Dat wist ik vrij vlot daarna ook wel. Maar ik heb wel meer van verschrikkelijke vriendinnen gehad, dus veel heb ik er duidelijk niet van geleerdquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is het moment dat je weet dat het tijd is voor een fatsoenlijke vriendin
Gelukkig niet meegemaakt, maar dat past wel in dat straatje idd. Oh wee als je wat met een andere groep gaat doen. Met daarbij aanwezig, vrouwen!quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Of je verteld dat je zo gelachen hebt met een collega en hebt vervolgens de rest van de week gezeik als je naar je werk gaat
Dat zijn dingen die je vaak in eerste instantie niet ziet. Het gaat erom wat je doet zodra je het weetquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat wist ik vrij vlot daarna ook wel. Maar ik heb wel meer van verschrikkelijke vriendinnen gehad, dus veel heb ik er duidelijk niet van geleerd
Vrouwen, mannen, konijnen, t maakte niks uit hoor haha!quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Gelukkig niet meegemaakt, maar dat past wel in dat straatje idd. Oh wee als je wat met een andere groep gaat doen. Met daarbij aanwezig, vrouwen!
Dat slaat toch nergens op? Hoezo begin je met zo iemand überhaupt een relatie dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Of je verteld dat je zo gelachen hebt met een collega en hebt vervolgens de rest van de week gezeik als je naar je werk gaat
quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die je vaak in eerste instantie niet ziet. Het gaat erom wat je doet zodra je het weet
Je mocht zelfs de hond van de buren niet aaien?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vrouwen, mannen, konijnen, t maakte niks uit hoor haha!
Flappiequote:Op vrijdag 26 december 2008 12:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vrouwen, mannen, konijnen, t maakte niks uit hoor haha!
Ken mijn vriendin al 4 jaar, de meeste geintjes zijn er nu wel uit geslagen ken ik nu wel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die je vaak in eerste instantie niet ziet. Het gaat erom wat je doet zodra je het weet
Kan jij het niet van hun bietsen dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:52 schreef indahnesia.com het volgende:
ze zijn hier zo jaloers dat vriendinnen onderling (die ik niet ken) uiteindelijk gaan bakkeleien over wie er deze avond een drankje kan bietsen...
en haar klit ook niet?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mocht zelfs de hond van de buren niet aaien?
Omdat het in het begin wel mee viel, het werd steeds erger...quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat slaat toch nergens op? Hoezo begin je met zo iemand überhaupt een relatie dan?
Sjéézusquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
Echt lachen kerst
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-huis-in-brand.dhtml
Nee, want dan ging ik er vast met de buurman of de buurvrouw vandoorquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mocht zelfs de hond van de buren niet aaien?
OMGquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, want dan ging ik er vast met de buurman of de buurvrouw vandoor
Zoals ik al zei, ik ben blij dat ik er vanaf benquote:
Je weet waar het ventiel zit etc?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ken mijn vriendin al 4 jaar, de meeste geintjes zijn er nu wel uit geslagen ken ik nu wel.
Weet jij wel hoeveel jongedames er in deze stad wonen? Amsterdam is er niets bijquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan jij het niet van hun bietsen dan?
En waarom ken je die vriendinnen nog niet? werk eens door
Zo triest he, dan krijg je wat te drinken aangeboden, neem je iets duurs... kan je niet maken, vind ik... Ik hou t altijd maar lief bij een sapje of een wijntjequote:Op vrijdag 26 december 2008 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Weet jij wel hoeveel jongedames er in deze stad wonen? Amsterdam is er niets bij
Over het algemeen kan iedereen die het durft tegen me aan te gaan praten wel een drankje krijgen. Helaas gaat 75% direct voor het duurste op de kaart, dus die kunnen direct vertrekken. 25% blijft dan over en daarvan kan ik 50% zo wegstrepen als 'niet leuk genoeg'... blijft 1 op de 8 over ...
waar?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet waar het ventiel zit etc?
Ah, zo goed ken je haar dus nog niet na die 4 jaarquote:
75% van de meiden hier is gewoon een haai, door die vraag te stellen filter ik die er binnen 1 minuut uit. Die zijn nu al zo, en blijven altijd om geld vragen. Ik heb liever kennissen die hun eigen boontjes doppen en mij niet zien als geldautomaat. Maar als buitenlander hier is dat schijnbaar nogal moeilijk, aangezien ik wel rijk MOET zijn. Tja..quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zo triest he, dan krijg je wat te drinken aangeboden, neem je iets duurs... kan je niet maken, vind ik... Ik hou t altijd maar lief bij een sapje of een wijntje
Maar ik krijg iedere maand een nieuwe hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, zo goed ken je haar dus nog niet na die 4 jaar
En terecht!quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik ben blij dat ik er vanaf ben
Ik ken ook zo iemand. Als ze voor zichzelf drinken haalt, dan neemt ze een biertje of water, maar als iemand een rondje geeft, dan komen ineens de dure alcoholische dranken op haar wensenlijstje voorquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Weet jij wel hoeveel jongedames er in deze stad wonen? Amsterdam is er niets bij
Over het algemeen kan iedereen die het durft tegen me aan te gaan praten wel een drankje krijgen. Helaas gaat 75% direct voor het duurste op de kaart, dus die kunnen direct vertrekken. 25% blijft dan over en daarvan kan ik 50% zo wegstrepen als 'niet leuk genoeg'... blijft 1 op de 8 over ...
Zo iemand kwam ik onlangs ook tegen ja. Waren we met zn 4en naar de Melkweg in Amsterdam. Zij haalt een rondje: bier, ik haal een rondje, en dan moet het opeens whiskey on the rocks zijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken ook zo iemand. Als ze voor zichzelf drinken haalt, dan neemt ze een biertje of water, maar als iemand een rondje geeft, dan komen ineens de dure alcoholische dranken op haar wensenlijstje voor.
Ik zou meteen zeggen dat ze dan zelf maar moet gaan halenquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo iemand kwam ik onlangs ook tegen ja. Waren we met zn 4en naar de Melkweg in Amsterdam. Zij haalt een rondje: bier, ik haal een rondje, en dan moet het opeens whiskey on the rocks zijn
Vuile uitzuigerige profiterende teringhoer
Welnee, je laat je niet kennen natuurlijkquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zou meteen zeggen dat ze dan zelf maar moet gaan halen
Oh, is dat zo'n mannen-ding? Dat je je dan niet laat kennen en toch voor dr betaald?quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, je laat je niet kennen natuurlijkMaar dat gebeurt dus maar 1 keer
Ik denk hetquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, is dat zo'n mannen-ding? Dat je je dan niet laat kennen en toch voor dr betaald?
Precies. Volgende rondje geef je iedereen behalve die persoon. Zij heeft haar budget immers al opgebruiktquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, je laat je niet kennen natuurlijkMaar dat gebeurt dus maar 1 keer
Dat is dan ook weer zo pauperquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Volgende rondje geef je iedereen behalve die persoon. Zij heeft haar budget immers al opgebruikt.
Ja mazzelquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:30 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga richting schoonouders. Tot morgen/vanavond oid
Zulke mensen weten dondersgoed waar ze mee bezig zijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, als de boodschap maar overkomt hč!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |