in april 2000? dat duurt nogal even zegquote:Op maandag 29 december 2008 12:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan komen ze tegen 30 april 2000 ooit weer naar beneden voor de vrijmarkt ?
nee ik bedoelde 200 ooit, om de datum niet nader te specificeren in de toekomstquote:Op maandag 29 december 2008 13:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
in april 2000? dat duurt nogal even zeg
Fingersmith vond ik het boek heel moeilijk door te komen eerlijk gezegd.
Kan ook aan mijn manier van moeilijk lezen liggen trouwens
goeie, ik ga eens een blik uit het raam werpen hier, hou het vanacht gevroren heeft *ril*quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:20 schreef maedel het volgende:
Ik krijg echt altijd met bijna iedereen ruzie.
Geen idee waarom eigenlijk
Vandaag behangen!
Maar eerst ijskrabben om mijn auto naar de garage te brengen 100m verderop...
Ja da's ook mijn specialiteitquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:09 schreef NanKing het volgende:
Mogguh![]()
Ik ben een hele goede onbedoelde ruzie makert
en niet de neiging gehad om iets of iemand achter dat nieuwe behang te plakken ?quote:Op woensdag 31 december 2008 08:48 schreef maedel het volgende:
Dus, wij gisteren aan het behangen.
Hebben we ten eerste al een rol met een ander batchnummer. Beginnersfoutje van mijn kant, niet goed op gelet
Maar goed, daar kwamen we pas achter toen we de eerste 3 banen er al op hadden, dus die moesten er weer af. Qua behang wordt het nu echt heel krap, ook omdat we twee rollen hadden met een vouw er in. Nou moet ik dat nog gaan reclameren ook.![]()
Gisteren om 22 uur zijn we er mee gestopt, vandaag nog een uurtje of 2 en dan zit er er wel op.
Het zit er gelukkig nog steeds tegen aan. Ik had van die hele horror-scenario's dat ik 's morgens zou gaan kijken en dat het dan op de grond zou liggen![]()
Dan vanmiddag die tapijttegels er nog in mikken, bank en tv verhuizen en hoppetee we luiden het nieuwe jaar in de nieuwe kamer in![]()
En oh ja, ik heb spierpijn.![]()
En dat terwijl de mrs. het meeste werk gedaan heeft. Ik ben alleen maar hulpje. Ze blijkt het trouwens ook alleen te kunnen, want toen ik de nasi stond op te warmen plakte ze er nog snel 3 banen tegenaan. Ik heb echt een behangkanjer in huis![]()
Nee, maar er is per ongeluk wel een korreltje gruis achter gekomen.quote:Op woensdag 31 december 2008 09:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en niet de neiging gehad om iets of iemand achter dat nieuwe behang te plakken ?
gewoon verdoezelen met een fotolijstje ?quote:Op woensdag 31 december 2008 09:49 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, maar er is per ongeluk wel een korreltje gruis achter gekomen.
Daar moeten we nog een leuk verhaal voor verzinnen![]()
Nee, natuurlijk niet, daar ga ik een vet verhaal voor verzinnen. Doet het leuk op feestjesquote:Op woensdag 31 december 2008 11:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon verdoezelen met een fotolijstje ?
straks is de oliebollenmix nog uitverkochtquote:Op woensdag 31 december 2008 13:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, daar ga ik een vet verhaal voor verzinnen. Doet het leuk op feestjes
Terwijl mevrouw Maedel de laatste banen doet (met het ándere kleurtje, we hebben nu 10m zandkleur er op zitten en dit wordt donkergrijs) ga ik mij in het boodschappengewoel van de 31e december storten
Eens kijken hoe vrolijk ik thuis kom
dat deed de KPJ ook in het dorp waar ik geboren ben, maar dan wel met hulp van de warme bakker onder voorwaarde dat het altijd op de laatste zondag van het jaar was, zodat op oudjaar zelf de bakker weer voor eigen rekening kon werkenquote:Op woensdag 31 december 2008 13:27 schreef maedel het volgende:
Oliebollen bezorgen ze hier aan de deur (verenigingsverkoop). Dus wij zijn al voorzien
oh ja dat heet schutterij daar en niet gewoon gilde zoals hier bij onsquote:Op woensdag 31 december 2008 15:39 schreef maedel het volgende:
Hier doet de schutterij dat, op oudjaarsdag.
Ideaal![]()
heb al een egte leptopquote:Op woensdag 31 december 2008 20:19 schreef Pien85 het volgende:
Allemaal alvast een fijne jaarwisseling, en een gelukkig nieuwjaar!
psst, iemand een mini laptop kopen?
Fingersmithquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:37 schreef maedel het volgende:
Ok, wie post er een link naar waar de TT over gaat?
Jij hebt stiekem het topic doorgelezen hequote:
dank u dank uquote:Op zondag 4 januari 2009 12:20 schreef NanKing het volgende:
Hey je nickchange is er door. Welkom Nizno
Nee, wel het boek 3 keer gelezen en de film 5 keer gezienquote:Op zondag 4 januari 2009 08:10 schreef maedel het volgende:
[..]
Jij hebt stiekem het topic doorgelezen he![]()
![]()
Jij bent geslaagd voor het pottenexamenquote:Op zondag 4 januari 2009 12:25 schreef Faithz het volgende:
[..]
Nee, wel het boek 3 keer gelezen en de film 5 keer gezien
Neuj, gewoon tijd voor volwassenheidquote:Op zondag 4 januari 2009 12:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Jij bent geslaagd voor het pottenexamen![]()
Eej Nizno, waarom een nickchange? Gelazer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |