ik niet.. zit vast bij de top2000quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:37 schreef maedel het volgende:
Ok, wie post er een link naar waar de TT over gaat?
ben bijna elke topic van je langs geweest hoor..... oa de topics waar je je tag aan te danken hebt enzo.... dus nee had je nie gemistquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:39 schreef ElisaB het volgende:
#210... en jullie hadden me al die tijd nog niet gemist
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:40 schreef Wexy het volgende:
ben bijna elke topic van je langs geweest hoor..... oa de topics waar je je tag aan te danken hebt enzo.... dus nee had je nie gemist
Je had gewoon een stalker zonder dat je het wistquote:
had je ander antwoord verwacht dan?quote:
Ik vergat het centraal zetten eikquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:39 schreef BrandX het volgende:
oh hi Kinky! had je niet gezien, dus dacht: zet centraal en heb gelijk weer eens een goed excuus om hier weer eens langs te hobbelen
Hoe is het hier?
Wel, je bent overigens de eerste paar delen langsgeweest met het nadrukkelijke verzoek dat je niet in de OP wildequote:Op zaterdag 27 december 2008 14:39 schreef ElisaB het volgende:
#210... en jullie hadden me al die tijd nog niet gemist
Is het niet geweldigquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:42 schreef maedel het volgende:
Je had gewoon een stalker zonder dat je het wist
Eigenlijk wel jaquote:
Ja, dat was ook zoquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:44 schreef NanKing het volgende:
Wel, je bent overigens de eerste paar delen langsgeweest met het nadrukkelijke verzoek dat je niet in de OP wilde. (er was toen nog zo'n L icoontjesdinggeval)
fout gedacht dusquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is het niet geweldig
[..]
Eigenlijk wel ja
[..]
20 januari komt Affinity officieel uit op dvdquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:45 schreef maedel het volgende:
De topictitel komt overigens uit:
http://nl.youtube.com/results?search_query=fingersmith&search_type=&aq=f
Mijn schoonmoeder zit binnen een straal van 1m van mij, dus ik ga even niet het exacte fragment uitzoeken
Jajaja, schaam je maar heul diep.quote:
die ga ik echt wel kopen jaquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
20 januari komt Affinity officieel uit op dvd.
Dat boek heb ik nog niet eens uitgelezen...quote:En volgend jaar komt er een nieuw boek uit in de stijl van nightwatch (die jij volgens mij nogal kut vond?).
quote:
Hij was heel anders dan de anderen maar echt heul tof ik vond 'm zeker de moeite waard en wil 'm nog een keertje lezen.quote:Dat boek heb ik nog niet eens uitgelezen...
Ja lekker hoor, kerstdagen weer overleefd, nu oud en nieuw nogquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vergat het centraal zetten eik. Hoe'st met je?
Ik loop lesbeau-technisch enorm achter. Enlighten me!quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:49 schreef NanKing het volgende:
20 januari komt Affinity officieel uit op dvd. En volgend jaar komt er een nieuw boek uit in de stijl van nightwatch (die jij volgens mij nogal kut vond?).
Ja, wel goed eikquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, kerstdagen weer overleefd, nu oud en nieuw nog
en met jou?
Ken je Fingersmith, die quote uit de TT komt daar vandaan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik loop lesbeau-rechnisch enorm achter. Enlighten me!
Yepsquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:55 schreef NanKing het volgende:
Ken je Fingersmith, die quote uit de TT komt daar vandaan?
Weet je waar mijn nick (oa) vandaan komt?
Ken je Tipping the velvet
Ken je Sarah waters?
Dan weet ik hoeveel ik je bij mot praten.
hahahahahhahahahahahhaa das duidelijkquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ken je Fingersmith, die quote uit de TT komt daar vandaan?
Weet je waar mijn nick (oa) vandaan komt?
Ken je Tipping the velvet
Ken je Sarah waters?
Dan weet ik hoeveel ik je bij mot praten.
Die Non is eik een Yepsquote:
Hehehe, ja weet ik veul of ze 20 jaar achterloopt of gewoon 1 filmpjequote:Op zaterdag 27 december 2008 14:56 schreef Wexy het volgende:
[..]
hahahahahhahahahahahhaa das duidelijk
ja je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hehehe, ja weet ik veul of ze 20 jaar achterloopt of gewoon 1 filmpje
Ow, juistquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:58 schreef NanKing het volgende:
Die Non is eik een Yeps, want Sarah Waters is de schrijfster van die boeken (die dus verfilmd zijn) en haar 3de boek is nu ook verfilmd en komt op 20 januari op dvd uit.
ja zijn allemaal films over een ver verledenquote:
Oh, ok, op die manier.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:08 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja zijn allemaal films over een ver verleden
I caaaaaaaaaaaaaan't dancequote:Op zaterdag 27 december 2008 15:06 schreef Wexy het volgende:
pauze.... ff mee galmen met olivia op radio 2
Wees gerust, ik ook nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:09 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, ok, op die manier.
Ik snapte het al niet
quote:
Slikquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:04 schreef Wexy het volgende:
Maar goed.. terwijl jullie op het verre verleden zitten te geilen... ga ik nog even bette en tina kijken
Ik heb dus mijn schoonmoeder binnen een straal van 1m.quote:
Hell yeah! Ik ben net gereanimeerdquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:14 schreef maedel het volgende:
Ik heb dus mijn schoonmoeder binnen een straal van 1m.
Maar ik begrijp dat het de moeite is om te klikken...
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hell yeah! Ik ben net gereanimeerd
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik denk wat lul jij nou en toen deed ik mijn oren open
ja bestwel slik iddquote:
Top 2000 van 2008 #12 - We tellen verder af...quote:
ach ik denk maar zo.... zo'n ouwe lul weet niet beter... en zo lang hij het hier niet voor het zeggen heeft..... vind ik alles best dat hij denkt te moeten uitkramenquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:29 schreef maedel het volgende:
Oeh goed idee
Zijn er eigenlijk meer mensen zo pissig op de paus? Of ben ik de enige hier?
Ik heb vooral medelijden met de katholieken die menen naar hem te moeten luisterenquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:29 schreef maedel het volgende:
Oeh goed idee
wat heeft die nu weer gedaan ?, of juist nagelaten ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:29 schreef maedel het volgende:
Oeh goed idee
Ja, gisteren ging het dus bij de kerstbijeenkomst (je weet wel, het zwager-incident) serieus wel een half uur over de diverse kerst-missen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:30 schreef Wexy het volgende:
[..]
ach ik denk maar zo.... zo'n ouwe lul weet niet beter... en zo lang hij het hier niet voor het zeggen heeft..... vind ik alles best dat hij denkt te moeten uitkramen
Ik had al geen illusies over deze paus dus nee ik ben niet pissig. Het is allemaal vrij voorspelbaar wat hij doet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:29 schreef maedel het volgende:
Oeh goed idee
uiteraard speelt het hier wel, kijk die klojo zegt dingen die wel door gelovigen wordt opgepakt.. hoewel het niet zo erg is als dat een imam zulke dingen zegt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:31 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, gisteren ging het dus bij de kerstbijeenkomst (je weet wel, het zwager-incident) serieus wel een half uur over de diverse kerst-missen.
Dus, op zich, speelt het hier wel.
En dan denk ik, je zou eens moeten weten wat die laplul zegt over ons.
Ach, misschien is het wel de laatstequote:Op zaterdag 27 december 2008 15:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik had al geen illusies over deze paus dus nee ik ben niet pissig. Het is allemaal vrij voorspelbaar wat hij doet.
Ja, ik heb er dan toch moeite mee als mijn schoonmoeder het over de paus heeft en het allemaal geweldig vindt. Volgens mij weet ze nog niet wat die vent gezegd heeft. Hoop ik dan maar.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:33 schreef Wexy het volgende:
[..]
uiteraard speelt het hier wel, kijk die klojo zegt dingen die wel door gelovigen wordt opgepakt.. hoewel het niet zo erg is als dat een imam zulke dingen zegt.
Maar goed de heterosexualiteit moet beschermd worden.... homo's nemen de wereld over
een irritante kutblaag van net 15 in het top2000 topic... laat hem even terug gaan naar kabouter plop enzo!!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ken heel rob de nijs niet
heb hem wel is gezien op tv ofso
sommigen kun je ook niet duidelijk maken hoe kwetsend zulke opmerkingen kunnen zijn voor een homoseksueel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik heb er dan toch moeite mee als mijn schoonmoeder het over de paus heeft en het allemaal geweldig vindt. Volgens mij weet ze nog niet wat die vent gezegd heeft. Hoop ik dan maar.
Daar zou ik dan ook wel moeite mee hebben. Hier in 't westen is het katholicisme veel minder dan in 't zuiden en de mensen die ik ken en katholiek zijn zijn geen van allen fan van de paus.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik heb er dan toch moeite mee als mijn schoonmoeder het over de paus heeft en het allemaal geweldig vindt. Volgens mij weet ze nog niet wat die vent gezegd heeft. Hoop ik dan maar.
kijk zo kan het ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Daar zou ik dan ook wel moeite mee hebben. Hier in 't westen is het katholicisme veel minder dan in 't zuiden en de mensen die ik ken en katholiek zijn zijn geen van allen fan van de paus.
Bij de oude kerk van mijn schoonfamilie was de pastoor een vrouw en heeft een 75 jarige dominee ons ingezegend![]()
.
ja idd.... dat zijn er maar een paar die dat kunnen zeggenquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:53 schreef maedel het volgende:
Enola Gay
Dit moet eigenlijk heeeeel hard!
huh? wat?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:03 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja idd.... dat zijn er maar een paar die dat kunnen zeggen
een paar nummers in de top2000quote:
ohquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:06 schreef Wexy het volgende:
[..]
een paar nummers in de top2000
hoewel na de rand van de 1000 wordt het wel beterderder
en toen had je week een telefoontje?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:07 schreef maedel het volgende:
[..]
oh
Ik wist helemaal nooit waar dat lied over ging, net effe opgezocht.
Van dit liedje (Gute nacht Freunde) word ik altijd helemaal week
Ja, mijn zus beldequote:Op zaterdag 27 december 2008 16:08 schreef Wexy het volgende:
[..]
en toen had je week een telefoontje?
grijnz ja dan kun je ook niet week blijven he......quote:
Dit zal toch wel gewoon een slechte foto zijn he?quote:Een 30-jarige lerares uit de Amerikaanse staat Minnesota heeft de kerstdagen achter tralies moeten doorbrengen. Melissa Koehn werd door een politieagent betrapt toen zij met een 17-jarige leerlinge aan het tongworstelen was. Dat meldden Amerikaanse media.
Het tweetal lag bovenop elkaar, in een geparkeerde auto bij een voetbalveld. De agent zag dat het meisje een leren jas droeg, met daarop de naam van haar middelbare school. Uit onderzoek bleek dat Koehn daar les geeft en basketbalcoach is. Het koppel had sinds augustus seks met elkaar.
dat is zo vaak met die amerikaanse docentes met een leerling.. dan denk je.. dat moet dan toch een lekker wijf zijn... maar nee... dan zie je de foto en denk je...... oke het eerste half jaar wordt ik ook niet meer natquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Dit zal toch wel gewoon een slechte foto zijn he?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:23 schreef maedel het volgende:
Dit zal toch wel gewoon een slechte foto zijn he?
[ afbeelding ]
nog steeds de Gijzen factor ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:52 schreef maedel het volgende:
Hier wordt nog echt hel en verdoemenis gepredikt voor de afvalligen.
Als het niet zo erg was, was het lachwekkend....
gooi er wat filmpjes van youtube in en de dames komen losquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:59 schreef soapie het volgende:
He hallo!!!
Wat gaat het hard nier inbeens....
hangsequote:Op zaterdag 27 december 2008 20:18 schreef ElisaB het volgende:
De kids zijn beide naar paps; wij gaan op de bank!
nee hoor... de zin is geweldig lekkerquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:08 schreef maedel het volgende:
Ben ik trouwens de enige die die uitspraak "you pearl" zo zinderend vond?![]()
Kun je 'm ook in een context plaatsenquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:08 schreef maedel het volgende:
Ben ik trouwens de enige die die uitspraak "you pearl" zo zinderend vond?![]()
Dat zegt die ene tegen die andere als ze voor het eerst met elkaar naar bed gaan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kun je 'm ook in een context plaatsen
dat zal ongetwijfeld er mee te maken hebben gehad. Je zit er dag en nacht in. We sliepen in grote tenten (4x4, 2m hoog) waarbij je feitelijk ook nog steeds buiten bent natuurlijkquote:
Hmmm... dan moet je het denk ik gezien hebben, want het zegt me nu nog niet zoveelquote:Op zondag 28 december 2008 08:46 schreef maedel het volgende:
Dat zegt die ene tegen die andere als ze voor het eerst met elkaar naar bed gaan.
Wat doet een mens 4 maanden in de bergenquote:Op zondag 28 december 2008 11:04 schreef BrandX het volgende:
Het heeft me in ieder geval veel goed gedaan. Dit klinkt vast heel banaal, maar het was absoluut livechanging
Ik heb in de Dolomieten ruim drie maanden bergsportvakanties begeleid. Kanoën, klimmen, hiken, survival, canyoning, bivak, meerdaagse tochten naar stukken waar alleen helicopters kunnen komen, vlotbouwen, bbq-en, feesten, enz.quote:Op zondag 28 december 2008 13:34 schreef ElisaB het volgende:
Wat doet een mens 4 maanden in de bergen
Owwwwwwwquote:Op zondag 28 december 2008 13:40 schreef BrandX het volgende:
Ik heb in de Dolomieten ruim drie maanden bergsportvakanties begeleid. Kanoën, klimmen, hiken, survival, canyoning, bivak, meerdaagse tochten naar stukken waar alleen helicopters kunnen komen, vlotbouwen, bbq-en, feesten, enz.
En afgesloten met een kleine week Wenen en een goede week Praag
Ik moest lachenquote:Op zondag 28 december 2008 13:44 schreef ElisaB het volgende:
(ik dacht even dat je in zo'n heropvoedkamp had gezetenen dat verbaasde me
want ik vond je twee jaar geleden al zo keurig geciviliseerd
)
quote:Op zondag 28 december 2008 13:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwwwww
Dat is cool
(ik dacht even dat je in zo'n heropvoedkamp had gezetenen dat verbaasde me
want ik vond je twee jaar geleden al zo keurig geciviliseerd
)
Gelukkig kan je erom lachen. Ik twijfelde nog even of ik zou posten wat ik echt ff dacht, maar dacht 'wtf; BrandX kan 't wel hebben!'quote:Op zondag 28 december 2008 13:52 schreef BrandX het volgende:nee, het was mijn minisabbatical zeg maar.
FoBo gecheckt! Heerlijk!quote:Ik was er vorig jaar zelf op vakantie geweest, maar klikte zo (en hielp toen al met het kamp mee omdat ze zwaar onderbemant waren) met de jongens, dat ze vroegen of ik deze zomer om het hele seizoen met ze te draaien. Wie ben ik om daar nee op te zeggen![]()
![]()
Check mijn fobo, nagenoeg alle buitenfoto's die daar in staan zijn van daar
Over slapen gesprokenquote:Op zondag 28 december 2008 13:57 schreef maedel het volgende:
Ik kan op vakantie ook altijd heerlijk slapen. Als ik aan zee ben (en dat ben ik op vakantie).
Maar dat is wat anders zeker?
OMGquote:Op zondag 28 december 2008 13:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Over slapen gesproken. Ik slaap al een week elke nacht
![]()
!!!!!!1einz!
Ik heb het echt nog nooit zo lang achterelkaar volgehoudenquote:
Weggooien dan!quote:Op zondag 28 december 2008 14:02 schreef maedel het volgende:
Ik heb echt zin in warm eten nu.
Ik heb zo'n champignonsoepje gepakt uit zo'n blikje, maar volgens mij is er iets niet goed mee...
Moet jij gaan houthakken; lekker winters!quote:Vrouw bakt cake, ideaal
Wat doe je normaalgesproken dan?quote:Op zondag 28 december 2008 13:59 schreef NanKing het volgende:
Over slapen gesproken. Ik slaap al een week elke nacht
![]()
!!!!!!1einz!
Te laat, het is al binnen (gewoon even doorzettenquote:Op zondag 28 december 2008 14:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weggooien dan!
Champiesoep is soms simpelweg niet te knijzen!
Ik wacht gewoon lekker winters op de bankquote:Moet jij gaan houthakken; lekker winters!
Owkee, volgende uitdaging: binnenhouden die handel!quote:Op zondag 28 december 2008 14:17 schreef maedel het volgende:
Te laat, het is al binnen (gewoon even doorzetten)
Ja, dat kan natuurlijk ookquote:Ik wacht gewoon lekker winters op de bank
Enlighten me: welke aanbouw, welke vloer, waarom wel / nietquote:Wij zitten echt wel met dat dilemma van onze aanbouw. Doen we de vloer er in of niet. Iedereen zegt "niet doen", maar wij kunnen niet meer wachten
Wrom nie dan?quote:Op zondag 28 december 2008 14:18 schreef NanKing het volgende:
Niet slapen?
Laminaat op nieuwe betonvloerquote:Op zondag 28 december 2008 14:19 schreef ElisaB het volgende:
Enlighten me: welke aanbouw, welke vloer, waarom wel / niet
Volgens mij heb je best wel wat gemist door niet te posten hierquote:Op zondag 28 december 2008 14:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee, volgende uitdaging: binnenhouden die handel!
[..]
Ja, dat kan natuurlijk ook
[..]
Enlighten me: welke aanbouw, welke vloer, waarom wel / niet
Niet alleen door hier niet te posten hoor; ik loop in z'n algemeenheid meestal chronisch achterquote:Op zondag 28 december 2008 14:56 schreef Wexy het volgende:
Volgens mij heb je best wel wat gemist door niet te posten hier
Mijn broer had een vloer op een natte ondergrond. Schimmel all over the place en natte muren met lekkere kringen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:34 schreef maedel het volgende:
Laminaat op nieuwe betonvloer
Ik heb zelfs een topic over onze vloer
is ook heerlijk ja idd.quote:Op zondag 28 december 2008 16:41 schreef NanKing het volgende:
Ik vind 't wel lekker dit winterse koude weer, vooral overdag met een zonnetje.
Lekker wandelen met de hondje op je verkoudheid.
hoe nat was die ondergrond dan? En waarom zou tapijt dan wel werken? Dat snap ik dan niet zo goed eigenlijk.quote:Op zondag 28 december 2008 16:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn broer had een vloer op een natte ondergrond. Schimmel all over the place en natte muren met lekkere kringen.
Ik zou een tapijtje kopen in de opruiming
Ok, leg uit?quote:En verder heb ik nul verstand van vloeren en beton. Van snijmachines en weegschalen dan weer wel!
Die was wel behoorlijk vochtigquote:Op zondag 28 december 2008 20:06 schreef maedel het volgende:
hoe nat was die ondergrond dan? En waarom zou tapijt dan wel werken? Dat snap ik dan niet zo goed eigenlijk.
Nou ja, met een weegschaal kun je wegen en met een snijmachine kun je plakjes ham voor op je boterham snijden. En daar wij die dingen verkopen en ik dus hele dagen niets anders doe dan over snijmachines en weegschalen praten, weet ik inmiddels hoe ze werken, wat ze kunnen, hoe ze eruit zien, wat er stuk kan en wat ze kostenquote:Ok, leg uit?
Nee, bij een bedrijf dat weegschalen en snijmachines verkooptquote:Op zondag 28 december 2008 20:34 schreef maedel het volgende:
Jij werkt in een slagerij?
Ja, tjeetje... ik denk vochtiger dan jullie vloer. Maar omdat eea hermetisch afgesloten werd (door ondervloer en laminaat) kon het alleen maar de muren in of gaan liggen schimmelenquote:En wat is "behoorlijk vochtig"? Vloergewijs gezien dan![]()
Oh,quote:Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, bij een bedrijf dat weegschalen en snijmachines verkoopt
[..]
Ja, dat is mijn angst zeg maar. We zijn al bijna zover dat we tijdelijk tapijt gaan kopen.quote:Ja, tjeetje... ik denk vochtiger dan jullie vloer. Maar omdat eea hermetisch afgesloten werd (door ondervloer en laminaat) kon het alleen maar de muren in of gaan liggen schimmelen
En een mooi groot kleed, is dat dan niet wat? Kan je volgende zomer nog lekker op picknicken ookquote:Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef maedel het volgende:
Ja, dat is mijn angst zeg maar. We zijn al bijna zover dat we tijdelijk tapijt gaan kopen.
Op zich is 150 euro op het totale budget eigenlijk ook niks...
En ik zit me nu wel zo te ergeren dat we er in kunnen maar er geen vloer in mag. Ik zou wel graag iets op de vloer willen.
Kan je nagaan hoe gek je ervan wordt als die hele vloer straks gescheurd of beschimmeld is, omdat je te weinig geduld hebt gehadquote:Op zondag 28 december 2008 21:17 schreef maedel het volgende:
En eerlijk gezegd, word ik daar een beetje helemaal gek van.
Ja ik heb mijn telefoon weer terug, dus kan ik dit weer mooi vanuit de trein voor jullie regelenquote:Op maandag 29 december 2008 11:03 schreef Wexy het volgende:
yeah, stroek de sjokoo meneer is er weer!!!
![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 11:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn telefoon weer terug, dus kan ik dit weer mooi vanuit de trein voor jullie regelen
ja ik had hem op 14 december in London laten liggen in het hotelquote:Op maandag 29 december 2008 11:29 schreef Wexy het volgende:
[..]
altijd makkelijk om je telefoon weer te hebben
ow ja is ook zo dat las ik in H.quote:Op maandag 29 december 2008 12:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik had hem op 14 december in London laten liggen in het hotel
Maar ze hebben hem netjes aangetekend naar me opgestuurd
goed zoquote:Op maandag 29 december 2008 12:23 schreef maedel het volgende:
Zo, vanochtend een klap geld uitgegeven (daahaaag eindejaarsuitkering), en behang en tapijttegels gekocht.
Die laatste zijn makkelijk te vervangen bij kattekots e.d. én snel te verwijderen mocht het moeten ivm vocht.
Bijkomend voordeel, ze passen in m'n auto
kan je ze naderhand als je vloer is opgedroogd alsnog verpatsen op marktplaatsquote:Op maandag 29 december 2008 12:23 schreef maedel het volgende:
Zo, vanochtend een klap geld uitgegeven (daahaaag eindejaarsuitkering), en behang en tapijttegels gekocht.
Die laatste zijn makkelijk te vervangen bij kattekots e.d. én snel te verwijderen mocht het moeten ivm vocht.
Bijkomend voordeel, ze passen in m'n auto
Waar wij natuurlijk dan weer te laks voor zijn, dus waarschijnlijk liggen ze dan op zolder.quote:Op maandag 29 december 2008 12:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je ze naderhand als je vloer is opgedroogd alsnog verpatsen op marktplaats
dan komen ze tegen 30 april 2000 ooit weer naar beneden voor de vrijmarkt ?quote:Op maandag 29 december 2008 12:34 schreef maedel het volgende:
[..]
Waar wij natuurlijk dan weer te laks voor zijn, dus waarschijnlijk liggen ze dan op zolder.
Maar, ze moeten wel even mee, want we slaan de laminaatperiode waarschijnlijk over.
Nee joh, dat doen we hier helemaal niet.quote:Op maandag 29 december 2008 12:38 schreef Stroekie het volgende:dan komen ze tegen 30 april 2000 ooit weer naar beneden voor de vrijmarkt ?
quote:Op maandag 29 december 2008 12:44 schreef Noodly het volgende:
Ik was even in extase door die Fingersmith fragmenten, ik ga 'm halen![]()
in april 2000? dat duurt nogal even zegquote:Op maandag 29 december 2008 12:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan komen ze tegen 30 april 2000 ooit weer naar beneden voor de vrijmarkt ?
nee ik bedoelde 200 ooit, om de datum niet nader te specificeren in de toekomstquote:Op maandag 29 december 2008 13:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
in april 2000? dat duurt nogal even zeg
Fingersmith vond ik het boek heel moeilijk door te komen eerlijk gezegd.
Kan ook aan mijn manier van moeilijk lezen liggen trouwens
goeie, ik ga eens een blik uit het raam werpen hier, hou het vanacht gevroren heeft *ril*quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:20 schreef maedel het volgende:
Ik krijg echt altijd met bijna iedereen ruzie.
Geen idee waarom eigenlijk
Vandaag behangen!
Maar eerst ijskrabben om mijn auto naar de garage te brengen 100m verderop...
Ja da's ook mijn specialiteitquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:09 schreef NanKing het volgende:
Mogguh![]()
Ik ben een hele goede onbedoelde ruzie makert
en niet de neiging gehad om iets of iemand achter dat nieuwe behang te plakken ?quote:Op woensdag 31 december 2008 08:48 schreef maedel het volgende:
Dus, wij gisteren aan het behangen.
Hebben we ten eerste al een rol met een ander batchnummer. Beginnersfoutje van mijn kant, niet goed op gelet
Maar goed, daar kwamen we pas achter toen we de eerste 3 banen er al op hadden, dus die moesten er weer af. Qua behang wordt het nu echt heel krap, ook omdat we twee rollen hadden met een vouw er in. Nou moet ik dat nog gaan reclameren ook.![]()
Gisteren om 22 uur zijn we er mee gestopt, vandaag nog een uurtje of 2 en dan zit er er wel op.
Het zit er gelukkig nog steeds tegen aan. Ik had van die hele horror-scenario's dat ik 's morgens zou gaan kijken en dat het dan op de grond zou liggen![]()
Dan vanmiddag die tapijttegels er nog in mikken, bank en tv verhuizen en hoppetee we luiden het nieuwe jaar in de nieuwe kamer in![]()
En oh ja, ik heb spierpijn.![]()
En dat terwijl de mrs. het meeste werk gedaan heeft. Ik ben alleen maar hulpje. Ze blijkt het trouwens ook alleen te kunnen, want toen ik de nasi stond op te warmen plakte ze er nog snel 3 banen tegenaan. Ik heb echt een behangkanjer in huis![]()
Nee, maar er is per ongeluk wel een korreltje gruis achter gekomen.quote:Op woensdag 31 december 2008 09:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en niet de neiging gehad om iets of iemand achter dat nieuwe behang te plakken ?
gewoon verdoezelen met een fotolijstje ?quote:Op woensdag 31 december 2008 09:49 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, maar er is per ongeluk wel een korreltje gruis achter gekomen.
Daar moeten we nog een leuk verhaal voor verzinnen![]()
Nee, natuurlijk niet, daar ga ik een vet verhaal voor verzinnen. Doet het leuk op feestjesquote:Op woensdag 31 december 2008 11:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon verdoezelen met een fotolijstje ?
straks is de oliebollenmix nog uitverkochtquote:Op woensdag 31 december 2008 13:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, daar ga ik een vet verhaal voor verzinnen. Doet het leuk op feestjes
Terwijl mevrouw Maedel de laatste banen doet (met het ándere kleurtje, we hebben nu 10m zandkleur er op zitten en dit wordt donkergrijs) ga ik mij in het boodschappengewoel van de 31e december storten
Eens kijken hoe vrolijk ik thuis kom
dat deed de KPJ ook in het dorp waar ik geboren ben, maar dan wel met hulp van de warme bakker onder voorwaarde dat het altijd op de laatste zondag van het jaar was, zodat op oudjaar zelf de bakker weer voor eigen rekening kon werkenquote:Op woensdag 31 december 2008 13:27 schreef maedel het volgende:
Oliebollen bezorgen ze hier aan de deur (verenigingsverkoop). Dus wij zijn al voorzien
oh ja dat heet schutterij daar en niet gewoon gilde zoals hier bij onsquote:Op woensdag 31 december 2008 15:39 schreef maedel het volgende:
Hier doet de schutterij dat, op oudjaarsdag.
Ideaal![]()
heb al een egte leptopquote:Op woensdag 31 december 2008 20:19 schreef Pien85 het volgende:
Allemaal alvast een fijne jaarwisseling, en een gelukkig nieuwjaar!
psst, iemand een mini laptop kopen?
Fingersmithquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:37 schreef maedel het volgende:
Ok, wie post er een link naar waar de TT over gaat?
Jij hebt stiekem het topic doorgelezen hequote:
dank u dank uquote:Op zondag 4 januari 2009 12:20 schreef NanKing het volgende:
Hey je nickchange is er door. Welkom Nizno
Nee, wel het boek 3 keer gelezen en de film 5 keer gezienquote:Op zondag 4 januari 2009 08:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Jij hebt stiekem het topic doorgelezen he![]()
![]()
Jij bent geslaagd voor het pottenexamenquote:Op zondag 4 januari 2009 12:25 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nee, wel het boek 3 keer gelezen en de film 5 keer gezien
Neuj, gewoon tijd voor volwassenheidquote:Op zondag 4 januari 2009 12:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Jij bent geslaagd voor het pottenexamen![]()
Eej Nizno, waarom een nickchange? Gelazer?
Pien doet me denken aan iemand die ooit eens op biskwie heeft gezeten...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:28 schreef Pien85 het volgende:
Hoi knuffelzacht!
Je doet me denken aan robijn wasverzachter...
Ja, ik heb een goede werkgeverquote:Op maandag 5 januari 2009 07:43 schreef Pien85 het volgende:
Wel lekker dat je thuis kunt werken trouwens!
Vorig jaar met de pasen ook sneeuw, wij naar de oma van mn ex... op de terugweg op de snelweg ook 60 gereden, zeg mn ex opeens: 'schat... niet schrikken, maar we glijden!'quote:Op maandag 5 januari 2009 07:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik heb een goede werkgeveren een beroep waarin ik makkelijk kan thuiswerken
De strooiwagen is hier echt al 5 keer voorbij gekomen. De Mrs. belde net dat ze 60 gereden had op de snelweg (die moest wel op pad).
Ondernemer hè, die gaan nog wel door een meter sneeuw naar de klantquote:
OMG, thuiswerken was echt de beste beslissing van dit jaar tot nu toe...quote:Files
A2 51 km Maastricht richting Eindhoven tussen Maastricht-Aachen Airport en knp. Leenderheide 51 km, Sneeuw op de weg
A67 20 km Venlo richting Turnhout tussen Asten en knp. Leenderheide 20 km, Vertraging tot 32 minuten
ja het was vanochtend bar en boos onderwegquote:Op maandag 5 januari 2009 07:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik heb een goede werkgeveren een beroep waarin ik makkelijk kan thuiswerken
De strooiwagen is hier echt al 5 keer voorbij gekomen. De Mrs. belde net dat ze 60 gereden had op de snelweg (die moest wel op pad).
oeh, dat wordt dekking zoeken achter de gebreide boxquote:Op maandag 5 januari 2009 07:50 schreef maedel het volgende:
OMG, ik kijk net op de temperatuursvoorspelling voor vannacht op meteo.nl
-16
whehehequote:Op maandag 5 januari 2009 08:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oeh, dat wordt dekking zoeken achter de gebreide box
Beetje laat mee hè?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ik mijn huisje overhoop halen om die ene ontbrekende handschoen alsnog te traceren
ik probeer altijd bikkel te zijn dus tot op heden nog zonder handschoentjes op en neer naar werk gegaanquote:Op maandag 5 januari 2009 09:34 schreef maedel het volgende:
[..]
Beetje laat mee hè?
Ik heb mijn handschoenen al lang paraat!
Ook alleen maar omdat mijn vrouw ze een paar weken terug vond hoorer kwam hier iemand op een quad voorbij.
Weersverwachting voor Siberië zeker?quote:Op maandag 5 januari 2009 07:50 schreef maedel het volgende:
OMG, ik kijk net op de temperatuursvoorspelling voor vannacht op meteo.nl
-16
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M.Hallon!
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:49 schreef BlueMage het volgende:Nee, andere links, maar ik ga geen plaatsnaam noemen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
Nee, maar ik heb meelezende stalkersquote:Op maandag 5 januari 2009 20:00 schreef BlueMage het volgende:
Dat snap ik hoewel ik je toch niet ken of ga stalken ofzo.Zelfde reden waarom ik m'n echte naam niet zeg, die is zo apart dan weet iedereen 't gelijk wie ik ben.
M.
ik ben het niet!!!!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:36 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb meelezende stalkers
Lief van jequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:10 schreef maedel het volgende:
Het is werkelijk práchtig winterweer (hier).![]()
Ik heb net heel degelijk een stukje oprit vrij gemaakt van sneeuw, eigenlijk speciaal voor de bejaarde overbuuv'. Die zag ik er vanmorgen zo voorzichtig overheen stiefelen...
ben druk bezig om een gevalletje privacyschending te volgen op het forumquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:30 schreef Pien85 het volgende:
Ja druk he
Iedereen is in de sneeuw aant klieren of aan het schaatsen geloof ik
Oh? Vertel?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben druk bezig om een gevalletje privacyschending te volgen op het forum
Schending privacy?quote:
nou idd... dat vond ik ookquote:
goed plan, behalve dat je dan je garantie wel kan vergeten.. je verwacht dat als je het zegt dat ze er rekening mee houden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:22 schreef BlueMage het volgende:
Ugh volgende keer voordat je je computer wegbrengt ff magneetje bij de HD houden ofzo?Is natuurlijk erg lullig dat zoiets gebeurt.
M.
Och je kan toch zeggen dat ie helemaal niet meer opstart en dat je geen flauw idee hebt waarom de HD zo verrot is? Bewijs maar 'ns dat je daar opzettelijk 'n magneet oid bij gehouden hebt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed plan, behalve dat je dan je garantie wel kan vergeten.. je verwacht dat als je het zegt dat ze er rekening mee houden.
Garantie vervalt eik nooit als je een HD eruit haalt. Die is niet verzegeld.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed plan, behalve dat je dan je garantie wel kan vergeten.. je verwacht dat als je het zegt dat ze er rekening mee houden.
Als je de computer zonder HD inlevert dan zeggen ze natuurlijk 'maar mevrouw, geen wonder dat ie niet opstart'quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Garantie vervalt eik nooit als je een HD eruit haalt. Die is niet verzegeld.
Maar goed je kunt niet verwachten dat iedereen zijn HD er maar even uithaalt als je je pc voor reparatie afgeeft. Het is echt een té debiele situatie wat BCC heeft geflikt.
Heb je gelijk in hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Als je de computer zonder HD inlevert dan zeggen ze natuurlijk 'maar mevrouw, geen wonder dat ie niet opstart'
M.
Ze hadden bij mijn acer heel stoer een stickertje op beide achterkanten geplakt zodat ik de systeemkast niet open kon maken... laat ik daar nou net een grotere HDD bij willen zetten.. dus ik dan ding alsnog open gemaakt.. nou moet ik zeggen dat ik ook nooit probs heb met de pc's dus ja of die zegel nou stuk is of niet.....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heb je gelijk in hoorhet ging mij er mee om dat veel mensen denken dat je helemaal niets zelf mag vervangen aan een pc/laptop. Dat is niet waar.
Neuh in dit geval niet zo dom als de klacht zou zijn: 'computer start niet meer op' en je brengt 'm zonder harddisk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:49 schreef Nizno het volgende:
Maar idd ik weet wel dat je een HDD er wel uit mag halen. Alleen niet iedereen is zo handig.. en als de winkel je zegt dat het heel geen probleem is dan moet de winkel niet zo dom doen.
En dan mailt ze mijquote:Hoi. Mijn naam is Helen. Ik eenzame meisje zonder schadelijke gewoonten. ik 29 jaar. Ik zoek een man van 32 jaar voor ernstige relaties. mijn e-mail: brazaush@gmail.com het gemakkelijker voor mij. Ik kan sturen brief en de foto elkaar.
ben geen vent....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:20 schreef maedel het volgende:
Dus, ik krijg een mail:
[..]
En dan mailt ze mij
![]()
Hebben jullie schadelijke gewoonten en ernstige relaties?
ik weet niet of hier onregelmatig posten ook een schadelijke gewoonte isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:20 schreef maedel het volgende:
Dus, ik krijg een mail:
[..]
En dan mailt ze mij
![]()
Ik op vrouwen vallen voor haar wel een schadelijke gewoonte isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:20 schreef maedel het volgende:
Dus, ik krijg een mail:
[..]
En dan mailt ze mij
![]()
Ik kreeg precies het zelfde mailtjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:20 schreef maedel het volgende:
Dus, ik krijg een mail:
[..]
En dan mailt ze mij
![]()
Zullen we haar eens met een bezoekje vereren?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kreeg precies het zelfde mailtje
Ik denk dat ik dit keer bedankquote:Op maandag 12 januari 2009 16:42 schreef maedel het volgende:
Zullen we haar eens met een bezoekje vereren?
Ja, die mail sprak mij ook niet echt aan hoorquote:
quote:Lindsay Lohan: ik miskend talent, en nee Sam en ik zijn niet uit elkaar.
12 January, 2009
Recent ontkende Lindsay Lohan opnieuw dat haar relatie met Samantha Ronson op de klippen is gelopen. Al sinds vorig jaar gonst het van de geruchten over een mogelijke scheiding tussen de twee, zeker na het bericht dat het koppel het nieuwe jaar begon met een fikse ruzie.
Maar volgens Lohan is er niets aan de hand en zijn het niets meer dan geruchten dat ze uit elkaar zouden gaan. De 22-jarige krijgt naar eigen zeggen regelmatig e-mails van vrienden die gelezen hebben dat haar relatie aan een zijden draadje hangt, maar volgens Lohan is daar niets van aan.
Daarnaast voelt Lohan zich een miskend talent. Na heel wat behoorlijke misdragingen begrijpt ze niet waarom ze minder werk aangeboden krijgt. De actrice klaagt dan ook steen en been over de kansen die ze niet krijgt. "Mensen zijn zo snel afgeleid door de rotzooi die ik creëerde maar dat wil niet zeggen dat die eeuwig gaat duren. Acteurs zijn dikwijls verbaasd als ze mij ontmoeten en ontdekken dat ik niet de draak ben die ze verwachten dat ik ben."
Eind vorig jaar verklaarde ze niet lesbisch te zijn, daarna weer wel, en ook een eventuele breuk met Sam ontkende ze vorig jaar.
mag ik terug slaan?quote:
Huh wat?quote:
dan zou ik de grootste spoiler maar heel goed proberen te ontwijken.. want die weet ik zelfs al....quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:05 schreef maedel het volgende:
Oh, ik wacht altijd braaf op de ondertitels
En nou maar hopen dat ik de spoilertags kan weerstaan
Dat het het laatste seizoen is?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zou ik de grootste spoiler maar heel goed proberen te ontwijken.. want die weet ik zelfs al....
ja... en nog een spoiler die ik niet neer zal zettenquote:
Gaat er nou weer iemand dood?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja... en nog een spoiler die ik niet neer zal zetten
sjokoooooooo!!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:32 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie, thee, water, verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
Ik niet stom... maar heb het wel gelezen..... wilde het wetenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:45 schreef NanKing het volgende:
Ik ben zo stom geweest om de spoiler al te lezen
Zoek in myATquote:
maar wel met de nederlandse bond girlquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:04 schreef BlueMage het volgende:
The L Word krijgt 'n vervolg, soort van Vrouwenvleugel maar dan in Amerika, daar zit ik niet op te wachten.![]()
M.
Waar moet ik zoeken dan? 't Is nogal veelquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik niet stom... maar heb het wel gelezen..... wilde het weten
[..]
Zoek in myAT
Naar een topic er overquote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waar moet ik zoeken dan? 't Is nogal veel
Ah gevonden!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Naar een topic er over
The L Word - Start seizoen 6.
Deze dus
wauw... dus niet.. zachtjes klinkt de regen...........quote:Op maandag 19 januari 2009 20:19 schreef maedel het volgende:
jeumig, die harde regen klinkt best eng in onze nieuwe aanbouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |