quote:Het hoeft helemaal geen hard werken te zijn, om een Kerstboom te kopen en te versieren. Maak er een speciale gelegenheid van. Lees deze tips en het wordt leuk om een Kerstboom uit te zoeken, te kopen, te versieren en weer uit huis te krijgen.
1. Haal de Kerstboomstandaard uit de kelder of van zolder en zet het neer op een plek waar je de Kerstboom wilt hebben. Meet de diameter van de opening op de bodem. Dit is de maximale afmeting van de Kerstboom dat in de standaard past. Voordat u een Kerstboom gaat kopen, kijkt u naar de ruimte die u heeft (hoogte en wijdte). Op deze manier zult u de perfecte boom vinden.
2. Besluit of u een hoge smalle boom, een hoge brede boom, of een korte boom wilt. Meet vanaf de vloer tot de plafond voor de lengte (onthoud dat u nog een piek of iets anders op de top moet zetten). Meet daarna de ruimte van de vloer, zodat u weet hoe breed uw boom kan zijn. U kunt de boom altijd trimmen als hij te breed is.
3. Voordat u naar de Kerstmarkt gaat, is het handig de volgende dingen mee te nemen:
handschoenen – ter bescherming van uw handen
meetlint – iedere boom heeft eigen afmeting
oude deken – ter bescherming van uw auto en handige opvang voor de naalden en takjes
touw – om de achterklep mee vast te binden, indien deze niet meer dicht gaat
houtzaag – handig als u uw eigen boom gaat kappen
4. Beslis welke soort boom u wilt hebben. De volgende soorten zijn er:
de gewone groene fijnspar
de Servische spar – smalle compacte spar. Naalden zijn groen aan bovenkant en blauw aan onderkant
de Blauwspar – mooi gevormde kerstboom, beperkte naaldval
de Nordmann – donkergroene, glanzende naalden, zeer weinig naaldval
de nobele spar – geurend, bijna geen naaldval. Naalden zijn blauw groen aan bovenkant
de edele zilverspar – naaldhoudend. Bijzondere geur en mooie blauwgroene kleur
de Koreaanse zilverspar – zeer goed naaldhoudend, mooi gevormd. Naalden zijn glanzend groen en hebben zilverwitte onderkant
5. Koopt u een gekapte kerstboom, kijk dan op het kaartje wannéér deze gekapt is. Hoe later, hoe beter. Hierbij maakt het niet uit welke soort u koopt. Til de boom even op en kijk hoeveel naalden het verliest/ verloren heeft. Is dit veel, is de boom zeer waarschijnlijk niet zo vers. Kijk of de naalden helder groen en glanzend zijn en ze mogen niet te snel afvallen.
6. Laat u de boom wat korten aan de onderkant, bewaar deze blokjes hout dan. Deze kunt u later voor versiering gebruiken.
7. Leg een zwaar kleed op de vloer onder de Kerstboom om de vloer te beschermen. Zaag, indien nodig, nog wat van de onderkant van de boom en zet het in de standaard. Giet direct water in het reservoir.
8. Ziet de Kerstboom er niet stabiel uit, maak het dan stevig met vislijn of ander touw. Vooral met kinderen en huisdieren in de buurt, is dit verstandig.
9. Verwijder eventuele takken die u niet aanstaan en kies waar u de piek op zet. Verwijder van die tak wat naalden of omliggende takken, maar wees voorzichtig.
10. Een omgekapte Kerstboom drinkt, vooral in de eerste week, veel water. Houd de standaard dan ook voortdurend gevuld met water en vermijd dat de boom droog staat.
11. Nu komt eindelijk het leukste gedeelte: de versiering. Begin met de lichtjes, dan de guirlandes, dan de andere versieringen en als laatste de breekbaarste versieringen.
--------------------------------------------------------------------------------
12. Is de tijd gekomen, dat u de Kerstboom weg wilt halen? Haal de versiering in de tegengestelde volgorde weg. Pak de versiering voorzichtig in. Wind het snoer van de lichtjes netjes op, let erop dat de gloeilampjes goed verpakt zijn.
13. Neem contact op met het vuilnisbedrijf om te horen wanneer de Kerstbomen worden opgehaald. Verbrandt uw Kerstboom niet!
ok dat was vlug genoeg om er eigenlijk niet over te zeiken, my badquote:Op donderdag 25 december 2008 02:11 schreef Bartjebart het volgende:
EUh.. hier denk ik nog even over na
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ok dat was vlug genoeg om er eigenlijk niet over te zeiken, my bad
Sorry nu moet ik je vermoordenquote:Op donderdag 25 december 2008 02:11 schreef Bartjebart het volgende:
Oeh geen kersttopic zonder HET kerstnummer
![]()
Ja sorry... diequote:Op donderdag 25 december 2008 02:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Sorry nu moet ik je vermoorden
Nop, heb net wel een uithuisplaatsings traject uitgezet voor mijn nichtje (kind van mijn broer) Is een beetje onhandelbaar. (al een tijd maatschappelijke hulp over de vloer, maar dat helpt niet zo. Dus nichtje de keuze gegeven. Of je gedraagt je of je gaat uit huis. En het uithuisgaan zal nog wel eens een domper worden, want dan zit ze bij allemaal onhandelbaren en krijgt ze totaal haar zin niet meer. mijn broer is veel te lief, kan geen regels stellen en daar consequent mee om gaan. Mijn schoonzus al helemaal niet. Dus nu onhandelbaar geworden)quote:Op donderdag 25 december 2008 02:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zijn er meer mensen die zich hierin herkennen en er over mee willen praten?
Waarom doe jij dat? (of moet je dat doen?) als het familie is lijkt het me niet de beste klus om te doen...quote:Op donderdag 25 december 2008 02:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nop, heb net wel een uithuisplaatsings traject uitgezet voor mijn nichtje (kind van mijn broer) Is een beetje onhandelbaar. (al een tijd maatschappelijke hulp over de vloer, maar dat helpt niet zo. Dus nichtje de keuze gegeven. Of je gedraagt je of je gaat uit huis. En het uithuisgaan zal nog wel eens een domper worden, want dan zit ze bij allemaal onhandelbaren en krijgt ze totaal haar zin niet meer. mijn broer is veel te lief, kan geen regels stellen en daar consequent mee om gaan. Mijn schoonzus al helemaal niet. Dus nu onhandelbaar geworden)
Dus die gaat binnen nu en niet al te veel tijd op een ander plekje bivakkeren.
Maar goed, net pas thuis en over 4 uurtjes mag ik weer fris en fruitig naast mijn bed staan om te gaan werken.Ik heb een fijn leven!
(alleen twijfel ik, nu naar bed, of maar doortrekken, weet niet waar ik vermoeider van wordt.
Ja met een roze boom met driehoekige kerstballen en zo...quote:
Op dat liedje alleen al staat de doodstraf en die muts erbij maakt het helemaal te bond, dus dan moet ik je nu even snel vermoorden en dan weer op tijd terug voor de cadeautjesquote:Op donderdag 25 december 2008 02:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja sorry... diewas to much he?
Euh... dat gold alleen VOOR de kerst. Het is nu kerst dus mag hetquote:Op donderdag 25 december 2008 02:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Op dat liedje alleen al staat de doodstraf en die muts erbij maakt het helemaal te bond, dus dan moet ik je nu even snel vermoorden en dan weer op tijd terug voor de cadeautjes
nop, want zeg nou zelf, kerst staat bol van de glitter en glamour, pracht en praal, kitsch en over de top. Dat is toch helemaal geen feest voor een recht-geaarde homo!?quote:
het is vervelend voor het gezin in zijn geheel. op een gegeven moment is het samenzijn meer een last en geeft dat te veel spanningen, dan kan je dus beter kiezen om even rust en ruimte te creëren voor iedereen.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom doe jij dat? (of moet je dat doen?) als het familie is lijkt het me niet de beste klus om te doen...
jezus was ook homo, las ik hier ergens op fok. Er is ook een boek over geschreven, dat wil ik nog lezen. Weet even de titel niet meer.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:43 schreef Brkfrtzlia het volgende:
Ja inderdaad. 't is eigenlijk ook gewoon een homo-feest. Dat kerst.
Gelukkig dat het ergens nog vredig is!quote:Op donderdag 25 december 2008 02:35 schreef Bartjebart het volgende:
Ow ow ow en trouwens... dit hoort een VREDIGE topic te zijn ja![]()
(kijk maar naar de TT)
Nee woon bij d'r in. (en dan gebeurt het toch wel eens dat ik haar een paar dagen niet spreek)quote:Op donderdag 25 december 2008 02:45 schreef Brkfrtzlia het volgende:
Bellen andere homo's ook 5 keer per dag met de moeder net zoals Gordon?
Dat geloof ik meteen. In zijn tijd was dat een beetje de standaard.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jezus was ook homo, las ik hier ergens op fok. Er is ook een boek over geschreven, dat wil ik nog lezen. Weet even de titel niet meer.
Volgens mij was mijn punt niet geheel duidelijkquote:Op donderdag 25 december 2008 02:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
het is vervelend voor het gezin in zijn geheel. op een gegeven moment is het samenzijn meer een last en geeft dat te veel spanningen, dan kan je dus beter kiezen om even rust en ruimte te creëren voor iedereen.
Het zijn geen leuke dingen, maar denk dat ik in dit geval meer met mijn professionele hart aan het handelen was, dan met mijn familiale hart.
En tja daarbij, het is ook een stukje eigen belang, elke dag (mijn moeder of ik) gebeld worden om ruzies te sussen en zoals vanavond dat het in z'n geheel escaleert (lichamelijk agressie) dat op te lossen, word op een gegeven moment ook een bodemloze put. Je komt niet verder en dat wil ik ook niet, omdat ik daar, in dit geval, niet de man voor ben. Plus dat ik persoonlijk ook denk dat het thuisfront in dit geval ook niet de plek (meer) is om hulp te kunnen bieden
Ah, dus eigenlijk ben je een hele gewone jongen?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee woon bij d'r in. (en dan gebeurt het toch wel eens dat ik haar een paar dagen niet spreek)
Wel afgestudeerd, alleen op MBO, in principe genoeg kennis in huis om dit ook te kunnen. (theorie en ervaring) (ik ben immers ook voor dit soort dingen opgeleid, de huidige opleiding zorgt voor meer verdieping van de kennis die ik al bezit.)quote:Op donderdag 25 december 2008 02:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij was mijn punt niet geheel duidelijk
Kijk dat kinderen uit huis geplaatst worden is heel begrijpelijk en de redenen daar achter zijn mij over het algemeen wel bekend. We hebben daar op de pabo aandacht aan besteed.
Maar ik vraag mij af waarom JIJ dat doet als familielid. Het lijkt me juist verstandiger om daar niet direct mee bezig te zijn maar de uitvoering van dat plan aan een ander over te laten. Vooral ook omdat jouw proffesionele kant daar in principe ook niks mee te maken heeft. (je bent nog niet afgestudeerd en het werk dat jij uitvoert heeft daar ook geen relatie mee).
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:47 schreef Brkfrtzlia het volgende:
[..]
Ah, dus eigenlijk ben je een hele gewone jongen?
ben je al wat beter?quote:
Alleen ben ik toch nietquote:Op donderdag 25 december 2008 14:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben je al wat beter?
beter genoeg om niet alleen te willen zijn 2de kerstdag?
het zal aanpassen zijn, maar als je zin hebt kun je nog komen hoorquote:Op donderdag 25 december 2008 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen ben ik toch niet
Maar ik ga vanaaf ook naar pap en mam om te eten, dus kijken hoe dat bevalt.
Zal we moeten lukken. Ben nog niet 100%, maar wel beter dan voorheen.
nou eigenlijk hadden we min of meer afgesproken dat ik gisteren zou polsen, maar ik ging er toen eigenlijk van uit dat je te ziek wasquote:Op donderdag 25 december 2008 14:54 schreef Ang3l het volgende:
Heb ik ooit gezegd dat ik niet kwam dan?
Als 't niet gaat dan met je't zeggen, dan zoek ik wel wat anders.
Francois & Dennis hadden 't ook gevraagd bv.
Al zit Shannyn Sossamon er wel in, wat het weer wat beter kan maken.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:55 schreef Ang3l het volgende:
O mij leek het dan weer helemaal niks. De plaatjes en de omschrijving. Beetje cheap-ass.
ja die had ik Ang3l ook al aangeraden, een soort moderne famequote:Op donderdag 25 december 2008 14:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Britannia High is best tof. Met Mitch Hewer uit Skins
Het is wel tof. Al zijn de helft v/d songs gerecycled.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja die had ik Ang3l ook al aangeraden, een soort moderne fame
Wat hadden we nou afgesproken over het denken voor anderen?quote:Op donderdag 25 december 2008 14:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou eigenlijk hadden we min of meer afgesproken dat ik gisteren zou polsen, maar ik ging er toen eigenlijk van uit dat je te ziek was
Lijkt me sterk dat er op 2e Kerstdag winkels open zijn, behalve dan de meubelzaken e.d.quote:maar problemen zijn er om op te lossen toch, er zijn morgen nog wel winkels open, ik los het op
Ik heb Twilight bijna uitquote:Op donderdag 25 december 2008 15:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is wel tof. Al zijn de helft v/d songs gerecycled.
alle niet christelijke supermarkten...quote:Op donderdag 25 december 2008 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat hadden we nou afgesproken over het denken voor anderen?
[..]
Lijkt me sterk dat er op 2e Kerstdag winkels open zijn, behalve dan de meubelzaken e.d.
ik kende de nr's helemaal nietquote:Op donderdag 25 december 2008 15:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is wel tof. Al zijn de helft v/d songs gerecycled.
Doorlezen!!!quote:
Ik wel al voor een gedeelte. gary barlow heeft wat dingen van vorige (geflopte) projectjes gerecycled.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik kende de nr's helemaal niet
1 2 3 4 5 6 | DOS=HIGH,UMB DEVICE=C:\Windows\EMM386.EXE NOEMS FILES=30 STACKS=0,0 BUFFERS=20 |
Blz 394. Bijna uit dusquote:
quote:
quote:Zach is al een jaar klaar met zijn middelbare school. Hij helpt zijn oudere zus om haar 5-jarige zoontje op te voeden. Daarnaast werkt hij in een restaurant. Zijn enige uitlaatkleppen zijn surfen, skateboarden en graffiti waarmee hij zijn spaarzame tijd graag slijt. Zijn droom om naar de Kunstacademie te gaan is op de lange baan geschoven door de familie verplichtingen.
Op en dag blijkt dat Shaun, de oudere broer van zijn beste vriend, weer terug in de stad is. Hij is schrijver en woont normaliter in Hollywood, maar neemt een tijdje afstand daarvan nu zijn relatie aldaar beëindigd is. Zach en Shaun brengen veel tijd met elkaar door op het strand tot groot ongenoegen van Zach’s zus. Volgens haar is Zach geen homo en wil Shaun hem misbruiken. Helaas voor haar duurt het niet lang of de vonk slaat over tussen de twee ‘beach boys’. De liefde voor surfmaatje Shaun, brengt echter zijn leven dusdanig overhoop dat hij moet kiezen tussen zijn eigen verlangens en de behoeften van zijn familie.
Aww, lieve trailer.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 15:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Eerste hit van 2009 in my book.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Saturday Night Live he?quote:
SNL geeft juist aan de de Amerikaanse en Europese/Nederlandse humor zo verschillend maakt.quote:
Ik kijk elke week met plezier SNL en Andy Samberg maakt vaakt hilarische digital sketches. Denk dat het eerder persoonlijk is, want veel van m'n vrienden vinden het ook leuk?quote:Op donderdag 25 december 2008 15:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
SNL geeft juist aan de de Amerikaanse en Europese/Nederlandse humor zo verschillend maakt.
Heb het op een incidentele skecht na, nooit grappig gevonden
zou ook kunnen.... iig niet mijn kop thee inderdaadquote:Op donderdag 25 december 2008 15:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kijk elke week met plezier SNL en Andy Samberg maakt vaakt hilarische digital sketches. Denk dat het eerder persoonlijk is, want veel van m'n vrienden vinden het ook leuk?
ziet er heel cool uit,...quote:Op donderdag 25 december 2008 16:11 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/focus_features/9/large.html
dat is ook weer zoquote:Op donderdag 25 december 2008 16:23 schreef Ang3l het volgende:NBC
Maar da's dan wel weer echt een musical he.
wij hebben gisteravond maar 4 flessen wijn leeg gemaakt, dus dat is best beschaafd geblevenquote:Op donderdag 25 december 2008 17:05 schreef Nuno_G het volgende:
*hips* hoeveel eten en wijn ging er in deze kerst. Gelukkig is het over nu
Dat was alleen voor lunch vandaag al meer, ik wil het totale nummer niet wetenquote:Op donderdag 25 december 2008 17:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wij hebben gisteravond maar 4 flessen wijn leeg gemaakt, dus dat is best beschaafd gebleven![]()
die 4 was dus gisteravond met 3 personen, dus toch echt wel beschaaftquote:Op donderdag 25 december 2008 17:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat was alleen voor lunch vandaag al meer, ik wil het totale nummer niet weten![]()
En het mooiste kerstcadeau is dat een vriendin belde vandaag en ik mag Fado zingen en publico deze week. Ik ben nu al zo zenuwachtig.
Dat is inderddad niet veel, maar kerst is nog niet echt over bij jullie toch ? hier is het wel gedaan nuquote:Op donderdag 25 december 2008 17:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die 4 was dus gisteravond met 3 personen, dus toch echt wel beschaaft
en vanmiddag heb ik 1 glas rood uit omdat ik met de auto naderhand weer naar huis toe moest rijden
en als jij fado gaat doen dan kan daar best een youtube van gemaakt worden![]()
en heb je nog een leuk cadeau voor R gevonden ?
ja als jij aan die tickets vast zit, is dat in omvang best een groot cadeau jaquote:Op donderdag 25 december 2008 17:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat is inderddad niet veel, maar kerst is nog niet echt over bij jullie toch ? hier is het wel gedaan nu
En youtube, daar hadden we het over, en we gaan het proberen maar het is in Tasca do Chico en dat mag niet. Maar die vriendin gaat het proberen om een cam mee te nemen en een paar stukjes te filmen
en ja R heeft 2 kaarten voor http://www.operaroma.it/stagione/cartellone_2009/aida gekregen en ja ik ga mee, dat is zijn grootste cadeau
nou dat was gisteren nog spannend hierquote:Op woensdag 24 december 2008 15:56 schreef Bartjebart het volgende:
De appie sluit om 17:00 uur...
tenminste hier dan
ik hou niet zo van Opera, dus ja letterlijk en figuurlijk een groot cadeauquote:Op donderdag 25 december 2008 17:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja als jij aan die tickets vast zit, is dat in omvang best een groot cadeau ja![]()
![]()
![]()
en ja straks gaat er nog wel een flejs port doorheen
vertel nou eens waar die mexicaan nou ineens is op komen duiken, en, als ik morgen mee ga naar friso, mag ik dan bij jou slapen?quote:Op donderdag 25 december 2008 22:19 schreef Ang3l het volgende:
Een mexicaan van zijn kerstdiner houden... dat vindt de familie niet leuk
Slechte indruk
't is zo'n gave serie!quote:Op donderdag 25 december 2008 23:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
van Santa gehad.
jammerquote:Op donderdag 25 december 2008 23:02 schreef Ang3l het volgende:
Nou de enige die bij me blijft slapen is het kerstkadootje die ik aan Santa heb gevraagd
Maar ik zal er vast wel geen krijgen op Friso
Wie blijft er bij je slapen dan?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:02 schreef Ang3l het volgende:
Nou de enige die bij me blijft slapen is het kerstkadootje die ik aan Santa heb gevraagd
Maar ik zal er vast wel geen krijgen op Friso
Werd tijd. * Cazman is erg nieuwsgierigquote:Op donderdag 25 december 2008 23:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is zo'n gave serie!
*wipt op stoel*
Seizoen vier gaat eindelijk in januari weer verder!!
Ja ik had de miniserie bij een vriend gezien en nooit tijd gehad om verder te kijken maar nu Stargate Atlantis stopt en ik steeds de boxen in m'n hand heb op werk besloot ik dat het maar tijd werd. Raas vast door s1 heen haha.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is zo'n gave serie!
*wipt op stoel*
Seizoen vier gaat eindelijk in januari weer verder!!
Ik denk dat ik heerlijk in m'n eentje ga snotterenquote:Op donderdag 25 december 2008 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wie blijft er bij je slapen dan?
Ik heb soms 4 afleveringen op 1 avond gekeken. Kon gewoon niet stoppen!quote:Op donderdag 25 december 2008 23:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja ik had de miniserie bij een vriend gezien en nooit tijd gehad om verder te kijken maar nu Stargate Atlantis stopt en ik steeds de boxen in m'n hand heb op werk besloot ik dat het maar tijd werd. Raas vast door s1 heen haha.
Hij is gaaf he?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:32 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb net The Fear van Lily Allen op iTunes gekocht. Met dank aan CDP.
What to do?quote:
Kheb 't boek uitquote:
En nu wil je de volgende ook lezen he?quote:
en wat vind je van Kaapstad?quote:Op vrijdag 26 december 2008 09:35 schreef Tomasso het volgende:
Beter te laat dan nooit, nog vrolijk kerstfeest homo's
Vanuit warm Zuid-Afrika
Ik irriteer me MATELOOS aan het feit dat er 6x per blz gezegd moet worden hoe mooi Edward wel niet is, hoe mooi zijn ogen zijn en hoeveel ze houdt van zijn crooked smile. Daarbuiten vond ik het wel vermakelijk om te lezen, al viel het heel erg vaak in herhaling (26.000x gezegd dat het niet verstandig is om door te gaan en dan nog niet eens in andere bewoordingen maar steeds in dezelfde). Ik hoop dat dat bij de andere 3 boeken niet zo is, want ondanks de overduidelijke irritaties m.b.t. haar schrijfstijl vond ik het vermakelijk genoeg voor een vervolg.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En nu wil je de volgende ook lezen he?En het is beter dan de film ja?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
helaas is de mooiste versie, die van edson cordiero van youtube af gehaaldquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
helaas is de mooiste versie, die van edson cordiero van youtube af gehaald
maar dit is ook wel heel mooi
hier gaat het vannacht 5 graden vriezenquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:21 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemorgen allemaal, vanuit een zonnig maar toch iets koud Lisboa
Daar was ik vroeger fan van, had het stickerboekquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik download seizoen 1 v/d Power Rangers.
origineel is van Klaus Nomi, cultuurheld voor de avantgardisten, maar ook voor mij net als boy george in mijn tienerjaren waren dat al voorbeelden voor mij, gek he.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
helaas is de mooiste versie, die van edson cordiero van youtube af gehaald
maar dit is ook wel heel mooi
O, nou snap ik ineens een heleboelquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
origineel is van Klaus Nomi, cultuurheld voor de avantgardisten, maar ook voor mij net als boy george in mijn tienerjaren waren dat al voorbeelden voor mij, gek he.
ja mooi he... die tieten zien er ook zo mooi uit.quote:
hoe kan je dat zeggen?quote:
Hij is wel erg slickquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe kan je dat zeggen?hij is iedereens type
![]()
ja, het is wel een scumbag. Hij heet zijn zwangere vriendin verlaten voor Giselle. Maar ach...quote:
echt niet?!quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:43 schreef hierissieweer het volgende:
ik vind hem niet echt heel aantrekkelijk
Dan blijft er meer voor mij overquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt niet?!
O god ja, jij gaat voor Daniel Beddingfield. Maar dat vind ik nou niets![]()
me too! lekker een voor mijn verjaardag gekregen fles champagne als light jockey opgezopen!quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:32 schreef Ang3l het volgende:
Weeeeeeeeeehheheheh ik ben een beetje aangeschoten
Huh? Wanneer heb je dat getypt, dat had ik heul nie gezien!quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik niet. Heb al wat was weggevouwen, ben met de kids naar de kapper geweest, heb boodschappen gedaan, en ben nu eten aan het maken voor vanavond. Dadelijk nog zwemmen... en vanavond tegelijk met de kids naar bed denk ikquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Huh? Wanneer heb je dat getypt, dat had ik heul nie gezien!
Ja hoor viel mee. Mijn hoofd zelf voelt trouwens ook niks. Komt omdat ik op 't laatst een fles spa blauw had om die vervelende pijnstiller weg te slikkenquote:VannachtMaar het viel eigenlijk wel mee.
Bij mij viel het best mee hè? al denkt mijn hoofd daar anders over nu
Not minequote:Op vrijdag 26 december 2008 20:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe kan je dat zeggen?hij is iedereens type
![]()
leugens zeg ik jullie, grove leugensquote:Op zaterdag 27 december 2008 04:32 schreef Ang3l het volgende:
jij hebt je toch voorbeeldig gedragen ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Huh? Wanneer heb je dat getypt, dat had ik heul nie gezien!
Bij mij viel het best mee hè? al denkt mijn hoofd daar anders over nu
Ik anders ook hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hebt je toch voorbeeldig gedragen ?
Ik heb gister heel netjes een trio afgeslagen, ondanks de aanmoedigingen van ene TMMquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb in elk geval nog nooit anders gezien
dat ging dus NIET om een trio waar IK aan mij zou doen mister zwartgalligheid.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:16 schreef Cairon het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw
kijk, de schone slaper begeeft zich weer in het land der levende zielenquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat ging dus NIET om een trio waar IK aan mij zou doen mister zwartgalligheid.
Ik heb vanacht schaamteloos genoten, dat was erg lang geleden
Ik heb gisteren een onrustige nacht aan mij voorbij laten gaanquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gister heel netjes een trio afgeslagen, ondanks de aanmoedigingen van ene TMM
het je al de gratis antivirus software van avast erop losgelaten, net als Spybot en CCleaner ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:13 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen handtasjes!leuke en lekkere dagen gehad?
Vraagje: (Xal em straks ook in Digital Corner zetten) maar misschien hebben jullie dit ook weleens gehad. En aangezien jullie van de PC-generatie zijn, weten jullie hopelijk ook meer
Sinds gisteren krijg ik steeds een pop-up van System Security waarin wordt aangegeven dat er een worminfectie is. Lsas.Blaster.Keyloger. (Nee, ik zat niet te surfen naar porn) Ik krijg deze maar niet weg. Virusscanners etc heb ik erop losgelaten. Toen ging ik eens googlen op die worm en het schijnt veelvuldig voor te komen. Ik heb veel aanwijzingen op Internet gevolgd. (Safe mode, takenbeheer, u name it. ) Maar niets helpt.
Herkennen julllie dit? en wat te doen? Plan B is dat ik em maandag wegbreng, maar wil het eerst zelf uitvogelen.
pleaaaaaaaaaaaaase help me. a desperate cunt
Dat werd tijdquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:27 schreef Ang3l het volgende:
Wondy: Ben in Wicked Gentlemen begonnen
He bitchquote:
jezus, da's lang geleden dat ik dat had gezien.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
het was jullie misschien al opgevallen maar ik zit een beetje in een klasieke contertenor fase de laatste tijd, wat vinden jullie van Farinelli, let op Jeroen Krabbe als Handel
Ik heb liever dat een vrouw zo zingt dan een man.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
het was jullie misschien al opgevallen maar ik zit een beetje in een klasieke contertenor fase de laatste tijd, wat vinden jullie van Farinelli, let op Jeroen Krabbe als Handel
en ik dacht weer een opera te zienquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
en wat vinden we hier van?
en hier van?
http://www.blogtv.com/people/MatthewLush
er zijn geen castraten meer, dus in dit geval is de stem ook ingezonden door een vrouwquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb liever dat een vrouw zo zingt dan een man.
Als ik een vrouwenstem wil horen wil ik ook naar een vrouw kijken.
Dat kwam vast niet omdat je al een opdringerige logé hadquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gister heel netjes een trio afgeslagen, ondanks de aanmoedigingen van ene TMM
waar basseer jij dat op, of is iedereen die meer sex heeft dan jij een hoerquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:13 schreef Cairon het volgende:
oh god. Matthew Lush, dat is zo'n hoer.
zowiewso niet, maar dat was ook niet de vraagquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:36 schreef Cairon het volgende:
Dan ben jij iig geen hoer TMM
is hij een bekend iemand o.i.d.?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:13 schreef Cairon het volgende:
oh god. Matthew Lush, dat is zo'n hoer.
ik heb hem gegoogled. Hij is een veganist o.i.d. en een activist en word gaygod genoemd. (Maar ik vind hem er eng uitzienquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:40 schreef Cairon het volgende:
als je hem nog niet bent tegengekomen op het web, en hij nog niet geprobeerd heeft om in je broek te komen, dan loop je helemaal niets mis.
and that makes me.... ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zowiewso niet, maar dat was ook niet de vraag
viel Spa/3quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:06 schreef Ang3l het volgende:
Op naar de C-Me reünie
(ook net een week afgelopen, maar goed)
Have fun engelquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:06 schreef Ang3l het volgende:
Op naar de C-Me reünie
(ook net een week afgelopen, maar goed)
Hej verrek... zo kun je best makkelijk een |3 maken... nooit aangedacht..quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
viel Spa/3![]()
had jij geen griep o.i.d. ?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej verrek... zo kun je best makkelijk een |3 maken... nooit aangedacht..
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:14 schreef MisterO het volgende:
Heee mensjes, ook kerst overleefd dus? Op naar de feesten vd komende tijd!!![]()
zometeen naar een verjaardag van een vriendin en dan uit in de kou in Ass''n
Maandag naar Adam en uit
Woensdag naar Groningen
Vrijdag naar Tilburg
Zaterdag naar Breda
![]()
O
M
G
En daar heb ik mn 1e én 2e kerstdag voor gewerkt
Hoe staat het met je H en M planning ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:14 schreef MisterO het volgende:
Heee mensjes, ook kerst overleefd dus? Op naar de feesten vd komende tijd!!![]()
zometeen naar een verjaardag van een vriendin en dan uit in de kou in Ass''n
Maandag naar Adam en uit
Woensdag naar Groningen
Vrijdag naar Tilburg
Zaterdag naar Breda
![]()
O
M
G
En daar heb ik mn 1e én 2e kerstdag voor gewerkt
Donderdag van 19:00 tot 4:00 en vrijdag van 13:30 tot 22:00. In de afwas, als ik geld nodig hebquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je beide dagen moeten werken? Da's kut. Wat voor werk doe je dan?
6 januari, 6 januariquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe staat het met je H en M planning ?
elkaar niet eens te lijf gegaan met de hete afwasstraal ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Donderdag van 19:00 tot 4:00 en vrijdag van 13:30 tot 22:00. In de afwas, als ik geld nodig heb![]()
En nee, het is geen leuk werk, vooral niet als je op de 1e kerstdag ook nog een bitchfight krijgt met je nieuwe collega! En ja, ik heb hem nu volgens mij wel weggejaagdverbaal dan he.
o god ja, dat was jijquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Donderdag van 19:00 tot 4:00 en vrijdag van 13:30 tot 22:00. In de afwas, als ik geld nodig heb![]()
En nee, het is geen leuk werk, vooral niet als je op de 1e kerstdag ook nog een bitchfight krijgt met je nieuwe collega! En ja, ik heb hem nu volgens mij wel weggejaagdverbaal dan he.
Ik ben alles behalve een bitch, de liefste jongen vd klas. Maar die kerel was zooo onbeschoft, echt een lul tegen een meisje, mijn collega, dat ik er even tussen moest komen en hem op zijn plaats moest zetten. En toen werd hij dus flink pissig op mij, waardoor ik vervolgens nog kwader op hem werd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bitchfight? ben jij zo'n bitch?
Shame on you stroek! ik weet niet wat er met jou aan de hand is!quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk, dom van mij, ligt ook stil in verband met kerstreces
nee volgens mij gewoon hard aan vakantie toequote:Op zaterdag 27 december 2008 21:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Shame on you stroek! ik weet niet wat er met jou aan de hand is!
Verliefd?
quote:
en zo hoort het!quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve een bitch, de liefste jongen vd klas. Maar die kerel was zooo onbeschoft, echt een lul tegen een meisje, mijn collega, dat ik er even tussen moest komen en hem op zijn plaats moest zetten. En toen werd hij dus flink pissig op mij, waardoor ik vervolgens nog kwader op hem werd.
Op 2e kerstdag moesten we weer samen werken, en toen heeft de leiding ons gescheiden door ons in aparte afwaskeukens in te delen
vakantieliefdes behoren vluchtig te zijn/blijven en dat was ook het geval bij Jafar en Jasonquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
je bent net terug! Waarvan ook alweer? Australie? Heb je daar geen vakantieliefde opgescharreld?
ben je een DJ? Welke clubs draai je? Draai je ook in het buitenland?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en zo hoort het!. Jow O.
Ik moet vanavond op Ensuite draaien... ik zie er best tegenop...
Bij Ensuite hoe tof! waarom hoor ik dit nu pas....quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en zo hoort het!. Jow O.
Ik moet vanavond op Ensuite draaien... ik zie er best tegenop...
had je die twee opgescharreld, u skank?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vakantieliefdes behoren vluchtig te zijn/blijven en dat was ook het geval bij Jafar en Jason![]()
en vakantie was in Nieuw Zeeland, in Australia/Sydney was ik gewoon op mannenjacht
Ik heb er 6 december ook gedraaid en ik kan je zeggen: homo's in utrecht lijken wel nooit tevreden... ze boeken me om mijn draaistijl maar als ik dan ook doe wat op voorhand al duidelijk zou zijn, moest het commercieler... tot op het punt dat ik rihanna moest gaan draaien... Ik baalde gewoon enorm... Dus ben benieuwd hoe het vanavond zal gaan....quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bij Ensuite hoe tof! waarom hoor ik dit nu pas....![]()
hoezo zie je er tegenop? dat komt wel goed joh!
hehe ik draai nu al zo'n twee jaartjesquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je een DJ? Welke clubs draai je? Draai je ook in het buitenland?
ik kwam ze niet tegen toen ze het grof vuil aan de weg hadden neergezetquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
had je die twee opgescharreld, u skank?![]()
Oh ja ik kan me wel voorstellen dat dat wel irritant voor je moet zijn.. Alhoewel ik ook veel liever Rihanna hoor hoooooorquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik heb er 6 december ook gedraaid en ik kan je zeggen: homo's in utrecht lijken wel nooit tevreden... ze boeken me om mijn draaistijl maar als ik dan ook doe wat op voorhand al duidelijk zou zijn, moest het commercieler... tot op het punt dat ik rihanna moest gaan draaien... Ik baalde gewoon enorm... Dus ben benieuwd hoe het vanavond zal gaan....
Rihannaquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik heb er 6 december ook gedraaid en ik kan je zeggen: homo's in utrecht lijken wel nooit tevreden... ze boeken me om mijn draaistijl maar als ik dan ook doe wat op voorhand al duidelijk zou zijn, moest het commercieler... tot op het punt dat ik rihanna moest gaan draaien... Ik baalde gewoon enorm... Dus ben benieuwd hoe het vanavond zal gaan....
En Lef in Rotterdamquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe ik draai nu al zo'n twee jaartjesheb club lux gedaan, ensuite, 17 januari latin brutality in de effenaar, en nog een aantal dingen
.
heb jij nog wat leuks gedaan met de roomies tijdens kerst, en ben je nu weer in NL ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
had je die twee opgescharreld, u skank?![]()
club lux in Boedapest? We moesten daar scenes draaien. Mooie shit daar.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe ik draai nu al zo'n twee jaartjesheb club lux gedaan, ensuite, 17 januari latin brutality in de effenaar, en nog een aantal dingen
.
OMG!quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
even iets anders
is die dvd van je al uit ?
je weet wel, jij achter de toonbank bij Jamin
u bitch! welke edit?quote:
nu al?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:12 schreef DR34M3R het volgende:![]()
Eindelijk een tijd waar ik met goed fatsoen mijn bed in kan duiken. Welterusten mensen
@ wonderer: ik herkende je bijna niet met deze avatar!
1 januari gaat ie weer terug naar Housequote:Op zaterdag 27 december 2008 22:12 schreef DR34M3R het volgende:
![]()
Eindelijk een tijd waar ik met goed fatsoen mijn bed in kan duiken. Welterusten mensen
@ wonderer: ik herkende je bijna niet met deze avatar!
Nu pas! Ik lag er vannacht om kwart over 5 in, en ben om 8 uur weer opgestaan... En heb niet echt een rustige dag achter de rug. Weet je wel hoe lang ik al tegen mijn slaap aan het vechten ben?quote:
Dan is 't goedquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
1 januari gaat ie weer terug naar House
Slaap zequote:Op zaterdag 27 december 2008 22:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nu pas! Ik lag er vannacht om kwart over 5 in, en ben om 8 uur weer opgestaan... En heb niet echt een rustige dag achter de rug. Weet je wel hoe lang ik al tegen mijn slaap aan het vechten ben?
zeg wat hebben jullie onderweg nog allemaal gedaan, want ik stond al om 4.16 uur boven bij Sofitelquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nu pas! Ik lag er vannacht om kwart over 5 in, en ben om 8 uur weer opgestaan... En heb niet echt een rustige dag achter de rug. Weet je wel hoe lang ik al tegen mijn slaap aan het vechten ben?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Slaap ze![]()
omg xie dat je een vrouw bent
slaap lekkerquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan is 't goed
Welterusten allemaal
quote:
inderdaad jaquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:20 schreef wonderer het volgende:
Moet jij je sig niet eens aanpassen, Stroek?
dat van penny wise and shit? vind em wel goed gevonden hahahquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:20 schreef wonderer het volgende:
Moet jij je sig niet eens aanpassen, Stroek?
ik draai vooral (deep) house zoals mastiksoul, deadmau3, sebastien leger etc... beetje betty ford stylequote:Op zaterdag 27 december 2008 21:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Rihanna
Je draait toch electro enzo? Wtf moet Rihanna daar dan bij?
Nee, die link naar het topic dat over een meet gaat die al geweest isquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat van penny wise and shit? vind em wel goed gevonden hahah
nee die verwijzing naar fok meet afgelopen aug in eindhoven ook wel Eindhovengate genoemdquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat van penny wise and shit? vind em wel goed gevonden hahah
quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik draai vooral (deep) house zoals mastiksoul, deadmau3, sebastien leger etc... beetje betty ford style.
Ik ben nooit op Betty geweestquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik draai vooral (deep) house zoals mastiksoul, deadmau3, sebastien leger etc... beetje betty ford style.
als ik het hier intik doet ie het.quote:
die draai ik liever niet in dat rijtje, maar ja, ze willen het... dus heb nu wel leuke mix van een techhouseplaat met please don't stop the musicquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Xie alleen niet Rihanna in het rijtje passen hahaha alhoewel ze ook wel haar momenten heeft.
hoezo willen ze dat? kunnen ze plaatjes aanvragen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die draai ik liever niet in dat rijtje, maar ja, ze willen het... dus heb nu wel leuke mix van een techhouseplaat met please don't stop the music.
welk spel?quote:Op zondag 28 december 2008 01:14 schreef MrBrightside het volgende:
Wow. had ik toch bijna het kersttopic gemist. Bíjna.
En dat doet me er aan denken, I lost the game.
quote:Op zondag 28 december 2008 14:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
godjezuskolere, wat is hier gebeurt!!!
Het is uitgestorven
Ah, noem jij het logees?quote:Op zondag 28 december 2008 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Sociaal leven?Wasda?
Ik heb alleen maar logees.
Gisteravond maar liefst 5.
En hoe heb je die allemaal opgeborgen?quote:Op zondag 28 december 2008 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Sociaal leven?Wasda?
He jongen!,quote:Op zondag 28 december 2008 16:21 schreef Pjederdy het volgende:
Hey Cunt!
Ik moet je zeggen dat wij het erg rustig aan hebben gedaan met het Kerstdiner. Superlekker gegeten, goed glas wijn erbij, maar niets te overdadig. Dus ook vandaag weer in topconditie (ondanks dat we al 3 dagen kerst hebben gevierd).
Gesus ik ben gebroken, ik wil vanavond om 10 uur naar bed, en nieuwjaar is nog niets eens geweestquote:Op zondag 28 december 2008 16:21 schreef Pjederdy het volgende:
Hey Cunt!
Ik moet je zeggen dat wij het erg rustig aan hebben gedaan met het Kerstdiner. Superlekker gegeten, goed glas wijn erbij, maar niets te overdadig. Dus ook vandaag weer in topconditie (ondanks dat we al 3 dagen kerst hebben gevierd).
Wat heb je allemaal uitgespookt?quote:Op zondag 28 december 2008 16:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gesus ik ben gebroken, ik wil vanavond om 10 uur naar bed, en nieuwjaar is nog niets eens geweest
in mijn tijd heette dat een gangbangquote:Op zondag 28 december 2008 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Sociaal leven?Wasda?
Ja super! En ook mooie!quote:Op zondag 28 december 2008 16:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He jongen!,
3 dagen kerst?De ijskast hier zit nog vol met kerstspullen. Natuurlijk weer veel te veel gehaald.
Veel cadeautjes gehad?
Hahaha!! My point!quote:Op zondag 28 december 2008 16:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in mijn tijd heette dat een gangbang
hmm heb je een kilo vim in huis voor de feestdagen? Wordt het toch nog witte feestdagenquote:Op zondag 28 december 2008 14:30 schreef hierissieweer het volgende:
waar kun je goedkoop grote spiegels halen?
Dwars, overdwars, gestapeld en gedektquote:Op zondag 28 december 2008 16:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En hoe heb je die allemaal opgeborgen?
want dan mag je bijna werken? bedoel je dat?quote:
translation: He was so fucking wasted dat ie alles onderkotste en toen heb ik hem naar de bank getrapt. pikstraf kreeg ie!quote:Op zondag 28 december 2008 17:20 schreef wonderer het volgende:
Brad had gister te veel gezopen en heeft vannacht per ongeluk op de bank geslapen
Wel lekker, zo'n groot bed voor je alleen
geen conditie meer ?quote:Op zondag 28 december 2008 16:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gesus ik ben gebroken, ik wil vanavond om 10 uur naar bed, en nieuwjaar is nog niets eens geweest
Neequote:Op zondag 28 december 2008 17:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
translation: He was so fucking wasted dat ie alles onderkotste en toen heb ik hem naar de bank getrapt. pikstraf kreeg ie!![]()
Whehehe!quote:Op zondag 28 december 2008 17:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
NeeHij bleef op de bank liggen omdat hij niet wilde gaan slapen zolang de kamer nog ronddraaide (ivm kater enzo) en toen is ie daar in slaap gevallen in plaats van in bed.
Een meisje van 16quote:
zeg het niet.quote:Op zondag 28 december 2008 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Sociaal leven?Wasda?
Just lag er bij. Maar ik raak geen 16jarige jochies aan. Die slapen dus op de bank.quote:Op zondag 28 december 2008 17:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zeg het niet.
Zeg niet dat Just is blijven slapen, of Lennard.
Een grote orgie, jij, just, mitchel, lennard en Anouk zorgde voor de catering
Just was...?quote:Op zondag 28 december 2008 18:14 schreef Ang3l het volgende:
Just lag er bij. Maar ik raak geen 16jarige jochies aan. Die slapen dus op de bank.
En Mitchell en lennard hoef ik nit.
die met die mooie lippen...quote:
die vvd er ja, ben jij niet naar de achterwerk in de kast stukjes geweest?quote:Op zondag 28 december 2008 18:32 schreef Cairon het volgende:
dat zegt me nog niets, die ene die in pak was, of die ene die "acteur" wilde worden??
pardon, hoezo dat nou weer?quote:Op zondag 28 december 2008 18:43 schreef Cairon het volgende:
overigens is het wel gepast als je die foto's weghaalt.
waarom begin je daar steeds toch over, denk jij nou echt dat ik hier foto's van mensne plaats zonder toestemming?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |