Ik wel al voor een gedeelte. gary barlow heeft wat dingen van vorige (geflopte) projectjes gerecycled.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik kende de nr's helemaal niet
| 1 2 3 4 5 6 | DOS=HIGH,UMB DEVICE=C:\Windows\EMM386.EXE NOEMS FILES=30 STACKS=0,0 BUFFERS=20 |
Blz 394. Bijna uit dusquote:
quote:
quote:Zach is al een jaar klaar met zijn middelbare school. Hij helpt zijn oudere zus om haar 5-jarige zoontje op te voeden. Daarnaast werkt hij in een restaurant. Zijn enige uitlaatkleppen zijn surfen, skateboarden en graffiti waarmee hij zijn spaarzame tijd graag slijt. Zijn droom om naar de Kunstacademie te gaan is op de lange baan geschoven door de familie verplichtingen.
Op en dag blijkt dat Shaun, de oudere broer van zijn beste vriend, weer terug in de stad is. Hij is schrijver en woont normaliter in Hollywood, maar neemt een tijdje afstand daarvan nu zijn relatie aldaar beëindigd is. Zach en Shaun brengen veel tijd met elkaar door op het strand tot groot ongenoegen van Zach’s zus. Volgens haar is Zach geen homo en wil Shaun hem misbruiken. Helaas voor haar duurt het niet lang of de vonk slaat over tussen de twee ‘beach boys’. De liefde voor surfmaatje Shaun, brengt echter zijn leven dusdanig overhoop dat hij moet kiezen tussen zijn eigen verlangens en de behoeften van zijn familie.
Aww, lieve trailer.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 15:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Eerste hit van 2009 in my book.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Saturday Night Live he?quote:
SNL geeft juist aan de de Amerikaanse en Europese/Nederlandse humor zo verschillend maakt.quote:
Ik kijk elke week met plezier SNL en Andy Samberg maakt vaakt hilarische digital sketches. Denk dat het eerder persoonlijk is, want veel van m'n vrienden vinden het ook leuk?quote:Op donderdag 25 december 2008 15:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
SNL geeft juist aan de de Amerikaanse en Europese/Nederlandse humor zo verschillend maakt.
Heb het op een incidentele skecht na, nooit grappig gevonden
zou ook kunnen.... iig niet mijn kop thee inderdaadquote:Op donderdag 25 december 2008 15:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kijk elke week met plezier SNL en Andy Samberg maakt vaakt hilarische digital sketches. Denk dat het eerder persoonlijk is, want veel van m'n vrienden vinden het ook leuk?
ziet er heel cool uit,...quote:Op donderdag 25 december 2008 16:11 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/focus_features/9/large.html
dat is ook weer zoquote:Op donderdag 25 december 2008 16:23 schreef Ang3l het volgende:NBC
Maar da's dan wel weer echt een musical he.
wij hebben gisteravond maar 4 flessen wijn leeg gemaakt, dus dat is best beschaafd geblevenquote:Op donderdag 25 december 2008 17:05 schreef Nuno_G het volgende:
*hips* hoeveel eten en wijn ging er in deze kerst. Gelukkig is het over nu
Dat was alleen voor lunch vandaag al meer, ik wil het totale nummer niet wetenquote:Op donderdag 25 december 2008 17:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wij hebben gisteravond maar 4 flessen wijn leeg gemaakt, dus dat is best beschaafd gebleven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |