenoord'

ROTTERDAM - Het grote aftasten tussen de selectie van Feyenoord en trainer Gertjan Verbeek is een week bezig en de oefenmeester heeft geconstateerd dat de instelling van zijn nieuwe pupillen in orde is. "De weerstand was zeer gering, maar wat ik heb gezien sprak me aan”, aldus de coach na de 9-1 zege op derdeklasser Oirschot Vooruit.

Verbeek moet zich de afgelopen week een ontdekkingsreiziger op een nog vreemde wereldzee hebben gevoeld. Het is voor de coach iedere keer afwachten welke invloed of uitwerking een opdracht, maatregel of keuze heeft. ,,Maar dat is logisch, want ik ben nieuw en ken de jongens niet persoonlijk”, zei Verbeek na het wedstrijdje in Brabant.

Zijn ideeën over de fysieke preparatie van een voetbalteam zijn behoorlijk afwijkend van wat ze in De Kuip gewend waren. Vooral als je ze moet projecteren op voetballers die vorig seizoen bijvoorbeeld niet eens tot krachttraining werden verplicht. En laat dat nu net een belangrijk onderdeel van de werkwijze van Verbeek zijn. De 45-jarige trainer dirigeerde zijn nieuwe volgelingen in de voorbije dagen drie keer richting de gewichten. Tevens imponeerde hij hen door dagelijks iedere warming-up van de in drieën gesplitste selectie volledig mee te doen. ,,Ik merkte al vrij snel dat er behoorlijke verschillen zijn in de fysieke gesteldheid van de spelers. Daarom heb ik al een keertje terug moeten schakelen, maar het zal geen probleem zijn om iedereen uiteindelijk op het vereiste niveau te krijgen.”

Verbeek werkte afgelopen week met een groep van 37 spelers, maar daar vallen er nog zo’n tien van af. Deels zal die afvalrace via sportieve selectie plaatsvinden, maar spelers als Danny Buijs, Dwight Tiendalli, Diego Biseswar, Timothy Derijck en Sherif Ekramy weten al dat zij op niets hoeven te rekenen. Serginho Greene en Nicky Hofs lijken het slachtoffer te worden van de toegenomen concurrentie.

Andwélé Slory heeft zelf al geconstateerd dat het er voor hem slecht uitziet, omdat de buitenspeler verwacht dat Feyenoord met twee spitsen gaat spelen. Verbeek neemt alle bespiegelingen voor kennisgeving aan. ,,Ik denk niet in termen als eerste en tweede elftal. De doelstelling is om tot een selectie te komen die bestaat uit spelers die de kar trekken en talentvolle jongens die in kunnen stappen als we spelers kwijtraken. Dat proces is pas net begonnen, conclusies kun je nog niet trekken.”

telegraaf

Ik blijf dit een geweldige foto vinden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60074763
quote:
Op 19 juli 2008, de dag dat Feyenoord exact 100 jaar bestaat, wordt de Legioenpas met nummer 1 uitgereikt. Deze speciale pas zal worden uitgereikt aan de Feyenoorder die in een momenteel lopende verkiezing door de supporters wordt uitverkoren.

Al eerder riepen wij op massaal op Gerard Meijer te stemmen. Vele supporters hebben hier inmiddels gehoor aan gegeven. En terecht, want Gerard Meijer is inmiddels al aan zijn vijftigste (!) seizoen bij onze club begonnen.

Maar wat schetst onze verbazing? Enkele dagen geleden ontvingen wij telefoon van een journalist van het Algemeen Dagblad met de mededeling dat Gerard Meijer niet in aanmerking komt voor Legioenpas nummer 1. Waarom? Omdat Feyenoord heeft besloten dat iemand alleen in aanmerking komt als hij minimaal één wedstrijd in het eerste elftal van Feyenoord heeft gespeeld. Clubiconen als Gerard Meijer, maar ook Ernst Happel komen hierdoor niet in aanmerking voor de eretitel.

Een schande. En dus roepen wij nog altijd iedereen op om op Gerard Meijer te blijven stemmen. Wij zijn Feyenoord. Gerard Meijer is Feyenoord!
Erg raar weer
  zondag 13 juli 2008 @ 14:38:08 #119
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60075343
Kan me wel vinden in het streven van Feijenoord.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 13 juli 2008 @ 14:39:19 #120
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60075369
We hebben de nieuwe Kaka binnengehaald hoor ik, goed werk van Bosz!
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_60075594
Ik heb zo'n gevoel dat jullie het goed gaan doen dit jaar.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_60075800
Dat denken elk jaar de meeste mensen wel over Feyenoord dus dat zegt weinig
pi_60075974
ik denk dat feyenoord het ook goed gaat doen dit seizoen. als buitenstaander kan ik zeggen dat het dit jaar anders voelt dan de laatste aantal prutsjaren.. die zag iedereen aankomen behalve het legioen zelf.
Verbeek een goeie coach, een aantal ervaren spelers en geen rotte appels. feyenoord gaat serieus meedoen om het winnen van de play-offs en dat is al heel wat. kampioenschap gaat echter gewoon weer tussen Ajax en psv.
  zondag 13 juli 2008 @ 15:17:49 #124
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60076013
quote:
Op zondag 13 juli 2008 15:16 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik denk dat feyenoord het ook goed gaat doen dit seizoen. als buitenstaander kan ik zeggen dat het dit jaar anders voelt dan de laatste aantal prutsjaren.. die zag iedereen aankomen behalve het legioen zelf.
Verbeek een goeie coach, een aantal ervaren spelers en geen rotte appels. feyenoord gaat serieus meedoen om het winnen van de play-offs en dat is al heel wat. kampioenschap gaat echter gewoon weer tussen Ajax en psv.
Gewoon weer? Het kampioenschap gaat al jaren tussen PSV & de vorm van PSV.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_60076160
quote:
Op zondag 13 juli 2008 15:17 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Gewoon weer? Het kampioenschap gaat al jaren tussen PSV & de vorm van PSV.
De afgelopen 2 jaar kon Ajax tot de laatste speelronde anders nog kampioen worden. Dan gaat het 'tussen' ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')