hier gaat het vannacht 5 graden vriezenquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:21 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemorgen allemaal, vanuit een zonnig maar toch iets koud Lisboa
Daar was ik vroeger fan van, had het stickerboekquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik download seizoen 1 v/d Power Rangers.
origineel is van Klaus Nomi, cultuurheld voor de avantgardisten, maar ook voor mij net als boy george in mijn tienerjaren waren dat al voorbeelden voor mij, gek he.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
helaas is de mooiste versie, die van edson cordiero van youtube af gehaald
maar dit is ook wel heel mooi
O, nou snap ik ineens een heleboelquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
origineel is van Klaus Nomi, cultuurheld voor de avantgardisten, maar ook voor mij net als boy george in mijn tienerjaren waren dat al voorbeelden voor mij, gek he.
ja mooi he... die tieten zien er ook zo mooi uit.quote:
hoe kan je dat zeggen?quote:
Hij is wel erg slickquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe kan je dat zeggen?hij is iedereens type
![]()
ja, het is wel een scumbag. Hij heet zijn zwangere vriendin verlaten voor Giselle. Maar ach...quote:
echt niet?!quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:43 schreef hierissieweer het volgende:
ik vind hem niet echt heel aantrekkelijk
Dan blijft er meer voor mij overquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt niet?!
O god ja, jij gaat voor Daniel Beddingfield. Maar dat vind ik nou niets![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |