Mag niet meerquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:43 schreef Slarioux het volgende:
Fipo!
-edit-
Doen jullie ook aan tietenfipo's?
Nee, dit is voor indah, las iets in de vorige opquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:43 schreef Slarioux het volgende:
Fipo!
-edit-
quote:
En het was nog wel een serieuze ontopicpost ookquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sorry, ik lette even niet op.
En het ging zo lang goed.
Stiekem ben ik gewoon haar stand-inquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
Mart ,ik ben trots op je hoor, als Muck niet muckt moet iemand anders het doen![]()
Dat mag alleen in een spoilerquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:43 schreef Slarioux het volgende:
Fipo!
-edit-
Misschien bedoelt Marc Sisi zonder prikquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Sissi is trouwens met dubbel S inderdaad
Ja, dat kan. Maar dat zou flauw zijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien bedoelt Marc Sisi zonder prik.
Hoiquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar dat zou flauw zijn
je bent de enige volgens mijquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dit is voor indah, las iets in de vorige op
Sjiekquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, voor de liefhebbers:[ afbeelding ]
Das ook omdat ik er nu in moest zijn om de link te zoekenquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je bent de enige volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar in de wiki is het niet aangepast, anders heb ik dadelijk weer een waarschuwing aan mijn korte broek hangen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das ook omdat ik er nu in moest zijn om de link te zoeken
Zolang je ze zelf niet post is er niets aan de hand toch?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar in de wiki is het niet aangepast, anders heb ik dadelijk weer een waarschuwing aan mijn korte broek hangen.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik denk ik doe eens gek ik gooi de woorden 'sisi' en 'tieten' in Google.. krijg ik dit
"Sisi zit in de Hoekstraat 15 en was makkelijk te herkennen. ..... we op bed lagen ging ze boven me hangen en maakte me gek met haar heerlijke grote tieten, ..."
Hmjah.
Waarom, is ie stuk danquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:09 schreef Klonk het volgende:
marc moet ik de TT ff aanpassen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:12 schreef Slarioux het volgende:
TR geplaatst
Was die tekst van Google ook door Marc geschreven?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik denk ik doe eens gek ik gooi de woorden 'sisi' en 'tieten' in Google.. krijg ik dit
"Sisi zit in de Hoekstraat 15 en was makkelijk te herkennen. ..... we op bed lagen ging ze boven me hangen en maakte me gek met haar heerlijke grote tieten, ..."
Hmjah.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:14 schreef Pien85 het volgende:
Ah, ik vroeg me al af waar die beloofde tieten waren!
Maar ik had wel de OP aangepast bij wijze van Kerstgedachtequote:Op vrijdag 26 december 2008 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang je ze zelf niet post is er niets aan de hand toch?
En dan las toch iemand het nogquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar ik had wel de OP aangepast bij wijze van Kerstgedachte
zal ie wel gedaan hebben onder een andere naam. Lekker duidelijk enzo..quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was die tekst van Google ook door Marc geschreven?
Nee hoor, ik kom voor de gezelligheidquote:
Tieten zijn gezellig!quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom voor de gezelligheid
en een beetje voor de tieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |