Dat mag ik toch zeker zelf wel weten....quote:Op woensdag 24 december 2008 20:40 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hyves checken van dat soort mensen is wel fail hoor
Nou vraag ik me opeens af hoe het met Mona is...quote:Op donderdag 25 december 2008 05:14 schreef Isabeau het volgende:
Misschien een rare vraag, maar ik vroeg me vandaag zomaar ineens af hoe het met Tanja uit BB (5?) gaat. Je weet wel, de dame die aldaar een baby ter wereld perste. Iemand?
ik denk ergquote:Op donderdag 25 december 2008 06:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nou vraag ik me opeens af hoe het met Mona is...
Werkt voor een tankstation in Purmerend Weidevenne.quote:Op donderdag 25 december 2008 06:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bij jou op de route? Ik had niet verwacht er antwoord op te krijgen, laat staan zo snel.quote:Op donderdag 25 december 2008 07:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Werkt bij een tankstation in Purmerend Overwhere.
Tank er soms,quote:Op donderdag 25 december 2008 07:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bij jou op de route? Ik had niet verwacht er antwoord op te krijgen, laat staan zo snel.
En met Dido..quote:Op donderdag 25 december 2008 06:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
mona deed mee aan dat trouwprogramma van Wendy.quote:Op donderdag 25 december 2008 06:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
quote:Media is het meervoud van medium, een hulpmiddel om gedachtegoed over te brengen aan de massa, een middel tot massacommunicatie (in tegenstelling tot de gewone één op één, interpersoonlijke communicatie). Media zijn dragers van informatie.
Een Hyvespagina draagt informatie. Dat is dus een medium.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:07 schreef Suikeroom het volgende:
Ex-DGK'ers, CBML'ers en BB'ers in de media. # 16
[..]
quote:
Media is het meervoud van medium, een hulpmiddel om gedachtegoed over te brengen aan de massa, een middel tot massacommunicatie (in tegenstelling tot de gewone één op één, interpersoonlijke communicatie). Media zijn dragers van informatie.
uh, wie zegt dat? Ik vind dat toevallig wèl leuk.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:02 schreef Suikeroom het volgende:
het is hier niet de bedoeling om plaatjes te posten van Lieke die aan het bowlen is, of Claire die aan het strijken is, Nadia die snot uit dr neus eet, Jaap die een scheet laat etc..
Eens.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:02 schreef Suikeroom het volgende:
het is hier niet de bedoeling om plaatjes te posten van Lieke die aan het bowlen is, of Claire die aan het strijken is, Nadia die snot uit dr neus eet, Jaap die een scheet laat etc..
Hilarisch! Nee, echt!quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Ok, voordat ik weer het verwijt krijg dat ik te eenzijdig ben, hier ook een paar fotootjes van Huub:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De onderste foto schijnt te zijn gemaakt op z'n laatste fandag..
Ik dacht dat hij uit je fotoboek kwam.quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:45 schreef Pearlbitch het volgende:
je staat er goed opquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Ok, voordat ik weer het verwijt krijg dat ik te eenzijdig ben, hier ook een paar fotootjes van Huub:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:59 schreef sunny16947 het volgende:
dgk in RTL nieuws als voorbeeld bij een item over een school voor mensen die in een RLS willen komen.
kan jij het artikel niet scannen heb het nl niet aubquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:05 schreef lies1958 het volgende:
wat een leuk artikel en hele mooie foto's van claire in het stuk van de telegraaf.
Als je 'bron Telegraaf' aanklikt dan verschijnt het artikel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:19 schreef Ascar het volgende:
[..]
kan jij het artikel niet scannen heb het nl niet aub
Maar het lees verder nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:37 schreef kissa het volgende:
[..]
Als je 'bron Telegraaf' aanklikt dan verschijnt het artikel.
Dit dus: http://www.telegraaf.nl/v(...)iet_miljonair__.html
Onze scanner is stuk dus dat kan ik niet jammer genoeg. Het stuk op telegraaf.nl is niet compleet en staan de andere foto's niet bij.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:37 schreef kissa het volgende:
[..]
Als je 'bron Telegraaf' aanklikt dan verschijnt het artikel.
Dit dus: http://www.telegraaf.nl/v(...)iet_miljonair__.html
ok jammerquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:09 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Onze scanner is stuk dus dat kan ik niet jammer genoeg. Het stuk op telegraaf.nl is niet compleet en staan de andere foto's niet bij.
Oh, ok...quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:09 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Onze scanner is stuk dus dat kan ik niet jammer genoeg. Het stuk op telegraaf.nl is niet compleet en staan de andere foto's niet bij.
Dankje zeker mooi foto van Claitrequote:Op zaterdag 27 december 2008 19:39 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik op de pica om te vergroten.Mooie foto's van Claire.
![]()
een toppertje !quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:39 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik op de pica om te vergroten.Mooie foto's van Claire.
![]()
En Lieke heeft weer een foto op 'r Hyves geplaatst.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:20 schreef lies1958 het volgende:
huub heeft een nieuw blog geschreven. Er is zo weinig nieuws dus denk zet dit er maar even neer.
Waarschijnlijk zijn ze gewoon ontspannen en zichzelf op de foto en maken ze zich niet veel zorgen om een vooraf bedachte pose en hoeven ze zich niet te schamen voor een bruingeblakerd rokersgebit.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:26 schreef lies1958 het volgende:
ligt het nu aan mij of hebben die twee nu op elke foto de zelfde houding en glimlach. Zou die vastgelijmd zijn op hun gezicht. Het is echt zo'n modellen lach voor tandpasta. Kaken op elkaar en tanden bloot.
En..............vertelquote:Op woensdag 31 december 2008 10:21 schreef Mriekje het volgende:
Ik had nog even met Amanda gekletst vlak voor die foto gemaakt werd.
Gezellige kletser hoor! Erg spontaan, niet uit de hoogte en erg normaal. Lieve meid.quote:
Thanks...........Staat jij ook met haar op de foto's met jouw klein hondje?quote:Op woensdag 31 december 2008 20:24 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Gezellige kletser hoor! Erg spontaan, niet uit de hoogte en erg normaal. Lieve meid.
Was trouwens echt een leuk gesprek, had voor mijn gevoel wel een soort van klik met haar, dat had ik nooit verwacht!
En daar feliciteer ik Palma mee..dus dat!!! Trustehhhhhquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:55 schreef lies1958 het volgende:
PALMA IS BACK IN TOWN Vandaag 01-01-2009 is het zover !!!! De droom van PALMA is werkelijkheid geworden Palma opend haar eigen Cafe in het hartje van Amsterdam Het hoe en waar..... Voor meer informatie volgd spoedig een persbericht
Las ik op een hyves net
De Mol, de Hond en de Kikker.. Zal wel een doorstart van Waku Waku zijn..quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:57 schreef sunny16947 het volgende:
Is dit het programma waar Huub zijn oproep voor kandidaten voor deed???
De Mol in zee met De Hond
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De Mol, de Hond en de Kikker.. Zal wel een doorstart van Waku Waku zijn..
Fiona...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:21 schreef peeet1 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een schatjes. Misschien hebben ze meegenomen naar Nederland al is dat niet zo makkelijk. I.v.m ziektes enzo. Ik zou ze iig niet zomaar achter kunnen laten.quote:
wat til je er toch weer daar zwaar aanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:01 schreef snetje het volgende:
leuke foto's allemaal![]()
hoe gaat het trouwens met de aktie "help Lieke de winter door"
hoezo ? ik had het ergens gelezen en vroeg het me af ...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:32 schreef Estherdv het volgende:
[..]
wat til je er toch weer daar zwaar aan
Geef maar aan Claire. Die kan wel wat ballen gebruiken..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:11 schreef snetje het volgende:
[..]
hoezo ? ik had het ergens gelezen en vroeg het me af ...
en aangezien ik nu een paar oude kerstballen over heb en een piek die er nooit oppast ..... dacht ik hey! misschien iets voor Lieke ......
tis ook nooit goed he .....
Samba ballen dan, de andere had ze allang.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geef maar aan Claire. Die kan wel wat ballen gebruiken..
Denk je serieus dat daar ook maar iets interessants in zal staan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:24 schreef sunny16947 het volgende:
Heeft iemand het artikel van Huub en Claire al uit de party?? Please???
Waarom koop je dat flutblad niet als je zo nieuwsgierig bent?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:24 schreef sunny16947 het volgende:
Heeft iemand het artikel van Huub en Claire al uit de party?? Please???
Het wel en wee is allemaal te volgen via Rocket.Van het glaasje jus tot het naar bed gaan. Snap het ook niet zo.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:57 schreef Peter6000 het volgende:
Denk je serieus dat daar ook maar iets interessants in zal staan?
Dat van die pilot is dan nog wel een nieuwtje, op Rocket omhult hij zich altijd in een mistige geheimzinnigheid over waar hij nu precies mee bezig is.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:31 schreef lobke14 het volgende:
In het artikel in de party is te zien en te lezen hoe claire een nieuwjaars metamorfose krijgt. Ze krijgt een soort kapsel met "wokkel"krullen en een make-upje. Helaas is ze er niet beter op geworden. Huub is bezig met een eigen pilot voor RTL waarin hij op locatie een aantal dagen gaat doorbrengen met gasten. Een beetje Rik Felderhof-achtig iets. Verder de gebruikelijke en reeds vele malen gelezen en herhaalde prietpraat over hoe gelukkig ze wel niet zijn.
Misschien moeilijk voor te stellen, maar er zijn nog altijd mensen die geen geld hebben om dat flutblaadje te kopen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom koop je dat flutblad niet als je zo nieuwsgierig bent?
Je kan ook in de winkel het blad lezen, zonder het te kopen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:55 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Misschien moeilijk voor te stellen, maar er zijn nog altijd mensen die geen geld hebben om dat flutblaadje te kopen.
Ja .dat zijn stiekeme lezers,en sommige mensen doen dat dus niet!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je kan ook in de winkel het blad lezen, zonder het te kopen.
Huub en Rik Felderhof, wat een vergelijking. Give me a fucking break..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:31 schreef lobke14 het volgende:
In het artikel in de party is te zien en te lezen hoe claire een nieuwjaars metamorfose krijgt. Ze krijgt een soort kapsel met "wokkel"krullen en een make-upje. Helaas is ze er niet beter op geworden. Huub is bezig met een eigen pilot voor RTL waarin hij op locatie een aantal dagen gaat doorbrengen met gasten. Een beetje Rik Felderhof-achtig iets. Verder de gebruikelijke en reeds vele malen gelezen en herhaalde prietpraat over hoe gelukkig ze wel niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |