Legoquote:Op zondag 28 december 2008 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Douchen, Koffie, lego bouwen, schaatsen kijken, tas inpakken, slapen en dan naar Berlijn
goh, dat lijkt me ook wel weer eens leukquote:Op zondag 28 december 2008 11:50 schreef qu63 het volgende:
Yns!
Ik vandaag weer eens verder met mn schoolwerk denk ik..
Alleen beginnen is zo kutquote:Op zondag 28 december 2008 11:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
goh, dat lijkt me ook wel weer eens leukopdrachten maken, boeken doorspitten etc.
Net buiten de garantie dusquote:k ben bang dat mn flappies backlight doodgaatt scherm flikkert en af en toe gaat ie op zwart
en dat nu hij net 2 jaar geweest is
Daar zijn die dingen voor gemaakt om precies na de garantie periode stuk te gaanquote:Op zondag 28 december 2008 11:53 schreef Ynske het volgende:
k ben bang dat mn flappies backlight doodgaatt scherm flikkert en af en toe gaat ie op zwart
tis maar wat je leuk vindquote:Op zondag 28 december 2008 14:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Daar zijn die dingen voor gemaakt om precies na de garantie periode stuk te gaan
Sorry hoorquote:
Da's gaarquote:Op zondag 28 december 2008 11:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
goh, dat lijkt me ook wel weer eens leukopdrachten maken, boeken doorspitten etc.
k ben bang dat mn flappies backlight doodgaatt scherm flikkert en af en toe gaat ie op zwart
Boejje, baan is lang zatquote:Op zondag 28 december 2008 18:09 schreef mcDavid het volgende:
Tering, fileschaatsen daar in biddinghuizen!
quote:Op zondag 28 december 2008 18:09 schreef mcDavid het volgende:
Tering, fileschaatsen daar in biddinghuizen!
Gelukkig stond ik er zelf ook niet op! Maar 't was er flink druk, en dr kwam iemand op de club langs die eigenlijk van plan was te gaan schaatsen, maar 't was zo druk dattie maar door was gereden om toch ff een bakkie te doenquote:
Te rustigquote:
nog altijd niet begonnen?quote:Op zondag 28 december 2008 20:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
Te rustig
Ik moet wat doen
En bij jullie?
Jawel, maar het schiet nog niet echt opquote:
Met wat ben je dan bezig?quote:Op zondag 28 december 2008 20:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jawel, maar het schiet nog niet echt op
quote:Op zondag 28 december 2008 20:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jawel, maar het schiet nog niet echt op
oeh das wel fijn danquote:Op zondag 28 december 2008 20:12 schreef leonieke het volgende:
Hoi Ynske
Het is druk. Keidruk![]()
We hopen morgen of overmorgen te kunnen verhuizen (woensdagavond hebben we onze eerste logé dus het zou wel fijn als we er dan effectief wonen). Alle spullen, behalve onze kleren, staan al in ons huis. Het is nog kwestie van kasten vullen (maar daarvoor wil ik ze eerst schoonmaken en daar heb ik water voor nodig en dat is er nog niet) en nog een aantal spullen aankopen en dan kunnen we normaalgezien verhuizen.
Internet is wel al geregeld, dus ik kan er al probleemloos FOK!en
Ik ben nu 'even' bezig met een Gantt-schema voor mn studie. Alleen volgens dat schema had ik afgelopen week al dingen moeten doen, en zou ik nu ook wat moeten doen voor mn studiequote:
oeh dat is ook spannend, we hopen met je meequote:Op zondag 28 december 2008 20:17 schreef leonieke het volgende:
We hopen morgen. De loodgieter komt normaalgezien morgennamiddag alles afwerken. Fingers crossed dus
De 'rest' staat even op een heel laag pitje. Op 20 januari een intakegesprek in het universitair ziekenhuis van Jette. Hopelijk kunnen ze daar wonderen verrichten want ik vrees dat we er één nodig hebben.
Gantt schema is gewoon een studieschema?quote:Op zondag 28 december 2008 20:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ben nu 'even' bezig met een Gantt-schema voor mn studie. Alleen volgens dat schema had ik afgelopen week al dingen moeten doen, en zou ik nu ook wat moeten doen voor mn studie
Spannend, idd, maar nu toch even mentale rust en een heel beperkte hoeveelheid hormonen, gewoon om mijn cyclus op gang te houden.quote:Op zondag 28 december 2008 20:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
oeh dat is ook spannend, we hopen met je mee
Zoiets ja:quote:Op zondag 28 december 2008 20:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gantt schema is gewoon een studieschema?
Voorbereidende werkzaamheden voordat ik naar de bieb kan op schoolquote:Met wat moet je nu normaalgezien bezig zijn?
Lijstjes heb ik toch nodig om te kunnen onthouden wat ik nog moet doenquote:Op zondag 28 december 2008 20:30 schreef Ynske het volgende:
tof schema's
das net zoiets als lijstjes, daar kan ik ook niet mee omgaan
dat wel, alles van nu onthoud ik niet, sinds t ongelukquote:Op zondag 28 december 2008 20:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Lijstjes heb ik toch nodig om te kunnen onthouden wat ik nog moet doenMijn geheugen is als een zeef tegenwoordig.
Valt op zich wel meequote:Op zondag 28 december 2008 20:30 schreef leonieke het volgende:
Het lijkt ingewikkeld, Qu
Waar is de tijd gebleven dat ik gewoon op een blad per dag een vak opschreef
Maar dan doe je toch wel aan lijstjes?quote:Op zondag 28 december 2008 20:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat wel, alles van nu onthoud ik niet, sinds t ongeluk
maar dat ben ik wel steeds aan t trainen
alleen dagen/data kan ik niet onthouden
We hopen er morgen een eerste keer te kunnen slapenquote:Op zondag 28 december 2008 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Loeneke lieve schat![]()
het schiet lekker op met je huisje hoor ik?
lijstjes met dingen die dan en dan afmoeten werkt bij mij nietquote:Op zondag 28 december 2008 20:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar dan doe je toch wel aan lijstjes?
Of bedoelde je met 'lijstjes' iets anders?
Let's hope so!quote:Op zondag 28 december 2008 20:45 schreef leonieke het volgende:
Ik ga eens afsluiten en Navy NCIS kijken
Misschien post ik de volgende keer wel van uit ons eigen huis
Das knap, in 1 dag een paar dagen weg zijnquote:Op zondag 28 december 2008 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen een paar dagen naar Berlin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |