Pien doet me denken aan iemand die ooit eens op biskwie heeft gezeten...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:28 schreef Pien85 het volgende:
Hoi knuffelzacht!
Je doet me denken aan robijn wasverzachter...
Ja, ik heb een goede werkgeverquote:Op maandag 5 januari 2009 07:43 schreef Pien85 het volgende:
Wel lekker dat je thuis kunt werken trouwens!
Vorig jaar met de pasen ook sneeuw, wij naar de oma van mn ex... op de terugweg op de snelweg ook 60 gereden, zeg mn ex opeens: 'schat... niet schrikken, maar we glijden!'quote:Op maandag 5 januari 2009 07:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik heb een goede werkgeveren een beroep waarin ik makkelijk kan thuiswerken
De strooiwagen is hier echt al 5 keer voorbij gekomen. De Mrs. belde net dat ze 60 gereden had op de snelweg (die moest wel op pad).
Ondernemer hè, die gaan nog wel door een meter sneeuw naar de klantquote:
OMG, thuiswerken was echt de beste beslissing van dit jaar tot nu toe...quote:Files
A2 51 km Maastricht richting Eindhoven tussen Maastricht-Aachen Airport en knp. Leenderheide 51 km, Sneeuw op de weg
A67 20 km Venlo richting Turnhout tussen Asten en knp. Leenderheide 20 km, Vertraging tot 32 minuten
ja het was vanochtend bar en boos onderwegquote:Op maandag 5 januari 2009 07:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik heb een goede werkgeveren een beroep waarin ik makkelijk kan thuiswerken
De strooiwagen is hier echt al 5 keer voorbij gekomen. De Mrs. belde net dat ze 60 gereden had op de snelweg (die moest wel op pad).
oeh, dat wordt dekking zoeken achter de gebreide boxquote:Op maandag 5 januari 2009 07:50 schreef maedel het volgende:
OMG, ik kijk net op de temperatuursvoorspelling voor vannacht op meteo.nl
-16
whehehequote:Op maandag 5 januari 2009 08:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oeh, dat wordt dekking zoeken achter de gebreide box
Beetje laat mee hè?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ik mijn huisje overhoop halen om die ene ontbrekende handschoen alsnog te traceren
ik probeer altijd bikkel te zijn dus tot op heden nog zonder handschoentjes op en neer naar werk gegaanquote:Op maandag 5 januari 2009 09:34 schreef maedel het volgende:
[..]
Beetje laat mee hè?
Ik heb mijn handschoenen al lang paraat!
Ook alleen maar omdat mijn vrouw ze een paar weken terug vond hoorer kwam hier iemand op een quad voorbij.
Weersverwachting voor Siberië zeker?quote:Op maandag 5 januari 2009 07:50 schreef maedel het volgende:
OMG, ik kijk net op de temperatuursvoorspelling voor vannacht op meteo.nl
-16
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M.Hallon!
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:49 schreef BlueMage het volgende:Nee, andere links, maar ik ga geen plaatsnaam noemen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
Nee, maar ik heb meelezende stalkersquote:Op maandag 5 januari 2009 20:00 schreef BlueMage het volgende:
Dat snap ik hoewel ik je toch niet ken of ga stalken ofzo.Zelfde reden waarom ik m'n echte naam niet zeg, die is zo apart dan weet iedereen 't gelijk wie ik ben.
M.
ik ben het niet!!!!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:36 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb meelezende stalkers
Lief van jequote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:10 schreef maedel het volgende:
Het is werkelijk práchtig winterweer (hier).![]()
Ik heb net heel degelijk een stukje oprit vrij gemaakt van sneeuw, eigenlijk speciaal voor de bejaarde overbuuv'. Die zag ik er vanmorgen zo voorzichtig overheen stiefelen...
ben druk bezig om een gevalletje privacyschending te volgen op het forumquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:30 schreef Pien85 het volgende:
Ja druk he
Iedereen is in de sneeuw aant klieren of aan het schaatsen geloof ik
Oh? Vertel?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben druk bezig om een gevalletje privacyschending te volgen op het forum
Schending privacy?quote:
nou idd... dat vond ik ookquote:
goed plan, behalve dat je dan je garantie wel kan vergeten.. je verwacht dat als je het zegt dat ze er rekening mee houden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:22 schreef BlueMage het volgende:
Ugh volgende keer voordat je je computer wegbrengt ff magneetje bij de HD houden ofzo?Is natuurlijk erg lullig dat zoiets gebeurt.
M.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |