Jonge echt, je moest eens weten wat voor kwaliteiten ik allemaal hebquote:Op zondag 28 december 2008 20:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Das knap, in 1 dag een paar dagen weg zijn
Hou het voor je.quote:Op zondag 28 december 2008 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jonge echt, je moest eens weten wat voor kwaliteiten ik allemaal heb
En, was het water koud?quote:Op maandag 29 december 2008 18:52 schreef mcDavid het volgende:
zoh, lekker geschaatst vandaag op de leersumse plas!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:44 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
Even een berichtje van Draculettetje
Misschien dat jullie dr al een beetje gemist hebben...
Ze is helaas niet nóg een keer op vakantie, maar heeft erg last van dr been....
Nacht van tweede kerstdag waarschijnlijk iets van een spiertje verrekt ofzo, maar zo veel pijn dat ze het absoluut niet kan belasten er van moet overgeven en gewoon goed ziek is...
Veel krampen nuj natuurlijk en een zooitje dokters die op vakantie is. Dr been wás knalrood maar lijkt nu wel een toverbal met vooral donkere kleurtjes...
Vanmiddag gaat ze naar een vervangende huisarts, hopelijk weten we daarna iets meer.....
Beterschap aan Dracu.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:44 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
Nacht van tweede kerstdag waarschijnlijk iets van een spiertje verrekt ofzo, maar zo veel pijn dat ze het absoluut niet kan belasten er van moet overgeven en gewoon goed ziek is...
Veel krampen nuj natuurlijk en een zooitje dokters die op vakantie is. Dr been wás knalrood maar lijkt nu wel een toverbal met vooral donkere kleurtjes...
Vanmiddag gaat ze naar een vervangende huisarts, hopelijk weten we daarna iets meer.....
quote:Op dinsdag 30 december 2008 @ 09:44 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
Ik kon tot mijn verbazing vandaag nog wel terechtquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:53 schreef mcDavid het volgende:
Beterschap!
Met oudjaar naar de dokter moeten is nooit tof.
damn, geef dr maar een knuf van mij, beterschap!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:35 schreef vamperotica het volgende:
Draculettetje zit inmiddels al een tijdje in het ziekenhuis... huisarts heeft 'r doorgestuurd "even" onderzoeken op trombose
Toen mijn pa verdacht werd van een kwaadaardige hersentumor hebben ze 'm uiteindelijk ook maar meegenomen op oudjaarsdag, twee jaar geleden. Bleek gelukkig mee te vallenquote:Op dinsdag 30 december 2008 @ 12:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik kon tot mijn verbazing vandaag nog wel terecht
jeetje het zit niet mee he, heel veel sterktequote:Op dinsdag 30 december 2008 18:38 schreef vamperotica het volgende:
Draculettetje-update
Ze heeft een flinke huidinfectie te pakken en moet met een antibiotica-infuus in het ziekenhuis blijven.
Wat betreft de krampen heeft ze pech... Er is niemand aanwezig die daar verstand van heeft!
Terug zeiken en dan letterlijk.quote:Op woensdag 31 december 2008 09:28 schreef Sjowhan het volgende:
Goffer. Gaan ze nog zeiken de laatste dag.
Dat zou leuk zijnquote:Op woensdag 31 december 2008 11:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Terug zeiken en dan letterlijk.
wauw!quote:Op woensdag 31 december 2008 13:29 schreef Ynske het volgende:
pfff ben zo enorm moe
net gaan fotograferen bij een overdacht van een akte
zometeen de foto's bewerken, en als het goed is gaan ze vanavond nog naar de krant
quote:Op woensdag 31 december 2008 14:16 schreef mcDavid het volgende:
131 oliebollen, 41 appelflappen.
Mwoah, oliebollen redelijke score maar appelflappen hebben we dit jaar maar weinig dus..
Redelijk... Nog veel pijn en last van krampen ( wat dus niets met die huidinfectie te maken heeft) en daar heeft ze na lang mopperen en zeuren wat extra neurotin voor gekregen.... Verder eet ze weinig, alles komt er net zo hard weer uit...quote:Op woensdag 31 december 2008 11:42 schreef Bengeltje het volgende:
Qutie.![]()
Hoe zou het met Dracu zijn.
Dus O&N in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Redelijk... Nog veel pijn en last van krampen ( wat dus niets met die huidinfectie te maken heeft) en daar heeft ze na lang mopperen en zeuren wat extra neurotin voor gekregen.... Verder eet ze weinig, alles komt er net zo hard weer uit...
Damn.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:16 schreef mcDavid het volgende:
131 oliebollen, 41 appelflappen.
Mwoah, oliebollen redelijke score maar appelflappen hebben we dit jaar maar weinig dus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |