Hmmm... dan moet je het denk ik gezien hebben, want het zegt me nu nog niet zoveelquote:Op zondag 28 december 2008 08:46 schreef maedel het volgende:
Dat zegt die ene tegen die andere als ze voor het eerst met elkaar naar bed gaan.
Wat doet een mens 4 maanden in de bergenquote:Op zondag 28 december 2008 11:04 schreef BrandX het volgende:
Het heeft me in ieder geval veel goed gedaan. Dit klinkt vast heel banaal, maar het was absoluut livechanging
Ik heb in de Dolomieten ruim drie maanden bergsportvakanties begeleid. Kanoën, klimmen, hiken, survival, canyoning, bivak, meerdaagse tochten naar stukken waar alleen helicopters kunnen komen, vlotbouwen, bbq-en, feesten, enz.quote:Op zondag 28 december 2008 13:34 schreef ElisaB het volgende:
Wat doet een mens 4 maanden in de bergen
Owwwwwwwquote:Op zondag 28 december 2008 13:40 schreef BrandX het volgende:
Ik heb in de Dolomieten ruim drie maanden bergsportvakanties begeleid. Kanoën, klimmen, hiken, survival, canyoning, bivak, meerdaagse tochten naar stukken waar alleen helicopters kunnen komen, vlotbouwen, bbq-en, feesten, enz.
En afgesloten met een kleine week Wenen en een goede week Praag
Ik moest lachenquote:Op zondag 28 december 2008 13:44 schreef ElisaB het volgende:
(ik dacht even dat je in zo'n heropvoedkamp had gezetenen dat verbaasde me
want ik vond je twee jaar geleden al zo keurig geciviliseerd
)
quote:Op zondag 28 december 2008 13:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwwwww
Dat is cool
(ik dacht even dat je in zo'n heropvoedkamp had gezetenen dat verbaasde me
want ik vond je twee jaar geleden al zo keurig geciviliseerd
)
Gelukkig kan je erom lachen. Ik twijfelde nog even of ik zou posten wat ik echt ff dacht, maar dacht 'wtf; BrandX kan 't wel hebben!'quote:Op zondag 28 december 2008 13:52 schreef BrandX het volgende:nee, het was mijn minisabbatical zeg maar.
FoBo gecheckt! Heerlijk!quote:Ik was er vorig jaar zelf op vakantie geweest, maar klikte zo (en hielp toen al met het kamp mee omdat ze zwaar onderbemant waren) met de jongens, dat ze vroegen of ik deze zomer om het hele seizoen met ze te draaien. Wie ben ik om daar nee op te zeggen![]()
![]()
Check mijn fobo, nagenoeg alle buitenfoto's die daar in staan zijn van daar
Over slapen gesprokenquote:Op zondag 28 december 2008 13:57 schreef maedel het volgende:
Ik kan op vakantie ook altijd heerlijk slapen. Als ik aan zee ben (en dat ben ik op vakantie).
Maar dat is wat anders zeker?
OMGquote:Op zondag 28 december 2008 13:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Over slapen gesproken. Ik slaap al een week elke nacht
![]()
!!!!!!1einz!
Ik heb het echt nog nooit zo lang achterelkaar volgehoudenquote:
Weggooien dan!quote:Op zondag 28 december 2008 14:02 schreef maedel het volgende:
Ik heb echt zin in warm eten nu.
Ik heb zo'n champignonsoepje gepakt uit zo'n blikje, maar volgens mij is er iets niet goed mee...
Moet jij gaan houthakken; lekker winters!quote:Vrouw bakt cake, ideaal
Wat doe je normaalgesproken dan?quote:Op zondag 28 december 2008 13:59 schreef NanKing het volgende:
Over slapen gesproken. Ik slaap al een week elke nacht
![]()
!!!!!!1einz!
Te laat, het is al binnen (gewoon even doorzettenquote:Op zondag 28 december 2008 14:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weggooien dan!
Champiesoep is soms simpelweg niet te knijzen!
Ik wacht gewoon lekker winters op de bankquote:Moet jij gaan houthakken; lekker winters!
Owkee, volgende uitdaging: binnenhouden die handel!quote:Op zondag 28 december 2008 14:17 schreef maedel het volgende:
Te laat, het is al binnen (gewoon even doorzetten)
Ja, dat kan natuurlijk ookquote:Ik wacht gewoon lekker winters op de bank
Enlighten me: welke aanbouw, welke vloer, waarom wel / nietquote:Wij zitten echt wel met dat dilemma van onze aanbouw. Doen we de vloer er in of niet. Iedereen zegt "niet doen", maar wij kunnen niet meer wachten
Wrom nie dan?quote:Op zondag 28 december 2008 14:18 schreef NanKing het volgende:
Niet slapen?
Laminaat op nieuwe betonvloerquote:Op zondag 28 december 2008 14:19 schreef ElisaB het volgende:
Enlighten me: welke aanbouw, welke vloer, waarom wel / niet
Volgens mij heb je best wel wat gemist door niet te posten hierquote:Op zondag 28 december 2008 14:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee, volgende uitdaging: binnenhouden die handel!
[..]
Ja, dat kan natuurlijk ook
[..]
Enlighten me: welke aanbouw, welke vloer, waarom wel / niet
Niet alleen door hier niet te posten hoor; ik loop in z'n algemeenheid meestal chronisch achterquote:Op zondag 28 december 2008 14:56 schreef Wexy het volgende:
Volgens mij heb je best wel wat gemist door niet te posten hier
Mijn broer had een vloer op een natte ondergrond. Schimmel all over the place en natte muren met lekkere kringen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:34 schreef maedel het volgende:
Laminaat op nieuwe betonvloer
Ik heb zelfs een topic over onze vloer
is ook heerlijk ja idd.quote:Op zondag 28 december 2008 16:41 schreef NanKing het volgende:
Ik vind 't wel lekker dit winterse koude weer, vooral overdag met een zonnetje.
Lekker wandelen met de hondje op je verkoudheid.
hoe nat was die ondergrond dan? En waarom zou tapijt dan wel werken? Dat snap ik dan niet zo goed eigenlijk.quote:Op zondag 28 december 2008 16:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn broer had een vloer op een natte ondergrond. Schimmel all over the place en natte muren met lekkere kringen.
Ik zou een tapijtje kopen in de opruiming
Ok, leg uit?quote:En verder heb ik nul verstand van vloeren en beton. Van snijmachines en weegschalen dan weer wel!
Die was wel behoorlijk vochtigquote:Op zondag 28 december 2008 20:06 schreef maedel het volgende:
hoe nat was die ondergrond dan? En waarom zou tapijt dan wel werken? Dat snap ik dan niet zo goed eigenlijk.
Nou ja, met een weegschaal kun je wegen en met een snijmachine kun je plakjes ham voor op je boterham snijden. En daar wij die dingen verkopen en ik dus hele dagen niets anders doe dan over snijmachines en weegschalen praten, weet ik inmiddels hoe ze werken, wat ze kunnen, hoe ze eruit zien, wat er stuk kan en wat ze kostenquote:Ok, leg uit?
Nee, bij een bedrijf dat weegschalen en snijmachines verkooptquote:Op zondag 28 december 2008 20:34 schreef maedel het volgende:
Jij werkt in een slagerij?
Ja, tjeetje... ik denk vochtiger dan jullie vloer. Maar omdat eea hermetisch afgesloten werd (door ondervloer en laminaat) kon het alleen maar de muren in of gaan liggen schimmelenquote:En wat is "behoorlijk vochtig"? Vloergewijs gezien dan![]()
Oh,quote:Op zondag 28 december 2008 20:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, bij een bedrijf dat weegschalen en snijmachines verkoopt
[..]
Ja, dat is mijn angst zeg maar. We zijn al bijna zover dat we tijdelijk tapijt gaan kopen.quote:Ja, tjeetje... ik denk vochtiger dan jullie vloer. Maar omdat eea hermetisch afgesloten werd (door ondervloer en laminaat) kon het alleen maar de muren in of gaan liggen schimmelen
En een mooi groot kleed, is dat dan niet wat? Kan je volgende zomer nog lekker op picknicken ookquote:Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef maedel het volgende:
Ja, dat is mijn angst zeg maar. We zijn al bijna zover dat we tijdelijk tapijt gaan kopen.
Op zich is 150 euro op het totale budget eigenlijk ook niks...
En ik zit me nu wel zo te ergeren dat we er in kunnen maar er geen vloer in mag. Ik zou wel graag iets op de vloer willen.
Kan je nagaan hoe gek je ervan wordt als die hele vloer straks gescheurd of beschimmeld is, omdat je te weinig geduld hebt gehadquote:Op zondag 28 december 2008 21:17 schreef maedel het volgende:
En eerlijk gezegd, word ik daar een beetje helemaal gek van.
Ja ik heb mijn telefoon weer terug, dus kan ik dit weer mooi vanuit de trein voor jullie regelenquote:Op maandag 29 december 2008 11:03 schreef Wexy het volgende:
yeah, stroek de sjokoo meneer is er weer!!!
![]()
quote:Op maandag 29 december 2008 11:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn telefoon weer terug, dus kan ik dit weer mooi vanuit de trein voor jullie regelen
ja ik had hem op 14 december in London laten liggen in het hotelquote:Op maandag 29 december 2008 11:29 schreef Wexy het volgende:
[..]
altijd makkelijk om je telefoon weer te hebben
ow ja is ook zo dat las ik in H.quote:Op maandag 29 december 2008 12:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik had hem op 14 december in London laten liggen in het hotel
Maar ze hebben hem netjes aangetekend naar me opgestuurd
goed zoquote:Op maandag 29 december 2008 12:23 schreef maedel het volgende:
Zo, vanochtend een klap geld uitgegeven (daahaaag eindejaarsuitkering), en behang en tapijttegels gekocht.
Die laatste zijn makkelijk te vervangen bij kattekots e.d. én snel te verwijderen mocht het moeten ivm vocht.
Bijkomend voordeel, ze passen in m'n auto
kan je ze naderhand als je vloer is opgedroogd alsnog verpatsen op marktplaatsquote:Op maandag 29 december 2008 12:23 schreef maedel het volgende:
Zo, vanochtend een klap geld uitgegeven (daahaaag eindejaarsuitkering), en behang en tapijttegels gekocht.
Die laatste zijn makkelijk te vervangen bij kattekots e.d. én snel te verwijderen mocht het moeten ivm vocht.
Bijkomend voordeel, ze passen in m'n auto
Waar wij natuurlijk dan weer te laks voor zijn, dus waarschijnlijk liggen ze dan op zolder.quote:Op maandag 29 december 2008 12:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je ze naderhand als je vloer is opgedroogd alsnog verpatsen op marktplaats
dan komen ze tegen 30 april 2000 ooit weer naar beneden voor de vrijmarkt ?quote:Op maandag 29 december 2008 12:34 schreef maedel het volgende:
[..]
Waar wij natuurlijk dan weer te laks voor zijn, dus waarschijnlijk liggen ze dan op zolder.
Maar, ze moeten wel even mee, want we slaan de laminaatperiode waarschijnlijk over.
Nee joh, dat doen we hier helemaal niet.quote:Op maandag 29 december 2008 12:38 schreef Stroekie het volgende:dan komen ze tegen 30 april 2000 ooit weer naar beneden voor de vrijmarkt ?
quote:Op maandag 29 december 2008 12:44 schreef Noodly het volgende:
Ik was even in extase door die Fingersmith fragmenten, ik ga 'm halen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |