abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64348530
Het Homo kersttopic

Met kerstboom optuigtips:
quote:
Het hoeft helemaal geen hard werken te zijn, om een Kerstboom te kopen en te versieren. Maak er een speciale gelegenheid van. Lees deze tips en het wordt leuk om een Kerstboom uit te zoeken, te kopen, te versieren en weer uit huis te krijgen.

1. Haal de Kerstboomstandaard uit de kelder of van zolder en zet het neer op een plek waar je de Kerstboom wilt hebben. Meet de diameter van de opening op de bodem. Dit is de maximale afmeting van de Kerstboom dat in de standaard past. Voordat u een Kerstboom gaat kopen, kijkt u naar de ruimte die u heeft (hoogte en wijdte). Op deze manier zult u de perfecte boom vinden.

2. Besluit of u een hoge smalle boom, een hoge brede boom, of een korte boom wilt. Meet vanaf de vloer tot de plafond voor de lengte (onthoud dat u nog een piek of iets anders op de top moet zetten). Meet daarna de ruimte van de vloer, zodat u weet hoe breed uw boom kan zijn. U kunt de boom altijd trimmen als hij te breed is.

3. Voordat u naar de Kerstmarkt gaat, is het handig de volgende dingen mee te nemen:

handschoenen – ter bescherming van uw handen
meetlint – iedere boom heeft eigen afmeting
oude deken – ter bescherming van uw auto en handige opvang voor de naalden en takjes
touw – om de achterklep mee vast te binden, indien deze niet meer dicht gaat
houtzaag – handig als u uw eigen boom gaat kappen

4. Beslis welke soort boom u wilt hebben. De volgende soorten zijn er:

de gewone groene fijnspar
de Servische spar – smalle compacte spar. Naalden zijn groen aan bovenkant en blauw aan onderkant
de Blauwspar – mooi gevormde kerstboom, beperkte naaldval
de Nordmann – donkergroene, glanzende naalden, zeer weinig naaldval
de nobele spar – geurend, bijna geen naaldval. Naalden zijn blauw groen aan bovenkant
de edele zilverspar – naaldhoudend. Bijzondere geur en mooie blauwgroene kleur
de Koreaanse zilverspar – zeer goed naaldhoudend, mooi gevormd. Naalden zijn glanzend groen en hebben zilverwitte onderkant

5. Koopt u een gekapte kerstboom, kijk dan op het kaartje wannéér deze gekapt is. Hoe later, hoe beter. Hierbij maakt het niet uit welke soort u koopt. Til de boom even op en kijk hoeveel naalden het verliest/ verloren heeft. Is dit veel, is de boom zeer waarschijnlijk niet zo vers. Kijk of de naalden helder groen en glanzend zijn en ze mogen niet te snel afvallen.

6. Laat u de boom wat korten aan de onderkant, bewaar deze blokjes hout dan. Deze kunt u later voor versiering gebruiken.

7. Leg een zwaar kleed op de vloer onder de Kerstboom om de vloer te beschermen. Zaag, indien nodig, nog wat van de onderkant van de boom en zet het in de standaard. Giet direct water in het reservoir.

8. Ziet de Kerstboom er niet stabiel uit, maak het dan stevig met vislijn of ander touw. Vooral met kinderen en huisdieren in de buurt, is dit verstandig.

9. Verwijder eventuele takken die u niet aanstaan en kies waar u de piek op zet. Verwijder van die tak wat naalden of omliggende takken, maar wees voorzichtig.

10. Een omgekapte Kerstboom drinkt, vooral in de eerste week, veel water. Houd de standaard dan ook voortdurend gevuld met water en vermijd dat de boom droog staat.

11. Nu komt eindelijk het leukste gedeelte: de versiering. Begin met de lichtjes, dan de guirlandes, dan de andere versieringen en als laatste de breekbaarste versieringen.

--------------------------------------------------------------------------------

12. Is de tijd gekomen, dat u de Kerstboom weg wilt halen? Haal de versiering in de tegengestelde volgorde weg. Pak de versiering voorzichtig in. Wind het snoer van de lichtjes netjes op, let erop dat de gloeilampjes goed verpakt zijn.

13. Neem contact op met het vuilnisbedrijf om te horen wanneer de Kerstbomen worden opgehaald. Verbrandt uw Kerstboom niet!

Euh... en natuurlijk...

Oeh geen kersttopic zonder HET kerstnummer

[ Bericht 54% gewijzigd door Bartjebart op 25-12-2008 02:40:03 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_64348575
quote:
Op donderdag 25 december 2008 02:11 schreef Bartjebart het volgende:
EUh.. hier denk ik nog even over na
ok dat was vlug genoeg om er eigenlijk niet over te zeiken, my bad
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_64348582
Vrolijk paashaasdagpinkstergemeentekerstmis iedereen
pi_64348602
Nog gauw een tvp'tje voor het slapen gaan
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_64348710
quote:
Op donderdag 25 december 2008 02:12 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

ok dat was vlug genoeg om er eigenlijk niet over te zeiken, my bad

Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_64348923
quote:
Op donderdag 25 december 2008 02:29 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Sorry nu moet ik je vermoorden
Ja sorry... die was to much he?
  donderdag 25 december 2008 @ 02:31:47 #8
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_64348935
quote:
Op donderdag 25 december 2008 02:02 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

zijn er meer mensen die zich hierin herkennen en er over mee willen praten?
Nop, heb net wel een uithuisplaatsings traject uitgezet voor mijn nichtje (kind van mijn broer) Is een beetje onhandelbaar. (al een tijd maatschappelijke hulp over de vloer, maar dat helpt niet zo. Dus nichtje de keuze gegeven. Of je gedraagt je of je gaat uit huis. En het uithuisgaan zal nog wel eens een domper worden, want dan zit ze bij allemaal onhandelbaren en krijgt ze totaal haar zin niet meer. mijn broer is veel te lief, kan geen regels stellen en daar consequent mee om gaan. Mijn schoonzus al helemaal niet. Dus nu onhandelbaar geworden)
Dus die gaat binnen nu en niet al te veel tijd op een ander plekje bivakkeren.

Maar goed, net pas thuis en over 4 uurtjes mag ik weer fris en fruitig naast mijn bed staan om te gaan werken. Ik heb een fijn leven!
(alleen twijfel ik, nu naar bed, of maar doortrekken, weet niet waar ik vermoeider van wordt.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_64348968
Vieren homo's ook kerst?
pi_64348979
quote:
Op donderdag 25 december 2008 02:31 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Nop, heb net wel een uithuisplaatsings traject uitgezet voor mijn nichtje (kind van mijn broer) Is een beetje onhandelbaar. (al een tijd maatschappelijke hulp over de vloer, maar dat helpt niet zo. Dus nichtje de keuze gegeven. Of je gedraagt je of je gaat uit huis. En het uithuisgaan zal nog wel eens een domper worden, want dan zit ze bij allemaal onhandelbaren en krijgt ze totaal haar zin niet meer. mijn broer is veel te lief, kan geen regels stellen en daar consequent mee om gaan. Mijn schoonzus al helemaal niet. Dus nu onhandelbaar geworden)
Dus die gaat binnen nu en niet al te veel tijd op een ander plekje bivakkeren.

Maar goed, net pas thuis en over 4 uurtjes mag ik weer fris en fruitig naast mijn bed staan om te gaan werken. Ik heb een fijn leven!
(alleen twijfel ik, nu naar bed, of maar doortrekken, weet niet waar ik vermoeider van wordt.
Waarom doe jij dat? (of moet je dat doen?) als het familie is lijkt het me niet de beste klus om te doen...
pi_64348988
quote:
Op donderdag 25 december 2008 02:33 schreef Brkfrtzlia het volgende:
Vieren homo's ook kerst?
Ja met een roze boom met driehoekige kerstballen en zo...
pi_64348991
quote:
Op donderdag 25 december 2008 02:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja sorry... die was to much he?
Op dat liedje alleen al staat de doodstraf en die muts erbij maakt het helemaal te bond, dus dan moet ik je nu even snel vermoorden en dan weer op tijd terug voor de cadeautjes
pi_64349007
quote:
Op donderdag 25 december 2008 02:34 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Op dat liedje alleen al staat de doodstraf en die muts erbij maakt het helemaal te bond, dus dan moet ik je nu even snel vermoorden en dan weer op tijd terug voor de cadeautjes
Euh... dat gold alleen VOOR de kerst. Het is nu kerst dus mag het

Ow ow ow en trouwens... dit hoort een VREDIGE topic te zijn ja
(kijk maar naar de TT)
  donderdag 25 december 2008 @ 02:37:58 #14
190186 hierissieweer
pi_64349057
quote:
Op donderdag 25 december 2008 02:33 schreef Brkfrtzlia het volgende:
Vieren homo's ook kerst?
nop, want zeg nou zelf, kerst staat bol van de glitter en glamour, pracht en praal, kitsch en over de top. Dat is toch helemaal geen feest voor een recht-geaarde homo!?
pi_64349142
Ja inderdaad. 't is eigenlijk ook gewoon een homo-feest. Dat kerst.
  donderdag 25 december 2008 @ 02:43:21 #16
190186 hierissieweer
pi_64349147
quote:
Op donderdag 25 december 2008 02:34 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Waarom doe jij dat? (of moet je dat doen?) als het familie is lijkt het me niet de beste klus om te doen...
het is vervelend voor het gezin in zijn geheel. op een gegeven moment is het samenzijn meer een last en geeft dat te veel spanningen, dan kan je dus beter kiezen om even rust en ruimte te creëren voor iedereen.
Het zijn geen leuke dingen, maar denk dat ik in dit geval meer met mijn professionele hart aan het handelen was, dan met mijn familiale hart.
En tja daarbij, het is ook een stukje eigen belang, elke dag (mijn moeder of ik) gebeld worden om ruzies te sussen en zoals vanavond dat het in z'n geheel escaleert (lichamelijk agressie) dat op te lossen, word op een gegeven moment ook een bodemloze put. Je komt niet verder en dat wil ik ook niet, omdat ik daar, in dit geval, niet de man voor ben. Plus dat ik persoonlijk ook denk dat het thuisfront in dit geval ook niet de plek (meer) is om hulp te kunnen bieden
  donderdag 25 december 2008 @ 02:44:06 #17
190186 hierissieweer
pi_64349152
quote:
Op donderdag 25 december 2008 02:43 schreef Brkfrtzlia het volgende:
Ja inderdaad. 't is eigenlijk ook gewoon een homo-feest. Dat kerst.
jezus was ook homo, las ik hier ergens op fok. Er is ook een boek over geschreven, dat wil ik nog lezen. Weet even de titel niet meer.
pi_64349171
Bellen andere homo's ook 5 keer per dag met de moeder net zoals Gordon?
  donderdag 25 december 2008 @ 02:45:17 #19
190186 hierissieweer
pi_64349174
quote:
Op donderdag 25 december 2008 02:35 schreef Bartjebart het volgende:

Ow ow ow en trouwens... dit hoort een VREDIGE topic te zijn ja
(kijk maar naar de TT)
Gelukkig dat het ergens nog vredig is!
  donderdag 25 december 2008 @ 02:46:05 #20
190186 hierissieweer
pi_64349187
quote:
Op donderdag 25 december 2008 02:45 schreef Brkfrtzlia het volgende:
Bellen andere homo's ook 5 keer per dag met de moeder net zoals Gordon?
Nee woon bij d'r in. (en dan gebeurt het toch wel eens dat ik haar een paar dagen niet spreek)
pi_64349201
quote:
Op donderdag 25 december 2008 02:44 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

jezus was ook homo, las ik hier ergens op fok. Er is ook een boek over geschreven, dat wil ik nog lezen. Weet even de titel niet meer.
Dat geloof ik meteen. In zijn tijd was dat een beetje de standaard.
pi_64349214
quote:
Op donderdag 25 december 2008 02:43 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

het is vervelend voor het gezin in zijn geheel. op een gegeven moment is het samenzijn meer een last en geeft dat te veel spanningen, dan kan je dus beter kiezen om even rust en ruimte te creëren voor iedereen.
Het zijn geen leuke dingen, maar denk dat ik in dit geval meer met mijn professionele hart aan het handelen was, dan met mijn familiale hart.
En tja daarbij, het is ook een stukje eigen belang, elke dag (mijn moeder of ik) gebeld worden om ruzies te sussen en zoals vanavond dat het in z'n geheel escaleert (lichamelijk agressie) dat op te lossen, word op een gegeven moment ook een bodemloze put. Je komt niet verder en dat wil ik ook niet, omdat ik daar, in dit geval, niet de man voor ben. Plus dat ik persoonlijk ook denk dat het thuisfront in dit geval ook niet de plek (meer) is om hulp te kunnen bieden
Volgens mij was mijn punt niet geheel duidelijk

Kijk dat kinderen uit huis geplaatst worden is heel begrijpelijk en de redenen daar achter zijn mij over het algemeen wel bekend. We hebben daar op de pabo aandacht aan besteed.

Maar ik vraag mij af waarom JIJ dat doet als familielid. Het lijkt me juist verstandiger om daar niet direct mee bezig te zijn maar de uitvoering van dat plan aan een ander over te laten. Vooral ook omdat jouw proffesionele kant daar in principe ook niks mee te maken heeft. (je bent nog niet afgestudeerd en het werk dat jij uitvoert heeft daar ook geen relatie mee).
pi_64349220
quote:
Op donderdag 25 december 2008 02:46 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Nee woon bij d'r in. (en dan gebeurt het toch wel eens dat ik haar een paar dagen niet spreek)
Ah, dus eigenlijk ben je een hele gewone jongen?
  donderdag 25 december 2008 @ 02:56:32 #24
190186 hierissieweer
pi_64349336
quote:
Op donderdag 25 december 2008 02:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij was mijn punt niet geheel duidelijk

Kijk dat kinderen uit huis geplaatst worden is heel begrijpelijk en de redenen daar achter zijn mij over het algemeen wel bekend. We hebben daar op de pabo aandacht aan besteed.

Maar ik vraag mij af waarom JIJ dat doet als familielid. Het lijkt me juist verstandiger om daar niet direct mee bezig te zijn maar de uitvoering van dat plan aan een ander over te laten. Vooral ook omdat jouw proffesionele kant daar in principe ook niks mee te maken heeft. (je bent nog niet afgestudeerd en het werk dat jij uitvoert heeft daar ook geen relatie mee).
Wel afgestudeerd, alleen op MBO, in principe genoeg kennis in huis om dit ook te kunnen. (theorie en ervaring) (ik ben immers ook voor dit soort dingen opgeleid, de huidige opleiding zorgt voor meer verdieping van de kennis die ik al bezit.)
Daarnaast heeft mijn werk wel degelijk raakvlakken met dit soort casussen, ik werk (voornamelijk) met dit LVG en dit is dus geen onbekend gebied voor mij (alleen zit ik in mijn huidige werk aan de andere kant, dus als eindstation op de lijn)
Wat betreft de uitvoering, dat laat ik over aan maatschappelijk werker, ik heb lijnen uitgezet en kaders aangegeven.
En waarom ik? (als familie lid) Iemand moet het doen en voor mij was vanavond een grens, dus het punt om te handelen.
  donderdag 25 december 2008 @ 02:57:44 #25
190186 hierissieweer
pi_64349349
quote:
Op donderdag 25 december 2008 02:47 schreef Brkfrtzlia het volgende:

[..]

Ah, dus eigenlijk ben je een hele gewone jongen?
misschien wel
misschien alle homo's wel
  donderdag 25 december 2008 @ 03:53:30 #26
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_64349759
Live uit Laconia

wat kunnen twee jochies vermoeiend zijn zeg.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 25 december 2008 @ 07:25:09 #27
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_64350230
HoHohohohohohohoho Thuis even slapen na deze geweldige kerstnacht en dan weer naar de kerstlunch
O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
  donderdag 25 december 2008 @ 13:16:41 #28
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_64353802
Mawnin!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_64354412
Hola!

donderdag 25 december 2008 @ 13:56:52 #30
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64354655
Hola
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_64355295
I DROVE ALL NIIIIGHHHTTT!!

Fijne dagen allemaal
En hier staat ook al weinig nuttigs..
  donderdag 25 december 2008 @ 14:41:28 #32
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64355618
quote:
Op donderdag 25 december 2008 13:56 schreef Ang3l het volgende:
Hola
ben je al wat beter?
beter genoeg om niet alleen te willen zijn 2de kerstdag?
  donderdag 25 december 2008 @ 14:44:44 #33
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64355673
quote:
Op donderdag 25 december 2008 14:41 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

ben je al wat beter?
beter genoeg om niet alleen te willen zijn 2de kerstdag?
Alleen ben ik toch niet

Maar ik ga vanaaf ook naar pap en mam om te eten, dus kijken hoe dat bevalt.
Zal we moeten lukken. Ben nog niet 100%, maar wel beter dan voorheen.
L'Amour menaçant:
  donderdag 25 december 2008 @ 14:51:19 #34
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64355793
quote:
Op donderdag 25 december 2008 14:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Alleen ben ik toch niet

Maar ik ga vanaaf ook naar pap en mam om te eten, dus kijken hoe dat bevalt.
Zal we moeten lukken. Ben nog niet 100%, maar wel beter dan voorheen.
het zal aanpassen zijn, maar als je zin hebt kun je nog komen hoor
  donderdag 25 december 2008 @ 14:54:03 #35
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64355835
Heb ik ooit gezegd dat ik niet kwam dan?
Als 't niet gaat dan met je't zeggen, dan zoek ik wel wat anders.
Francois & Dennis hadden 't ook gevraagd bv.
L'Amour menaçant:
  donderdag 25 december 2008 @ 14:54:32 #36
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64355843
trouwens moonlight lijkt me wel iets, ook voor jou, aantrekkelijke vampier ook wel
  donderdag 25 december 2008 @ 14:55:05 #37
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64355848
O mij leek het dan weer helemaal niks. De plaatjes en de omschrijving. Beetje cheap-ass.
L'Amour menaçant:
pi_64355854
mischien gaat het sneller als jullie elkaar bellen
  donderdag 25 december 2008 @ 14:55:59 #39
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_64355863

Britannia High is best tof. Met Mitch Hewer uit Skins
pi_64355881
  donderdag 25 december 2008 @ 14:58:15 #41
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64355902
quote:
Op donderdag 25 december 2008 14:54 schreef Ang3l het volgende:
Heb ik ooit gezegd dat ik niet kwam dan?
Als 't niet gaat dan met je't zeggen, dan zoek ik wel wat anders.
Francois & Dennis hadden 't ook gevraagd bv.
nou eigenlijk hadden we min of meer afgesproken dat ik gisteren zou polsen, maar ik ging er toen eigenlijk van uit dat je te ziek was
maar problemen zijn er om op te lossen toch, er zijn morgen nog wel winkels open, ik los het op
  donderdag 25 december 2008 @ 14:59:43 #42
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64355928
quote:
Op donderdag 25 december 2008 14:55 schreef Ang3l het volgende:
O mij leek het dan weer helemaal niks. De plaatjes en de omschrijving. Beetje cheap-ass.
Al zit Shannyn Sossamon er wel in, wat het weer wat beter kan maken.
Mar de recencies zijn niet bepaald positief qua verhaal en vooral qua acteerprestaties.
Misschien dat ik de eerste afl eens d/l om te kijken.
L'Amour menaçant:
  donderdag 25 december 2008 @ 15:00:14 #43
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64355940
quote:
Op donderdag 25 december 2008 14:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

Britannia High is best tof. Met Mitch Hewer uit Skins
ja die had ik Ang3l ook al aangeraden, een soort moderne fame
  donderdag 25 december 2008 @ 15:00:56 #44
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_64355950
quote:
Op donderdag 25 december 2008 15:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja die had ik Ang3l ook al aangeraden, een soort moderne fame
Het is wel tof. Al zijn de helft v/d songs gerecycled.
  donderdag 25 december 2008 @ 15:01:15 #45
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64355952
quote:
Op donderdag 25 december 2008 14:58 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

nou eigenlijk hadden we min of meer afgesproken dat ik gisteren zou polsen, maar ik ging er toen eigenlijk van uit dat je te ziek was
Wat hadden we nou afgesproken over het denken voor anderen?
quote:
maar problemen zijn er om op te lossen toch, er zijn morgen nog wel winkels open, ik los het op
Lijkt me sterk dat er op 2e Kerstdag winkels open zijn, behalve dan de meubelzaken e.d.
L'Amour menaçant:
  donderdag 25 december 2008 @ 15:01:38 #46
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64355957
quote:
Op donderdag 25 december 2008 15:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Ik heb Twilight bijna uit
L'Amour menaçant:
  donderdag 25 december 2008 @ 15:03:21 #47
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64355982
quote:
Op donderdag 25 december 2008 15:01 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wat hadden we nou afgesproken over het denken voor anderen?
[..]

Lijkt me sterk dat er op 2e Kerstdag winkels open zijn, behalve dan de meubelzaken e.d.
alle niet christelijke supermarkten...
Je wilde toch lam?
  donderdag 25 december 2008 @ 15:04:07 #48
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64355998
quote:
Op donderdag 25 december 2008 15:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

ik kende de nr's helemaal niet
  donderdag 25 december 2008 @ 15:06:33 #49
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64356045
  donderdag 25 december 2008 @ 15:08:23 #50
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_64356079
quote:
Op donderdag 25 december 2008 15:01 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb Twilight bijna uit
Doorlezen!!!
  donderdag 25 december 2008 @ 15:09:20 #51
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_64356095
quote:
Op donderdag 25 december 2008 15:04 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

ik kende de nr's helemaal niet
Ik wel al voor een gedeelte. gary barlow heeft wat dingen van vorige (geflopte) projectjes gerecycled.
pi_64356330
1
2
3
4
5
6
DEVICE=C:\Windows\HIMEM.SYS
DOS=HIGH,UMB
DEVICE=C:\Windows\EMM386.EXE NOEMS
FILES=30
STACKS=0,0
BUFFERS=20

ahhhhhh de tijdperk van donkere schermen, groen, zwart en acolades!
  donderdag 25 december 2008 @ 15:26:55 #53
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_64356343

donderdag 25 december 2008 @ 15:27:17 #54
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64356345
quote:
Op donderdag 25 december 2008 15:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Doorlezen!!!
Blz 394. Bijna uit dus
Morgen gaat ie wel uit gok ik.
L'Amour menaçant:
pi_64356354
cybart, waar gaat het over?
  donderdag 25 december 2008 @ 15:29:10 #56
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_64356384
quote:
Op donderdag 25 december 2008 15:27 schreef Xiance het volgende:
cybart, waar gaat het over?
quote:
Zach is al een jaar klaar met zijn middelbare school. Hij helpt zijn oudere zus om haar 5-jarige zoontje op te voeden. Daarnaast werkt hij in een restaurant. Zijn enige uitlaatkleppen zijn surfen, skateboarden en graffiti waarmee hij zijn spaarzame tijd graag slijt. Zijn droom om naar de Kunstacademie te gaan is op de lange baan geschoven door de familie verplichtingen.

Op en dag blijkt dat Shaun, de oudere broer van zijn beste vriend, weer terug in de stad is. Hij is schrijver en woont normaliter in Hollywood, maar neemt een tijdje afstand daarvan nu zijn relatie aldaar beëindigd is. Zach en Shaun brengen veel tijd met elkaar door op het strand tot groot ongenoegen van Zach’s zus. Volgens haar is Zach geen homo en wil Shaun hem misbruiken. Helaas voor haar duurt het niet lang of de vonk slaat over tussen de twee ‘beach boys’. De liefde voor surfmaatje Shaun, brengt echter zijn leven dusdanig overhoop dat hij moet kiezen tussen zijn eigen verlangens en de behoeften van zijn familie.
  donderdag 25 december 2008 @ 15:31:36 #57
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_64356419

Eerste hit van 2009 in my book.
  donderdag 25 december 2008 @ 15:35:31 #58
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64356473
quote:
Op donderdag 25 december 2008 15:29 schreef Cybart het volgende:

[..]

[..]

Aww, lieve trailer.
L'Amour menaçant:
pi_64356504
ohhhh een musthave dus!!
  donderdag 25 december 2008 @ 15:38:30 #60
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64356512
quote:
Op donderdag 25 december 2008 15:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

Eerste hit van 2009 in my book.

Wat fout

L'Amour menaçant:
  donderdag 25 december 2008 @ 15:42:20 #61
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_64356569
quote:
Op donderdag 25 december 2008 15:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wat fout

Saturday Night Live he?
  donderdag 25 december 2008 @ 15:44:26 #62
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_64356604
quote:
Op donderdag 25 december 2008 15:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Saturday Night Live he?
SNL geeft juist aan de de Amerikaanse en Europese/Nederlandse humor zo verschillend maakt.
Heb het op een incidentele skecht na, nooit grappig gevonden
  donderdag 25 december 2008 @ 15:45:30 #63
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_64356621
quote:
Op donderdag 25 december 2008 15:37 schreef Xiance het volgende:
ohhhh een musthave dus!!
hij's het kijken waard!
  donderdag 25 december 2008 @ 15:50:19 #64
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_64356690
quote:
Op donderdag 25 december 2008 15:44 schreef Cybart het volgende:

[..]

SNL geeft juist aan de de Amerikaanse en Europese/Nederlandse humor zo verschillend maakt.
Heb het op een incidentele skecht na, nooit grappig gevonden
Ik kijk elke week met plezier SNL en Andy Samberg maakt vaakt hilarische digital sketches. Denk dat het eerder persoonlijk is, want veel van m'n vrienden vinden het ook leuk?
  donderdag 25 december 2008 @ 15:58:30 #65
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_64356850
quote:
Op donderdag 25 december 2008 15:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Ik kijk elke week met plezier SNL en Andy Samberg maakt vaakt hilarische digital sketches. Denk dat het eerder persoonlijk is, want veel van m'n vrienden vinden het ook leuk?
zou ook kunnen.... iig niet mijn kop thee inderdaad
  donderdag 25 december 2008 @ 16:05:28 #66
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64356946
Ik vind Britse humor vaak te flauw en Amerikaanse humor vaak te banaal.
Maar misschien heb ik ook wel gewoon geen humor
L'Amour menaçant:
  donderdag 25 december 2008 @ 16:11:13 #67
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64357039
L'Amour menaçant:
  donderdag 25 december 2008 @ 16:15:07 #68
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_64357098
quote:
ziet er heel cool uit,...
maar ik kwam al niet door N.B.C. heen,
  donderdag 25 december 2008 @ 16:23:17 #69
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64357230
NBC

Maar da's dan wel weer echt een musical he.
L'Amour menaçant:
  donderdag 25 december 2008 @ 16:34:00 #70
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_64357391
quote:
Op donderdag 25 december 2008 16:23 schreef Ang3l het volgende:
NBC

Maar da's dan wel weer echt een musical he.
dat is ook weer zo
vond hem vreselijk, dus heb hem binnen 45 minuten weer afgezet

en heb je jezelf al uit bed gesleurd?
  donderdag 25 december 2008 @ 17:05:41 #71
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_64357777
*hips* hoeveel eten en wijn ging er in deze kerst. Gelukkig is het over nu
  donderdag 25 december 2008 @ 17:22:12 #72
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64357999
Harold pinter is gisteren overleden
  donderdag 25 december 2008 @ 17:30:47 #73
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_64358129
Zalig kerstfeest voor een ieder
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  donderdag 25 december 2008 @ 17:31:37 #74
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_64358139
quote:
Op donderdag 25 december 2008 17:05 schreef Nuno_G het volgende:
*hips* hoeveel eten en wijn ging er in deze kerst. Gelukkig is het over nu
wij hebben gisteravond maar 4 flessen wijn leeg gemaakt, dus dat is best beschaafd gebleven
  donderdag 25 december 2008 @ 17:36:22 #75
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_64358205
quote:
Op donderdag 25 december 2008 17:31 schreef Stroekie het volgende:

[..]

wij hebben gisteravond maar 4 flessen wijn leeg gemaakt, dus dat is best beschaafd gebleven
Dat was alleen voor lunch vandaag al meer, ik wil het totale nummer niet weten

En het mooiste kerstcadeau is dat een vriendin belde vandaag en ik mag Fado zingen en publico deze week. Ik ben nu al zo zenuwachtig.
  donderdag 25 december 2008 @ 17:42:15 #76
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_64358260
quote:
Op donderdag 25 december 2008 17:36 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

Dat was alleen voor lunch vandaag al meer, ik wil het totale nummer niet weten

En het mooiste kerstcadeau is dat een vriendin belde vandaag en ik mag Fado zingen en publico deze week. Ik ben nu al zo zenuwachtig.
die 4 was dus gisteravond met 3 personen, dus toch echt wel beschaaft
en vanmiddag heb ik 1 glas rood uit omdat ik met de auto naderhand weer naar huis toe moest rijden

en als jij fado gaat doen dan kan daar best een youtube van gemaakt worden
en heb je nog een leuk cadeau voor R gevonden ?
  donderdag 25 december 2008 @ 17:53:40 #77
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_64358408
quote:
Op donderdag 25 december 2008 17:42 schreef Stroekie het volgende:

[..]

die 4 was dus gisteravond met 3 personen, dus toch echt wel beschaaft
en vanmiddag heb ik 1 glas rood uit omdat ik met de auto naderhand weer naar huis toe moest rijden

en als jij fado gaat doen dan kan daar best een youtube van gemaakt worden
en heb je nog een leuk cadeau voor R gevonden ?
Dat is inderddad niet veel, maar kerst is nog niet echt over bij jullie toch ? hier is het wel gedaan nu

En youtube, daar hadden we het over, en we gaan het proberen maar het is in Tasca do Chico en dat mag niet. Maar die vriendin gaat het proberen om een cam mee te nemen en een paar stukjes te filmen

en ja R heeft 2 kaarten voor http://www.operaroma.it/stagione/cartellone_2009/aida gekregen en ja ik ga mee, dat is zijn grootste cadeau
  donderdag 25 december 2008 @ 17:55:27 #78
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_64358427
quote:
Op donderdag 25 december 2008 17:53 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

Dat is inderddad niet veel, maar kerst is nog niet echt over bij jullie toch ? hier is het wel gedaan nu

En youtube, daar hadden we het over, en we gaan het proberen maar het is in Tasca do Chico en dat mag niet. Maar die vriendin gaat het proberen om een cam mee te nemen en een paar stukjes te filmen

en ja R heeft 2 kaarten voor http://www.operaroma.it/stagione/cartellone_2009/aida gekregen en ja ik ga mee, dat is zijn grootste cadeau
ja als jij aan die tickets vast zit, is dat in omvang best een groot cadeau ja

en ja straks gaat er nog wel een flejs port doorheen
  donderdag 25 december 2008 @ 17:57:25 #79
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_64358451
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:56 schreef Bartjebart het volgende:
De appie sluit om 17:00 uur...

tenminste hier dan
nou dat was gisteren nog spannend hier
Volgens website ging winkel dus pas om 19.00 uur dicht
en toen ik er om 17.54 stond mocht ik nog met de gratie gods naar binnen toe en lag het aan een fout op internet en sloot de winkel wel om 18.00 uur

dus dat werd als een gek de winkel rond en inladen als een kip zonder kop
maar we hoeven geen honger te lijden
  donderdag 25 december 2008 @ 17:59:10 #80
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_64358473
en door die winkelconsternatie heb ik gisteravond ook nog de "cowboy" film gemist ook
Straks wel weer de Hills are alive meezingen
  donderdag 25 december 2008 @ 18:18:59 #81
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_64358638
quote:
Op donderdag 25 december 2008 17:55 schreef Stroekie het volgende:

[..]

ja als jij aan die tickets vast zit, is dat in omvang best een groot cadeau ja

en ja straks gaat er nog wel een flejs port doorheen
ik hou niet zo van Opera, dus ja letterlijk en figuurlijk een groot cadeau

Hmmm een glaasje port, ja we gaan zo even naar de burrvrouw, dus dat zal wel lukken
  donderdag 25 december 2008 @ 22:19:37 #82
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64362422
Een mexicaan van zijn kerstdiner houden... dat vindt de familie niet leuk
Slechte indruk
L'Amour menaçant:
  donderdag 25 december 2008 @ 22:55:57 #83
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64363276
quote:
Op donderdag 25 december 2008 22:19 schreef Ang3l het volgende:
Een mexicaan van zijn kerstdiner houden... dat vindt de familie niet leuk
Slechte indruk
vertel nou eens waar die mexicaan nou ineens is op komen duiken, en, als ik morgen mee ga naar friso, mag ik dan bij jou slapen?
  donderdag 25 december 2008 @ 22:57:36 #84
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64363326
zucht..... vanavond waren het maar liefst 6 lesbiennes en een met alcohol afgevulde moeder, ik denk dat de rust tijdens het diner morgen sereen zal zijn.
  donderdag 25 december 2008 @ 23:02:46 #85
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64363490
Nou de enige die bij me blijft slapen is het kerstkadootje die ik aan Santa heb gevraagd
Maar ik zal er vast wel geen krijgen op Friso
L'Amour menaçant:
  donderdag 25 december 2008 @ 23:26:57 #86
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_64364189

van Santa gehad.
pi_64364260
quote:
Op donderdag 25 december 2008 23:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
van Santa gehad.
't is zo'n gave serie!

*wipt op stoel*
Seizoen vier gaat eindelijk in januari weer verder!!
Huh!?
  donderdag 25 december 2008 @ 23:31:26 #88
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64364317
quote:
Op donderdag 25 december 2008 23:02 schreef Ang3l het volgende:
Nou de enige die bij me blijft slapen is het kerstkadootje die ik aan Santa heb gevraagd
jammer
pi_64364318
quote:
Op donderdag 25 december 2008 23:02 schreef Ang3l het volgende:
Wie blijft er bij je slapen dan?
pi_64364399
quote:
Op donderdag 25 december 2008 23:29 schreef Vlarp het volgende:

[..]

't is zo'n gave serie!

*wipt op stoel*
Werd tijd. * Cazman is erg nieuwsgierig
  donderdag 25 december 2008 @ 23:35:57 #91
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_64364460
quote:
Op donderdag 25 december 2008 23:29 schreef Vlarp het volgende:

[..]

't is zo'n gave serie!

*wipt op stoel*
Ja ik had de miniserie bij een vriend gezien en nooit tijd gehad om verder te kijken maar nu Stargate Atlantis stopt en ik steeds de boxen in m'n hand heb op werk besloot ik dat het maar tijd werd. Raas vast door s1 heen haha.
pi_64364588
I DROVE ALL NIGHT...
  donderdag 25 december 2008 @ 23:47:15 #93
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64364861
quote:
Op donderdag 25 december 2008 23:31 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wie blijft er bij je slapen dan?
Ik denk dat ik heerlijk in m'n eentje ga snotteren
Ik kan iemand op mij niet zo goed verdragen op dit moment
L'Amour menaçant:
pi_64365952
quote:
Op donderdag 25 december 2008 23:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Ja ik had de miniserie bij een vriend gezien en nooit tijd gehad om verder te kijken maar nu Stargate Atlantis stopt en ik steeds de boxen in m'n hand heb op werk besloot ik dat het maar tijd werd. Raas vast door s1 heen haha.
Ik heb soms 4 afleveringen op 1 avond gekeken. Kon gewoon niet stoppen!

Maar veel plezier er mee
Huh!?
pi_64366195
  vrijdag 26 december 2008 @ 00:22:49 #96
71919 wonderer
pi_64366219
mannen.

Was gezellig vandaag.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  vrijdag 26 december 2008 @ 01:02:59 #97
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64368875
dat zijn dan vooral mensen die zoeken naar iets uit hun dromen
pi_64369810
We zijn er vanaf Kerst 2008 is achter de rug
De groeten van/aan de nachtploeg
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_64370000
  vrijdag 26 december 2008 @ 06:02:04 #101
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_64370903
moguh

klaar met werken, tijd voor mn bed!
  vrijdag 26 december 2008 @ 09:35:08 #102
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_64371389
Beter te laat dan nooit, nog vrolijk kerstfeest homo's

Vanuit warm Zuid-Afrika
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_64371665
GAPPY CHANUKAH!!
pi_64373853
Ja hallo! Happy Xmas.

Nog even en dan gaan we cadeautjes doen. . .
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_64373868
Ik heb net The Fear van Lily Allen op iTunes gekocht. Met dank aan CDP.
  vrijdag 26 december 2008 @ 12:36:42 #106
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_64373967
Mawnin.
  vrijdag 26 december 2008 @ 12:38:48 #107
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_64374014
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 12:32 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb net The Fear van Lily Allen op iTunes gekocht. Met dank aan CDP.
Hij is gaaf he?
Ondertussen ben ik helemaal into Kings of Leon. Die zanger heeft zo'n aparte stem.
oh en BSG s1
pi_64374157
Hoi!

Merry X-mas!

Oh, en ik ben geil .
pi_64374212
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 12:44 schreef Pjederdy het volgende:
.
pi_64374222
Ik ga de Mac afkoppelen. Staat gezelliger.

Baaai! .
pi_64374250
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 12:47 schreef Gellarboy het volgende:

[..]

What to do?

En ik ga douchen, ohnee, eerst troep in de box zetten en dan douchen, ohnee, eerst strijken en dan douchen...
  vrijdag 26 december 2008 @ 12:48:55 #112
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64374261
Hey homo's
L'Amour menaçant:
  vrijdag 26 december 2008 @ 12:53:17 #113
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_64374372
TOTP Christmas Special
  vrijdag 26 december 2008 @ 13:05:18 #114
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64374658
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 12:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
TOTP Christmas Special
Kheb 't boek uit
L'Amour menaçant:
  vrijdag 26 december 2008 @ 13:08:05 #115
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_64374721
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 13:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Kheb 't boek uit
En nu wil je de volgende ook lezen he? En het is beter dan de film ja?
  vrijdag 26 december 2008 @ 13:15:45 #116
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_64374881
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 09:35 schreef Tomasso het volgende:
Beter te laat dan nooit, nog vrolijk kerstfeest homo's

Vanuit warm Zuid-Afrika
en wat vind je van Kaapstad?
al op |Clifton geweest, en een sundowner gedronken bij Caprise op Camps Bay ?
  vrijdag 26 december 2008 @ 13:21:28 #117
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_64375007
Goedemorgen allemaal, vanuit een zonnig maar toch iets koud Lisboa
  vrijdag 26 december 2008 @ 13:29:23 #118
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_64375198
  vrijdag 26 december 2008 @ 13:35:31 #119
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64375345
ik ben ter afwisseling (de laatste 4 jaar lees ik eigenlijk alleen nog maar studieboeken) even komt een vrouw bij de dokter aan het lezen, een verademing wat makkelijk lezen betrefd
  vrijdag 26 december 2008 @ 13:35:53 #120
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64375354
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 13:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

En nu wil je de volgende ook lezen he? En het is beter dan de film ja?
Ik irriteer me MATELOOS aan het feit dat er 6x per blz gezegd moet worden hoe mooi Edward wel niet is, hoe mooi zijn ogen zijn en hoeveel ze houdt van zijn crooked smile. Daarbuiten vond ik het wel vermakelijk om te lezen, al viel het heel erg vaak in herhaling (26.000x gezegd dat het niet verstandig is om door te gaan en dan nog niet eens in andere bewoordingen maar steeds in dezelfde). Ik hoop dat dat bij de andere 3 boeken niet zo is, want ondanks de overduidelijke irritaties m.b.t. haar schrijfstijl vond ik het vermakelijk genoeg voor een vervolg.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 26 december 2008 @ 13:37:39 #121
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64375384
  vrijdag 26 december 2008 @ 13:38:08 #122
190186 hierissieweer
pi_64375392
Ik wou dat ik een ochtend mens was.
  vrijdag 26 december 2008 @ 13:44:06 #123
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64375493
L'Amour menaçant:
  vrijdag 26 december 2008 @ 13:48:33 #124
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64375592
quote:
helaas is de mooiste versie, die van edson cordiero van youtube af gehaald

maar dit is ook wel heel mooi
  vrijdag 26 december 2008 @ 13:59:24 #125
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64375827
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 13:48 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

Niet mijn ding.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 26 december 2008 @ 14:12:15 #126
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_64376099
ik download seizoen 1 v/d Power Rangers.
  vrijdag 26 december 2008 @ 14:23:21 #127
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_64376355
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 13:21 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemorgen allemaal, vanuit een zonnig maar toch iets koud Lisboa
hier gaat het vannacht 5 graden vriezen
pi_64376587

Damn... 1989 alweer.
  vrijdag 26 december 2008 @ 15:12:52 #129
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_64377679
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 14:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik download seizoen 1 v/d Power Rangers.
Daar was ik vroeger fan van, had het stickerboek
  vrijdag 26 december 2008 @ 16:37:59 #130
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64379707
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 13:48 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

origineel is van Klaus Nomi, cultuurheld voor de avantgardisten, maar ook voor mij net als boy george in mijn tienerjaren waren dat al voorbeelden voor mij, gek he.
Die eerste is een zeer emotionele concert opname 6 maanden voor hij stierf, de tweede zoals de meeste mensen hem kennen

[ Bericht 17% gewijzigd door TheaterMaMa op 26-12-2008 16:44:09 ]
  vrijdag 26 december 2008 @ 16:44:21 #131
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_64379808
ik heb Boy George dan weer nooit als voorbeeld gezien
pi_64380351

remix GEWELDIG!!!!!!!!!!
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  vrijdag 26 december 2008 @ 17:11:47 #133
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64380356
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 16:37 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

origineel is van Klaus Nomi, cultuurheld voor de avantgardisten, maar ook voor mij net als boy george in mijn tienerjaren waren dat al voorbeelden voor mij, gek he.
O, nou snap ik ineens een heleboel

L'Amour menaçant:
  vrijdag 26 december 2008 @ 17:42:42 #134
71919 wonderer
pi_64380894
Ja hoi
  vrijdag 26 december 2008 @ 18:23:49 #135
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64381486
felice navidad maricones!

(een beetje te laat maar goed)
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
  vrijdag 26 december 2008 @ 18:35:52 #136
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64381657
wat ziet ze er weer mooi uit. Donatella haha mooi leer is niet lelijk

Behold, I am coming soon
  vrijdag 26 december 2008 @ 18:45:48 #137
71919 wonderer
pi_64381798
That's fucking scary...
  vrijdag 26 december 2008 @ 18:55:36 #138
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64381931
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 18:45 schreef wonderer het volgende:
That's fucking scary...
ja mooi he... die tieten zien er ook zo mooi uit.

lekkere kerst gehad? Natuurlijk weer te veel gevreten. Anthony had gekookt en de rest hadden we laten bezorgen. Kunnen nog zeker een week ervan vreten.
Behold, I am coming soon
  vrijdag 26 december 2008 @ 18:58:37 #139
71919 wonderer
pi_64381982
Ik heb me ook behoorlijk volgestopt ja Dus nu zit ik weer op de fiets.
  vrijdag 26 december 2008 @ 19:41:46 #140
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64382748
Worden jullie ook niet nat van Tom Brady. God, what a man.

Jammer dat 'ie gaat trouwen

Behold, I am coming soon
  vrijdag 26 december 2008 @ 19:59:05 #141
71919 wonderer
pi_64383130
Niet mijn type geloof ik
  vrijdag 26 december 2008 @ 20:03:07 #142
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64383214
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 19:59 schreef wonderer het volgende:
Niet mijn type geloof ik
hoe kan je dat zeggen? hij is iedereens type
Behold, I am coming soon
  vrijdag 26 december 2008 @ 20:35:23 #143
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_64383959
en ik ga maar weer es werken! .
put
your
clothes
on!
  vrijdag 26 december 2008 @ 20:41:34 #144
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_64384084
australia is n mooie lieve film, niet wereldschokkend maar wel 2.5 u goed vermaak!
pi_64384250
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 20:03 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

Hij is wel erg slick
  vrijdag 26 december 2008 @ 21:27:52 #146
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64385139
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 20:48 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hij is wel erg slick
ja, het is wel een scumbag. Hij heet zijn zwangere vriendin verlaten voor Giselle. Maar ach...

face down, ass up!
Behold, I am coming soon
  vrijdag 26 december 2008 @ 22:43:49 #147
190186 hierissieweer
pi_64386809
ik vind hem niet echt heel aantrekkelijk
  vrijdag 26 december 2008 @ 23:00:05 #148
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64387215
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 22:43 schreef hierissieweer het volgende:
ik vind hem niet echt heel aantrekkelijk
echt niet?!

O god ja, jij gaat voor Daniel Beddingfield. Maar dat vind ik nou niets
Behold, I am coming soon
  vrijdag 26 december 2008 @ 23:20:31 #149
190186 hierissieweer
pi_64387778
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 23:00 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

echt niet?!

O god ja, jij gaat voor Daniel Beddingfield. Maar dat vind ik nou niets
Dan blijft er meer voor mij over
  zaterdag 27 december 2008 @ 04:32:58 #150
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64393637
Weeeeeeeeeehheheheh ik ben een beetje aangeschoten
L'Amour menaçant:
  zaterdag 27 december 2008 @ 07:10:11 #151
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_64394112
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 04:32 schreef Ang3l het volgende:
me too! lekker een voor mijn verjaardag gekregen fles champagne als light jockey opgezopen!
put
your
clothes
on!
pi_64394811
Mogguh.

En toch is 3 uur slaap na een avond stappen net te weinig.. Maar het was het waard!
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_64394820
quote:
Huh? Wanneer heb je dat getypt, dat had ik heul nie gezien!

Bij mij viel het best mee hè? al denkt mijn hoofd daar anders over nu
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  zaterdag 27 december 2008 @ 11:33:57 #154
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_64395847
Ik verveel me
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_64396196
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 11:33 schreef Cairon het volgende:
Ik verveel me
Ik niet. Heb al wat was weggevouwen, ben met de kids naar de kapper geweest, heb boodschappen gedaan, en ben nu eten aan het maken voor vanavond. Dadelijk nog zwemmen... en vanavond tegelijk met de kids naar bed denk ik
  zaterdag 27 december 2008 @ 13:13:52 #156
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64397905
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 10:07 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

quote:
Vannacht Maar het viel eigenlijk wel mee.

Ja hoor viel mee. Mijn hoofd zelf voelt trouwens ook niks. Komt omdat ik op 't laatst een fles spa blauw had om die vervelende pijnstiller weg te slikken
L'Amour menaçant:
  zaterdag 27 december 2008 @ 13:14:50 #157
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64397925
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 20:03 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

Not mine
L'Amour menaçant:
  zaterdag 27 december 2008 @ 13:50:51 #158
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_64398860
quote:
leugens zeg ik jullie, grove leugens
  zaterdag 27 december 2008 @ 13:52:06 #159
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_64398891
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 10:07 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

jij hebt je toch voorbeeldig gedragen ?
  zaterdag 27 december 2008 @ 15:22:25 #160
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64401177
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 13:52 schreef Stroekie het volgende:

[..]

jij hebt je toch voorbeeldig gedragen ?
Ik anders ook hoor
L'Amour menaçant:
  zaterdag 27 december 2008 @ 15:25:21 #161
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_64401256
en toen was de telefoon ook weer terecht en kan het Engeland avontuur definitief in de boeken voor het nageslacht opgeslagen worden
  zaterdag 27 december 2008 @ 15:26:11 #162
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_64401275
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 15:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik anders ook hoor
ik heb in elk geval nog nooit anders gezien
pi_64401465
Goedemorgen!
Gisteren supermooie cadeaux gekregen, lekker gegeten, superwijn erbij en leuk gezelschap!
En nu staat Dirk mee te zingen met de karaoke versie van de Xbox

Over 20 minuten gaan we derde kerstdag vieren, dus ben er weer van tussen!
  zaterdag 27 december 2008 @ 16:14:15 #164
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64402551
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 15:26 schreef Stroekie het volgende:

[..]

ik heb in elk geval nog nooit anders gezien
Ik heb gister heel netjes een trio afgeslagen, ondanks de aanmoedigingen van ene TMM
L'Amour menaçant:
  zaterdag 27 december 2008 @ 16:16:44 #165
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_64402620
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw
I'm hungry!
  zaterdag 27 december 2008 @ 16:52:08 #166
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64403612
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 16:16 schreef Cairon het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw
dat ging dus NIET om een trio waar IK aan mij zou doen mister zwartgalligheid.
Ik heb vanacht schaamteloos genoten, dat was erg lang geleden
  zaterdag 27 december 2008 @ 16:56:58 #167
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_64403728
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 16:52 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

dat ging dus NIET om een trio waar IK aan mij zou doen mister zwartgalligheid.
Ik heb vanacht schaamteloos genoten, dat was erg lang geleden
kijk, de schone slaper begeeft zich weer in het land der levende zielen
en het aanbod blijft gewoon voor een volgende keer staan
  zaterdag 27 december 2008 @ 17:06:10 #168
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_64403989
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 16:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb gister heel netjes een trio afgeslagen, ondanks de aanmoedigingen van ene TMM
Ik heb gisteren een onrustige nacht aan mij voorbij laten gaan
  zaterdag 27 december 2008 @ 17:13:17 #169
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64404159
Goedemorgen handtasjes! leuke en lekkere dagen gehad?

Vraagje: (Xal em straks ook in Digital Corner zetten) maar misschien hebben jullie dit ook weleens gehad. En aangezien jullie van de PC-generatie zijn, weten jullie hopelijk ook meer

Sinds gisteren krijg ik steeds een pop-up van System Security waarin wordt aangegeven dat er een worminfectie is. Lsas.Blaster.Keyloger. (Nee, ik zat niet te surfen naar porn ) Ik krijg deze maar niet weg. Virusscanners etc heb ik erop losgelaten. Toen ging ik eens googlen op die worm en het schijnt veelvuldig voor te komen. Ik heb veel aanwijzingen op Internet gevolgd. (Safe mode, takenbeheer, u name it. ) Maar niets helpt.

Herkennen julllie dit? en wat te doen? Plan B is dat ik em maandag wegbreng, maar wil het eerst zelf uitvogelen.

pleaaaaaaaaaaaaase help me. a desperate cunt
Behold, I am coming soon
  zaterdag 27 december 2008 @ 17:18:33 #170
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_64404290
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 17:13 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen handtasjes! leuke en lekkere dagen gehad?

Vraagje: (Xal em straks ook in Digital Corner zetten) maar misschien hebben jullie dit ook weleens gehad. En aangezien jullie van de PC-generatie zijn, weten jullie hopelijk ook meer

Sinds gisteren krijg ik steeds een pop-up van System Security waarin wordt aangegeven dat er een worminfectie is. Lsas.Blaster.Keyloger. (Nee, ik zat niet te surfen naar porn ) Ik krijg deze maar niet weg. Virusscanners etc heb ik erop losgelaten. Toen ging ik eens googlen op die worm en het schijnt veelvuldig voor te komen. Ik heb veel aanwijzingen op Internet gevolgd. (Safe mode, takenbeheer, u name it. ) Maar niets helpt.

Herkennen julllie dit? en wat te doen? Plan B is dat ik em maandag wegbreng, maar wil het eerst zelf uitvogelen.

pleaaaaaaaaaaaaase help me. a desperate cunt
het je al de gratis antivirus software van avast erop losgelaten, net als Spybot en CCleaner ?
  zaterdag 27 december 2008 @ 17:23:36 #171
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64404440
Spybot wel, maar die anderen nog niet. Zal het eens proberen. Maar het schijnt heel hardnekkig te zijn als ik zo alles op Internet lees. Maar het moet te doen zijn. Zelfs voor mij als digibeet
Behold, I am coming soon
  zaterdag 27 december 2008 @ 17:26:14 #172
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64404495
  zaterdag 27 december 2008 @ 17:27:38 #173
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64404532
Wondy: Ben in Wicked Gentlemen begonnen
L'Amour menaçant:
  zaterdag 27 december 2008 @ 17:28:00 #174
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64404543
AVG 8.0 herkende 'em ook niet. Die andere heb ik nog niet geprobeerd. Ga ik doen. Thanx.!
Behold, I am coming soon
  zaterdag 27 december 2008 @ 17:40:23 #175
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64404896
waar ik normaal een grote mond heb wordt ik o zo verlegen op het moment als het op fysiek contact aan komt, dus....
Hoe graag de jongens ook wilden en hoe teder ze ook waren, hoe verzorgend ook (hoewel hun fietsen bij de effenaar stonden, we gingen met de taxi, die zij betaalden, omdat ik geen fiets bij me had) er is niets gebeurt, ik was te onzekr denk ik
  zaterdag 27 december 2008 @ 17:41:28 #176
71919 wonderer
pi_64404929
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 17:27 schreef Ang3l het volgende:
Wondy: Ben in Wicked Gentlemen begonnen
Dat werd tijd Ben benieuwd wat je er van vindt

Mike, probeer Avast eens, ook gratis.
  zaterdag 27 december 2008 @ 17:50:25 #177
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  zaterdag 27 december 2008 @ 17:52:27 #178
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64405295
Ben Avast aan het proberen.
Behold, I am coming soon
  zaterdag 27 december 2008 @ 17:53:21 #179
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64405318
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 17:50 schreef Yurithemaster het volgende:

He bitch
Behold, I am coming soon
  zaterdag 27 december 2008 @ 18:00:38 #180
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64405505
het was jullie misschien al opgevallen maar ik zit een beetje in een klasieke contertenor fase de laatste tijd, wat vinden jullie van Farinelli, let op Jeroen Krabbe als Handel
  zaterdag 27 december 2008 @ 18:04:09 #181
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64405586
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 18:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
het was jullie misschien al opgevallen maar ik zit een beetje in een klasieke contertenor fase de laatste tijd, wat vinden jullie van Farinelli, let op Jeroen Krabbe als Handel
jezus, da's lang geleden dat ik dat had gezien.

Vond het een mooie film
Behold, I am coming soon
  zaterdag 27 december 2008 @ 18:13:47 #182
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64405808
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 18:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik heb liever dat een vrouw zo zingt dan een man.
Als ik een vrouwenstem wil horen wil ik ook naar een vrouw kijken.
L'Amour menaçant:
  zaterdag 27 december 2008 @ 18:28:36 #183
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64406194
en wat vinden we hier van?

en hier van?
http://www.blogtv.com/people/MatthewLush
  zaterdag 27 december 2008 @ 18:30:29 #184
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64406234
Waarom staat er BOY's kissing?
L'Amour menaçant:
  zaterdag 27 december 2008 @ 18:32:31 #185
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64406266
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 18:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
en wat vinden we hier van?

en hier van?
http://www.blogtv.com/people/MatthewLush
en ik dacht weer een opera te zien zijn het handtasjes!
Behold, I am coming soon
  zaterdag 27 december 2008 @ 18:34:09 #186
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64406308
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 18:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb liever dat een vrouw zo zingt dan een man.
Als ik een vrouwenstem wil horen wil ik ook naar een vrouw kijken.
er zijn geen castraten meer, dus in dit geval is de stem ook ingezonden door een vrouw
pi_64406812
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 16:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat kwam vast niet omdat je al een opdringerige logé had
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:13:42 #188
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_64407450
oh god. Matthew Lush, dat is zo'n hoer.
I'm hungry!
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:25:21 #189
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64407811
En een vrouw.
L'Amour menaçant:
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:32:54 #190
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64408046
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:13 schreef Cairon het volgende:
waar basseer jij dat op, of is iedereen die meer sex heeft dan jij een hoer
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:36:33 #191
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_64408160
Dan ben jij iig geen hoer TMM
I'm hungry!
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:43:19 #192
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64408385
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:36 schreef Cairon het volgende:
Dan ben jij iig geen hoer TMM
zowiewso niet, maar dat was ook niet de vraag
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:53:57 #193
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64408768
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:13 schreef Cairon het volgende:
is hij een bekend iemand o.i.d.?
Behold, I am coming soon
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:40:29 #194
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_64410536
als je hem nog niet bent tegengekomen op het web, en hij nog niet geprobeerd heeft om in je broek te komen, dan loop je helemaal niets mis.
I'm hungry!
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:44:57 #195
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64410707
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:40 schreef Cairon het volgende:
als je hem nog niet bent tegengekomen op het web, en hij nog niet geprobeerd heeft om in je broek te komen, dan loop je helemaal niets mis.
ik heb hem gegoogled. Hij is een veganist o.i.d. en een activist en word gaygod genoemd. (Maar ik vind hem er eng uitzien
Behold, I am coming soon
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:55:50 #196
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64411087
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:43 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

zowiewso niet, maar dat was ook niet de vraag
and that makes me.... ?
Behold, I am coming soon
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:06:31 #197
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64411439

Op naar de C-Me reünie
(ook net een week afgelopen, maar goed)
L'Amour menaçant:
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:08:10 #198
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64411499
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:06 schreef Ang3l het volgende:

Op naar de C-Me reünie
viel Spa/3

had jij geen griep o.i.d. ?
Behold, I am coming soon
pi_64411577
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:06 schreef Ang3l het volgende:

Op naar de C-Me reünie
Have fun engel
pi_64411713
Heee mensjes, ook kerst overleefd dus? Op naar de feesten vd komende tijd!!

zometeen naar een verjaardag van een vriendin en dan uit in de kou in Ass''n
Maandag naar Adam en uit
Woensdag naar Groningen
Vrijdag naar Tilburg
Zaterdag naar Breda

O
M
G

En daar heb ik mn 1e én 2e kerstdag voor gewerkt
pi_64411718
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:08 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

viel Spa/3

had jij geen griep o.i.d. ?
Hej verrek... zo kun je best makkelijk een |3 maken... nooit aangedacht..
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:18:12 #202
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64411857
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:14 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hej verrek... zo kun je best makkelijk een |3 maken... nooit aangedacht..

ja ik weet niet meer die ascii teken daarvoor. of je kan het omzeilen door dubbel S te typen.
Behold, I am coming soon
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:20:26 #203
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64411934
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:14 schreef MisterO het volgende:

Maandag naar Adam en uit
Woensdag naar Groningen
Vrijdag naar Tilburg
Zaterdag naar Breda

O
M
G

heb je beide dagen moeten werken? Da's kut. Wat voor werk doe je dan?
Behold, I am coming soon
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:22:42 #204
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_64412016
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:14 schreef MisterO het volgende:

Maandag naar Adam en uit
Woensdag naar Groningen
Vrijdag naar Tilburg
Zaterdag naar Breda

O
M
G

Hoe staat het met je H en M planning ?
pi_64412032
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:20 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

heb je beide dagen moeten werken? Da's kut. Wat voor werk doe je dan?
Donderdag van 19:00 tot 4:00 en vrijdag van 13:30 tot 22:00. In de afwas, als ik geld nodig heb
En nee, het is geen leuk werk, vooral niet als je op de 1e kerstdag ook nog een bitchfight krijgt met je nieuwe collega! En ja, ik heb hem nu volgens mij wel weggejaagd verbaal dan he.
pi_64412066
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:22 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Hoe staat het met je H en M planning ?
6 januari, 6 januari
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:24:11 #207
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_64412074
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:23 schreef MisterO het volgende:

[..]

Donderdag van 19:00 tot 4:00 en vrijdag van 13:30 tot 22:00. In de afwas, als ik geld nodig heb
En nee, het is geen leuk werk, vooral niet als je op de 1e kerstdag ook nog een bitchfight krijgt met je nieuwe collega! En ja, ik heb hem nu volgens mij wel weggejaagd verbaal dan he.
elkaar niet eens te lijf gegaan met de hete afwasstraal ?
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:24:57 #208
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_64412100
quote:

[..]

6 januari, 6 januari
tuurlijk, dom van mij, ligt ook stil in verband met kerstreces
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:25:27 #209
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64412115
quote:

[..]

o god ja, dat was jij

bitchfight? ben jij zo'n bitch?
Behold, I am coming soon
pi_64412209
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:25 schreef mike_hunt het volgende:

[..]
bitchfight? ben jij zo'n bitch?
Ik ben alles behalve een bitch, de liefste jongen vd klas. Maar die kerel was zooo onbeschoft, echt een lul tegen een meisje, mijn collega, dat ik er even tussen moest komen en hem op zijn plaats moest zetten. En toen werd hij dus flink pissig op mij, waardoor ik vervolgens nog kwader op hem werd.
Op 2e kerstdag moesten we weer samen werken, en toen heeft de leiding ons gescheiden door ons in aparte afwaskeukens in te delen
pi_64412228
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:24 schreef Stroekie het volgende:

[..]

tuurlijk, dom van mij, ligt ook stil in verband met kerstreces
Shame on you stroek! ik weet niet wat er met jou aan de hand is!
Verliefd?
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:31:18 #212
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_64412299
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:29 schreef MisterO het volgende:

[..]

Shame on you stroek! ik weet niet wat er met jou aan de hand is!
Verliefd?
nee volgens mij gewoon hard aan vakantie toe

[ Bericht 2% gewijzigd door Stroekie op 27-12-2008 21:36:19 ]
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:34:15 #213
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64412410
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:31 schreef Stroekie het volgende:

[..]

je bent net terug! Waarvan ook alweer? Australie? Heb je daar geen vakantieliefde opgescharreld?
Behold, I am coming soon
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:36:36 #214
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_64412495
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:28 schreef MisterO het volgende:

[..]

Ik ben alles behalve een bitch, de liefste jongen vd klas. Maar die kerel was zooo onbeschoft, echt een lul tegen een meisje, mijn collega, dat ik er even tussen moest komen en hem op zijn plaats moest zetten. En toen werd hij dus flink pissig op mij, waardoor ik vervolgens nog kwader op hem werd.
Op 2e kerstdag moesten we weer samen werken, en toen heeft de leiding ons gescheiden door ons in aparte afwaskeukens in te delen
en zo hoort het! . Jow O.
Ik moet vanavond op Ensuite draaien... ik zie er best tegenop...
put
your
clothes
on!
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:37:59 #215
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_64412534
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:34 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

je bent net terug! Waarvan ook alweer? Australie? Heb je daar geen vakantieliefde opgescharreld?
vakantieliefdes behoren vluchtig te zijn/blijven en dat was ook het geval bij Jafar en Jason
en vakantie was in Nieuw Zeeland, in Australia/Sydney was ik gewoon op mannenjacht
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:38:41 #216
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64412556
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:36 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ben je een DJ? Welke clubs draai je? Draai je ook in het buitenland?
Behold, I am coming soon
pi_64412571
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:36 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Bij Ensuite hoe tof! waarom hoor ik dit nu pas....
hoezo zie je er tegenop? dat komt wel goed joh!
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:40:03 #218
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64412596
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:37 schreef Stroekie het volgende:

[..]

vakantieliefdes behoren vluchtig te zijn/blijven en dat was ook het geval bij Jafar en Jason
en vakantie was in Nieuw Zeeland, in Australia/Sydney was ik gewoon op mannenjacht
had je die twee opgescharreld, u skank?
Behold, I am coming soon
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:41:06 #219
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_64412627
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:39 schreef MisterO het volgende:

[..]

Bij Ensuite hoe tof! waarom hoor ik dit nu pas....
hoezo zie je er tegenop? dat komt wel goed joh!
Ik heb er 6 december ook gedraaid en ik kan je zeggen: homo's in utrecht lijken wel nooit tevreden... ze boeken me om mijn draaistijl maar als ik dan ook doe wat op voorhand al duidelijk zou zijn, moest het commercieler... tot op het punt dat ik rihanna moest gaan draaien... Ik baalde gewoon enorm... Dus ben benieuwd hoe het vanavond zal gaan....
put
your
clothes
on!
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:41:57 #220
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_64412661
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:38 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

ben je een DJ? Welke clubs draai je? Draai je ook in het buitenland?
hehe ik draai nu al zo'n twee jaartjes heb club lux gedaan, ensuite, 17 januari latin brutality in de effenaar, en nog een aantal dingen .
put
your
clothes
on!
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:44:55 #221
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_64412750
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:40 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

ik kwam ze niet tegen toen ze het grof vuil aan de weg hadden neergezet
mocht je ooit in de buurt zijn. www.arqsydney.co.au is echt wel een bezoekje waard
pi_64412759
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:41 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Ik heb er 6 december ook gedraaid en ik kan je zeggen: homo's in utrecht lijken wel nooit tevreden... ze boeken me om mijn draaistijl maar als ik dan ook doe wat op voorhand al duidelijk zou zijn, moest het commercieler... tot op het punt dat ik rihanna moest gaan draaien... Ik baalde gewoon enorm... Dus ben benieuwd hoe het vanavond zal gaan....
Oh ja ik kan me wel voorstellen dat dat wel irritant voor je moet zijn.. Alhoewel ik ook veel liever Rihanna hoor hoooooor heee ik ben weg, succes vanavond he, en de rest wens ik een fijn weekend toe!
pi_64412769
quote:

[..]

Rihanna

Je draait toch electro enzo? Wtf moet Rihanna daar dan bij?
Huh!?
pi_64412793
quote:

[..]

hehe ik draai nu al zo'n twee jaartjes heb club lux gedaan, ensuite, 17 januari latin brutality in de effenaar, en nog een aantal dingen .
En Lef in Rotterdam
Huh!?
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:48:08 #225
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_64412858
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:40 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

heb jij nog wat leuks gedaan met de roomies tijdens kerst, en ben je nu weer in NL ?

[ Bericht 14% gewijzigd door Stroekie op 27-12-2008 22:08:06 ]
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:51:27 #226
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64412959
quote:

[..]

club lux in Boedapest? We moesten daar scenes draaien. Mooie shit daar.
Behold, I am coming soon
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:55:28 #227
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64413077
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:48 schreef Stroekie het volgende:

[..]

even iets anders
is die dvd van je al uit ?
je weet wel, jij achter de toonbank bij Jamin
OMG! Niemand weet dat toch? iedereen weet dat ik bij Jamin werk

ja dat ik al die lekkere snoep aanprijs, bedoel je die?

[ Bericht 8% gewijzigd door mike_hunt op 27-12-2008 22:05:37 ]
Behold, I am coming soon
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:06:47 #228
71919 wonderer
pi_64413391
die edit.
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:09:31 #229
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_64413477
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:06 schreef wonderer het volgende:
die edit.
verklap nu niet alles
straks vertelt Mike niets meer over zijn werk
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:11:45 #230
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64413553
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:06 schreef wonderer het volgende:
die edit.
u bitch! welke edit?
Behold, I am coming soon
pi_64413581

Eindelijk een tijd waar ik met goed fatsoen mijn bed in kan duiken. Welterusten mensen

@ wonderer: ik herkende je bijna niet met deze avatar!
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:13:16 #232
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64413603
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:12 schreef DR34M3R het volgende:

Eindelijk een tijd waar ik met goed fatsoen mijn bed in kan duiken. Welterusten mensen

nu al?
Behold, I am coming soon
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:14:26 #233
71919 wonderer
pi_64413648
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:12 schreef DR34M3R het volgende:

1 januari gaat ie weer terug naar House
pi_64413675
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:13 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

nu al?
Nu pas! Ik lag er vannacht om kwart over 5 in, en ben om 8 uur weer opgestaan... En heb niet echt een rustige dag achter de rug. Weet je wel hoe lang ik al tegen mijn slaap aan het vechten ben?
pi_64413686
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:14 schreef wonderer het volgende:

[..]

1 januari gaat ie weer terug naar House
Dan is 't goed

Welterusten allemaal
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:17:04 #236
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64413720
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:15 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Nu pas! Ik lag er vannacht om kwart over 5 in, en ben om 8 uur weer opgestaan... En heb niet echt een rustige dag achter de rug. Weet je wel hoe lang ik al tegen mijn slaap aan het vechten ben?
Slaap ze

omg xie dat je een vrouw bent
Behold, I am coming soon
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:18:07 #237
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_64413753
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:15 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

zeg wat hebben jullie onderweg nog allemaal gedaan, want ik stond al om 4.16 uur boven bij Sofitel
en zoveel verder is het nu toch ook niet dat jullie daar 1 uur over wandelen ?
pi_64413762
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:17 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

Slaap ze

omg xie dat je een vrouw bent

maar ik bijt niet hoor
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:18:47 #239
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_64413770
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:16 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Dan is 't goed

Welterusten allemaal
slaap lekker
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:19:35 #240
71919 wonderer
pi_64413793
Truste dromertje
pi_64413804
gay.nl is stuk!!!
Huh!?
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:20:21 #242
71919 wonderer
pi_64413814
Moet jij je sig niet eens aanpassen, Stroek?
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:21:22 #243
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64413838
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:18 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

maar ik bijt niet hoor

nee zo bedoelde ik het ook niet. haha dat je een verdwaalde lesbo bent.
Behold, I am coming soon
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:24:26 #244
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_64413923
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:20 schreef wonderer het volgende:
inderdaad ja
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:24:51 #245
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64413939
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:20 schreef wonderer het volgende:
dat van penny wise and shit? vind em wel goed gevonden hahah
Behold, I am coming soon
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:25:43 #246
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_64413964
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:45 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Rihanna

Je draait toch electro enzo? Wtf moet Rihanna daar dan bij?
ik draai vooral (deep) house zoals mastiksoul, deadmau3, sebastien leger etc... beetje betty ford style .
put
your
clothes
on!
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:25:47 #247
71919 wonderer
pi_64413965
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:24 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

Nee, die link naar het topic dat over een meet gaat die al geweest is
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:26:30 #248
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_64413993
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:24 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

nee die verwijzing naar fok meet afgelopen aug in eindhoven ook wel Eindhovengate genoemd
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:28:58 #249
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64414063
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:25 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ik draai vooral (deep) house zoals mastiksoul, deadmau3, sebastien leger etc... beetje betty ford style .

Xie alleen niet Rihanna in het rijtje passen hahaha alhoewel ze ook wel haar momenten heeft.
Behold, I am coming soon
pi_64414188
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:25 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Ik ben nooit op Betty geweest

Maar goed, deep house is erg ok
Huh!?
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:39:36 #251
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64414306
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:20 schreef Vlarp het volgende:
gay.nl is stuk!!!
als ik het hier intik doet ie het.
Behold, I am coming soon
  zaterdag 27 december 2008 @ 23:38:35 #252
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_64415966
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:28 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

Xie alleen niet Rihanna in het rijtje passen hahaha alhoewel ze ook wel haar momenten heeft.
die draai ik liever niet in dat rijtje, maar ja, ze willen het... dus heb nu wel leuke mix van een techhouseplaat met please don't stop the music .
put
your
clothes
on!
  zaterdag 27 december 2008 @ 23:51:41 #253
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64416384
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:38 schreef Jerruh het volgende:

[..]

die draai ik liever niet in dat rijtje, maar ja, ze willen het... dus heb nu wel leuke mix van een techhouseplaat met please don't stop the music .
hoezo willen ze dat? kunnen ze plaatjes aanvragen?
Behold, I am coming soon
pi_64418846
Wow. had ik toch bijna het kersttopic gemist. Bíjna.

En dat doet me er aan denken, I lost the game.
voyeurism is participation
  zondag 28 december 2008 @ 02:10:55 #255
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64420092
quote:
Op zondag 28 december 2008 01:14 schreef MrBrightside het volgende:
Wow. had ik toch bijna het kersttopic gemist. Bíjna.

En dat doet me er aan denken, I lost the game.
welk spel?
  zondag 28 december 2008 @ 14:30:12 #256
190186 hierissieweer
pi_64429481
waar kun je goedkoop grote spiegels halen?
  zondag 28 december 2008 @ 14:32:37 #257
190186 hierissieweer
pi_64429557
morgen de woningstichting stalken of ik het huis heb. (kandidaat heeft tot morgen) en anders dinsdag wederom weer stalken. Wordt leuk!
  zondag 28 december 2008 @ 14:43:29 #258
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64429912
godjezuskolere, wat is hier gebeurt!!!
Het is uitgestorven
  zondag 28 december 2008 @ 15:06:07 #259
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64430607
ik heb net komt een vrouw bij de dokter uit, in een recordtijd, erg makkelijk geschreven, erg toegankelijk ook.
Mooi, aangrijpend.
Ik heb nog nooit zo moeten huilen bij een boek.

[ Bericht 16% gewijzigd door TheaterMaMa op 28-12-2008 15:59:40 ]
pi_64431597
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
godjezuskolere, wat is hier gebeurt!!!
Het is uitgestorven
Iedereen heeft ineens een sociaal leven!
  zondag 28 december 2008 @ 15:43:56 #261
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64431780
Sociaal leven? Wasda?
Ik heb alleen maar logees.
Gisteravond maar liefst 5.
L'Amour menaçant:
pi_64431990
quote:
Op zondag 28 december 2008 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Sociaal leven? Wasda?
Ah, noem jij het logees?
  zondag 28 december 2008 @ 16:20:00 #263
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64433058
Jezus Christ. Nog steeds dit topic? Is iedereen nog lam van het kerstdiner?

goedemorgen btw
Behold, I am coming soon
  zondag 28 december 2008 @ 16:20:31 #264
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64433077
Behold, I am coming soon
pi_64433101
quote:
Sociaal leven? Wasda?
En hoe heb je die allemaal opgeborgen?
pi_64433123
Hey Cunt!
Ik moet je zeggen dat wij het erg rustig aan hebben gedaan met het Kerstdiner. Superlekker gegeten, goed glas wijn erbij, maar niets te overdadig. Dus ook vandaag weer in topconditie (ondanks dat we al 3 dagen kerst hebben gevierd).
  zondag 28 december 2008 @ 16:23:48 #267
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64433217
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:21 schreef Pjederdy het volgende:
Hey Cunt!
Ik moet je zeggen dat wij het erg rustig aan hebben gedaan met het Kerstdiner. Superlekker gegeten, goed glas wijn erbij, maar niets te overdadig. Dus ook vandaag weer in topconditie (ondanks dat we al 3 dagen kerst hebben gevierd).
He jongen!,

3 dagen kerst? De ijskast hier zit nog vol met kerstspullen. Natuurlijk weer veel te veel gehaald.

Veel cadeautjes gehad?
Behold, I am coming soon
  zondag 28 december 2008 @ 16:25:46 #268
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_64433289
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:21 schreef Pjederdy het volgende:
Hey Cunt!
Gesus ik ben gebroken, ik wil vanavond om 10 uur naar bed, en nieuwjaar is nog niets eens geweest
  zondag 28 december 2008 @ 16:26:45 #269
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64433325
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:25 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

Gesus ik ben gebroken, ik wil vanavond om 10 uur naar bed, en nieuwjaar is nog niets eens geweest
Wat heb je allemaal uitgespookt?
Behold, I am coming soon
  zondag 28 december 2008 @ 16:32:30 #270
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64433520
quote:
Sociaal leven? Wasda?
in mijn tijd heette dat een gangbang
Behold, I am coming soon
pi_64433609
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:23 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

He jongen!,

3 dagen kerst? De ijskast hier zit nog vol met kerstspullen. Natuurlijk weer veel te veel gehaald.

Veel cadeautjes gehad?
Ja super! En ook mooie!
Een nieuwe piercing, een nieuwe ring, want de oude was het bolletje van kwijt. In zwart metaal, supergaaf!! DVD boxen van Lost en Absolutely Fabulous, een mooi vulpotlood, en een superlekker luchtje!

Qua eten hebben we vooral lekker gegeten, maar in bescheiden hoeveelheden
pi_64433641
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:32 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

in mijn tijd heette dat een gangbang
Hahaha!! My point!
  zondag 28 december 2008 @ 17:07:24 #273
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64434702
quote:
Op zondag 28 december 2008 14:30 schreef hierissieweer het volgende:
waar kun je goedkoop grote spiegels halen?
hmm heb je een kilo vim in huis voor de feestdagen? Wordt het toch nog witte feestdagen
Behold, I am coming soon
pi_64434964
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  zondag 28 december 2008 @ 17:20:38 #275
71919 wonderer
pi_64435149
Brad had gister te veel gezopen en heeft vannacht per ongeluk op de bank geslapen

Wel lekker, zo'n groot bed voor je alleen
  zondag 28 december 2008 @ 17:21:03 #276
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64435160
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:20 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

En hoe heb je die allemaal opgeborgen?
Dwars, overdwars, gestapeld en gedekt

(ofwel: 2 op de slaapbank, 1 op de gewone bank, 1 op een los matras en 1 bij mij in bed)
L'Amour menaçant:
  zondag 28 december 2008 @ 17:22:40 #277
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64435212
O ja, ik heb ene nieuwe bril gekocht net Op de valreep in 2008 want dat scheelt enorm veel centjes. Dus ik ging met weinig hoop naar de opticiens omdat ik NOOIT brillen mooi vind... en toen waren er ineens 3. Dus vriendinnen opgetrommeld voor de keuze, natuurlijk allemaal een andere mening. Maar uiteindelijk besloten en gekocht.

Omdat iedereeeeen vanwege de belastingregeling een nieuwe bril wil in dec 2008 duurt het wel 3 weken voordat ie klaar is, maar goed, heb nog een oude met een plakbandje en m'n lenzen natuurlijk.
L'Amour menaçant:
  zondag 28 december 2008 @ 17:23:12 #278
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64435232
quote:
Op zondag 28 december 2008 17:15 schreef samjustme het volgende:

Bijna maandag yeah!
want dan mag je bijna werken? bedoel je dat?
Behold, I am coming soon
  zondag 28 december 2008 @ 17:24:55 #279
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_64435286
quote:
Op zondag 28 december 2008 17:20 schreef wonderer het volgende:
Brad had gister te veel gezopen en heeft vannacht per ongeluk op de bank geslapen

Wel lekker, zo'n groot bed voor je alleen
translation: He was so fucking wasted dat ie alles onderkotste en toen heb ik hem naar de bank getrapt. pikstraf kreeg ie!
Behold, I am coming soon
  zondag 28 december 2008 @ 17:24:57 #280
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_64435287
quote:
Op zondag 28 december 2008 16:25 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

geen conditie meer ?
  zondag 28 december 2008 @ 17:27:10 #281
71919 wonderer
pi_64435376
quote:
Op zondag 28 december 2008 17:24 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

translation: He was so fucking wasted dat ie alles onderkotste en toen heb ik hem naar de bank getrapt. pikstraf kreeg ie!
Nee Hij bleef op de bank liggen omdat hij niet wilde gaan slapen zolang de kamer nog ronddraaide (ivm kater enzo) en toen is ie daar in slaap gevallen in plaats van in bed.
pi_64435527
quote:
Op zondag 28 december 2008 17:27 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nee Hij bleef op de bank liggen omdat hij niet wilde gaan slapen zolang de kamer nog ronddraaide (ivm kater enzo) en toen is ie daar in slaap gevallen in plaats van in bed.
Whehehe!
pi_64435759
quote:
Op zondag 28 december 2008 17:21 schreef Ang3l het volgende:

en 1 bij mij in bed
More info please .
  zondag 28 december 2008 @ 17:47:01 #284
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64436137
quote:
Op zondag 28 december 2008 17:37 schreef Pjederdy het volgende:

[..]

More info please .
Een meisje van 16
L'Amour menaçant:
pi_64436336
quote:
Op zondag 28 december 2008 17:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Een meisje van 16
  zondag 28 december 2008 @ 17:55:23 #286
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64436409
Ofwel: GESLAPEN!
L'Amour menaçant:
pi_64436485
Oh, ik geloof je wel hoor!
  zondag 28 december 2008 @ 17:58:44 #288
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64436508
quote:
Sociaal leven? Wasda?
zeg het niet.
Zeg niet dat Just is blijven slapen, of Lennard.
Een grote orgie, jij, just, mitchel, lennard en Anouk zorgde voor de catering
  zondag 28 december 2008 @ 18:13:38 #289
71919 wonderer
pi_64436925
Krijgen we deze nog vol voor het einde van het jaar?
  zondag 28 december 2008 @ 18:14:56 #290
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_64436969
quote:
Op zondag 28 december 2008 17:58 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

zeg het niet.
Zeg niet dat Just is blijven slapen, of Lennard.
Een grote orgie, jij, just, mitchel, lennard en Anouk zorgde voor de catering
Just lag er bij. Maar ik raak geen 16jarige jochies aan. Die slapen dus op de bank.
En Mitchell en lennard hoef ik nit.
L'Amour menaçant:
pi_64437241
Boh ik ben kapot
  zondag 28 december 2008 @ 18:28:50 #292
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_64437410
quote:
Op zondag 28 december 2008 18:14 schreef Ang3l het volgende:
Just lag er bij. Maar ik raak geen 16jarige jochies aan. Die slapen dus op de bank.
En Mitchell en lennard hoef ik nit.
Just was...?
I'm hungry!
  zondag 28 december 2008 @ 18:31:39 #293
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64437498
quote:
Op zondag 28 december 2008 18:28 schreef Cairon het volgende:

[..]

Just was...?
die met die mooie lippen...
die van de boerderij, die op dat burkameisje viel
  zondag 28 december 2008 @ 18:32:34 #294
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_64437518
dat zegt me nog niets, die ene die in pak was, of die ene die "acteur" wilde worden??
I'm hungry!
  zondag 28 december 2008 @ 18:37:42 #295
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64437661
Ang3l het is eigenlijk wel tekenend dat je nog in het kallenderjaar dat je 30 geworden bent een trio moet afslaan ondermeer wegens fysieke problemen he?

het zijn toch mooie gezonde hollandse jongens, ik vind rokers alleen altijd vies smaken.
Al liep er op het Friso ook een jongen rond die zo ontzettend stonk naar ui, friet speciaal, dat ik die alleen daarom al zou afwijzen.
Goh wat ben ik heerlijk uit mijn dak gegaan daar zeg.
  zondag 28 december 2008 @ 18:39:26 #296
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64437707
quote:
Op zondag 28 december 2008 18:32 schreef Cairon het volgende:
dat zegt me nog niets, die ene die in pak was, of die ene die "acteur" wilde worden??
die vvd er ja, ben jij niet naar de achterwerk in de kast stukjes geweest?
  zondag 28 december 2008 @ 18:39:28 #297
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_64437709
mooi is HEEL subjectief wat die onderste betreft.
I'm hungry!
  zondag 28 december 2008 @ 18:43:00 #298
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_64437796
overigens is het wel gepast als je die foto's weghaalt.
I'm hungry!
  zondag 28 december 2008 @ 18:44:42 #299
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64437852
quote:
Op zondag 28 december 2008 18:43 schreef Cairon het volgende:
overigens is het wel gepast als je die foto's weghaalt.
pardon, hoezo dat nou weer?
  zondag 28 december 2008 @ 18:46:21 #300
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_64437898
omdat Ang3l misschien liever niet heeft dat iedereen weet wat voor types hem allemaal benaderen, en omdat die twee vast en zeker niet publiek op internet willen staan onder de noemer "deze twee zochten een triootje op Friso"
I'm hungry!
  zondag 28 december 2008 @ 18:46:53 #301
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_64437919
quote:
Op zondag 28 december 2008 18:44 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

pardon, hoezo dat nou weer?
waarom begin je daar steeds toch over, denk jij nou echt dat ik hier foto's van mensne plaats zonder toestemming?
Bij Teun deed je daar ook al zo moeilijk over.
Ik weet heus wel wat ik wel of niet plaats, anders had ik ook een foto van just kunnen plaatsen.
Maar ik denk dat die dat liever niet heeft.
[HOMEAUX] 2061 waar de HOMO'S 2008 afsluiten en 2009 verwelk

[ Bericht 9% gewijzigd door TheaterMaMa op 28-12-2008 20:34:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')