Mag niet meerquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:43 schreef Slarioux het volgende:
Fipo!
-edit-
Doen jullie ook aan tietenfipo's?
Nee, dit is voor indah, las iets in de vorige opquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:43 schreef Slarioux het volgende:
Fipo!
-edit-
quote:
En het was nog wel een serieuze ontopicpost ookquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sorry, ik lette even niet op.
En het ging zo lang goed.
Stiekem ben ik gewoon haar stand-inquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
Mart ,ik ben trots op je hoor, als Muck niet muckt moet iemand anders het doen![]()
Dat mag alleen in een spoilerquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:43 schreef Slarioux het volgende:
Fipo!
-edit-
Misschien bedoelt Marc Sisi zonder prikquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Sissi is trouwens met dubbel S inderdaad
Ja, dat kan. Maar dat zou flauw zijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien bedoelt Marc Sisi zonder prik.
Hoiquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar dat zou flauw zijn
je bent de enige volgens mijquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dit is voor indah, las iets in de vorige op
Sjiekquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, voor de liefhebbers:[ afbeelding ]
Das ook omdat ik er nu in moest zijn om de link te zoekenquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je bent de enige volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar in de wiki is het niet aangepast, anders heb ik dadelijk weer een waarschuwing aan mijn korte broek hangen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das ook omdat ik er nu in moest zijn om de link te zoeken
Zolang je ze zelf niet post is er niets aan de hand toch?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar in de wiki is het niet aangepast, anders heb ik dadelijk weer een waarschuwing aan mijn korte broek hangen.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik denk ik doe eens gek ik gooi de woorden 'sisi' en 'tieten' in Google.. krijg ik dit
"Sisi zit in de Hoekstraat 15 en was makkelijk te herkennen. ..... we op bed lagen ging ze boven me hangen en maakte me gek met haar heerlijke grote tieten, ..."
Hmjah.
Waarom, is ie stuk danquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:09 schreef Klonk het volgende:
marc moet ik de TT ff aanpassen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:12 schreef Slarioux het volgende:
TR geplaatst
Was die tekst van Google ook door Marc geschreven?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik denk ik doe eens gek ik gooi de woorden 'sisi' en 'tieten' in Google.. krijg ik dit
"Sisi zit in de Hoekstraat 15 en was makkelijk te herkennen. ..... we op bed lagen ging ze boven me hangen en maakte me gek met haar heerlijke grote tieten, ..."
Hmjah.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:14 schreef Pien85 het volgende:
Ah, ik vroeg me al af waar die beloofde tieten waren!
Maar ik had wel de OP aangepast bij wijze van Kerstgedachtequote:Op vrijdag 26 december 2008 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang je ze zelf niet post is er niets aan de hand toch?
En dan las toch iemand het nogquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar ik had wel de OP aangepast bij wijze van Kerstgedachte
zal ie wel gedaan hebben onder een andere naam. Lekker duidelijk enzo..quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was die tekst van Google ook door Marc geschreven?
Nee hoor, ik kom voor de gezelligheidquote:
Tieten zijn gezellig!quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom voor de gezelligheid
en een beetje voor de tieten
Ga jij die even lekker zelf plukken jaquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
k hou van tieten!quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Tieten zijn gezellig!
Wat een niveau weer![]()
T is nu iig al drukker dan gisterenavondquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als ze te voet waren hadden ze die mediterrane vetkwab wellicht uit de shoarmazaak kunnen plukken, tochquote:Toen er iemand aan kwam lopen zijn de twee straatrovers er vandoor gegaan. Het gaat om twee ongeveer 17-jarige jongens van mediterrane gaap afkomst. Eén met donker stekelhaar en een rode brandvlek in zijn nek. De ander had ook donkere stekels maar was een stuk dikker. De politie is op zoek naar de verdachten en naar mogelijke getuigen van de beroving.
Wat hebben we veel gemeen!quote:
fam dag was gisterenquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wat hebben we veel gemeen!
Anyway, gaan er nog mensen de stad in vanavond of zit iedereen bij familie?
dan moet ik 20 meter lopen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij die even lekker zelf plukken ja
Je gelooft toch niet dat de politie hard gaat lopen he? Kom nouquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als ze te voet waren hadden ze die mediterrane vetkwab wellicht uit de shoarmazaak kunnen plukken, toch
Het is vrijdagavond, dus dat wordt zeker aan het bierquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Trouwens, gaan er nog mensen de stad in vanavond of zit iedereen bij familie?
Je zou zo bij de politie kunnenquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan moet ik 20 meter lopen.
Jup, ik ga de stad inquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mediterraanse buuf zeker?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:24 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben mn sigaretten kwijt!
De buurvrouw was hier net, kwam even peukie bietsen, ik geef dr 2 sigaretten, leg mn pakje terug, sta nog even met de buurvrouw te praten, laat de buurvrouw weer uit... weg sigaretten!
Naar het tankstation!quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:24 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben mn sigaretten kwijt!
De buurvrouw was hier net, kwam even peukie bietsen, ik geef dr 2 sigaretten, leg mn pakje terug, sta nog even met de buurvrouw te praten, laat de buurvrouw weer uit... weg sigaretten!
verbleef je in een klooster danquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jup, ik ga de stad inVoor het eerst in ruim 2 jaar weer s stappen
dat blijkt, maar zo'n vetkwab kan toch nooit ver komen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet dat de politie hard gaat lopen he? Kom nou
Wat heb je al die tijd gedaan dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jup, ik ga de stad inVoor het eerst in ruim 2 jaar weer s stappen
Geen van beidequote:Op vrijdag 26 december 2008 12:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
BX houdt van mijquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]. Misbruik van je rechten
Ik stuur BX en Klonk wel een PM
Maar niet de Indonesische politie dan toch, want daar moet je Indonesier voor zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zou zo bij de politie kunnen
Neequote:
Maar jij hebt als voordeel dat je gewoon voor de spiegel kunt gaan staan om ze te zien. Wij mannen moeten daar toch wat meer voor doen... behalve op internet plaatjes zoeken danquote:
De foto's zaten toch wel in een spoiler hč?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet waar! Ik heb laatst nog hele andere verhalen via PM vernomen
Ok, in dat geval verbeter ik mezelf even, ik hou van andervrouws tieten!quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij hebt als voordeel dat je gewoon voor de spiegel kunt gaan staan om ze te zien. Wij mannen moeten daar toch wat meer voor doen... behalve op internet plaatjes zoeken dan.
Over een uurtje weer een nieuw topic?quote:
ik zou er niet aan moeten denken zegquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NeeIk had een jaar lang een vriendin die t niet leuk vond om te gaan stappen, vreselijk jaloers, bang dat er andere mensen naar me gingen kijken ofzo
En de tijd daarvoor had ik gewoon niemand die met me mee wilde
Oh help, zulke mensen zijn afschuwelijk, echt. Sorryquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NeeIk had een jaar lang een vriendin die t niet leuk vond om te gaan stappen, vreselijk jaloers, bang dat er andere mensen naar me gingen kijken ofzo
Dumpen!quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het zou een Indonesische kunnen zijn, jonge, wat zijn die vrouwen jaloersquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Oh help, zulke mensen zijn afschuwelijk, echt. Sorry
Tja, liefde maakt blind ofzoquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Oh help, zulke mensen zijn afschuwelijk, echt. Sorry
Mjah ik heb ooit zo'n vriendinnetje gehad, was maar heel even. Zit je de hele avond tegen zo'n chagrijnig hoofd te kijken omdat een meisje terug-glimlachtequote:Op vrijdag 26 december 2008 12:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja, liefde maakt blind ofzo
Maar moet zeggen, dat ik wel blij ben dat ik er nu vanaf ben hoor
Vandaar dat je er 15 vriendinnen hebt?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het zou een Indonesische kunnen zijn, jonge, wat zijn die vrouwen jaloers
Jup, 1 keer met dr naar de kroeg geweest, ging een jongen naar haar idee te dicht bij me staan... heb de hele avond een chagrijnige vriendin gehad en ook geen leuke avond meer dusquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:38 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mjah ik heb ooit zo'n vriendinnetje gehad, was maar heel even. Zit je de hele avond tegen zo'n chagrijnig hoofd te kijken omdat een meisje terug-glimlachte
tel je de opblaaspoppen dan wel of niet mee ?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaar dat je er 15 vriendinnen hebt?
Ziek jaquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
Echt lachen kerst
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-huis-in-brand.dhtml
Niet, omdat ik gok dat die niet jaloers zijn, zo wel heeft ie echt een probleemquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
tel je de opblaaspoppen dan wel of niet mee ?
Ziek!quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
Echt lachen kerst
Ja briljant is dat. Of je stoot een meisje aan, per ongeluk, dus je draait je om en je kletst wat. Goh sorry, dit en dat, bla die bla. En je staat al dichtbij en de muziek staat zo hard dus je staat zowat in haar oor te praten. En dan draai je je om en dan kijk je recht in de donderwolk die je vriendin heetquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jup, 1 keer met dr naar de kroeg geweest, ging een jongen naar haar idee te dicht bij me staan... heb de hele avond een chagrijnige vriendin gehad en ook geen leuke avond meer dus
Dat is het moment dat je weet dat het tijd is voor een fatsoenlijke vriendinquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja briljant is dat. Of je stoot een meisje aan, per ongeluk, dus je draait je om en je kletst wat. Goh sorry, dit en dat, bla die bla. En je staat al dichtbij en de muziek staat zo hard dus je staat zowat in haar oor te praten. En dan draai je je om en dan kijk je recht in de donderwolk die je vriendin heet.
Of je verteld dat je zo gelachen hebt met een collega en hebt vervolgens de rest van de week gezeik als je naar je werk gaatquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja briljant is dat. Of je stoot een meisje aan, per ongeluk, dus je draait je om en je kletst wat. Goh sorry, dit en dat, bla die bla. En je staat al dichtbij en de muziek staat zo hard dus je staat zowat in haar oor te praten. En dan draai je je om en dan kijk je recht in de donderwolk die je vriendin heet.
Dat wist ik vrij vlot daarna ook wel. Maar ik heb wel meer van verschrikkelijke vriendinnen gehad, dus veel heb ik er duidelijk niet van geleerdquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is het moment dat je weet dat het tijd is voor een fatsoenlijke vriendin
Gelukkig niet meegemaakt, maar dat past wel in dat straatje idd. Oh wee als je wat met een andere groep gaat doen. Met daarbij aanwezig, vrouwen!quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Of je verteld dat je zo gelachen hebt met een collega en hebt vervolgens de rest van de week gezeik als je naar je werk gaat
Dat zijn dingen die je vaak in eerste instantie niet ziet. Het gaat erom wat je doet zodra je het weetquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat wist ik vrij vlot daarna ook wel. Maar ik heb wel meer van verschrikkelijke vriendinnen gehad, dus veel heb ik er duidelijk niet van geleerd
Vrouwen, mannen, konijnen, t maakte niks uit hoor haha!quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Gelukkig niet meegemaakt, maar dat past wel in dat straatje idd. Oh wee als je wat met een andere groep gaat doen. Met daarbij aanwezig, vrouwen!
Dat slaat toch nergens op? Hoezo begin je met zo iemand überhaupt een relatie dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Of je verteld dat je zo gelachen hebt met een collega en hebt vervolgens de rest van de week gezeik als je naar je werk gaat
quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die je vaak in eerste instantie niet ziet. Het gaat erom wat je doet zodra je het weet
Je mocht zelfs de hond van de buren niet aaien?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vrouwen, mannen, konijnen, t maakte niks uit hoor haha!
Flappiequote:Op vrijdag 26 december 2008 12:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vrouwen, mannen, konijnen, t maakte niks uit hoor haha!
Ken mijn vriendin al 4 jaar, de meeste geintjes zijn er nu wel uit geslagen ken ik nu wel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die je vaak in eerste instantie niet ziet. Het gaat erom wat je doet zodra je het weet
Kan jij het niet van hun bietsen dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:52 schreef indahnesia.com het volgende:
ze zijn hier zo jaloers dat vriendinnen onderling (die ik niet ken) uiteindelijk gaan bakkeleien over wie er deze avond een drankje kan bietsen...
en haar klit ook niet?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mocht zelfs de hond van de buren niet aaien?
Omdat het in het begin wel mee viel, het werd steeds erger...quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat slaat toch nergens op? Hoezo begin je met zo iemand überhaupt een relatie dan?
Sjéézusquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
Echt lachen kerst
Nee, want dan ging ik er vast met de buurman of de buurvrouw vandoorquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mocht zelfs de hond van de buren niet aaien?
OMGquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, want dan ging ik er vast met de buurman of de buurvrouw vandoor
Zoals ik al zei, ik ben blij dat ik er vanaf benquote:
Je weet waar het ventiel zit etc?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ken mijn vriendin al 4 jaar, de meeste geintjes zijn er nu wel uit geslagen ken ik nu wel.
Weet jij wel hoeveel jongedames er in deze stad wonen? Amsterdam is er niets bijquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan jij het niet van hun bietsen dan?
En waarom ken je die vriendinnen nog niet? werk eens door
Zo triest he, dan krijg je wat te drinken aangeboden, neem je iets duurs... kan je niet maken, vind ik... Ik hou t altijd maar lief bij een sapje of een wijntjequote:Op vrijdag 26 december 2008 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Weet jij wel hoeveel jongedames er in deze stad wonen? Amsterdam is er niets bij
Over het algemeen kan iedereen die het durft tegen me aan te gaan praten wel een drankje krijgen. Helaas gaat 75% direct voor het duurste op de kaart, dus die kunnen direct vertrekken. 25% blijft dan over en daarvan kan ik 50% zo wegstrepen als 'niet leuk genoeg'... blijft 1 op de 8 over ...
waar?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet waar het ventiel zit etc?
Ah, zo goed ken je haar dus nog niet na die 4 jaarquote:
75% van de meiden hier is gewoon een haai, door die vraag te stellen filter ik die er binnen 1 minuut uit. Die zijn nu al zo, en blijven altijd om geld vragen. Ik heb liever kennissen die hun eigen boontjes doppen en mij niet zien als geldautomaat. Maar als buitenlander hier is dat schijnbaar nogal moeilijk, aangezien ik wel rijk MOET zijn. Tja..quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zo triest he, dan krijg je wat te drinken aangeboden, neem je iets duurs... kan je niet maken, vind ik... Ik hou t altijd maar lief bij een sapje of een wijntje
Maar ik krijg iedere maand een nieuwe hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, zo goed ken je haar dus nog niet na die 4 jaar
En terecht!quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik ben blij dat ik er vanaf ben
Ik ken ook zo iemand. Als ze voor zichzelf drinken haalt, dan neemt ze een biertje of water, maar als iemand een rondje geeft, dan komen ineens de dure alcoholische dranken op haar wensenlijstje voorquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Weet jij wel hoeveel jongedames er in deze stad wonen? Amsterdam is er niets bij
Over het algemeen kan iedereen die het durft tegen me aan te gaan praten wel een drankje krijgen. Helaas gaat 75% direct voor het duurste op de kaart, dus die kunnen direct vertrekken. 25% blijft dan over en daarvan kan ik 50% zo wegstrepen als 'niet leuk genoeg'... blijft 1 op de 8 over ...
Zo iemand kwam ik onlangs ook tegen ja. Waren we met zn 4en naar de Melkweg in Amsterdam. Zij haalt een rondje: bier, ik haal een rondje, en dan moet het opeens whiskey on the rocks zijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken ook zo iemand. Als ze voor zichzelf drinken haalt, dan neemt ze een biertje of water, maar als iemand een rondje geeft, dan komen ineens de dure alcoholische dranken op haar wensenlijstje voor.
Ik zou meteen zeggen dat ze dan zelf maar moet gaan halenquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo iemand kwam ik onlangs ook tegen ja. Waren we met zn 4en naar de Melkweg in Amsterdam. Zij haalt een rondje: bier, ik haal een rondje, en dan moet het opeens whiskey on the rocks zijn
Vuile uitzuigerige profiterende teringhoer
Welnee, je laat je niet kennen natuurlijkquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zou meteen zeggen dat ze dan zelf maar moet gaan halen
Oh, is dat zo'n mannen-ding? Dat je je dan niet laat kennen en toch voor dr betaald?quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, je laat je niet kennen natuurlijkMaar dat gebeurt dus maar 1 keer
Ik denk hetquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, is dat zo'n mannen-ding? Dat je je dan niet laat kennen en toch voor dr betaald?
Precies. Volgende rondje geef je iedereen behalve die persoon. Zij heeft haar budget immers al opgebruiktquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, je laat je niet kennen natuurlijkMaar dat gebeurt dus maar 1 keer
Dat is dan ook weer zo pauperquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Volgende rondje geef je iedereen behalve die persoon. Zij heeft haar budget immers al opgebruikt.
Ja mazzelquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:30 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga richting schoonouders. Tot morgen/vanavond oid
Zulke mensen weten dondersgoed waar ze mee bezig zijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, als de boodschap maar overkomt hč!
Tuurlijk. Maar ik wil dan wel even duidelijk maken dat hun acties niet altijd gewaardeerd worden.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zulke mensen weten dondersgoed waar ze mee bezig zijn
Ja, dat zou geen kwaad kunnen af en toe iddquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar ik wil dan wel even duidelijk maken dat hun acties niet altijd gewaardeerd worden.
Ik ook hoor, maar als er iets is wat ik vooral het afgelopen jaar heb geleerd, is dat je toch niet met iedereen vriendjes kan zijn en dat het soms geen kwaad kan om even van je af te bijten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat zou geen kwaad kunnen af en toe idd![]()
Maar ik heb gewoon een doodhekel aan ruzie.
dat dus.. stelletje aasgieren. ben godverdomme geen Bailout Fondsquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken ook zo iemand. Als ze voor zichzelf drinken haalt, dan neemt ze een biertje of water, maar als iemand een rondje geeft, dan komen ineens de dure alcoholische dranken op haar wensenlijstje voor.
Nee, die zijn zo'n 2.000 km naar het noordwesten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
Indah? Merk jij nog wat van herdenkingsdiensten daar?
Smakelijk iig
nee, mensen die daarom vragen als ik ze wat aanbiedt krijgen gewoon direct te horen dat ze ook wel eens iets goedkopers mogen pakken als ze iets aangeboden krijgen. Maar over het algemeen is dat ook wel leuk, ze laten het dan zitten en gaan op zoek naar een toerist die wel zo dom is er niets van te zeggen of die het toch niet boeit. En later op de avond komt het grietje dan weer bij mij aanschuiven "hij is dronken"...quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, is dat zo'n mannen-ding? Dat je je dan niet laat kennen en toch voor dr betaald?
zoiets bleek al jaquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:01 schreef indahnesia.com het volgende:
enfin, ben dus weer terug van het hapje eten
Zag net wat beelden op tvquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:00 schreef indahnesia.com het volgende:
Nee, die zijn zo'n 2.000 km naar het noordwesten.
Indonesie is wel leuk hoor!
ja, zoiets wel ja.. Dus hier geen herdenkingen e.d.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag net wat beelden op tv
Echt ja?
Ver weg dusquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, zoiets wel ja.. Dus hier geen herdenkingen e.d.
tja, het is inmiddels verdwenen in jarenoude jaarboeken en internetarchieven. Ik heb trouwens stiekem een plan om in 2009 wel die kant op te reizen voor een paar weken. Maar dat is nog ver weg en in de kinderschoenen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ver weg dus
Toch opvallen hoe weinig mensen die ramp nu nog weten
T is dan ook wel weer 4 jaar terug alquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, het is inmiddels verdwenen in jarenoude jaarboeken en internetarchieven. Ik heb trouwens stiekem een plan om in 2009 wel die kant op te reizen voor een paar weken. Maar dat is nog ver weg en in de kinderschoenen.
wat houdt je tegenquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Al heb ik wel zin om eens echt wat te reizen hier.
NACquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo Feyenoord - NAC volgen, via teletekst
goed edoch fris idee, kouwe wind, maar wel lekker fris en fruitig nuquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed idee! Misschien ook maar even doen straks. Maar eerst thee.
jeps..quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is dan ook wel weer 4 jaar terug al
goede voorbereiding voornamelijk. Ben me nu een beetje aan het inlezen over de gebieden die ik wil aandoen.. daar begin ik maar mee... de rest komt wel en is wat eenvoudiger (hoef geen dag in het vliegtuig te zitten inderdaad, heel fijnquote:
Dat zou ik ook kunnen doen, maar nee.. dank je..quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo Feyenoord - NAC volgen, via teletekst
Smakelijk!quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar eerst een bakkie instant noodles bij wijze van ontbijt
Enjoyquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga een biertje pakken, wellicht het laatste dit jaar in Indonesie. Overmorgen zit ik wellicht in Kuala Lumpur aan het bier.en op oudjaar geen bier, na 00:00 wel weer
Niet koud?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:48 schreef DaMart het volgende:
Zo, even een rondje door het duin en langs de boulevard gefietst. Het is heerlijk buiten!
3-0quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
0-10 gaat niet meer lukken trouwens Marc
1-11 danquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
0-10 gaat niet meer lukken trouwens Marc
Inderdaad... weg met NAC!quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1-11 dan
Het moet maar eens gedaan zijn met die idioten uit zuid![]()
quote:
Roda en fortuna kunnen binnenkort allebei wel opgeheven worden trouwensquote:
Ik snap trouwens niet van welk geld dat zou moeten, maar okee.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:17 schreef marcb1974 het volgende:
Ik snap wel dat ze die nieuwe badkuip in de maas gaan bouwen.
Dat betaald de gemeente he.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap trouwens niet van welk geld dat zou moeten, maar okee.
van een inversteeringsmaatschappij of gemeentequote:Op vrijdag 26 december 2008 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap trouwens niet van welk geld dat zou moeten, maar okee.
Sommige clubs kunnen inderdaad wat al te veel met grote schulden... het heeft clubs als Real Madrid groot gemaakt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat betaald de gemeente he.
Vind wel dat ze er veel strenger op moeten worden. Als een club schulden heeft eerst die volledig aflossen voordat er nieuwe spelers of stadions komen. En dat dan wel door heel europa.
ja, want daar zijn ze zo goed mee in rotterdamquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
van een inversteeringsmaatschappij of gemeente
Geldt ook voor die club van jou. Investeringsfondsen etc? leuk ,maar eerst alle schulden aflossen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sommige clubs kunnen inderdaad wat al te veel met grote schulden... het heeft clubs als Real Madrid groot gemaakt.
ze zijn nergens goed mee in rotterdamquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ja, want daar zijn ze zo goed mee in rotterdam
PSV heeft ook nog een paar miljoen schuld, en ik neem aan dat AJAX ook niet schuldenvrij zal zijn. Het gaat er natuurlijk vooral om of het lang- of kortlopende schulden zijn. En ja, clubs moeten natuurlijk wel netjes voor het einde van de looptijd een lening afbetalen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geldt ook voor die club van jou. Investeringsfondsen etc? leuk ,maar eerst alle schulden aflossen.
Geld weggooien welquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze zijn nergens goed mee in rotterdam
Ach, Feyenoord krijgt een stadion van de gemeente, Ajax kreeg een zandbak om in te spelenquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geld weggooien wel
De woningstichting koopt een boot van een paar honderd miljoen en kan hem nu niet kwijt, havenbedrijf verliest honderden miljoenen, en stadion bouwen voor een club die binnenkort bij de amateurs speelt, etc etc
huh?quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:27 schreef DaMart het volgende:
Doe je trouwens mee met mijn FM-challenge, Marc?
Een Schotse eerstedivisionist aan successen helpen.
Nee, doe ik nooit eigenlijkquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:27 schreef DaMart het volgende:
Doe je trouwens mee met mijn FM-challenge, Marc?
Een Schotse eerstedivisionist aan successen helpen.
Echt nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, Feyenoord krijgt een stadion van de gemeente, Ajax kreeg een zandbak om in te spelen.
Speel jij normaal gesproken vals dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, doe ik nooit eigenlijk
Ben nu mijn favoriete ajax aan het samenstellen door bij niet vals te spelen
Bij fm soms welquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Speel jij normaal gesproken vals dan?
Maar ik vond het wel eens leuk, zo'n challenge. Daarna ga ik wel weer eens Feyenoord aan succes helpen... in FM lukt dat nog wel.
Ach, het kan makkelijker hoorquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij fm soms wel
Wordt gewoon coach van 10 teams. Hoop ajax leeg voor veel geld. En koop dan de spelers die ik hebben wil. Doe ik alleen met ajax trouwens.
Binnenkort, als ik veel tijd heb weer eens echt een leuke club zoeken en daar ver mee komen
Zonder hulpmiddelen is de uitdaging veel leuker jaquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, het kan makkelijker hoor.
Bij FM2008 gebruikte ik FMM... kun je enerzijds zien welke potentie spelers hebben, en die potentie bijstellen... en daarmee de waarde van spelers vergroten... spelers die je wilt kopen goedkoper maken en zo....
Maar uiteindelijk vind ik het zonder die hulpmiddelen gewoon leuker.
Oh okee daar doe ik niet aan meequote:Op vrijdag 26 december 2008 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Football Manager 2009 #14 - Met kerstboomtactieken!
Damn, die is echt goedquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Marc, kende je deze al trouwens?![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)perfecte_swalbe.html
Grieperig, en lekker aan het klussen met trekzalf en gaaskompressenquote:
Kus op je auwiequote:Op vrijdag 26 december 2008 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grieperig, en lekker aan het klussen met trekzalf en gaaskompressenVerder wel okee
Met jou dan?
Eergisteren welquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb jij ook koorts trouwens LL? Ik niet namelijkMaar verder wel alles wat bij griep hoort
Hmm. Daar heb ik dus ECHT geen behoefte aanquote:
Ha Jo0Lzquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:44 schreef Jo0Lz het volgende:
hallo lieve ksc'ers. Een fijne 2e kerstdag!
momenteel bij schoonfamilie... Komt vast goed... Ooit...quote:
Jij wilde neuckenquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm. Daar heb ik dus ECHT geen behoefte aan
Weer bij IKEA Delft toevallig?quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:48 schreef Pheno het volgende:
Vandaag lekker gepuzzeld. Echt zo'n dag om niets te doen. EN lekker koud buiten, dus muts op en naar buiten geweest. En net horen dat er zo'n 100km file heeft gestaan. Paupers
Heerlijk is het hequote:Op vrijdag 26 december 2008 16:48 schreef Pheno het volgende:
Vandaag lekker gepuzzeld. Echt zo'n dag om niets te doen. EN lekker koud buiten, dus muts op en naar buiten geweest. En net horen dat er zo'n 100km file heeft gestaan. Paupers
Ja. Dan moet je heet zijnquote:
Oh oh... verzoeningsbesprekingen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
momenteel bij schoonfamilie... Komt vast goed... Ooit...
Dat weet ik niet, de ANWB zei dat het iig drukker was dan de hele vorige week bij elkaarquote:
Ow... is dat anders?quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Dan moet je heet zijnDat is nog iets anders dan koorts hebben
Je zou het niet zeggenquote:
Bowlen op de Wii is tofquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:53 schreef Pheno het volgende:
*slingert Wii aan om nog een potje te gaan schieten of zo.
Schiet ze Phquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:53 schreef Pheno het volgende:
*slingert Wii aan om nog een potje te gaan schieten of zo.
Bowlen.. dat moet ik nog eens gaan doenquote:
Nou, als je me hier ziet zitten..quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
De levendigheid is weer helemaal terug hier
Mja, in het topic bedoel ikquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou, als je me hier ziet zitten..
Das lief van de bankquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik krijg trouwens een Wii als het goed isVan de bank waar ik een hypotheek ga afsluiten
t zijn jouw centen, dus jouw beslissingquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach jaa... die rente dat zal wel hoor. Ik heb ook gelijk 30 jaar vast genomen. Geen zin om me er later iedere zoveel tijd druk om te moeten maken.
ligt eraan wat je nu hebtquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, ik moet er dan wel eigenlijk ook nog een fatsoenlijke TV bij kopen natuurlijk
tijd voor een nieuwequote:
Veel, neem dat maar van mij aanquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
tering, hoeveel snot kan er in je kop zitten? Het blijft maar komen
Mwoa, ik kijk er alleen schaatsen en voetbal op eigenlijkquote:
porn kijk je alleen op je pcquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ik kijk er alleen schaatsen en voetbal op eigenlijk
quote:
Dat vang je allemaal op je werk op natuurlijkquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gisteren bij mn pa een hoop smerige moppen verteld
Ik weet er echt TE veel
Ach joh kap toch eens met janken en zap doorquote:
Wat moet ik met een wii zonder tv?quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
t zijn jouw centen, dus jouw beslissing
Meeste wel jaquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat vang je allemaal op je werk op natuurlijk
quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach joh kap toch eens met janken en zap door
Welkom terug!quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:54 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen maar weer! Heb net nog heerlijk een paar uur geslapen! Ik kan er weer tegen voor de rest van de dag
quote:
Stelletje hatersquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:20 schreef DaMart het volgende:
Klonk, dit geloof je nooit! Mijn moeder is hier voor een soort kerstdiner... wat is het eerste wat ze doet... de tv aanzetten om Sissi te zien![]()
.
Heb je al eens met de buurjongens gepraat? Ik zou dat dan eerst doen. En anders kun je sowieso melding doen bij de politie en vragen wat zij adviseren om te doenquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:24 schreef Pien85 het volgende:
Iemand enig idee of ik aangifte kan doen tegen mn buurjongens?
Staan zondag 's ochtends om 7 uur onder ons balkon te schreeuwen, gooien sneeuwballen met stenen er in naar onze ramen. En nu word ik net wakker en zitten de ramen en kozijnen onder de cola
Ja, pogingen gedaan, maar dat ontaard in oeverloos gelul en gescheld, die jongens zijn 16 en 12 en ik met het (van hun moeder en oma) maar gewoon accepteren dat ik kankerhoer door ze word genoemd, want "zo zijn jongens nou eenmaal".quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je al eens met de buurjongens gepraat? Ik zou dat dan eerst doen. En anders kun je sowieso melding doen bij de politie en vragen wat zij adviseren om te doen.
Jep, word steeds erger ook... Ik woon hier al 22 jaar, maar heb de laatste tijd steeds meer het gevoel dat ik hier niet dood gevonden wil worden...quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
ander huis zoekenJe kan wel aangifte doen maar dan wordt het alleen maar erger. Fijne tokkiebuurt wel.
Fijn, zulke mensen die je leven zo "veraangenamen"quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep, word steeds erger ook... Ik woon hier al 22 jaar, maar heb de laatste tijd steeds meer het gevoel dat ik hier niet dood gevonden wil worden...
Nee, wil me eigenlijk niet verlagen tot dat niveau...quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fijn, zulke mensen die je leven zo "veraangenamen".
Kun je niet eens wat terug doen?
Ah okee, dan is het gewoon een kwestie van je tijd uitzitten dusquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, wil me eigenlijk niet verlagen tot dat niveau...
Hoop gewoon zelf snel een ander huisje te hebben, mijn moeder krijgt als het goed is binnen 2 jaar ook iets nieuws, dus dan zijn we er allebei vanaf
Of hopen dat die jongens gauw hun puberteit door zijn ofzoquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee, dan is het gewoon een kwestie van je tijd uitzitten dus
Daar zou ik niet te hard op rekenenquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Of hopen dat die jongens gauw hun puberteit door zijn ofzo
...of hopen dat ze wegens andere redenen worden opgepakt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Of hopen dat die jongens gauw hun puberteit door zijn ofzo
Hmm, daar moet ik toch iets op kunnen verzinnen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
...of hopen dat ze wegens andere redenen worden opgepakt.
Honkbalknuppel of hockeystickquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hmm, daar moet ik toch iets op kunnen verzinnen?
Mja, dat was gisteren een stuk lekkerderquote:
PWNquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:20 schreef DaMart het volgende:
Klonk, dit geloof je nooit! Mijn moeder is hier voor een soort kerstdiner... wat is het eerste wat ze doet... de tv aanzetten om Sissi te zien![]()
.
Jazeker. Van 6:00 tot 18:00. En dat in een geheel Polenvrije werkomgevingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |