Dat werd tijdquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:27 schreef Ang3l het volgende:
Wondy: Ben in Wicked Gentlemen begonnen
He bitchquote:
jezus, da's lang geleden dat ik dat had gezien.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
het was jullie misschien al opgevallen maar ik zit een beetje in een klasieke contertenor fase de laatste tijd, wat vinden jullie van Farinelli, let op Jeroen Krabbe als Handel
Ik heb liever dat een vrouw zo zingt dan een man.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
het was jullie misschien al opgevallen maar ik zit een beetje in een klasieke contertenor fase de laatste tijd, wat vinden jullie van Farinelli, let op Jeroen Krabbe als Handel
en ik dacht weer een opera te zienquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
en wat vinden we hier van?
en hier van?
http://www.blogtv.com/people/MatthewLush
er zijn geen castraten meer, dus in dit geval is de stem ook ingezonden door een vrouwquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb liever dat een vrouw zo zingt dan een man.
Als ik een vrouwenstem wil horen wil ik ook naar een vrouw kijken.
Dat kwam vast niet omdat je al een opdringerige logé hadquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gister heel netjes een trio afgeslagen, ondanks de aanmoedigingen van ene TMM
waar basseer jij dat op, of is iedereen die meer sex heeft dan jij een hoerquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:13 schreef Cairon het volgende:
oh god. Matthew Lush, dat is zo'n hoer.
zowiewso niet, maar dat was ook niet de vraagquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:36 schreef Cairon het volgende:
Dan ben jij iig geen hoer TMM
is hij een bekend iemand o.i.d.?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:13 schreef Cairon het volgende:
oh god. Matthew Lush, dat is zo'n hoer.
ik heb hem gegoogled. Hij is een veganist o.i.d. en een activist en word gaygod genoemd. (Maar ik vind hem er eng uitzienquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:40 schreef Cairon het volgende:
als je hem nog niet bent tegengekomen op het web, en hij nog niet geprobeerd heeft om in je broek te komen, dan loop je helemaal niets mis.
and that makes me.... ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zowiewso niet, maar dat was ook niet de vraag
viel Spa/3quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:06 schreef Ang3l het volgende:
Op naar de C-Me reünie
(ook net een week afgelopen, maar goed)
Have fun engelquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:06 schreef Ang3l het volgende:
Op naar de C-Me reünie
(ook net een week afgelopen, maar goed)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |