Verdedigend is hij goed, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Waar ik me wel zorgen over maak bij hem is dat het geen verdediger is die gewend is met ruimte in zijn rug te spelen, zoals bij Feyenoord etc. vaak gebeurd. Daarnaast twijfel ik over zijn opbouwende kwaliteit, ook een aspect dat een verdediger nodig heeft om in Nederland bij een topclub te slagen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ken de beste man niet. Iemand die hem wel kent?
ik wil niet veel zeggen maar de ArenA is groter dan de Kuip. en ik weet niet hoe en wanneer het fout is gegaan maar de top-3 clubs is verandrd in de top-2 en feyenoor moet hun best doen om in de top-5 te komen. ik verwachtte dat het met makaay en gio beter gin, niet dus. makaay kan veel als hij de goede spelers om zich heen heeft, dat is bij 010 niet het geval. de echt uitschieter bij 010 is de Guzman vind ik. 010 zal dit jaar, met Verbeek, weer zesde worden. ajax en psv strijden weer om de titel, met ajax dit jaar als favoriet als Huntelaar blijft en, naar verwwachting, oleguer komt. er is ook een kans dat aissati komt.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 08:58 schreef Staanplaats het volgende:
Tsjah we hebben als sinds 1937 het grootste stadion van Nederland. In de jaren '70 waren we één van de rijkste clubs van Europa. Daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Heeft niks met de het stadion te maken maar met incapabele mensen. Ik heb het al zovaak gezegd, niet dankzij maar ondanks de kuip heeft de club alleen maar naar beneden gekeken..
Ergens moet ik wel lachen om die lobby over het nieuwe stadion. De afgelopen jaren was het juist precies andersom, een groot stadion was helemaal niet meer belangrijk het gaat om TV-gelden etc. Ook toen werd er gewezen naar Arsenal wat met een capaciteit van 38.000 toch één van de rijkste was. Het kan verkeren.
Dat Gudde inderdaad z'n voorgangers niet afbrand kan ik me wel voorstellen, maar ik begin het wel zat te worden dat zo'n van der Herik in iedere interview naaer voren wordt gehaald en dat de Kuip ineens de drempel voor Feijenoord is. Noem gewoon het beessie bij z'n naam.
Ben zelf ooit is bij zo vergadering met Mario Been en Jan dirk Stouten. Been verwijt Feijenoord visie. Zijn visie was met een jonge (talentvolle) groep beginnen bij nul en in 3 jaar tijd opbouwen. Ergens misschien niet eens zo gek, we zijn na het winnen van de UEFA cup, ieder jaar nog in een opbouw/tussenjaar geweest. Ik zeg niet dat Been het allemaal bij het rechte eind heeft, maar toch maakt hij een punt.
We moeten het Maasgebouw kritisch volgen. Ookal zijn sommige lui opgestapt/weggegaan wij als supporters moet scherp zijn. Maar als je als club je te pas en te onpas op je borst slaat voor de transparantie en openheid, zeg dan ook gewoon dat je voorgangers er één grote kankerbende van hebben gemaakt..
klopt, jullie hebben zo'n afschuwelijk dakquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:18 schreef so-long het volgende:
[..]
ik wil niet veel zeggen maar de ArenA is groter dan de Kuip
ja maar we hebben tenminste een dak. als je een nieuw stadion neemt moet je het goed doenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:32 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
klopt, jullie hebben zo'n afschuwelijk dak
De ArenA is ook echt iets om trots op te zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:34 schreef so-long het volgende:
[..]
ja maar we hebben tenminste een dak. als je een nieuw stadion neemt moet je het goed doen
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:34 schreef so-long het volgende:
[..]
ja maar we hebben tenminste een dak. als je een nieuw stadion neemt moet je het goed doen
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:35 schreef denthemen het volgende:
Nu op Nederland 2, portret over Verbeek
Maar wat is het verschil met opnieuw beginnen over 5 jaar omdat de mensen die er nu zitten weer een puinhoop van hebben gemaakt?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:12 schreef Happel het volgende:
De aandacht dient gewoon niet op de mensen in het Maasgebouw te zitten nu, vandaar de roep om een nieuw stadion. Feijenoord kan, voor zover dat dan nog mogelijk is, weer van vooraf aan beginnen, wanneer we weer beginnen te kankeren op de mensen die Feijenoord op dit moment leiden.
Blijf jij lekker op voetbalzone.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:18 schreef so-long het volgende:
[..]
ik wil niet veel zeggen maar de ArenA is groter dan de Kuip. en ik weet niet hoe en wanneer het fout is gegaan maar de top-3 clubs is verandrd in de top-2 en feyenoor moet hun best doen om in de top-5 te komen. ik verwachtte dat het met makaay en gio beter gin, niet dus. makaay kan veel als hij de goede spelers om zich heen heeft, dat is bij 010 niet het geval. de echt uitschieter bij 010 is de Guzman vind ik. 010 zal dit jaar, met Verbeek, weer zesde worden. ajax en psv strijden weer om de titel, met ajax dit jaar als favoriet als Huntelaar blijft en, naar verwwachting, oleguer komt. er is ook een kans dat aissati komt.
gr ajacied
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Yepz, ga definitief de Klassieker in de Kuip missen...
Dit dus.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 08:58 schreef Staanplaats het volgende:
Tsjah we hebben als sinds 1937 het grootste stadion van Nederland. In de jaren '70 waren we één van de rijkste clubs van Europa. Daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Heeft niks met de het stadion te maken maar met incapabele mensen. Ik heb het al zovaak gezegd, niet dankzij maar ondanks de kuip heeft de club alleen maar naar beneden gekeken..
Ergens moet ik wel lachen om die lobby over het nieuwe stadion. De afgelopen jaren was het juist precies andersom, een groot stadion was helemaal niet meer belangrijk het gaat om TV-gelden etc. Ook toen werd er gewezen naar Arsenal wat met een capaciteit van 38.000 toch één van de rijkste was. Het kan verkeren.
Dat Gudde inderdaad z'n voorgangers niet afbrand kan ik me wel voorstellen, maar ik begin het wel zat te worden dat zo'n van der Herik in iedere interview naaer voren wordt gehaald en dat de Kuip ineens de drempel voor Feijenoord is. Noem gewoon het beessie bij z'n naam.
Ben zelf ooit is bij zo vergadering met Mario Been en Jan dirk Stouten. Been verwijt Feijenoord visie. Zijn visie was met een jonge (talentvolle) groep beginnen bij nul en in 3 jaar tijd opbouwen. Ergens misschien niet eens zo gek, we zijn na het winnen van de UEFA cup, ieder jaar nog in een opbouw/tussenjaar geweest. Ik zeg niet dat Been het allemaal bij het rechte eind heeft, maar toch maakt hij een punt.
We moeten het Maasgebouw kritisch volgen. Ookal zijn sommige lui opgestapt/weggegaan wij als supporters moet scherp zijn. Maar als je als club je te pas en te onpas op je borst slaat voor de transparantie en openheid, zeg dan ook gewoon dat je voorgangers er één grote kankerbende van hebben gemaakt..
Hij heeft dus gewoon zelf gebeld naar Feyenoord: echte clubliefde.quote:Tomasson: 'Hier terug zijn geeft een kick'
Feyenoord en Jon Dahl Tomasson sloten elkaar deze maand weer in de armen. Na een dienstverband van vier jaar in Rotterdam-Zuid voerde zijn reis door Europa hem langs AC Milan, VfB Stuttgart en Villarreal. Begin dit jaar hakte Tomasson de knoop door: hij stond open voor een terugkeer naar de Nederlandse competitie.
De Deen, goed voor het respectabele aantal van 99 interlands, liet zijn zaakwaarnemer de eerste verkennende contacten leggen. Feyenoord kreeg het eerste telefoontje. "Dat was in een periode waarin nog niet duidelijk was wie de nieuwe trainer zou worden" vertelt Tomasson in de zaterdageditie van AD Sportwereld. "Bert van Marwijk had net getekend bij de KNVB, dus het was afwachten of het allemaal wel ging lukken."
"Toen Gertjan Verbeek de nieuwe man leek te worden, had ik gelijk een goed gevoel" legt Tomasson uit. "Dat het uiteindelijk allemaal zo mooi uitkwam, precies zoals we hadden gehoopt, gaf echt een kick.’’ De aanvaller speelde eerder van 1998 tot 2002 bij Feyenoord. Hij scoorde 55 keer in 122 wedstrijden. Met de Rotterdammers legde Tomasson in 1999 beslag op de landstitel en won hij in 2002 de UEFA Cup.
Over zijn periode in Stuttgart, die anderhalf seizoen duurde, is hij kortaf. "Ik werd gehaald door Giovanni Trapattoni en die was zeven maanden later weg", licht Tomasson toe. "Verder wil ik het niet hebben over wat daar allemaal is gebeurd. Het is te veel om hier allemaal te vertellen, ik zou er een boek over kunnen schrijven. Nee, geen leuk boek.’’
AC Milan, de club waarvoor hij Feyenoord verruilde, maakt mooie herinneringen bij hem los. "De ultieme topclub", vindt Tomasson. "Alles, maar dan ook alles was ingericht op presteren, op winnen. De trainingsaccommodatie, de begeleiding, de manier waarop er met voeding wordt omgegaan. Je moet het ervaren om het te kunnen begrijpen."
"Daar heb ik geleerd hoe het is om onder extreme druk te moeten presteren. Nergens ligt het voetbal zo onder het vergrootglas als in Italië. Je moet een pure winnaar zijn om daar te overleven. En vrijwel iedere Milan-speler ís een winnaar. Ik ben er trots op bij Milan gespeeld te hebben. Dat ons zoontje Luca heet, is in dat opzicht geen toeval. Het verwijst naar mijn Italiaanse periode, waar ik met veel plezier op terugkijk.’’
In anderhalf jaar Spanje genoot Tomasson boven alles van het voetbal. "Het niveau is technisch gezien zó ongelooflijk hoog. Echt, iedere speler in de Primera División kan goed voetballen, ook de rechtsback van een degradatiekandidaat. En iedere club heeft wel een paar type-Xavi’s. De bondscoach van Spanje heeft een geweldig potentieel om uit te kiezen. Dat maakt die competitie ook zo mooi.’’
"Dat we met Villarreal vorig jaar tweede werden, zegt genoeg over hoe goed die club is", besluit Tomasson. "Bij Villarreal is iedere overwinning echter nog steeds mooi meegenomen. Het is een heel menselijke, vriendelijke club. Maar tegelijk is het een club waar de druk veel minder hoog is dan bij bijvoorbeeld Feyenoord. In de Kuip zijn de verwachtingen veel groter, de historie heeft dat zo bepaald."
quote:Tomasson licht geblesseerd aan knie op training Bolnes
Na de zaterdag training liep Jon Dahl Tomassonmet een ingepakte linkerknie met ijs. Hij begon de training zonder blessure. Of hij gaat spelen vanmiddag is onduidelijk. Op het weer druk bezochte terrein van Bolnes ontbrak deze keer Kevin Hofland.
Was in Hoek van Holland bij een plaatstelijke bussiness club.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:09 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dit dus.
Dat met Mario was op een maandagavond van de FBC zeker? Was ik ook bij. Zijn wel vaker leuke interviews. Die met Van Hanegem vorig jaar was ook fantastisch. Heb er nog steeds spijt van dat ik dat niet stiekem heb opgenomen. Wat drukte hij toen even de vinger op de zere plek.
Toen je begin over verandrd en feyenoor nam ik je niet meer serieus, toen je begon over "010" ben ik gestopt met lezen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:18 schreef so-long het volgende:
[..]
ik wil niet veel zeggen maar de ArenA is groter dan de Kuip. en ik weet niet hoe en wanneer het fout is gegaan maar de top-3 clubs is verandrd in de top-2 en feyenoor moet hun best doen om in de top-5 te komen. ik verwachtte dat het met makaay en gio beter gin, niet dus. makaay kan veel als hij de goede spelers om zich heen heeft, dat is bij 010 niet het geval. de echt uitschieter bij 010 is de Guzman vind ik. 010 zal dit jaar, met Verbeek, weer zesde worden. ajax en psv strijden weer om de titel, met ajax dit jaar als favoriet als Huntelaar blijft en, naar verwwachting, oleguer komt. er is ook een kans dat aissati komt.
gr ajacied
Teveel gezopen? Hoe de fuck kan jij trots zijn op die pauper arenaquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:18 schreef so-long het volgende:
[..]
gr ajacied
De helft van de Ajacieden en PSV'ers die ik ken vindt De Kuip het mooiste stadion van Nederland. De rest is in de ontkenningsfase.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:18 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Teveel gezopen? Hoe de fuck kan jij trots zijn op die pauper arena
Ik ook hoor, alleen zonde dat Feyenoord er voetbaltquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De helft van de Ajacieden en PSV'ers die ik ken vindt De Kuip het mooiste stadion van Nederland. De rest is in de ontkenningsfase.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |