Lekker, je brengt me op een idee.quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:01 schreef Sjowhan het volgende:
Broodjes uit de oven
Heb geen oliebollen/appelflappen hier
Heb je ze zelf gebakken?quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker, je brengt me op een idee.* Oven aanzet.
Hier waren de oliebollen/appelbeignets al op voordat het avond was.
Jiij ook Bengelsquote:Op donderdag 1 januari 2009 10:58 schreef Bengeltje het volgende:
Een gezond 2009, en iedereen veel geluk natuurlijk.
Bengels!quote:Op donderdag 1 januari 2009 10:58 schreef Bengeltje het volgende:
Een gezond 2009, en iedereen veel geluk natuurlijk.
Morgen en in het weekend vroeg op staan dus, dan wen je er alvast aanquote:Op donderdag 1 januari 2009 11:13 schreef qu63 het volgende:
Brak
Mên wat ga ik lastig krijgen volgende week als ik weer vroeg op moet staan zeg
Anyways, goedemorgen
Neuj, ik hou niet zo van die geur. Die blijft zolang in huis hangen.quote:
Da's wel weer waar, mijn moeders bakt sindsdat ik het weet elk jaar wel oliebollenquote:Op donderdag 1 januari 2009 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neuj, ik hou niet zo van die geur. Die blijft zolang in huis hangen.![]()
Qutie.Kuuk.
![]()
Hoe was jullie O&N.
Dat probeerde ik deze week ook alquote:Op donderdag 1 januari 2009 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Morgen en in het weekend vroeg op staan dus, dan wen je er alvast aan![]()
mijn moeder ook, maar dat komt door de allergie van mn zusjequote:Op donderdag 1 januari 2009 11:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's wel weer waar, mijn moeders bakt sindsdat ik het weet elk jaar wel oliebollen.
Ik heb wel eens appelflappen gemaakt, maar daar ben ik ook van afgestapt.quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's wel weer waar, mijn moeders bakt sindsdat ik het weet elk jaar wel oliebollen.
Stukkie beter klinkt goed.quote:Op donderdag 1 januari 2009 11:49 schreef vamperotica het volgende:
Weer even een Draculettetje- update....
Medicijnen lijken aan te slaan, het gaat al een stukkie beter!
Gister heeft ze samen met manlief van een prachtig vuurwerk genoten.
Nog beterquote:Op donderdag 1 januari 2009 11:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
mijn moeder ook, maar dat komt door de allergie van mn zusje
Dus deze keer had ik echte appelflappen enzo!
Ik ga mijn best doenquote:
k ben al goed begonnenquote:
Goed excuus, moet ik ook maar gaangebruikenquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
k ben al goed begonnent eerste wat ik deed was janken in t nieuwe jaar
daarna naar buiten, buren van mijn ouders hadden echt aan kapitaal in de auto aan vuurwerk liggen, dus lekker foto's gemaakt van t vuurwerk ipv de buren af te lebberen
zoietsquote:Op donderdag 1 januari 2009 13:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Goed excuus, moet ik ook maar gaangebruiken
Waren het wel goede tranen?
Nog geluk dat het te zien was! De berichten waren dat het zicht niet veel beter zou zijn dan vorig jaar! Hier was het alleen 's avonds een beetje mistig...quote:
Hier ook maar een klein beetjequote:Op donderdag 1 januari 2009 14:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nog geluk dat het te zien was! De berichten waren dat het zicht niet veel beter zou zijn dan vorig jaar! Hier was het alleen 's avonds een beetje mistig...
Dat is dan weer het nadeel van Limburg hequote:Op donderdag 1 januari 2009 16:17 schreef Ynske het volgende:
hier viel het wel mee qua mist, vanmorgen wel heel fijne sneeuw geweest
ik kots op duitse films, t enige dat hier continu opstaat
een tagje aanquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:24 schreef Bengeltje het volgende:
Sinds wanneer heb jij aan tagje Yns?Fok- fotograaf
n maandje, 5 dec gekregen geloof ikquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:24 schreef Bengeltje het volgende:
Sinds wanneer heb jij aan tagje Yns?Fok- fotograaf
ja, en t begint me echt de keel uit te hangenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat is dan weer het nadeel van Limburg he
dank jequote:
Dat dacht ik alquote:
nooit leuk zoiets iddquote:die andere was ff gister omdat er een user bevallen was van een kindje dat al gestorven was
Ze zoeken ook nog een FOT-mod hèquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je
tisseh vuurwerk
die andere was ff gister omdat er een user bevallen was van een kindje dat al gestorven was
Gezelligquote:Op donderdag 1 januari 2009 11:39 schreef Bengeltje het volgende:
Neuj, ik hou niet zo van die geur. Die blijft zolang in huis hangen.![]()
Qutie.Kuuk.
![]()
Hoe was jullie O&N.
Ja, de gouden kooi mensen (of can't buy me love).quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:01 schreef Kuukske het volgende:
Zie ik nou een derde SC in GC?
ja k weet t, maar ik word nooit uitgenodigd voor gesprekkenquote:
Oooh. Okayquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:11 schreef Pheno het volgende:
Ja, de gouden kooi mensen (of can't buy me love).
Je hebt connecties, gewoon doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja k weet t, maar ik word nooit uitgenodigd voor gesprekken
k heb gesolld, maar krijg gewoon niets terug van gesprekken of ietsquote:
Ik zou het als compliment opvatten!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 09:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja k weet t, maar ik word nooit uitgenodigd voor gesprekken
Iets op tegen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gaat-ie alleen maar zwaaien. Dat doe je wel vaker de laatste tijd hè
Mooi zo!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:01 schreef leonieke het volgende:
Ja, hoor![]()
Al is het nog verre van in orde. Mijn kleren en de badkamerspullen zitten nog in dozen (ga ik vandaag nog proberen uit te pakken), er staan nog een tiental dozen die ooit moeten uitgepakt worden, maar het voelt zo goed! Ons huis! Eindelijk kunnen we naar huis gaan als we ergens zijn. Héérlijk gewoon
Ik wil ook sneeuw!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:09 schreef Ynske het volgende:
ben ik weer
het heeft gesneeuwd hier, heb lekker in de sneeuw in mondo verde gewandeld, t leek wel of ik daar alleen was.
heerlijk genoten, nu lekker thuis met een warme choco
moejje hierheen komenquote:
Hè tofquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:01 schreef leonieke het volgende:
Ja, hoor![]()
Al is het nog verre van in orde. Mijn kleren en de badkamerspullen zitten nog in dozen (ga ik vandaag nog proberen uit te pakken), er staan nog een tiental dozen die ooit moeten uitgepakt worden, maar het voelt zo goed! Ons huis! Eindelijk kunnen we naar huis gaan als we ergens zijn. Héérlijk gewoon
moet over anderhalf uur alweer werkenquote:
Ben je gek?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mooi zo!
Is alles nu ook al klaar met alle klussen enzo?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ben je gek?
Er moet nog vanalles gebeurenDe eerste dingen zijn alleszins: graniet voor keuken laten opmeten en plaatsen, trap bekleden, inbouwcassette kopen, poorten bestellen en laten plaatsen, oprit en terras aanleggen, heel wat poetsen, meubels kopen, meubels laten leveren, ... kortom: het is nog verre van af, maar we kunnen er al wonen en dat is voor mij nu zeker meer dan genoeg
Het zou toch kunnen?quote:
succes danquote:Er moet nog vanalles gebeurenDe eerste dingen zijn alleszins: graniet voor keuken laten opmeten en plaatsen, trap bekleden, inbouwcassette kopen, poorten bestellen en laten plaatsen, oprit en terras aanleggen, heel wat poetsen, meubels kopen, meubels laten leveren, ... kortom: het is nog verre van af, maar we kunnen er al wonen en dat is voor mij nu zeker meer dan genoeg
Nee, we hebben een zetel die we mogen gebruiken van phille's broer en de tafel is momenteel: twee schragen en een plank. De stoelen zijn oude stoelen die we van iemand mogen gebruiken enzoquote:
Ah. Oude meukquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee, we hebben een zetel die we mogen gebruiken van phille's broer en de tafel is momenteel: twee schragen en een plank. De stoelen zijn oude stoelen die we van iemand mogen gebruiken enzo
Hebben we eigenlijk nog niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah. Oude meuk. Heb je geen idee om tijdelijk wat te halen bij de kringloopwinkel? Kan je vaak voor cheap aan wel wat leuks komen
Iddquote:
Nu nog aan het inrichten lees ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd![]()
Ons huis
Het was het wachten waard (maar het wachten mocht natuurlijk wel iets minder lang duren
)
quote:Wat leuk al die felicitaties![]()
Nu zijn de vuile werken natuurlijk al achter de rug, maar misschien vinden jullie het wel nog een leuk om nog een paar foto's te zien
De feesttafel van 31 december 2008 (idd, tafellaken niet gestreken, maar daar was woensdag écht geen tijd meer voor aangezien ik nog moest uitzoeken hoe het strijkijzer werkt). Jammergenoeg was de batterij van de kodak plat toen de kaarsjes brandden:
En nog een paar foto's van de keuken (met dampkap en fornuis, zonder graniet)
Op onze blog staat er ook nog een bericht over de verhuis.
Juist wel doen, kan je straks ook laten zien hoe het geworden isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef leonieke het volgende:
Thx
Maar foto's van boven durf ik nog niet te nemen
En natuurlijk wegbrengenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk nog niet aan gedacht.
Is nog een idee voor als we met een hoop spullen echt niet weg geraken.
Tonen als je alles hebtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:00 schreef leonieke het volgende:
Hmz, dat kan ik misschien wel doen, maar ik zal ze niet tonen. Zo vuil
Als je 't over hebt, of er vervangende spullen voor hebt gekocht (weg geraken is toch wegbrengen?quote:
Vooral die tafelpoten maken het geheel erg leuk af!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 22:51 schreef leonieke het volgende:
De verwarming doet het gelukkig al een hele tijd![]()
Even een crosspost uit K&W
[..]
Jij ookquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:15 schreef qu63 het volgende:
En weer een berichtje voor fles: Saoedische prins blijkt Brusselse student
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Vooral die tafelpoten maken het geheel erg leuk af!
(verkapte jaloezie-post)
104. 3 januari 2009 Topdrukte bij Belgische waarzeggers door kredietcrisisquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:15 schreef qu63 het volgende:
En weer een berichtje voor fles: Saoedische prins blijkt Brusselse student
Verhuisd iddquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:31 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.
Leonieke verhuisd?Nieuwjaar en kerst daar gevierd?
Je had het nooit verwacht, hé?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd met je huisje Nieke![]()
Toch nog gelukt in 2008
Mja, persoonlijk heb ik ook mijn vragen bij dit topic. Het verbaasde mij vooral dat ze voor ze naar de dokter ging al postte over een eventueel miskraam...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:02 schreef Ynske het volgende:
k vind dit veel erger langdurig ziek, diagnose onbekend
blijkt 18 weken zwanger te zijn, miskraam gekregen, kindje zou nog n uur geleefd hebben, maar volgens anderen kan dat helemaal niet
Kan merken dat ik de laatste week weinig aan het huishouden gedaan heb, vlokken stof kwamen onder het bed vandaanquote:
Dat heb ik nooit.quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 14:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kan merken dat ik de laatste week weinig aan het huishouden gedaan heb, vlokken stof kwamen onder het bed vandaan
De tering hoe krijgen ze dat voor elkaar?quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 17:32 schreef Ynske het volgende:
hmmm, net tot 4 keer toe de grond van dichtbij bekeken, gelukkig zat camera in tas op mn rug. stomme gemeente, de stoep daar kun je niet op lopen door de dikke ijslaag, en de straat? die is nog gladder dan glad
mn nieuwe broek is kapotmn beide knieën geschaafd en mn wijsvinger voelt aan alsof er iemand met een hamer opgeslagen heeft
verder gaat t wel
regen nee, t heeft vannacht hier nog gevroren, en overdag komt t niet boven de 1 graad uitquote:Op zondag 4 januari 2009 17:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De tering hoe krijgen ze dat voor elkaar?
Hier dooit het als een malle volgens mij. Heeft vanmiddag gewoon staan regenen!
Hier ook regen jaquote:Op zondag 4 januari 2009 17:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De tering hoe krijgen ze dat voor elkaar?
Hier dooit het als een malle volgens mij. Heeft vanmiddag gewoon staan regenen!
Ga ook zo maar. Weer een werkweek voor de boegquote:Op zondag 4 januari 2009 22:17 schreef qu63 het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Morgen weer vroeg op![]()
Hier ook grijs, wel wat sneeuw gevallen vermoedelijk waardoor een aantal dood lopende straatjes nog wat glad waren..quote:Op maandag 5 januari 2009 08:42 schreef qu63 het volgende:
En alweer op 't "werk"
Amersfoort is wit trouwens
Hilversum was gewoon grijs
Dan zit ik foutquote:
CTRL+A, CTRL+Q en je hebt er weer 0quote:Op maandag 5 januari 2009 09:28 schreef leonieke het volgende:
Papadag?
Goeiemorgen trouwensNa drie weken weer op het werk en 98 ongelezen mails. Ik weet wat ik vandaag ga doen
Een stuk sneller dan alle berichten lezenquote:
Prachtig he.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:43 schreef Ynske het volgende:
![]()
dr ligt hier 10 cm aan verse sneeuw
en t sneeuwt nog door
ja heerlijkquote:
Heb ik ook al gedaan, met een hond die hardstikke gek wordt van de sneeuw.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja heerlijk
kwerd meteen vrolijk ervan
zometeen camera maar een jas aan en naar buiten
Ik wil ookquote:Op maandag 5 januari 2009 10:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja heerlijk
kwerd meteen vrolijk ervan
zometeen camera maar een jas aan en naar buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |