Mooi zo!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:01 schreef leonieke het volgende:
Ja, hoor![]()
Al is het nog verre van in orde. Mijn kleren en de badkamerspullen zitten nog in dozen (ga ik vandaag nog proberen uit te pakken), er staan nog een tiental dozen die ooit moeten uitgepakt worden, maar het voelt zo goed! Ons huis! Eindelijk kunnen we naar huis gaan als we ergens zijn. Héérlijk gewoon
Ik wil ook sneeuw!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:09 schreef Ynske het volgende:
ben ik weer
het heeft gesneeuwd hier, heb lekker in de sneeuw in mondo verde gewandeld, t leek wel of ik daar alleen was.
heerlijk genoten, nu lekker thuis met een warme choco
moejje hierheen komenquote:
Hè tofquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:01 schreef leonieke het volgende:
Ja, hoor![]()
Al is het nog verre van in orde. Mijn kleren en de badkamerspullen zitten nog in dozen (ga ik vandaag nog proberen uit te pakken), er staan nog een tiental dozen die ooit moeten uitgepakt worden, maar het voelt zo goed! Ons huis! Eindelijk kunnen we naar huis gaan als we ergens zijn. Héérlijk gewoon
moet over anderhalf uur alweer werkenquote:
Ben je gek?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mooi zo!
Is alles nu ook al klaar met alle klussen enzo?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ben je gek?
Er moet nog vanalles gebeurenDe eerste dingen zijn alleszins: graniet voor keuken laten opmeten en plaatsen, trap bekleden, inbouwcassette kopen, poorten bestellen en laten plaatsen, oprit en terras aanleggen, heel wat poetsen, meubels kopen, meubels laten leveren, ... kortom: het is nog verre van af, maar we kunnen er al wonen en dat is voor mij nu zeker meer dan genoeg
Het zou toch kunnen?quote:
succes danquote:Er moet nog vanalles gebeurenDe eerste dingen zijn alleszins: graniet voor keuken laten opmeten en plaatsen, trap bekleden, inbouwcassette kopen, poorten bestellen en laten plaatsen, oprit en terras aanleggen, heel wat poetsen, meubels kopen, meubels laten leveren, ... kortom: het is nog verre van af, maar we kunnen er al wonen en dat is voor mij nu zeker meer dan genoeg
Nee, we hebben een zetel die we mogen gebruiken van phille's broer en de tafel is momenteel: twee schragen en een plank. De stoelen zijn oude stoelen die we van iemand mogen gebruiken enzoquote:
Ah. Oude meukquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee, we hebben een zetel die we mogen gebruiken van phille's broer en de tafel is momenteel: twee schragen en een plank. De stoelen zijn oude stoelen die we van iemand mogen gebruiken enzo
Hebben we eigenlijk nog niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah. Oude meuk. Heb je geen idee om tijdelijk wat te halen bij de kringloopwinkel? Kan je vaak voor cheap aan wel wat leuks komen
Iddquote:
Nu nog aan het inrichten lees ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Idd![]()
Ons huis
Het was het wachten waard (maar het wachten mocht natuurlijk wel iets minder lang duren
)
quote:Wat leuk al die felicitaties![]()
Nu zijn de vuile werken natuurlijk al achter de rug, maar misschien vinden jullie het wel nog een leuk om nog een paar foto's te zien
De feesttafel van 31 december 2008 (idd, tafellaken niet gestreken, maar daar was woensdag écht geen tijd meer voor aangezien ik nog moest uitzoeken hoe het strijkijzer werkt). Jammergenoeg was de batterij van de kodak plat toen de kaarsjes brandden:
En nog een paar foto's van de keuken (met dampkap en fornuis, zonder graniet)
Op onze blog staat er ook nog een bericht over de verhuis.
Juist wel doen, kan je straks ook laten zien hoe het geworden isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef leonieke het volgende:
Thx
Maar foto's van boven durf ik nog niet te nemen
En natuurlijk wegbrengenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk nog niet aan gedacht.
Is nog een idee voor als we met een hoop spullen echt niet weg geraken.
Tonen als je alles hebtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:00 schreef leonieke het volgende:
Hmz, dat kan ik misschien wel doen, maar ik zal ze niet tonen. Zo vuil
Als je 't over hebt, of er vervangende spullen voor hebt gekocht (weg geraken is toch wegbrengen?quote:
Vooral die tafelpoten maken het geheel erg leuk af!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 22:51 schreef leonieke het volgende:
De verwarming doet het gelukkig al een hele tijd![]()
Even een crosspost uit K&W
[..]
Jij ookquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:15 schreef qu63 het volgende:
En weer een berichtje voor fles: Saoedische prins blijkt Brusselse student
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Vooral die tafelpoten maken het geheel erg leuk af!
(verkapte jaloezie-post)
104. 3 januari 2009 Topdrukte bij Belgische waarzeggers door kredietcrisisquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:15 schreef qu63 het volgende:
En weer een berichtje voor fles: Saoedische prins blijkt Brusselse student
Verhuisd iddquote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:31 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.
Leonieke verhuisd?Nieuwjaar en kerst daar gevierd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |