Top 2000 van 2008 #12 - We tellen verder af...quote:
ach ik denk maar zo.... zo'n ouwe lul weet niet beter... en zo lang hij het hier niet voor het zeggen heeft..... vind ik alles best dat hij denkt te moeten uitkramenquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:29 schreef maedel het volgende:
Oeh goed idee
Zijn er eigenlijk meer mensen zo pissig op de paus? Of ben ik de enige hier?
Ik heb vooral medelijden met de katholieken die menen naar hem te moeten luisterenquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:29 schreef maedel het volgende:
Oeh goed idee
wat heeft die nu weer gedaan ?, of juist nagelaten ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:29 schreef maedel het volgende:
Oeh goed idee
Ja, gisteren ging het dus bij de kerstbijeenkomst (je weet wel, het zwager-incident) serieus wel een half uur over de diverse kerst-missen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:30 schreef Wexy het volgende:
[..]
ach ik denk maar zo.... zo'n ouwe lul weet niet beter... en zo lang hij het hier niet voor het zeggen heeft..... vind ik alles best dat hij denkt te moeten uitkramen
Ik had al geen illusies over deze paus dus nee ik ben niet pissig. Het is allemaal vrij voorspelbaar wat hij doet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:29 schreef maedel het volgende:
Oeh goed idee
uiteraard speelt het hier wel, kijk die klojo zegt dingen die wel door gelovigen wordt opgepakt.. hoewel het niet zo erg is als dat een imam zulke dingen zegt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:31 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, gisteren ging het dus bij de kerstbijeenkomst (je weet wel, het zwager-incident) serieus wel een half uur over de diverse kerst-missen.
Dus, op zich, speelt het hier wel.
En dan denk ik, je zou eens moeten weten wat die laplul zegt over ons.
Ach, misschien is het wel de laatstequote:Op zaterdag 27 december 2008 15:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik had al geen illusies over deze paus dus nee ik ben niet pissig. Het is allemaal vrij voorspelbaar wat hij doet.
Ja, ik heb er dan toch moeite mee als mijn schoonmoeder het over de paus heeft en het allemaal geweldig vindt. Volgens mij weet ze nog niet wat die vent gezegd heeft. Hoop ik dan maar.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:33 schreef Wexy het volgende:
[..]
uiteraard speelt het hier wel, kijk die klojo zegt dingen die wel door gelovigen wordt opgepakt.. hoewel het niet zo erg is als dat een imam zulke dingen zegt.
Maar goed de heterosexualiteit moet beschermd worden.... homo's nemen de wereld over
een irritante kutblaag van net 15 in het top2000 topic... laat hem even terug gaan naar kabouter plop enzo!!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ken heel rob de nijs niet
heb hem wel is gezien op tv ofso
sommigen kun je ook niet duidelijk maken hoe kwetsend zulke opmerkingen kunnen zijn voor een homoseksueel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik heb er dan toch moeite mee als mijn schoonmoeder het over de paus heeft en het allemaal geweldig vindt. Volgens mij weet ze nog niet wat die vent gezegd heeft. Hoop ik dan maar.
Daar zou ik dan ook wel moeite mee hebben. Hier in 't westen is het katholicisme veel minder dan in 't zuiden en de mensen die ik ken en katholiek zijn zijn geen van allen fan van de paus.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik heb er dan toch moeite mee als mijn schoonmoeder het over de paus heeft en het allemaal geweldig vindt. Volgens mij weet ze nog niet wat die vent gezegd heeft. Hoop ik dan maar.
kijk zo kan het ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Daar zou ik dan ook wel moeite mee hebben. Hier in 't westen is het katholicisme veel minder dan in 't zuiden en de mensen die ik ken en katholiek zijn zijn geen van allen fan van de paus.
Bij de oude kerk van mijn schoonfamilie was de pastoor een vrouw en heeft een 75 jarige dominee ons ingezegend![]()
.
ja idd.... dat zijn er maar een paar die dat kunnen zeggenquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:53 schreef maedel het volgende:
Enola Gay
Dit moet eigenlijk heeeeel hard!
huh? wat?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:03 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja idd.... dat zijn er maar een paar die dat kunnen zeggen
een paar nummers in de top2000quote:
ohquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:06 schreef Wexy het volgende:
[..]
een paar nummers in de top2000
hoewel na de rand van de 1000 wordt het wel beterderder
en toen had je week een telefoontje?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:07 schreef maedel het volgende:
[..]
oh
Ik wist helemaal nooit waar dat lied over ging, net effe opgezocht.
Van dit liedje (Gute nacht Freunde) word ik altijd helemaal week
Ja, mijn zus beldequote:Op zaterdag 27 december 2008 16:08 schreef Wexy het volgende:
[..]
en toen had je week een telefoontje?
grijnz ja dan kun je ook niet week blijven he......quote:
Dit zal toch wel gewoon een slechte foto zijn he?quote:Een 30-jarige lerares uit de Amerikaanse staat Minnesota heeft de kerstdagen achter tralies moeten doorbrengen. Melissa Koehn werd door een politieagent betrapt toen zij met een 17-jarige leerlinge aan het tongworstelen was. Dat meldden Amerikaanse media.
Het tweetal lag bovenop elkaar, in een geparkeerde auto bij een voetbalveld. De agent zag dat het meisje een leren jas droeg, met daarop de naam van haar middelbare school. Uit onderzoek bleek dat Koehn daar les geeft en basketbalcoach is. Het koppel had sinds augustus seks met elkaar.
dat is zo vaak met die amerikaanse docentes met een leerling.. dan denk je.. dat moet dan toch een lekker wijf zijn... maar nee... dan zie je de foto en denk je...... oke het eerste half jaar wordt ik ook niet meer natquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Dit zal toch wel gewoon een slechte foto zijn he?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:23 schreef maedel het volgende:
Dit zal toch wel gewoon een slechte foto zijn he?
[ afbeelding ]
nog steeds de Gijzen factor ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:52 schreef maedel het volgende:
Hier wordt nog echt hel en verdoemenis gepredikt voor de afvalligen.
Als het niet zo erg was, was het lachwekkend....
gooi er wat filmpjes van youtube in en de dames komen losquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:59 schreef soapie het volgende:
He hallo!!!
Wat gaat het hard nier inbeens....
hangsequote:Op zaterdag 27 december 2008 20:18 schreef ElisaB het volgende:
De kids zijn beide naar paps; wij gaan op de bank!
nee hoor... de zin is geweldig lekkerquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:08 schreef maedel het volgende:
Ben ik trouwens de enige die die uitspraak "you pearl" zo zinderend vond?![]()
Kun je 'm ook in een context plaatsenquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:08 schreef maedel het volgende:
Ben ik trouwens de enige die die uitspraak "you pearl" zo zinderend vond?![]()
Dat zegt die ene tegen die andere als ze voor het eerst met elkaar naar bed gaan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kun je 'm ook in een context plaatsen
dat zal ongetwijfeld er mee te maken hebben gehad. Je zit er dag en nacht in. We sliepen in grote tenten (4x4, 2m hoog) waarbij je feitelijk ook nog steeds buiten bent natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |