Wat een schatjes. Misschien hebben ze meegenomen naar Nederland al is dat niet zo makkelijk. I.v.m ziektes enzo. Ik zou ze iig niet zomaar achter kunnen laten.quote:
wat til je er toch weer daar zwaar aanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:01 schreef snetje het volgende:
leuke foto's allemaal![]()
hoe gaat het trouwens met de aktie "help Lieke de winter door"
hoezo ? ik had het ergens gelezen en vroeg het me af ...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:32 schreef Estherdv het volgende:
[..]
wat til je er toch weer daar zwaar aan
Geef maar aan Claire. Die kan wel wat ballen gebruiken..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:11 schreef snetje het volgende:
[..]
hoezo ? ik had het ergens gelezen en vroeg het me af ...
en aangezien ik nu een paar oude kerstballen over heb en een piek die er nooit oppast ..... dacht ik hey! misschien iets voor Lieke ......
tis ook nooit goed he .....
Samba ballen dan, de andere had ze allang.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geef maar aan Claire. Die kan wel wat ballen gebruiken..
Denk je serieus dat daar ook maar iets interessants in zal staan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:24 schreef sunny16947 het volgende:
Heeft iemand het artikel van Huub en Claire al uit de party?? Please???
Waarom koop je dat flutblad niet als je zo nieuwsgierig bent?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:24 schreef sunny16947 het volgende:
Heeft iemand het artikel van Huub en Claire al uit de party?? Please???
Het wel en wee is allemaal te volgen via Rocket.Van het glaasje jus tot het naar bed gaan. Snap het ook niet zo.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:57 schreef Peter6000 het volgende:
Denk je serieus dat daar ook maar iets interessants in zal staan?
Dat van die pilot is dan nog wel een nieuwtje, op Rocket omhult hij zich altijd in een mistige geheimzinnigheid over waar hij nu precies mee bezig is.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:31 schreef lobke14 het volgende:
In het artikel in de party is te zien en te lezen hoe claire een nieuwjaars metamorfose krijgt. Ze krijgt een soort kapsel met "wokkel"krullen en een make-upje. Helaas is ze er niet beter op geworden. Huub is bezig met een eigen pilot voor RTL waarin hij op locatie een aantal dagen gaat doorbrengen met gasten. Een beetje Rik Felderhof-achtig iets. Verder de gebruikelijke en reeds vele malen gelezen en herhaalde prietpraat over hoe gelukkig ze wel niet zijn.
Misschien moeilijk voor te stellen, maar er zijn nog altijd mensen die geen geld hebben om dat flutblaadje te kopen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom koop je dat flutblad niet als je zo nieuwsgierig bent?
Je kan ook in de winkel het blad lezen, zonder het te kopen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:55 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Misschien moeilijk voor te stellen, maar er zijn nog altijd mensen die geen geld hebben om dat flutblaadje te kopen.
Ja .dat zijn stiekeme lezers,en sommige mensen doen dat dus niet!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je kan ook in de winkel het blad lezen, zonder het te kopen.
Huub en Rik Felderhof, wat een vergelijking. Give me a fucking break..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:31 schreef lobke14 het volgende:
In het artikel in de party is te zien en te lezen hoe claire een nieuwjaars metamorfose krijgt. Ze krijgt een soort kapsel met "wokkel"krullen en een make-upje. Helaas is ze er niet beter op geworden. Huub is bezig met een eigen pilot voor RTL waarin hij op locatie een aantal dagen gaat doorbrengen met gasten. Een beetje Rik Felderhof-achtig iets. Verder de gebruikelijke en reeds vele malen gelezen en herhaalde prietpraat over hoe gelukkig ze wel niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |