die 4 was dus gisteravond met 3 personen, dus toch echt wel beschaaftquote:Op donderdag 25 december 2008 17:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat was alleen voor lunch vandaag al meer, ik wil het totale nummer niet weten![]()
En het mooiste kerstcadeau is dat een vriendin belde vandaag en ik mag Fado zingen en publico deze week. Ik ben nu al zo zenuwachtig.
Dat is inderddad niet veel, maar kerst is nog niet echt over bij jullie toch ? hier is het wel gedaan nuquote:Op donderdag 25 december 2008 17:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die 4 was dus gisteravond met 3 personen, dus toch echt wel beschaaft
en vanmiddag heb ik 1 glas rood uit omdat ik met de auto naderhand weer naar huis toe moest rijden
en als jij fado gaat doen dan kan daar best een youtube van gemaakt worden![]()
en heb je nog een leuk cadeau voor R gevonden ?
ja als jij aan die tickets vast zit, is dat in omvang best een groot cadeau jaquote:Op donderdag 25 december 2008 17:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat is inderddad niet veel, maar kerst is nog niet echt over bij jullie toch ? hier is het wel gedaan nu
En youtube, daar hadden we het over, en we gaan het proberen maar het is in Tasca do Chico en dat mag niet. Maar die vriendin gaat het proberen om een cam mee te nemen en een paar stukjes te filmen
en ja R heeft 2 kaarten voor http://www.operaroma.it/stagione/cartellone_2009/aida gekregen en ja ik ga mee, dat is zijn grootste cadeau
nou dat was gisteren nog spannend hierquote:Op woensdag 24 december 2008 15:56 schreef Bartjebart het volgende:
De appie sluit om 17:00 uur...
tenminste hier dan
ik hou niet zo van Opera, dus ja letterlijk en figuurlijk een groot cadeauquote:Op donderdag 25 december 2008 17:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja als jij aan die tickets vast zit, is dat in omvang best een groot cadeau ja![]()
![]()
![]()
en ja straks gaat er nog wel een flejs port doorheen
vertel nou eens waar die mexicaan nou ineens is op komen duiken, en, als ik morgen mee ga naar friso, mag ik dan bij jou slapen?quote:Op donderdag 25 december 2008 22:19 schreef Ang3l het volgende:
Een mexicaan van zijn kerstdiner houden... dat vindt de familie niet leuk
Slechte indruk
't is zo'n gave serie!quote:Op donderdag 25 december 2008 23:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
van Santa gehad.
jammerquote:Op donderdag 25 december 2008 23:02 schreef Ang3l het volgende:
Nou de enige die bij me blijft slapen is het kerstkadootje die ik aan Santa heb gevraagd
Maar ik zal er vast wel geen krijgen op Friso
Wie blijft er bij je slapen dan?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:02 schreef Ang3l het volgende:
Nou de enige die bij me blijft slapen is het kerstkadootje die ik aan Santa heb gevraagd
Maar ik zal er vast wel geen krijgen op Friso
Werd tijd. * Cazman is erg nieuwsgierigquote:Op donderdag 25 december 2008 23:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is zo'n gave serie!
*wipt op stoel*
Seizoen vier gaat eindelijk in januari weer verder!!
Ja ik had de miniserie bij een vriend gezien en nooit tijd gehad om verder te kijken maar nu Stargate Atlantis stopt en ik steeds de boxen in m'n hand heb op werk besloot ik dat het maar tijd werd. Raas vast door s1 heen haha.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is zo'n gave serie!
*wipt op stoel*
Seizoen vier gaat eindelijk in januari weer verder!!
Ik denk dat ik heerlijk in m'n eentje ga snotterenquote:Op donderdag 25 december 2008 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wie blijft er bij je slapen dan?
Ik heb soms 4 afleveringen op 1 avond gekeken. Kon gewoon niet stoppen!quote:Op donderdag 25 december 2008 23:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja ik had de miniserie bij een vriend gezien en nooit tijd gehad om verder te kijken maar nu Stargate Atlantis stopt en ik steeds de boxen in m'n hand heb op werk besloot ik dat het maar tijd werd. Raas vast door s1 heen haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |