Och je kan toch zeggen dat ie helemaal niet meer opstart en dat je geen flauw idee hebt waarom de HD zo verrot is? Bewijs maar 'ns dat je daar opzettelijk 'n magneet oid bij gehouden hebt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed plan, behalve dat je dan je garantie wel kan vergeten.. je verwacht dat als je het zegt dat ze er rekening mee houden.
Garantie vervalt eik nooit als je een HD eruit haalt. Die is niet verzegeld.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed plan, behalve dat je dan je garantie wel kan vergeten.. je verwacht dat als je het zegt dat ze er rekening mee houden.
Als je de computer zonder HD inlevert dan zeggen ze natuurlijk 'maar mevrouw, geen wonder dat ie niet opstart'quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Garantie vervalt eik nooit als je een HD eruit haalt. Die is niet verzegeld.
Maar goed je kunt niet verwachten dat iedereen zijn HD er maar even uithaalt als je je pc voor reparatie afgeeft. Het is echt een té debiele situatie wat BCC heeft geflikt.
Heb je gelijk in hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Als je de computer zonder HD inlevert dan zeggen ze natuurlijk 'maar mevrouw, geen wonder dat ie niet opstart'
M.
Ze hadden bij mijn acer heel stoer een stickertje op beide achterkanten geplakt zodat ik de systeemkast niet open kon maken... laat ik daar nou net een grotere HDD bij willen zetten.. dus ik dan ding alsnog open gemaakt.. nou moet ik zeggen dat ik ook nooit probs heb met de pc's dus ja of die zegel nou stuk is of niet.....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heb je gelijk in hoorhet ging mij er mee om dat veel mensen denken dat je helemaal niets zelf mag vervangen aan een pc/laptop. Dat is niet waar.
Neuh in dit geval niet zo dom als de klacht zou zijn: 'computer start niet meer op' en je brengt 'm zonder harddisk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:49 schreef Nizno het volgende:
Maar idd ik weet wel dat je een HDD er wel uit mag halen. Alleen niet iedereen is zo handig.. en als de winkel je zegt dat het heel geen probleem is dan moet de winkel niet zo dom doen.
En dan mailt ze mijquote:Hoi. Mijn naam is Helen. Ik eenzame meisje zonder schadelijke gewoonten. ik 29 jaar. Ik zoek een man van 32 jaar voor ernstige relaties. mijn e-mail: brazaush@gmail.com het gemakkelijker voor mij. Ik kan sturen brief en de foto elkaar.
ben geen vent....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:20 schreef maedel het volgende:
Dus, ik krijg een mail:
[..]
En dan mailt ze mij
![]()
Hebben jullie schadelijke gewoonten en ernstige relaties?
ik weet niet of hier onregelmatig posten ook een schadelijke gewoonte isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:20 schreef maedel het volgende:
Dus, ik krijg een mail:
[..]
En dan mailt ze mij
![]()
Ik op vrouwen vallen voor haar wel een schadelijke gewoonte isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:20 schreef maedel het volgende:
Dus, ik krijg een mail:
[..]
En dan mailt ze mij
![]()
Ik kreeg precies het zelfde mailtjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:20 schreef maedel het volgende:
Dus, ik krijg een mail:
[..]
En dan mailt ze mij
![]()
Zullen we haar eens met een bezoekje vereren?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kreeg precies het zelfde mailtje
Ik denk dat ik dit keer bedankquote:Op maandag 12 januari 2009 16:42 schreef maedel het volgende:
Zullen we haar eens met een bezoekje vereren?
Ja, die mail sprak mij ook niet echt aan hoorquote:
quote:Lindsay Lohan: ik miskend talent, en nee Sam en ik zijn niet uit elkaar.
12 January, 2009
Recent ontkende Lindsay Lohan opnieuw dat haar relatie met Samantha Ronson op de klippen is gelopen. Al sinds vorig jaar gonst het van de geruchten over een mogelijke scheiding tussen de twee, zeker na het bericht dat het koppel het nieuwe jaar begon met een fikse ruzie.
Maar volgens Lohan is er niets aan de hand en zijn het niets meer dan geruchten dat ze uit elkaar zouden gaan. De 22-jarige krijgt naar eigen zeggen regelmatig e-mails van vrienden die gelezen hebben dat haar relatie aan een zijden draadje hangt, maar volgens Lohan is daar niets van aan.
Daarnaast voelt Lohan zich een miskend talent. Na heel wat behoorlijke misdragingen begrijpt ze niet waarom ze minder werk aangeboden krijgt. De actrice klaagt dan ook steen en been over de kansen die ze niet krijgt. "Mensen zijn zo snel afgeleid door de rotzooi die ik creëerde maar dat wil niet zeggen dat die eeuwig gaat duren. Acteurs zijn dikwijls verbaasd als ze mij ontmoeten en ontdekken dat ik niet de draak ben die ze verwachten dat ik ben."
Eind vorig jaar verklaarde ze niet lesbisch te zijn, daarna weer wel, en ook een eventuele breuk met Sam ontkende ze vorig jaar.
mag ik terug slaan?quote:
Huh wat?quote:
dan zou ik de grootste spoiler maar heel goed proberen te ontwijken.. want die weet ik zelfs al....quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:05 schreef maedel het volgende:
Oh, ik wacht altijd braaf op de ondertitels
En nou maar hopen dat ik de spoilertags kan weerstaan
Dat het het laatste seizoen is?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zou ik de grootste spoiler maar heel goed proberen te ontwijken.. want die weet ik zelfs al....
ja... en nog een spoiler die ik niet neer zal zettenquote:
Gaat er nou weer iemand dood?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja... en nog een spoiler die ik niet neer zal zetten
sjokoooooooo!!!quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:32 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie, thee, water, verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
Ik niet stom... maar heb het wel gelezen..... wilde het wetenquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:45 schreef NanKing het volgende:
Ik ben zo stom geweest om de spoiler al te lezen
Zoek in myATquote:
maar wel met de nederlandse bond girlquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:04 schreef BlueMage het volgende:
The L Word krijgt 'n vervolg, soort van Vrouwenvleugel maar dan in Amerika, daar zit ik niet op te wachten.![]()
M.
Waar moet ik zoeken dan? 't Is nogal veelquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik niet stom... maar heb het wel gelezen..... wilde het weten
[..]
Zoek in myAT
Naar een topic er overquote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waar moet ik zoeken dan? 't Is nogal veel
Ah gevonden!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Naar een topic er over
The L Word - Start seizoen 6.
Deze dus
wauw... dus niet.. zachtjes klinkt de regen...........quote:Op maandag 19 januari 2009 20:19 schreef maedel het volgende:
jeumig, die harde regen klinkt best eng in onze nieuwe aanbouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |