Hej verrek... zo kun je best makkelijk een |3 maken... nooit aangedacht..quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
viel Spa/3![]()
had jij geen griep o.i.d. ?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej verrek... zo kun je best makkelijk een |3 maken... nooit aangedacht..
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:14 schreef MisterO het volgende:
Heee mensjes, ook kerst overleefd dus? Op naar de feesten vd komende tijd!!![]()
zometeen naar een verjaardag van een vriendin en dan uit in de kou in Ass''n
Maandag naar Adam en uit
Woensdag naar Groningen
Vrijdag naar Tilburg
Zaterdag naar Breda
![]()
O
M
G
En daar heb ik mn 1e én 2e kerstdag voor gewerkt
Hoe staat het met je H en M planning ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:14 schreef MisterO het volgende:
Heee mensjes, ook kerst overleefd dus? Op naar de feesten vd komende tijd!!![]()
zometeen naar een verjaardag van een vriendin en dan uit in de kou in Ass''n
Maandag naar Adam en uit
Woensdag naar Groningen
Vrijdag naar Tilburg
Zaterdag naar Breda
![]()
O
M
G
En daar heb ik mn 1e én 2e kerstdag voor gewerkt
Donderdag van 19:00 tot 4:00 en vrijdag van 13:30 tot 22:00. In de afwas, als ik geld nodig hebquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je beide dagen moeten werken? Da's kut. Wat voor werk doe je dan?
6 januari, 6 januariquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe staat het met je H en M planning ?
elkaar niet eens te lijf gegaan met de hete afwasstraal ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Donderdag van 19:00 tot 4:00 en vrijdag van 13:30 tot 22:00. In de afwas, als ik geld nodig heb![]()
En nee, het is geen leuk werk, vooral niet als je op de 1e kerstdag ook nog een bitchfight krijgt met je nieuwe collega! En ja, ik heb hem nu volgens mij wel weggejaagdverbaal dan he.
o god ja, dat was jijquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Donderdag van 19:00 tot 4:00 en vrijdag van 13:30 tot 22:00. In de afwas, als ik geld nodig heb![]()
En nee, het is geen leuk werk, vooral niet als je op de 1e kerstdag ook nog een bitchfight krijgt met je nieuwe collega! En ja, ik heb hem nu volgens mij wel weggejaagdverbaal dan he.
Ik ben alles behalve een bitch, de liefste jongen vd klas. Maar die kerel was zooo onbeschoft, echt een lul tegen een meisje, mijn collega, dat ik er even tussen moest komen en hem op zijn plaats moest zetten. En toen werd hij dus flink pissig op mij, waardoor ik vervolgens nog kwader op hem werd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bitchfight? ben jij zo'n bitch?
Shame on you stroek! ik weet niet wat er met jou aan de hand is!quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk, dom van mij, ligt ook stil in verband met kerstreces
nee volgens mij gewoon hard aan vakantie toequote:Op zaterdag 27 december 2008 21:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Shame on you stroek! ik weet niet wat er met jou aan de hand is!
Verliefd?
quote:
en zo hoort het!quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve een bitch, de liefste jongen vd klas. Maar die kerel was zooo onbeschoft, echt een lul tegen een meisje, mijn collega, dat ik er even tussen moest komen en hem op zijn plaats moest zetten. En toen werd hij dus flink pissig op mij, waardoor ik vervolgens nog kwader op hem werd.
Op 2e kerstdag moesten we weer samen werken, en toen heeft de leiding ons gescheiden door ons in aparte afwaskeukens in te delen
vakantieliefdes behoren vluchtig te zijn/blijven en dat was ook het geval bij Jafar en Jasonquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
je bent net terug! Waarvan ook alweer? Australie? Heb je daar geen vakantieliefde opgescharreld?
ben je een DJ? Welke clubs draai je? Draai je ook in het buitenland?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en zo hoort het!. Jow O.
Ik moet vanavond op Ensuite draaien... ik zie er best tegenop...
Bij Ensuite hoe tof! waarom hoor ik dit nu pas....quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en zo hoort het!. Jow O.
Ik moet vanavond op Ensuite draaien... ik zie er best tegenop...
had je die twee opgescharreld, u skank?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vakantieliefdes behoren vluchtig te zijn/blijven en dat was ook het geval bij Jafar en Jason![]()
en vakantie was in Nieuw Zeeland, in Australia/Sydney was ik gewoon op mannenjacht
Ik heb er 6 december ook gedraaid en ik kan je zeggen: homo's in utrecht lijken wel nooit tevreden... ze boeken me om mijn draaistijl maar als ik dan ook doe wat op voorhand al duidelijk zou zijn, moest het commercieler... tot op het punt dat ik rihanna moest gaan draaien... Ik baalde gewoon enorm... Dus ben benieuwd hoe het vanavond zal gaan....quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bij Ensuite hoe tof! waarom hoor ik dit nu pas....![]()
hoezo zie je er tegenop? dat komt wel goed joh!
hehe ik draai nu al zo'n twee jaartjesquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je een DJ? Welke clubs draai je? Draai je ook in het buitenland?
ik kwam ze niet tegen toen ze het grof vuil aan de weg hadden neergezetquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
had je die twee opgescharreld, u skank?![]()
Oh ja ik kan me wel voorstellen dat dat wel irritant voor je moet zijn.. Alhoewel ik ook veel liever Rihanna hoor hoooooorquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik heb er 6 december ook gedraaid en ik kan je zeggen: homo's in utrecht lijken wel nooit tevreden... ze boeken me om mijn draaistijl maar als ik dan ook doe wat op voorhand al duidelijk zou zijn, moest het commercieler... tot op het punt dat ik rihanna moest gaan draaien... Ik baalde gewoon enorm... Dus ben benieuwd hoe het vanavond zal gaan....
Rihannaquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik heb er 6 december ook gedraaid en ik kan je zeggen: homo's in utrecht lijken wel nooit tevreden... ze boeken me om mijn draaistijl maar als ik dan ook doe wat op voorhand al duidelijk zou zijn, moest het commercieler... tot op het punt dat ik rihanna moest gaan draaien... Ik baalde gewoon enorm... Dus ben benieuwd hoe het vanavond zal gaan....
En Lef in Rotterdamquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe ik draai nu al zo'n twee jaartjesheb club lux gedaan, ensuite, 17 januari latin brutality in de effenaar, en nog een aantal dingen
.
heb jij nog wat leuks gedaan met de roomies tijdens kerst, en ben je nu weer in NL ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
had je die twee opgescharreld, u skank?![]()
club lux in Boedapest? We moesten daar scenes draaien. Mooie shit daar.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe ik draai nu al zo'n twee jaartjesheb club lux gedaan, ensuite, 17 januari latin brutality in de effenaar, en nog een aantal dingen
.
OMG!quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
even iets anders
is die dvd van je al uit ?
je weet wel, jij achter de toonbank bij Jamin
u bitch! welke edit?quote:
nu al?quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:12 schreef DR34M3R het volgende:![]()
Eindelijk een tijd waar ik met goed fatsoen mijn bed in kan duiken. Welterusten mensen
@ wonderer: ik herkende je bijna niet met deze avatar!
1 januari gaat ie weer terug naar Housequote:Op zaterdag 27 december 2008 22:12 schreef DR34M3R het volgende:
![]()
Eindelijk een tijd waar ik met goed fatsoen mijn bed in kan duiken. Welterusten mensen
@ wonderer: ik herkende je bijna niet met deze avatar!
Nu pas! Ik lag er vannacht om kwart over 5 in, en ben om 8 uur weer opgestaan... En heb niet echt een rustige dag achter de rug. Weet je wel hoe lang ik al tegen mijn slaap aan het vechten ben?quote:
Dan is 't goedquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
1 januari gaat ie weer terug naar House
Slaap zequote:Op zaterdag 27 december 2008 22:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nu pas! Ik lag er vannacht om kwart over 5 in, en ben om 8 uur weer opgestaan... En heb niet echt een rustige dag achter de rug. Weet je wel hoe lang ik al tegen mijn slaap aan het vechten ben?
zeg wat hebben jullie onderweg nog allemaal gedaan, want ik stond al om 4.16 uur boven bij Sofitelquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nu pas! Ik lag er vannacht om kwart over 5 in, en ben om 8 uur weer opgestaan... En heb niet echt een rustige dag achter de rug. Weet je wel hoe lang ik al tegen mijn slaap aan het vechten ben?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Slaap ze![]()
omg xie dat je een vrouw bent
slaap lekkerquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan is 't goed
Welterusten allemaal
quote:
inderdaad jaquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:20 schreef wonderer het volgende:
Moet jij je sig niet eens aanpassen, Stroek?
dat van penny wise and shit? vind em wel goed gevonden hahahquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:20 schreef wonderer het volgende:
Moet jij je sig niet eens aanpassen, Stroek?
ik draai vooral (deep) house zoals mastiksoul, deadmau3, sebastien leger etc... beetje betty ford stylequote:Op zaterdag 27 december 2008 21:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Rihanna
Je draait toch electro enzo? Wtf moet Rihanna daar dan bij?
Nee, die link naar het topic dat over een meet gaat die al geweest isquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat van penny wise and shit? vind em wel goed gevonden hahah
nee die verwijzing naar fok meet afgelopen aug in eindhoven ook wel Eindhovengate genoemdquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat van penny wise and shit? vind em wel goed gevonden hahah
quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik draai vooral (deep) house zoals mastiksoul, deadmau3, sebastien leger etc... beetje betty ford style.
Ik ben nooit op Betty geweestquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik draai vooral (deep) house zoals mastiksoul, deadmau3, sebastien leger etc... beetje betty ford style.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |