Jep, word steeds erger ook... Ik woon hier al 22 jaar, maar heb de laatste tijd steeds meer het gevoel dat ik hier niet dood gevonden wil worden...quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
ander huis zoekenJe kan wel aangifte doen maar dan wordt het alleen maar erger. Fijne tokkiebuurt wel.
Fijn, zulke mensen die je leven zo "veraangenamen"quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep, word steeds erger ook... Ik woon hier al 22 jaar, maar heb de laatste tijd steeds meer het gevoel dat ik hier niet dood gevonden wil worden...
Nee, wil me eigenlijk niet verlagen tot dat niveau...quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fijn, zulke mensen die je leven zo "veraangenamen".
Kun je niet eens wat terug doen?
Ah okee, dan is het gewoon een kwestie van je tijd uitzitten dusquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, wil me eigenlijk niet verlagen tot dat niveau...
Hoop gewoon zelf snel een ander huisje te hebben, mijn moeder krijgt als het goed is binnen 2 jaar ook iets nieuws, dus dan zijn we er allebei vanaf
Of hopen dat die jongens gauw hun puberteit door zijn ofzoquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee, dan is het gewoon een kwestie van je tijd uitzitten dus
Daar zou ik niet te hard op rekenenquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Of hopen dat die jongens gauw hun puberteit door zijn ofzo
...of hopen dat ze wegens andere redenen worden opgepakt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Of hopen dat die jongens gauw hun puberteit door zijn ofzo
Hmm, daar moet ik toch iets op kunnen verzinnen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
...of hopen dat ze wegens andere redenen worden opgepakt.
Honkbalknuppel of hockeystickquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hmm, daar moet ik toch iets op kunnen verzinnen?
Mja, dat was gisteren een stuk lekkerderquote:
PWNquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:20 schreef DaMart het volgende:
Klonk, dit geloof je nooit! Mijn moeder is hier voor een soort kerstdiner... wat is het eerste wat ze doet... de tv aanzetten om Sissi te zien![]()
.
Jazeker. Van 6:00 tot 18:00. En dat in een geheel Polenvrije werkomgevingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |