Je had het nooit verwacht, hé?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd met je huisje Nieke![]()
Toch nog gelukt in 2008
Mja, persoonlijk heb ik ook mijn vragen bij dit topic. Het verbaasde mij vooral dat ze voor ze naar de dokter ging al postte over een eventueel miskraam...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:02 schreef Ynske het volgende:
k vind dit veel erger langdurig ziek, diagnose onbekend
blijkt 18 weken zwanger te zijn, miskraam gekregen, kindje zou nog n uur geleefd hebben, maar volgens anderen kan dat helemaal niet
Kan merken dat ik de laatste week weinig aan het huishouden gedaan heb, vlokken stof kwamen onder het bed vandaanquote:
Dat heb ik nooit.quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 14:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kan merken dat ik de laatste week weinig aan het huishouden gedaan heb, vlokken stof kwamen onder het bed vandaan
De tering hoe krijgen ze dat voor elkaar?quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 17:32 schreef Ynske het volgende:
hmmm, net tot 4 keer toe de grond van dichtbij bekeken, gelukkig zat camera in tas op mn rug. stomme gemeente, de stoep daar kun je niet op lopen door de dikke ijslaag, en de straat? die is nog gladder dan glad
mn nieuwe broek is kapotmn beide knieën geschaafd en mn wijsvinger voelt aan alsof er iemand met een hamer opgeslagen heeft
verder gaat t wel
regen nee, t heeft vannacht hier nog gevroren, en overdag komt t niet boven de 1 graad uitquote:Op zondag 4 januari 2009 17:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De tering hoe krijgen ze dat voor elkaar?
Hier dooit het als een malle volgens mij. Heeft vanmiddag gewoon staan regenen!
Hier ook regen jaquote:Op zondag 4 januari 2009 17:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De tering hoe krijgen ze dat voor elkaar?
Hier dooit het als een malle volgens mij. Heeft vanmiddag gewoon staan regenen!
Ga ook zo maar. Weer een werkweek voor de boegquote:Op zondag 4 januari 2009 22:17 schreef qu63 het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Morgen weer vroeg op![]()
Hier ook grijs, wel wat sneeuw gevallen vermoedelijk waardoor een aantal dood lopende straatjes nog wat glad waren..quote:Op maandag 5 januari 2009 08:42 schreef qu63 het volgende:
En alweer op 't "werk"
Amersfoort is wit trouwens
Hilversum was gewoon grijs
Dan zit ik foutquote:
CTRL+A, CTRL+Q en je hebt er weer 0quote:Op maandag 5 januari 2009 09:28 schreef leonieke het volgende:
Papadag?
Goeiemorgen trouwensNa drie weken weer op het werk en 98 ongelezen mails. Ik weet wat ik vandaag ga doen
Een stuk sneller dan alle berichten lezenquote:
Prachtig he.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:43 schreef Ynske het volgende:
![]()
dr ligt hier 10 cm aan verse sneeuw
en t sneeuwt nog door
ja heerlijkquote:
Heb ik ook al gedaan, met een hond die hardstikke gek wordt van de sneeuw.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja heerlijk
kwerd meteen vrolijk ervan
zometeen camera maar een jas aan en naar buiten
Ik wil ookquote:Op maandag 5 januari 2009 10:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja heerlijk
kwerd meteen vrolijk ervan
zometeen camera maar een jas aan en naar buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |