als ik het hier intik doet ie het.quote:
die draai ik liever niet in dat rijtje, maar ja, ze willen het... dus heb nu wel leuke mix van een techhouseplaat met please don't stop the musicquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Xie alleen niet Rihanna in het rijtje passen hahaha alhoewel ze ook wel haar momenten heeft.
hoezo willen ze dat? kunnen ze plaatjes aanvragen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die draai ik liever niet in dat rijtje, maar ja, ze willen het... dus heb nu wel leuke mix van een techhouseplaat met please don't stop the music.
welk spel?quote:Op zondag 28 december 2008 01:14 schreef MrBrightside het volgende:
Wow. had ik toch bijna het kersttopic gemist. Bíjna.
En dat doet me er aan denken, I lost the game.
quote:Op zondag 28 december 2008 14:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
godjezuskolere, wat is hier gebeurt!!!
Het is uitgestorven
Ah, noem jij het logees?quote:Op zondag 28 december 2008 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Sociaal leven?Wasda?
Ik heb alleen maar logees.
Gisteravond maar liefst 5.
En hoe heb je die allemaal opgeborgen?quote:Op zondag 28 december 2008 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Sociaal leven?Wasda?
He jongen!,quote:Op zondag 28 december 2008 16:21 schreef Pjederdy het volgende:
Hey Cunt!
Ik moet je zeggen dat wij het erg rustig aan hebben gedaan met het Kerstdiner. Superlekker gegeten, goed glas wijn erbij, maar niets te overdadig. Dus ook vandaag weer in topconditie (ondanks dat we al 3 dagen kerst hebben gevierd).
Gesus ik ben gebroken, ik wil vanavond om 10 uur naar bed, en nieuwjaar is nog niets eens geweestquote:Op zondag 28 december 2008 16:21 schreef Pjederdy het volgende:
Hey Cunt!
Ik moet je zeggen dat wij het erg rustig aan hebben gedaan met het Kerstdiner. Superlekker gegeten, goed glas wijn erbij, maar niets te overdadig. Dus ook vandaag weer in topconditie (ondanks dat we al 3 dagen kerst hebben gevierd).
Wat heb je allemaal uitgespookt?quote:Op zondag 28 december 2008 16:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gesus ik ben gebroken, ik wil vanavond om 10 uur naar bed, en nieuwjaar is nog niets eens geweest
in mijn tijd heette dat een gangbangquote:Op zondag 28 december 2008 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Sociaal leven?Wasda?
Ja super! En ook mooie!quote:Op zondag 28 december 2008 16:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He jongen!,
3 dagen kerst?De ijskast hier zit nog vol met kerstspullen. Natuurlijk weer veel te veel gehaald.
Veel cadeautjes gehad?
Hahaha!! My point!quote:Op zondag 28 december 2008 16:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
in mijn tijd heette dat een gangbang
hmm heb je een kilo vim in huis voor de feestdagen? Wordt het toch nog witte feestdagenquote:Op zondag 28 december 2008 14:30 schreef hierissieweer het volgende:
waar kun je goedkoop grote spiegels halen?
Dwars, overdwars, gestapeld en gedektquote:Op zondag 28 december 2008 16:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En hoe heb je die allemaal opgeborgen?
want dan mag je bijna werken? bedoel je dat?quote:
translation: He was so fucking wasted dat ie alles onderkotste en toen heb ik hem naar de bank getrapt. pikstraf kreeg ie!quote:Op zondag 28 december 2008 17:20 schreef wonderer het volgende:
Brad had gister te veel gezopen en heeft vannacht per ongeluk op de bank geslapen
Wel lekker, zo'n groot bed voor je alleen
geen conditie meer ?quote:Op zondag 28 december 2008 16:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gesus ik ben gebroken, ik wil vanavond om 10 uur naar bed, en nieuwjaar is nog niets eens geweest
Neequote:Op zondag 28 december 2008 17:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
translation: He was so fucking wasted dat ie alles onderkotste en toen heb ik hem naar de bank getrapt. pikstraf kreeg ie!![]()
Whehehe!quote:Op zondag 28 december 2008 17:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
NeeHij bleef op de bank liggen omdat hij niet wilde gaan slapen zolang de kamer nog ronddraaide (ivm kater enzo) en toen is ie daar in slaap gevallen in plaats van in bed.
Een meisje van 16quote:
zeg het niet.quote:Op zondag 28 december 2008 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Sociaal leven?Wasda?
Just lag er bij. Maar ik raak geen 16jarige jochies aan. Die slapen dus op de bank.quote:Op zondag 28 december 2008 17:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zeg het niet.
Zeg niet dat Just is blijven slapen, of Lennard.
Een grote orgie, jij, just, mitchel, lennard en Anouk zorgde voor de catering
Just was...?quote:Op zondag 28 december 2008 18:14 schreef Ang3l het volgende:
Just lag er bij. Maar ik raak geen 16jarige jochies aan. Die slapen dus op de bank.
En Mitchell en lennard hoef ik nit.
die met die mooie lippen...quote:
die vvd er ja, ben jij niet naar de achterwerk in de kast stukjes geweest?quote:Op zondag 28 december 2008 18:32 schreef Cairon het volgende:
dat zegt me nog niets, die ene die in pak was, of die ene die "acteur" wilde worden??
pardon, hoezo dat nou weer?quote:Op zondag 28 december 2008 18:43 schreef Cairon het volgende:
overigens is het wel gepast als je die foto's weghaalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |