dan zou ik de grootste spoiler maar heel goed proberen te ontwijken.. want die weet ik zelfs al....quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:05 schreef maedel het volgende:
Oh, ik wacht altijd braaf op de ondertitels
En nou maar hopen dat ik de spoilertags kan weerstaan
Dat het het laatste seizoen is?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zou ik de grootste spoiler maar heel goed proberen te ontwijken.. want die weet ik zelfs al....
ja... en nog een spoiler die ik niet neer zal zettenquote:
Gaat er nou weer iemand dood?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja... en nog een spoiler die ik niet neer zal zetten
sjokoooooooo!!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:32 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie, thee, water, verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
Ik niet stom... maar heb het wel gelezen..... wilde het wetenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:45 schreef NanKing het volgende:
Ik ben zo stom geweest om de spoiler al te lezen
Zoek in myATquote:
maar wel met de nederlandse bond girlquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:04 schreef BlueMage het volgende:
The L Word krijgt 'n vervolg, soort van Vrouwenvleugel maar dan in Amerika, daar zit ik niet op te wachten.![]()
M.
Waar moet ik zoeken dan? 't Is nogal veelquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik niet stom... maar heb het wel gelezen..... wilde het weten
[..]
Zoek in myAT
Naar een topic er overquote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waar moet ik zoeken dan? 't Is nogal veel
Ah gevonden!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Naar een topic er over
The L Word - Start seizoen 6.
Deze dus
wauw... dus niet.. zachtjes klinkt de regen...........quote:Op maandag 19 januari 2009 20:19 schreef maedel het volgende:
jeumig, die harde regen klinkt best eng in onze nieuwe aanbouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |