Mag niet meerquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:43 schreef Slarioux het volgende:
Fipo!
-edit-
Doen jullie ook aan tietenfipo's?
Nee, dit is voor indah, las iets in de vorige opquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:43 schreef Slarioux het volgende:
Fipo!
-edit-
quote:
En het was nog wel een serieuze ontopicpost ookquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sorry, ik lette even niet op.
En het ging zo lang goed.
Stiekem ben ik gewoon haar stand-inquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
Mart ,ik ben trots op je hoor, als Muck niet muckt moet iemand anders het doen![]()
Dat mag alleen in een spoilerquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:43 schreef Slarioux het volgende:
Fipo!
-edit-
Misschien bedoelt Marc Sisi zonder prikquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Sissi is trouwens met dubbel S inderdaad
Ja, dat kan. Maar dat zou flauw zijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien bedoelt Marc Sisi zonder prik.
Hoiquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar dat zou flauw zijn
je bent de enige volgens mijquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dit is voor indah, las iets in de vorige op
Sjiekquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, voor de liefhebbers:[ afbeelding ]
Das ook omdat ik er nu in moest zijn om de link te zoekenquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je bent de enige volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar in de wiki is het niet aangepast, anders heb ik dadelijk weer een waarschuwing aan mijn korte broek hangen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das ook omdat ik er nu in moest zijn om de link te zoeken
Zolang je ze zelf niet post is er niets aan de hand toch?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar in de wiki is het niet aangepast, anders heb ik dadelijk weer een waarschuwing aan mijn korte broek hangen.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik denk ik doe eens gek ik gooi de woorden 'sisi' en 'tieten' in Google.. krijg ik dit
"Sisi zit in de Hoekstraat 15 en was makkelijk te herkennen. ..... we op bed lagen ging ze boven me hangen en maakte me gek met haar heerlijke grote tieten, ..."
Hmjah.
Waarom, is ie stuk danquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:09 schreef Klonk het volgende:
marc moet ik de TT ff aanpassen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:12 schreef Slarioux het volgende:
TR geplaatst
Was die tekst van Google ook door Marc geschreven?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik denk ik doe eens gek ik gooi de woorden 'sisi' en 'tieten' in Google.. krijg ik dit
"Sisi zit in de Hoekstraat 15 en was makkelijk te herkennen. ..... we op bed lagen ging ze boven me hangen en maakte me gek met haar heerlijke grote tieten, ..."
Hmjah.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:14 schreef Pien85 het volgende:
Ah, ik vroeg me al af waar die beloofde tieten waren!
Maar ik had wel de OP aangepast bij wijze van Kerstgedachtequote:Op vrijdag 26 december 2008 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang je ze zelf niet post is er niets aan de hand toch?
En dan las toch iemand het nogquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar ik had wel de OP aangepast bij wijze van Kerstgedachte
zal ie wel gedaan hebben onder een andere naam. Lekker duidelijk enzo..quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was die tekst van Google ook door Marc geschreven?
Nee hoor, ik kom voor de gezelligheidquote:
Tieten zijn gezellig!quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom voor de gezelligheid
en een beetje voor de tieten
Ga jij die even lekker zelf plukken jaquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
k hou van tieten!quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Tieten zijn gezellig!
Wat een niveau weer![]()
T is nu iig al drukker dan gisterenavondquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als ze te voet waren hadden ze die mediterrane vetkwab wellicht uit de shoarmazaak kunnen plukken, tochquote:Toen er iemand aan kwam lopen zijn de twee straatrovers er vandoor gegaan. Het gaat om twee ongeveer 17-jarige jongens van mediterrane gaap afkomst. Eén met donker stekelhaar en een rode brandvlek in zijn nek. De ander had ook donkere stekels maar was een stuk dikker. De politie is op zoek naar de verdachten en naar mogelijke getuigen van de beroving.
Wat hebben we veel gemeen!quote:
fam dag was gisterenquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wat hebben we veel gemeen!
Anyway, gaan er nog mensen de stad in vanavond of zit iedereen bij familie?
dan moet ik 20 meter lopen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij die even lekker zelf plukken ja
Je gelooft toch niet dat de politie hard gaat lopen he? Kom nouquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als ze te voet waren hadden ze die mediterrane vetkwab wellicht uit de shoarmazaak kunnen plukken, toch
Het is vrijdagavond, dus dat wordt zeker aan het bierquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Trouwens, gaan er nog mensen de stad in vanavond of zit iedereen bij familie?
Je zou zo bij de politie kunnenquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan moet ik 20 meter lopen.
Jup, ik ga de stad inquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mediterraanse buuf zeker?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:24 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben mn sigaretten kwijt!
De buurvrouw was hier net, kwam even peukie bietsen, ik geef dr 2 sigaretten, leg mn pakje terug, sta nog even met de buurvrouw te praten, laat de buurvrouw weer uit... weg sigaretten!
Naar het tankstation!quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:24 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben mn sigaretten kwijt!
De buurvrouw was hier net, kwam even peukie bietsen, ik geef dr 2 sigaretten, leg mn pakje terug, sta nog even met de buurvrouw te praten, laat de buurvrouw weer uit... weg sigaretten!
verbleef je in een klooster danquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jup, ik ga de stad inVoor het eerst in ruim 2 jaar weer s stappen
dat blijkt, maar zo'n vetkwab kan toch nooit ver komen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet dat de politie hard gaat lopen he? Kom nou
Wat heb je al die tijd gedaan dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jup, ik ga de stad inVoor het eerst in ruim 2 jaar weer s stappen
Geen van beidequote:Op vrijdag 26 december 2008 12:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
BX houdt van mijquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]. Misbruik van je rechten
Ik stuur BX en Klonk wel een PM
Maar niet de Indonesische politie dan toch, want daar moet je Indonesier voor zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zou zo bij de politie kunnen
Neequote:
Maar jij hebt als voordeel dat je gewoon voor de spiegel kunt gaan staan om ze te zien. Wij mannen moeten daar toch wat meer voor doen... behalve op internet plaatjes zoeken danquote:
De foto's zaten toch wel in een spoiler hè?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet waar! Ik heb laatst nog hele andere verhalen via PM vernomen
Ok, in dat geval verbeter ik mezelf even, ik hou van andervrouws tieten!quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij hebt als voordeel dat je gewoon voor de spiegel kunt gaan staan om ze te zien. Wij mannen moeten daar toch wat meer voor doen... behalve op internet plaatjes zoeken dan.
Over een uurtje weer een nieuw topic?quote:
ik zou er niet aan moeten denken zegquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NeeIk had een jaar lang een vriendin die t niet leuk vond om te gaan stappen, vreselijk jaloers, bang dat er andere mensen naar me gingen kijken ofzo
En de tijd daarvoor had ik gewoon niemand die met me mee wilde
Oh help, zulke mensen zijn afschuwelijk, echt. Sorryquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
NeeIk had een jaar lang een vriendin die t niet leuk vond om te gaan stappen, vreselijk jaloers, bang dat er andere mensen naar me gingen kijken ofzo
Dumpen!quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het zou een Indonesische kunnen zijn, jonge, wat zijn die vrouwen jaloersquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Oh help, zulke mensen zijn afschuwelijk, echt. Sorry
Tja, liefde maakt blind ofzoquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Oh help, zulke mensen zijn afschuwelijk, echt. Sorry
Mjah ik heb ooit zo'n vriendinnetje gehad, was maar heel even. Zit je de hele avond tegen zo'n chagrijnig hoofd te kijken omdat een meisje terug-glimlachtequote:Op vrijdag 26 december 2008 12:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja, liefde maakt blind ofzo
Maar moet zeggen, dat ik wel blij ben dat ik er nu vanaf ben hoor
Vandaar dat je er 15 vriendinnen hebt?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het zou een Indonesische kunnen zijn, jonge, wat zijn die vrouwen jaloers
Jup, 1 keer met dr naar de kroeg geweest, ging een jongen naar haar idee te dicht bij me staan... heb de hele avond een chagrijnige vriendin gehad en ook geen leuke avond meer dusquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:38 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mjah ik heb ooit zo'n vriendinnetje gehad, was maar heel even. Zit je de hele avond tegen zo'n chagrijnig hoofd te kijken omdat een meisje terug-glimlachte
tel je de opblaaspoppen dan wel of niet mee ?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaar dat je er 15 vriendinnen hebt?
Ziek jaquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
Echt lachen kerst
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-huis-in-brand.dhtml
Niet, omdat ik gok dat die niet jaloers zijn, zo wel heeft ie echt een probleemquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
tel je de opblaaspoppen dan wel of niet mee ?
Ziek!quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
Echt lachen kerst
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-huis-in-brand.dhtml
Ja briljant is dat. Of je stoot een meisje aan, per ongeluk, dus je draait je om en je kletst wat. Goh sorry, dit en dat, bla die bla. En je staat al dichtbij en de muziek staat zo hard dus je staat zowat in haar oor te praten. En dan draai je je om en dan kijk je recht in de donderwolk die je vriendin heetquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jup, 1 keer met dr naar de kroeg geweest, ging een jongen naar haar idee te dicht bij me staan... heb de hele avond een chagrijnige vriendin gehad en ook geen leuke avond meer dus
Dat is het moment dat je weet dat het tijd is voor een fatsoenlijke vriendinquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja briljant is dat. Of je stoot een meisje aan, per ongeluk, dus je draait je om en je kletst wat. Goh sorry, dit en dat, bla die bla. En je staat al dichtbij en de muziek staat zo hard dus je staat zowat in haar oor te praten. En dan draai je je om en dan kijk je recht in de donderwolk die je vriendin heet.
Of je verteld dat je zo gelachen hebt met een collega en hebt vervolgens de rest van de week gezeik als je naar je werk gaatquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja briljant is dat. Of je stoot een meisje aan, per ongeluk, dus je draait je om en je kletst wat. Goh sorry, dit en dat, bla die bla. En je staat al dichtbij en de muziek staat zo hard dus je staat zowat in haar oor te praten. En dan draai je je om en dan kijk je recht in de donderwolk die je vriendin heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |