En Lieke heeft weer een foto op 'r Hyves geplaatst.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:20 schreef lies1958 het volgende:
huub heeft een nieuw blog geschreven. Er is zo weinig nieuws dus denk zet dit er maar even neer.
Waarschijnlijk zijn ze gewoon ontspannen en zichzelf op de foto en maken ze zich niet veel zorgen om een vooraf bedachte pose en hoeven ze zich niet te schamen voor een bruingeblakerd rokersgebit.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:26 schreef lies1958 het volgende:
ligt het nu aan mij of hebben die twee nu op elke foto de zelfde houding en glimlach. Zou die vastgelijmd zijn op hun gezicht. Het is echt zo'n modellen lach voor tandpasta. Kaken op elkaar en tanden bloot.
En..............vertelquote:Op woensdag 31 december 2008 10:21 schreef Mriekje het volgende:
Ik had nog even met Amanda gekletst vlak voor die foto gemaakt werd.
Gezellige kletser hoor! Erg spontaan, niet uit de hoogte en erg normaal. Lieve meid.quote:
Thanks...........Staat jij ook met haar op de foto's met jouw klein hondje?quote:Op woensdag 31 december 2008 20:24 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Gezellige kletser hoor! Erg spontaan, niet uit de hoogte en erg normaal. Lieve meid.
Was trouwens echt een leuk gesprek, had voor mijn gevoel wel een soort van klik met haar, dat had ik nooit verwacht!
En daar feliciteer ik Palma mee..dus dat!!! Trustehhhhhquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:55 schreef lies1958 het volgende:
PALMA IS BACK IN TOWN Vandaag 01-01-2009 is het zover !!!! De droom van PALMA is werkelijkheid geworden Palma opend haar eigen Cafe in het hartje van Amsterdam Het hoe en waar..... Voor meer informatie volgd spoedig een persbericht
Las ik op een hyves net
De Mol, de Hond en de Kikker.. Zal wel een doorstart van Waku Waku zijn..quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:57 schreef sunny16947 het volgende:
Is dit het programma waar Huub zijn oproep voor kandidaten voor deed???
De Mol in zee met De Hond
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De Mol, de Hond en de Kikker.. Zal wel een doorstart van Waku Waku zijn..
Fiona...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:21 schreef peeet1 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |